-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
אני חושש שהמידע הוא לגבי סוף הדגם הקודם, אני יודע שיש הנחות, אבל קשה לי להאמין שעד כדי כך. לפי מה שאתה אומר, ידנית תמכר סביב 270, שזה כבר מחיר טוב ביחס לתמורה לדעתי, אולי יבוא מישהו שיוכל לאשש את דבריך.
-
280K לאיזה גירסה? 3/5 דלתות, אוטומט / ידני?
-
אל תשכח שה-135 הוחלפה מאז, ממתי הכתבה הזאת? בכל מקרה, אני עדיין הייתי לוקח אותה, הכיף בהנעה אחורית מנצח אצלי את הקלף. מה שכן, אני מסתכל על המחיר של הלאון 280 מול ה-135 וחייב לשאול: האם הלאון בארץ מתומחרת ממש טוב, או הבמוו מתומחרת בצורה חזירית? או שזה איפשהו באמצע? הרי ההפרש בינם הוא כ-4000 פאונד, שזה כ-24000 ש"ח, גם אם נכפיל את זה ב-2 בגלל מיסוי ולא יודע מה זה לא מתקרב להפרש של כ-100,000 ש"ח שהוא ההפרש בפועל היום.
-
למה אנשים מחפשים רכב חזק שאין איפה לנסוע איתו ולנצל אותו בארץ?
peter פרסם הודעה בנושא של ABSULUTT בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הרגת אותי -
לא ממש הבנתי או שלא מסתדר לי החישוב. Phantom 3 Advanced בארץ הוא 5700, סוללה נוספת 820, כלומר סה"כ 6520. אם חסכת 3000 משמע קנית ב 3500-3600 כולל הכל? לא מסתדר לי כי למיטב ידיעתי הAdvanced בחול הוא כ-1000 דולר בלי סוללה נוספת, עם סוללה זה עובר את ה-4, ועוד צריך להוסיף משלוח ומיסים.
-
לא ראיתי שיש חבילה רק של פאנטום 3 וסוללה, רק עם התיק, ב 1259. בקיצור מה המחיר הכולל בארץ? כמה חסכת ביחס לארץ?
-
איזה קנית בדיוק בסוף? עם התיק וסוללה נוספת או רק את ה Advanced ללא כלום? מה היתה עלות המשלוח ודרך מי?
-
RK לא לגמרי הבנתי מה אתה אומר, הסבר. לשם הדיון זה הקשר הראשון שלי (בחיי), כ-4 שנים ביחד, לא נשואים, לא גרים ביחד. לגבי זה שנשים לא הגיבו פה, אני יגיד לכם את מה שאני יודע מהכרות עם חברה שלי. היא לא הייתה סולחת בכלל, היא מאוד קנאית, אצלה אין הרבה אפור, אני האמת מסכים איתה. אתם גם אומרים שאי אפשר לדעת איך נגיב בסיטואציה מסויימת, אני חושב שיש לי מספיק שליטה עצמית כדי לא לבגוד.
-
שאלתי מה ההגדרה שלכם. אני הבעתי את דעתי, אנחנו לא חייבים להסכים, כמו שרמאתי בהתחלה, כל אחד מגדיר לעצמו את רמות האפור, אין פה חוק, אין פה נכון לא נכון, כל אחד והאני מאמין שלו.
-
אז אתה בעצם אומר שסתם אקט מיני פיזי ללא רגש, עם מישהו סתם התחשק לך עליה כי היא כוסית לא נחשב בגידה? עם זה אני לא מסכים, לדעתי זאת כן בגידה.
-
אני יודע שלא הייתי בוגד לעולם, שום סיכוי, לכן אני גם לא הייתי סולח על בגידה. אני חושב שמי שמוכן לסלוח, הוא איפשהו מצדיק את זה כי הוא היה מצפה שיסלחו לו אם הוא היה בוגד, משמע מבחינתו זה קו שאפשר לחצות אותו במקרה מאוד מסויים, בתנאים מסויימים, גישה כמו מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס. גם יש שאלה של מה זה מבחינתכם בגידה? האם לצאת עם מישהי מהעבודה זה בגידה? (לדעת חברה שלי כן), גם אם זה תמים לחלוטין? האם להתנשק עם מישהי זה בגידה? האם בטיול בחול לקבל מסז' ו- Happy ending זה בגידה? (לדעתי כן) אז כמו שאמרתם, העולם לא שחור ולבן, כל אחד קובע לעצמו את רמת האפור בכל דבר בחייו, אני לא הייתי סולח על בגידה, הייתי מפרק את החבילה, אני מניח שלמישהו נשוי עם ילדים זה יותר מסובך.
-
נתון 0-100 תלוי גם מאוד ביציאה מהמקום, אני לא חושב ש-10 סוסים לפה או לשם משנים את העובדה שכבר מזמן עברת את המקסימום שאפשר להעביר לגלגלים הקידמיים עד נגיד 60 קמ"ש (יותר, פחות, סתם ניחשתי) משמע החלק בו ההבדל בכח משנה כנראה מספיק זניח שזה לא ישנה את זמן התאוצה הזה, אני מניח ש 80-120 עלול להיות שונה, 100-200 עלול להיות שונה. גם אל תשכח ש-10 כ"ס הבדל זה בפיק, מה לגבי הגרף? תסתכל על וואגית 1.2 כלשהי היום, הם סביב ה-105 כ"ס? אולי אני לא זוכר במדוייק, אבל זה סביב מה שהיו הואגיות 1.6 של פעם, אבל בגלל שמדובר בהבדל במומנט, וגרף משמעותית טוב יותר של זמינות הכח אז הן נוסעות טוב יותר, שיא המומנט הוא לא רק מה שמשנה, זה מתי הוא מגיע, ובאיזה קצב הוא עולה ויורד. לדוגמא בזמנו ראיתי גרף של S65 AMG, והוא היה על 102 קג"מ מ-2000 ל-4000 סל"ד, קו ישר! מדהים. בקיצור ה-10 כ"ס יכול מאוד להיות קטע שיווקי, יכול להיות אפילו שבמקרים מסויימים ה-280 תהיה מהירה יותר בגלל רצועת כח שונה בטווח הספציפי.
-
אני גם הייתי סביר להניח שותק. אבל אני יכול להבין את החוצפן, לי אישית מאוד מפריע הפרשי המחיר הקיצוניים במוצרים מסויימים בין הארץ לחול. אני מבין שבחלק (אולי רוב) המקרים יש לזה סיבה הגיונית, אני לא רואה בעלי חנויות מסתובבים עם רכבים של מיליון שקל, כלומר הם מרוויחים את לחמם, חלק קצת טוב יותר, חלק קצת פחות, אבל זה לא שהם מתעשרים. למרות זאת, אני כלקוח יודע בכמה אני יכול לקנות את המוצר, לפעמים אני שואל את בעל החנות למה מוצר מסויים עולה כך או כך ומציין בפניו את העובדה שאני יכול להזמין בזול ומחכה לשמוע אם באמת יש סיבה לקנות אצלו, מוצרים קטנים כמעט ואף פעם אני לא קונה בארץ אלא במקרה הנדיר שאני צריך משהו דחוף, במוצרים של עד 50-100 שקלים, ההפרש עצום, עכבר גיימינג של לוג'יטק קניתי בכ-רבע מהמחיר ב-KSP שנחשבים לזולים יחסית. אז אני יכול להניח שאולי החוצפן ראה את המחיר, יודע בכמה אפשר לקנות את זה ומתוך תסכול נתן לקונה אופציה נוספת. יש מקרים שמדובר בשירות בנוסף למוצר, אז אני יכול להבין את ההפרש במחיר, העניין שלרוב בארץ השירות על הפנים לכן אני מעדיף לוותר על השירות ולשלם פחות, למעט מקרים בודדים עם חנויות שיש לי איתם נסיון ואני מוכן לשלם את הפרמיה בשביל השירות.
-
הבעיה שבצבא כולם "הרגו" כל סבא / סבתא / דוד, חיתנו כל קרוב שקיים או לא בשביל לצאת. חברה שלי בצבא ואומרת שכולם לא מפסיקים להמציא תירוצים בשביל לקבל אפטר / לצאת מוקדם לקבל יום חופש וכו', היא כאדם ישר סופגת את זה בשביל סתם אנשים שלא איכפת להם ממנה או לה מהם, היא גם לא תראה אף אחד מהם אחרי השחרור. אז התשובה היא כמובן תלוי, אני אדם מאוד עוזר ואיכפתי, אבל אני חושב שצריך להיות איזשהו גבול. אני לא בחרתי לעשות ילדים בדיוק בגלל טובות ההנאה שיש מלא לעשות ילדים, אז אני צריך לספוג את זה שאתה בחרת להתמודד עם הקושי של ילדים? לא, אתה תספוג את זה, מתי שיהיה לי נוח לעזור לך אני יעשה זאת, אבל אף אחד לא יכול לקבוע בשבילי שאני זה שצריך להשאר עד מאוחר בעבודה. לדעתי מה אני עושה אחרי העבודה שאני אומר "אני עסוק" או "אני לא בבית" היא לגיטימית ואני לא חייב לאף אחד הסברים. ה"אני עסוק" שלי הוא שווה מבחינתי ל"אני עסוק" של מישהו אחר ולא משנה מה הסיבה.
-
גם הוא לא צריך את זה, שישכור מישהו שישמור על הילד בשבילו. מה שאני צריך או לא צריך זה החלטה שלי, אם בא לי לשבת בבית ולשחק מי יקבע אם אני צריך את זה או לא, אולי הנפש שלי צריכה את הזמן להתנתק ולנוח? זה שלו יש ילדים לא הופך אותו ליותר שווה, כלומר לא רואה סיבה לתת לו יותר זכויות, כן להראות יותר גמישות אולי. הדוגמא של הסיגריה מעולה, אני יוצא להפסקות סיגריה פיקטיביות עם המעשנים, למרות שאני לא מעשן, גם אני לי מגיעה הפסקה. אני לא חושב שהקושי בגלל ילדים של מישהו אחר צריך לפגוע בי. לדוגמא אם בחרתי לצאת ביום מסויים לחופשה, פתאום ערב לפני ילד של מישהו נהיה חולה והוא "חייב" להשאר בבית, לא יהיה הוגן לבטל לי את החופשה כי שלו חשובה יותר, בשבילי שלי חשובה יותר, כן אני אגואיסט פה, אם הוא חבר שלי והתוכניות שלי לא כלכך חשובות ברור שאתגמש כדי לעזור לו. אבל רק אני יכול לקבוע עד כמה חשוב לי החופש הזה או לא, לאף אחד אין את הזכות להסתכל מהצד ולהגיד שהמקרה של מישהו אחר חשוב יותר ומגיע לו יותר.
-
אני גם מסכים שלא להביא ילדים זה אגואיזם. זאת הסיבה שאני לא רוצה ילדים, אני יודע מה המשאבים שלי, יודע שהם לא ישתנו בסדר גודל מהותי, להפך המשאבים אפילו יכולים ליפול מסיבות כאלה או אחרות, יש לי חלומות, שאסיים להגשים את רובם אולי אחשוב שהגיע השלב לגדל ילדים. עד שלא הגעתי למיצוי של התחביבים, של הדברים שבא לי לעשות ילדים לא באים בחשבון, כי אני רוצה להנות מדברים ספציפיים. נכון זה אגואיזם, אבל למה לי לוותר על דברים בשביל מישהו שעדיין לא קיים? ברגע שיהיה לי ילד אני יודע שאני אוותר על הכל כדי שיהיה לו טוב, לא רוצה להגיע לנקודה הזו שאני צריך לבחור ביני לבין מישהו אחר, אם אין מישהו אחר הבחירה קלה יותר.
-
תסלחו לי שלא קראתי כל אחד ואחד מההודעות פה, קצת ארוך. את הרוב קראתי, אני רואה שהרוב המוחלט הוא כן אוהב את העובדה שהוא הורה וזה ברור. אבל למה רובכם לא יכולים להבין את ה"שונה", נכון, אנחנו (כן, אני גם נגד ילדים) במיעוט, זה לא הופך אותנו ללא בסדר. אני אף פעם לא רציתי ילדים, בגלל כל מני סיבות שבסופו של דבר לקרוא את כל מה שאתם כותבים פה מצדיק אותי לחלוטין, החיים משתנים ברגע למשהו שאין לך 100% שליטה עליו. אתמול אפילו גיליתי שיש כמה קבוצות בפייסבוק של "אל-הורות", מסתבר שיש עוד הרבה כמוני, שוב זה מיעוט, אבל למה לשפוט? זה דיעה ובחירה, וזכותנו לבחור כך. אני יודע שאם יהיה לי ילד, אעשה הכל שיהיה לו טוב, אבל מה עם מה שאני רוצה? יש לי שאיפות בחיים, על חלקם אני יודע שאצטרך לוותר מסיבות זמן / כסף, מה אם אני לא רוצה לעשות את זה? כל מי שהורה פה ואוהב את החיים שלו, אני שמח בשבילו, הוא שכח כבר את התחביבים עליהם וויתר או הוריד בכמות, הוא כבר לא יקנה את רכב החלומות שלו (אולי במשבר גיל העמידה יהיה לו רק כסף לזה), אני רוצה לחיות את החיים שלי עכשיו, התחביבים שלי יקרים (כמו שלכם), אני רוצה רכב רציני, אני רוצה לצאת לאי אלו קורסי נהיגה בחול, ואני יעשה את זה!, אם יהיה לי ילד, זה כנראה לא יתאפשר כי אין כסף להכל, מה לעשות אני ריאלי, כנראה עשיר מאוד כבר לא אהיה. בקיצור, כל מה שאני אומר, שכל הנושא הזה הוא בחירה, קבלו דיעות שונות גם אם אתם לא מסכימים איתם.
-
חשבתי כמה פעמים להזמין מהאתר הזה, הם אורזים את הפאנטום בתיק כדי למנוע גודל מיותר במשלוח, הבנתי גם שלפעמים המשלוחים מהם לא עוצרים במכס ומגיעים ישר לדואר, משמע חוסכים הרבה כסף. http://www.flying-hobby.com/dji-phantom-3-c-406_999_551_1028.html?zenid=8ogun92gmklp014a52t0egfkh7 לא הצלחתי לפנות אף פעם את התקציב. אשמח אם תעדכן כמה יצא המחיר המלא לארץ אחרי מיסים (אם היו), משלוח וכו'. בארץ המחיר לפרו הוא 7200 והוא לא כולל כלום, לא סוללה, לא תיק, לדעתי הם קצת חזירים במחיר. אשמח לדעת מה עלות מדוייקת של ייבוא אישי.
-
כיביתי את הכאטיס מסך המובנה והמחשב לא נדלק. מה עושים?
peter פרסם הודעה בנושא של davemustaine87 בתוך אוף-טופיק
ברוב (אולי כל) לוחות האם יש אפשרות לאפס את הביוס על ידי הזזה של Jumper מסויים, בדכ נקרא J1, חפש את הדגם של הלוח אם שלך בגוגל ותבדוק איפה מאפסים אותו. -
אהבתי את היוזמה. אני חושב שלא חייב נסיעת מבחן על ידנית, מספיק לקבל נסיעת מבחן על DSG כדי לדעת אם מעוניינים ברכב או לא. עבורי הרכב הוא אופציה שניה אם לא אצליח להגיע לסכום של האופציה הראשונה שאני מכוון אליה. ההצעה שלך תהיה רלוונטית עבורי סביב אפריל / מאי של 2016, אם זה יהיה רלוונטי אשמח להיות חלק מהקבוצה, כרגע מוקדם מדיי בשביל על מנת להתחייב.
-
אחרי 15 שנה לא תצטרך להחזיר כלום. עבור רוב הרכבים אחרי 4 שנים ההלוואה העומדת מתאפסת. בגדול יש שתי טבלאות לחישוב ההחזר. אחד הוא שיעורי הפחת בשל השימוש ברכב, לזכאי להחלפת רכב השני שיעורי הפחת הנוסף בשל השימוש ברכב, לזכאי להחלפת רכב לגבי התהליך עצמו אני לא יודע, אני מניח שצריך לפנות לביטוח לאומי
-
מתקשרת או לא זה עובדה (לא יודע, לא נהגתי). שאר הדברים לדעתי הם מאוד אינדיבידואלים, מה שמרגש אדם אחד לא בהכרח מרגש אדם אחר. אותו דבר לגבי חווית הנהיגה, זה מאוד עניין של מה יעשה עבורך חוויה טובה.
-
כן לא חשבתי אחרת, לא ציפיתי שתהיה ואגית שבאמת מערבת בנהיגה, כמובן שאני צריך נסיעת מבחן כדי שאוכל לשפוט בעצמי, אבל אני בספק שאקבל נסיעת מבחן כמו שצריך, להבנתי ברוב המקרים מתלווה איש מכירות שלא ייתן לבדוק את מה שמעניין אותי (אני לחלוטין מבין למה). מאיפה הנתון לגבי הגרסה הידנית? במקרה היום חזרו אלי טלפונית ונאמר לי שלא צפויה להגיע גרסה ידנית כי הם חושבית שאין פה מספיק ביקוש. כמובן ש-135 היא הבחירה המועדפת, אבל למי שאין תקציב ל-135, הקופרה יכולה להיות אופציה מעניינת ביותר, היא כמעט מספיק חזקה, דיפ' מכאני, יכולות גבוהות מאוד לפי הביקורות / סרטונים. אני לא מכיר הנעה אחורית עם מספיק כח ובטווח מחיר טוב. את ה-125 במוו לא רוצים להביא, למרות שהיא חלשה מדיי לטעמי כנראה שהייתי מעדיף אותה על פני הלאון. שוב צריך לנהוג כי כרגע הכל על סמך סרטונים ומה שקראתי.
-
השאלה הגדולה שלי לגבי הלאון, האם היא באמת מהנה לנהיגה? כלומר האם מדובר בעוד וואגית מהירה מאוד, או שהפעם הצליחו לעשות משהו שונה. נהגתי על וואגיות כגון גולף GTI, רכבים מרשימים מאוד, אבל לא מערבים מספיק בנהיגה לטעמי, אני תמיד אהבתי את הרכבים המכאניים של שנות ה-80, 90, רוב הרכבים החדשים אותי באופן אישי יחסית "משעממים" למרות שהם ממש מהירים. יש אנשים שזאת ההנאה בשבילם קצב מהיר וזהו, אני מעדיף להיות איטי יותר ולהרגיש שהקצב בזכותי ולא להיות מהיר יותר כי עוזרים לי בהחלפת ההילוכים, בגז ביניים, בקרות למניהם וכו. אם לא תהיה גרסה ידנית, רוב הסיכויים שלא אקנה כזאת, כמובן תלוי אם יש אופציה מעניינת יותר
-
מישהו יודע אם תגיע גירסה ידנית ללאון קופרה?
