-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
קודם כל תתחדש. אז נתחיל. לגבי קיט בולמים קפיצים, אני שמתי ברכב שלי (גם כן E30) קיט בולמים קפיצים הנמכה 45 מ"מ של weitec. כמובן שאתה יכול להתקדם לבילשטיין אייבך, אבל קח בחשבון שהמחיר יהיה גבוהה בהרבה. הקיט שאצלי ממש מתאים לרכב, נח ביום יום, ומספיק קשה למתי שצריך. לגבי עלות אני לא זוכר בדיוק את המחיר ואני משער שהוא השתנה מאז שקניתי, אני מאמין שמ-4000 שקל ישאר לך עודף של כמה מאות שקלים, אבל אל תתפוס אותי במילה. אני קניתי את הקיט מפיט סטופ בת"א ולא מצטער לרגע. מבחינת ברקסים תבדוק מה מצב הצינורות בלימה, ותשים דיסקים ורפידות ברמה כמה שיותר גבוהה (הכל תלוי בתקציב). לגבי מייצב הטורים אני כבר לא יכול לעזור, תחכה לחכמים ממני. בהצלחה
-
השרשור ינעל, פרסמת במקום הלא נכון. קרא את כללי הפורום.
-
עשה לי לבמוו 325 E30.
-
שיפור ב.מ.וו E30 316 והחלפת מנוע .
peter פרסם הודעה בנושא של Mixboy בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אתה יודע יותר טוב ממני (אבל אני בכל מקרה לא שם ג'ל!), חשבתי על זה, אבל לא ידעתי אם הם מתאימים או לא. אז הנה עוד חלקים שצריך להחליף (וחלקים יקרים). לסיכום, ההשקעה בפועל תהיה כמו לקנות 325. חבל על הכאב ראש לדעתי. -
שיפור ב.מ.וו E30 316 והחלפת מנוע .
peter פרסם הודעה בנושא של Mixboy בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
המנוע שברשותך כרגע הוא 4 צילינדר, מנוע ה 2.5 הוא 6 צילינדר, לכן מדובר בהחלפה של לא מעט חלקים שכוללים מחשב, צמה, תושבות, סעפות, כל מה שקשור למערכת הצתה (עוד 2 פלגים לא?), מזרקים, ואני בטוח ששחכתי עוד דברים. עלויות אני לא רוצה להגיד לך סתם כי אני לא יודע. קיט הנמכה לE30 יכול לעלות סביבות 3-4 אלף, אולי יש משהו יותר זול, לא סגור על זה, יותר יקר תמיד יש. -
אלפא רומיאו 33 זה בנשמה אבל מה עם הבעיות שלה?
peter פרסם הודעה בנושא של DareDevil בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל גם הדיעה שלי קצת משוחדת, אלעד חבר שלי, אבל אני בכל מקרה יגיד את מה שאני באמת חושב על האוטו (סליחה אלעד). האוטו המדובר הזה בהחלט ה-33 הכי שמורה שראיתי אי פעם, אם אתה מחפש אלפא 33, 1.5 זה בהחלט האוטו שאני הייתי ממליץ עליו. כל אוטו אחר שתקנה סביר להניח תצטרך לבזבז זמן וכסף בלעשות יישור קו מסויים, באוטו הזה עד כמה שאני יודע אין שום דבר לעשות, בשנה האחרונה הוא ממש כמעט לא נסע, אלעד משתמש בוספה לתחבורה היום יומית, האלפא היא בסה"כ בתור חיית מחמד בשביל הכיף. היא טופלה ונשמרה בהרבה מאוד אהבה. ולחלק שיעצבן את אלעד (שוב סליחה) לגבי להגיד לך אם ללכת באופן כללי על 33, זה כבר עניין של טעם, לטעמי 33 1.5 חלשה מדיי, אם אתה מחפש כח לקו ישר, אתה תצטרך לחפש 1.7 16V, והסיכוי למצוא אחת שאפילו מתקרבת לאלפא של אלעד לדעתי נמוך מאוד. האוטו לא ספורטיבי, אבל ביחס לרכבים שהוא כן בקטגוריה שלהם, הוא בהחלט עם יותר פלפל, ומהנה יותר ליום יום. הכל שאלה של מה אתה מחפש, ומה התקציב שלך, אם אתה מחפש משהו עם התנהגות ספורטיבית, ויותר כח, זה לא בהחלט האוטו שיתאים לך, אבל מהנושא של פתיחת השרשור אני מבין שבא לך על 33, אם באמת 1.5 לא חלש לך מדיי, הייתי הולך על האוטו של אלעד בלי למצמץ, אחרת תתחיל בחפירות אחר 1.7 16V, כל דבר פחות מזה הוא רק בגדר נחמד, ולא יותר. -
הוא דווקא אמר איפה זה, אבל לא הצלחתי למצוא. הוא אמר דלת שלישית משהו, לא זוכר צד ימין או שמאל. איפה יש דלתות בפורום? הרצתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי פורום בשם כזה. מישהו יכול להפנות אותנו קצת? אני ממש רוצה ספויילר של F16 לטרנזיט של העבודה. ואני כבר חודשים מחפש כפתור בשביל לכבות את הפילטר הפתוח בנסיעה יום יומית, שיהיה חסכוני יותר.
-
1. אתה בפורום הלא נכון, נעילה בקרוב. 2. המידה שלך היא 165/70/13 3. שמתי ב205 שלי BARUM, צמיג סביר לאוטו אין לי תלונות. 4. תוודא שאתה מרכיב ג'אנטים תקינים אחרת ישארו לך רעידות.
-
יש לך תקציב של 20K יופי, תמכור ותתקדם לרכב ספורטיבי.
-
חילוצים מסוג זה מכבי האש עושים, אבל זה בתשלום. תנסה לרדת לשם עם חבר, קח איתך מגבת כי יהיה לך קשה לתפוס אותו בלעדיה.
-
אני לא יודע על איזה רכב אתה נוהג, אבל יש רכבים שידועים להיות בעלי ABS שמתערב מוקדם מדיי ובצורה מוגזמת. הדור הראשון והשני של הABS, ברכבים ישנים הוא ממש זוועתי. כמו שאחד קודם אמר שהוא בקיץ מבטל את ה ABS, אצלי הוא מבוטל תמיד. תלמד לבלום נכון כמו שאנשים כבר אמרו, ותעשה ניסוי לראות איך הרכב מגיב עם ABS מבוטל.
-
1. תעשה מה שכולם עושים, תשאר בסרט ותנסה למכור במחיר הכי גבוהה. 2. כמו שאמר הבחור לפניי, אם תמכור מעל 500 יצאת מלך ומצאת פראייר. היתה תקופה שרציתי לקנות, וכולם ביד 2 היו בסרט לקבל 89% מהמחיר של מכשיר חדש. תכנס ליד 2, תבדוק מה המחיר הממוצע שאנשים מבקשים על המכשיר הזה בשביל לא לבקש יותר מדיי מעל או יותר מדיי מתחת. אם אתה לחוץ למכור תפרסם ב 600-500, ותסכים לרדת להצעות.
-
לסיפורים האלה תמיד יש שני צדדים, כמו שאלעד אמר "כשתעבור נתיב כמו בן אדם". אז מהצד שלך אתה צודק, וכמו שכבר נאמר לפני, ברוב המקרים שאני מאותת שאני רוצה לעבור נתיב, הרכב לידי פשוט מאיץ ככל שהוא יכול בשביל שאני לא יוכל להכנס, וזה ממש מעצבן. מצד שני, אני מודה שאני לא תמים, ואני כן נוסע מעל למהירות המותרת ברוב המקרים, מישהו אמר טיסה?, נו אז חוזרים לתגובה של אלעד, בולשיט טיסה, כל אחד טוען אחרת למה מהיר מדיי ומה לא, מי צודק? החוק? אין לי תשובה לזה. בכל מקרה, אם אני נוסע לי (טס) באיזור מסויים במהירות קבועה של 70 קמש בעיר, (כן זה לא חוקי זה מסוכן, אני יודע שתחפרו) ופתאום רכב שנמצא קצת לפניי מתחיל לאותת ורוצה לעבור נתיב כי נתיבו חסום, אך הוא נוסע משמעותית לאט יותר ממני, בוא נגיד 45 קמ"ש, בשביל לתת לו להכנס אני לא רק צריך להוריד את הרגל מהגז, אני צריך להאט משמעותית מאוד, בלימה חזקה, אולי אפילו בלימת חירום. וזה הקטע המעצבן, שעוברים נתיב צריך לתת זכות קדימה לרכב שנמצא כרגע בנתיב שרוצים לעבור אליו, לתת זכות קדימה זה אומר לא להפריע לו בכלל בתנועה, לא לגרום לו להאט או לסטות מהדרך. אני לא מהאנשים שהולכים ראש בקיר ונותנים גז כדי לא לתת למישהו להכנס, אם מישהו נוסע קרוב למהירות שלי ואני צריך להאט קלות, להוריד את הרגל מהגז וואלה שיכנס. אבל בלימה חזקה בשביל לתת למישהו להכנס לא באה בחשבון. אני לא יודע מה קרה במקרה הזה, אבל אולי הבחור שמאחוריך טס במהירות מטורפת לחלוטין, אז בפועל לא נתת לו זכות קדימה, גרמת לו להאט, אז פה אתה לא בסדר. חפרתי.
-
חישוב עלות שיפור כוללת להונדה סיוויק 99' 1.6 SR
peter פרסם הודעה בנושא של Tzviya בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמו שאני מבין אין לך כרגע סכום כסף גדול ביד שאת יכולה ללכת ולהשתולל בשיפורים. כמו שכבר אמרו (ואת חשבת מראש) המחיר של כל מה שאת רוצה לעשות ינוע סביב ה-50 אלף. אז כמו שהציעו לפני, אני ממליץ לך להתחיל לאט לאט, כלומר להתחיל בהחלט בקיט של בולמים וקפיצים, צמיגים טובים וברקסים במינימום לשים צלחות בחוררות ורפידות ספורטיביות, אם את יכולה להחליף לקאליפרים רציניים יותר מומלץ. טורבו אחד יספיק, אני לא חושב שיש סיבה על מנוע כזה לבנות טווין. ושבאמת תגיעי לשלב של המנוע, תצטרכי פשוט לפנות לאנשים שעושים עבודות והסבות מהסוג הזה ולקבל הצעת מחיר בפועל. אם אפשר להוציא מהמנוע הזה 300 כ"ס? אני בטוח שאפשר, השאלה באיזה עלות, ואם בעלות כזאת כבר לא עדיף להחליף מנוע, על זה אני לא יודע לענות לך, אין לי מספיק ידע. מה שכן הייתי ממליץ לך לחשוב על לקנות רכב שהוא מראש בסיס יותר ספורטיבי. איזה? זה כבר תלוי במה את מחפשת בנהיגה, מה את אוהבת. את הולכת להוציא סכום גדול על הרכב, וסכום כזה כדאי להוציא על בסיס שיתאים בדיוק לצרכים שלך. בהצלחה. -
פונטו HGT - שדרוג מערכת בולמים וקפיצים, מספר שאלות.
peter פרסם הודעה בנושא של Caveman בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כמו שכבר נאמר, אם תחליף רק את הבולמים ולא את הקפיצים, למרות שזה אפשרי השיפור שתקבל יהיה פחות משמעותי. עד כמה שאני יודע מומלץ מאוד השילוב של בולמי בילשטיין עם קפיצי אייבך, תברר (פיט סטופ) אם יש קפיצים לרכב שלך בגובה מקורי. אני יודע שיש קפיצים ברכבים מסויימים שמגיעים גם בגובה המקורי. בהחלפה של הדברים האלה אתה בעצם מקשיח את הרכב, לכן הנוחות לא תשתפר ועלולה גם להיות פחות טובה, פגשתי רכבים שהקשיחו ולא הרגשנו פגיעה בנוחות. לרוב הקפיצים הספורטיביים הם פרוגרסיביים, מה שאומר שהם רכים בחלק הראשון של התנועה, ומתקשים יותר בהמשך. תבדוק אם יש, וכמה עולים קויילאוברים לרכב שלך, קויילאובר במידה ואתה לא יודע זה במילים פשוטות בולם + קפיץ, מתפקד לרוב בצורה האופטימלית ביותר, והגובה ניתן לכיוון, כמובן שהמחיר גבוהה יותר, אבל אם אתה מוכן להתגמש כלפי מעלה קצת זה לדעתי בהחלט יעשה שינוי לטובה, שוב אני לא יודע אם קיים קיט כזה לרכב שלך. -
לגבי השאלה על הסעפת. כמו שאתה רואה מעליי לפי הנתונים ששלומי הביא, מנוע ה 2.5 (M50) מוציא את אותו הספק כמו מנוע ה-2.8, התברר שאחד הסיבות הוא סעפת היניקה שנמצאת במנוע 2.5 (M50). במנוע ה 2.8 סעפת היניקה מגבילה כנראה את כניסת האוויר, או פשוט לא אופטימלית. ולכן אם תרכיב על מנוע ה2.8 את הסעפת מהM50, תקבל תוספת בכוח (לא יודע להגיד מספרים אז אני לא אומר).
-
פזו 306 1400CC היתכן צריכת דלק 1:20 מחוצ לעיר?
peter פרסם הודעה בנושא של AORPAZ911 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נשמע לי יפה מדיי. בין עירוני בלי מזגן יכול להיות 1:14-1:16, ואני חושב שהייתי דיי לארג'. -
לגבי מחסני נעמן, לא שאני מתכוון לקנות משהו אבל הסקרנות קפצה. איך זה עובד? כלומר אפשר לגשת לשם, להסתכל על הרכבים, ולהציע מחיר? ראיתי בחלק רשום, לא כולל מפתח. בחלק רשום + רשיון. ואם אין רשיון, מה זה אומר? צריך להעביר את הרכב טסט וליצור לו מפתח? אם מישהו יותר לפרט קצת יהיה נחמד. אולי נקנה איזה טלויזיה ב 30 שקל
-
הכל תלוי במצב לדעתי. אני לא בעל רכב אספנות, שלי ממש חדש (1987) , בכל מקרה, בשלב זה לא הייתי מוכר בשביל מחיר שהוא המחיר שהרכב שווה כרגע לאף אחד. לעומת זאת, אם יבוא מישהו ויציע לי מחיר יפה, שמשתלם לי למכור בכל אופן, אז לא משנה מי האדם, סביר להניח אני ימכור לו. מצד שני, באמת התחלתי לחשוב על למכור, מצב כלכלי קצת השתנה בבית, וגם מחירי הדלק מתחילים ללחוץ מאוד, אז במידה ואני יפרסם את האוטו למכירה במצב הזה, ואני לא יהיה לחוץ למכור, סביר להניח שאני לא ימכור את הרכב לכל ילד שיבוא וירצה אותו בתור רכב ראשון. כל זה כמובן במצב שיש הרבה מתעניינים ואני יכול להרשות לעצמי לבחור למי אני מוכר את הרכב. אם אני צריך למכור, ואין למי למכור, אז הראשון שיראה את הכסף מי שלא יהיה יקבל אותו. לסיכום, אם יש לך את הפריוולגיה להשאר אם האוטו, אז אל תמכור, אם לא הכל תלוי במצב הקונים. אתה יכול להרשות לעצמך לבחור את הקונה? מעולה, ברור שתמכור למי שנראה לך שמתאים...
-
למרות שעברנו לדבר קצת על וולוו, רכב שהוא כבר טורבו מקורי מהחברה קל לשפר בצורה משמעותית, החלפה של הטורבו וניהול מנוע נכון, או אולי אפילו צ'יפ, יכולים לתת הבדל משמעותי עד כמה שאני יודע לפחות. לבנות טורבו, על מנוע שהוא לא עם טורבו מקורי יותר מסובך וגם יותר יקר. אז במקרה של הוולוו יש אופציה שהיא גם לא זולה, אבל ביחס למחיר הגיוני תהיה תמורה יפה. במקרה של הבמוו זה סיפור קצת יותר קשה, גם אפשרי כמובן, אבל כמו שכבר אמרו הרבה, להחליף את הרכב לאחד בעל מנוע גדול מראש יהיה הרבה יותר יעיל בגלל כל הסיבות שכבר נאמרו.
-
מצאתי שם הרבה מכרזים, אבל לא מצאתי שום דבר על דברים מוחרמים או חבילות שלא שוחררו. על שם מה זה אמור להופיע?
-
אצלו זה מנוע 2.0 עד כמה שהבנתי לא 2.8, לכן במקרה הזה זה לא רלוונטי, מה שכן גם אני שמעתי על הדבר הזה שהמנוע של ה-328 עם סעפת מגבילה. אבל שוב, לא מדובר באותו מנוע למיטב הבנתי.
-
כמו שנאמר מעליי, האופציה הכי פשוטה זה באמת לחפש רכב בעל מנוע גדול יותר. האופציה של טורבו / סופרצ'רג'ר מסובכים יותר, ויש גם יותר סיכוי לתקלות.
-
בדיוק כמו שנאמר מעלי, אחת הבעיות היותר גדולות היא המיקום. סעפת היניקה המקורית של ה-MI גדולה, וגם לאחר התאמות נמצאת ממש ממש קרוב לרדיאטור. יש אפשרות לשים סעפת יניקה מקוצרת שפותרת את הבעיה הזאת, אבל זה פוגע קצת. מומלץ עזרה ממישהו שעשה את ההסבה הזאת כבר לדעת איך בדיוק למקם את המנוע, צריך להזיז קדימה את הרדיאטור ולקבע אותו כך שלא יזוז חזרה אחורה. אצלי היה גם מזגן והיה קשה למקם את זה, הרדיאטור שלי חטף מספר מכות לא קטן עד שהצלחנו למקם אותו כמו שצריך, וגם אז היה מדובר על 2 ס"מ בערך בין הסעפת לרדיאטור. עם 2 מאווררי ספאל, אין מקום למקורי. לפי מה שקראתי כבר נאמר כל מה שרציתי לומר מעבר לזה.
-
לפי דעתי יכולים להיות בהחלט יתרונות בללכת לירדן, מעבר להיבט המחיר, זמינות החלקים לרכבים מסויימים כגון מרצדס במוו ואני בטוח שיש עוד ברשימה גבוהה בהרבה ממה שבארץ, נכון שהכל אפשר לייבא לארץ אבל הכל שאלה של באיזה מחיר ובכמה הזעה וריבים עם הרשויות. לדוגמא אני יודע על מישהו שייבא דיפרנציאל מוגבל לא מזמן, לקח לו הרבה זמן ועצבים לעשות זאת לפי מה שהבנתי. אני מאמין שאותו סיפור יהיה עם ברקסים, ועוד חלקים. אני בטוח שגם קיטים חיצוניים כמו של M3 זמינים וזולים שם בהרבה. אני לא מודע לגבי כמה בטוח לצאת לשם כרגע או לא, זה החכמים ממני יגידו, מה שאני בטוח שכמו שאמרו כבר, צריך להתכונן מראש. אני לא חושב שאפשר פשוט לקפוץ לירדן, לטייל, ולמצוא בדיוק מה שאתם מחפשים, אם כן זה מזל מטורף. צריך לברר מראש על מקומות, לדעת לאן אתם הולכים, מה אתם מחפשים, אם יש לכם אפשרות ליצור קשר מראש, שיהיה במלאי את מה שאתם מחפשים עוד יותר טוב.
