-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
אני לא נשוי. במידה וזה יקרה אנסה ליישם את זה, אני חושב שבלי זה כמות הוויתורים שאצטרך לעשות בפן הכללי יהיו גדולים משמעותית מבמידה ויהיה חשבון משותף בלבד. בתור אחד שיש לו לא מעט תחביבים, אני רוצה גם להנות מהם, בשביל זה אני קורע את התחת בעבודה. כמובן שאפשר להתגמש, לוותר קצת, אבל מלהסתכל על מספר חברים נשואים + שיש לי, הוויתורים הרבה יותר גדולים ממה שאני הייתי מוכן לעשות. כמובן שלא הייתי בנעליים של הנשואים במצב הזה עדיין, אז כרגע הכל דיבורים.
-
אופציה 3 לגבי כל מה שכותבים פה על חשבונות נפרדים (לא קראתי את כולם, אני קצת עצלן) אני חושב שצריך גם חשבונות נפרדים, וגם חשבון אחד משותף עבור הבית. לחשבון של הבית לא חייב להכנס 50% 50% מכל צד, אם אחד מבני הזוג מרוויח משמעותית יותר מהשני אפשר גם שיהיה 70% 30% בחשבון המשותף. מהחשבון המשותף צריך לצאת כל מה שיוצא ומשרת את שני בני הזוג, חשבונות, הרכב העיקרי של המשפחה, אוכל וכו'. ושכל אחד יבזבז על התחביבים שלו לפי היכולת שלו, כמובן שאפשר תמיד לעזור אחד לשני, לתמוך וכו', אבל לא להגביל.
-
בדיוק עכשיו קניתי מטען איכותי (יקר) 285.96 שקל, המטען מגיע כבר עם 4 סוללות, השוואות באינטרנט טוענות שזה בין המטענים המובילים היום, חלק טוענים להכי טוב. וסוללות טובות של panasonic, eneloop pro, . 8 סוללות - 139.80. קישורים לאיביי: http://www.ebay.com/itm/251461946733?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT http://www.ebay.com/itm/261580550895?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT הגיע בערך תוך שבוע וחצי.
-
יש לי חבר שמשתתף בניסוי הזה. בהחלט אלביט שמבצעים ניסויים על מערכת כלשהי, הם בדרך מתבקשים להסתובב בכבישים באיזור, לפעמים עוצרים בשבילי עפר. חלק מהרכבים שכורים לדעתי אז לא תראו עליהם מדבקות אלביט למניהם.
-
הנקסוס 6 לא קרוב אפילו לתקציב שלו. רק לבדוק מכשירים סיניים למניהם, או מכשירים משומשים.
-
למסירה שק איגרוף גדול כפר יונה
-
כמה שאלות על rFactor \2
peter פרסם הודעה בנושא של 2JZ-GTE בתוך רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
Rfactor, גם 2, הם סימולטורים שיש מסביבם הרבה מאוד Mods. לדוגמא Rfactor 1 לא מגיע עם הרבה תוכן בבסיסו, מצד שני יש כמעט כל מסלול וכל רכב שקיימים בעולם כתוספת למשחק, רק צריך לדעת איפה למצוא ולהוסיף אליו. ב-2 לא יצא לי לשחק, מה שאני כן יודע שהגרפיקה שלו לא נחשבת לכלכך גבוהה ביחס לסימולטורים החדשים אבל יכול להיות שאפשר לשפר אותה עם הגדרות נכונות יותר, תצטרך לחפור קצת בפורומים יעודיים של Rfactor בשביל למצוא את כל המידע. סימולטורים באופן כללי בנויים יותר להגה. לשחק עם מקלדת זה בדיוק זה - לשחק, אם אתה רוצה חוויה טובה יותר, חפש לך איזשהו הגה אם אתה אוהב דריפטים אני ממליץ לך לנסות את assetto corsa, יש שם מצב דריפטים ממש כייפי. -
למכירה: שעון טעינה Auto Gauge
peter פרסם הודעה בנושא של peter בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
100 ש"ח -
600 ש"ח
-
אני באופן אישי כן הייתי נוסע על הכבישים, בדיוק כמו שעשיתי רוב שנותיי כנער. הייתי רוכב המון בנתניה בכל הכבישים האפשריים על אופניים רגילות, לא חשמליות, ברוב הכבישים לא הייתי מאוד רחוק ממהירות תנועת הרכבים. בכבישים בהם אני יודע שהכביש פתוח יותר, במידה ואין שולים הייתי בוחר במדרכה. אין פה תשובה חד משמעית לכאן או לכן, לדעתי זה מאוד תלוי סיטואציה. אני תמיד הסתדרתי, לא הפרעתי לרכבים ותמיד ידעתי לתת להם לעבור איפה שאני עלול לעכב אותם. צריך לדעת להסתדר. כמובן שבאיזורים בהם יש הרבה הולכי רגל, חד משמעית לא על המדרכה, אתה במהירות של בערך פי חמש מהם, לא הגיוני שתזגזג בין הולכי רגל.
-
-
למכירה: שעון טעינה Auto Gauge
peter פרסם הודעה בנושא של peter בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
מחיר: 120 ש"ח -
מדובר באוזניות חדשות לחלוטין, הם אצלי כשלושה שבועות. הקופסא נפתחה לצורך בדיקה האוזניות הוחזרו חזרה לקופסא עם כל הניילונים. נעשה בהם שימוש של כ-30 דקות. קישור לחנות מזאפ: http://playgame.co.il/items/265504 מחיר מבוקש 700 ש"ח. 052-3414113 פטר גרין
-
למכירה שעון טעינה של Auto Gauge סגור בניילון, מעולם לא היה בשימוש, מעולם לא נפתח. מחיר מבוקש 150 ש"ח איזור איסוף כפר יונה בערב, רמת גן בשעות העבודה. 052-3414113 פטר גרין
-
האם הגיר האוטומטי של הפיאסטה הוא כמו של הפוקוס?
peter פרסם הודעה בנושא של פינדר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
השריקה מתחילה מעל המהירות שציינת. לגבי הבלבול, לי זה קרה כמה פעמים בלי שבלמתי, פשוט נתתי כמות מסויימת של גז והרפתי מעט, או להיפך, נתתי מעט והוספתי קצת, הגיר פשוט מוריד מעלה מוריד ולוקח לו כמה שניות טובות להסגר על עצמו. זה קרה לי גם במצב D וגם במצב S. לטובה המזגן בהחלט מקפיא. אלעד לא רכש אותה, זה הרכב שכרגע הוא מקבל מהעבודה. -
האם הגיר האוטומטי של הפיאסטה הוא כמו של הפוקוס?
peter פרסם הודעה בנושא של פינדר בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם לי יצא לנהוג ברכב המדובר של אלעד לא מעט פעמים, אני לא סגור על איזה שנתון היא בדיוק, למיטב ידיעתי מדובר ב-1.6 עם תיבה רובוטית (כפולת מצמדים?) יכול להיות שחלק מהסימפטומים הם אך ורק של הרכב הזה, אני לא יכול להגיד שום דבר בוודאות אבל בהתחשב בזה שאלעד קיבל את הרכב עם ק"מ נמוך אני משער שזה לא משהו נקודתי לרכב. אני ינסה לענות קודם על השאלה שנשאלה, לא נהגתי על הפוקוס אז אני לא יכול להגיד אם זה אותו גיר. אישית לא התלהבתי מהגיר בכלל: 1. הוא לא מגיב מספיק מהר לטעמי. 2. הוא מפריד את הקלץ' בבלימות בינונית ומעלה, גם אם אני במהירות של 70-80 ולא לפני עצירה, כלומר סתם מפריד, לא מבין מה הקטע. 3. שאני רוצה להאיץ חזק, הוא נתקע סתם על הילוך למרות שנגמר המומנט ואין טעם להמשיך למשוך, היה צריך להעביר 3 שניות לפני לדעתי. 4. השליטה הידנית ממוקמת על הידית בצורה של שתי כפתורים, אני לא מצאתי את זה בכלל נח. 5. קל יחסית לבלבל אותו, לדוגמא אם אני מאיץ ב 60% דוושה, ומעלה ל 75%, לפעמים הוא מחליט להוריד הילוך ומיד אחרי זה מתחרט ומעלה, אז בשביל מה הורדת? באופן כללי לגבי הרכב: 1. מאוד רועש, במיוחד בסל"ד גבוהה. 2. במהירות גבוהה (מעדיף לא לציין כמה שלא תתחילו לקטול) מתחילה שריקה ממש מעצבנת, לא סתם רעשי רוח אלא ממש שריקה. 3. הרכב קופצני מדיי ולא כלכך נעים לנסיעה ברוב. 4. חסר איזשהו איטום בצד הנוסע, כל פעם שעובר משמאלי רכב בהפרש מהירות אפילו בינוני אני מקבל משב רוח חם לתוך הרגל, כאילו שכחו לאטום משהו. הוא בהחלט לא מהרכבים שהייתי קונה לעצמי. -
כסאות לסימולטורים
peter פרסם הודעה בנושא של Daniel.K בתוך רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
יש להם כסאות נחמדים. מה שאני לא אוהב בהם, זה את העובדה שיש לך מוט בין הרגליים, זה לא תנוחת נהיגה אמיתית טיבעית. אבל זאת רק דעתי כמובן, יכולים אחרים לחלוק עלי ולהגיד שזה לא כלכך נורא. -
רק עכשיו אני קולט שהרסתי לו את זה. אופס. כנראה שבזה אני לא כלכך מהיר
-
בהחלט היה אירוע מעולה. המון כיף ! מה שאני יכול בוודאות להגיד לך, זה שהמסלול, המכונית וגם הסימולטור שעליו רצנו היה הפתעה לחלוטין, חגי לא זרק אפילו לא רמז דקיק לגבי מה יהיה. באופן עקרוני בהחלט הכל פתוח
-
האם יש לי אפשרות להרשם לשרשור מסויים, לקבל עבורו התראות למייל ללא שביצעתי תגובה כלשהי? ומה לגבי אחרי שכבר הגבתי? כרגע הדרך היחידה שאני מכיר זה לבצע עריכה של התגובה ושם לסמן שאני רוצה לקבל תזכורת.
-
אני לא מבין מה אתם יורדים עליו. הנתיב הימני נסע 90, הוא עקף אחד אחד את הרכבים על 92. בהנחה שיש הרבה רכבים בימני שנוסעים 90 וההונדה לא מאיצה אז נתקענו מאחורי מישהו שבטכלס עוקף, אבל לא באמת מתקדם לשום מקום ולעולם לא נוכל לעקוף אותו. כמובן שבברור רואים שאין אף אחד לפני, הוא פשוט תקוע. שיכנס בין הרכבים ייתן לרכב שמאחוריו לעקוף, אחרי זה הוא יכול לעקוף אותם ב 2 קמ"ש יותר מהם. אני שונא את התופעה הזאת שמתעלקים על השמאלי.
-
צ'מפיון מוטורס מסרבים לטפל במסגרת האחריות בפנסים שנסדקו ונשרפו
peter פרסם הודעה בנושא של Avilun בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ממה התופעה נובעת? אשמח גם להסבר.- 135 תגובות
-
מהירות הנסיעה זה כבר תלוי בכמה מעל. נסעת 100-105 באיזור של 90, אפשר להגיד שלא שמת לב. אתה יודע מה, גם על 110. על 120 כבר קצת יותר קשה, על 140-160 כבר אי אפשר להגיד שזה לא מכוון, אין מצב שלא שמת לב שאתה כ-30 קמ"ש מעל למהירות הטיבעית של רוב האנשים
