Jump to content

peter

  • הודעות

    285
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי peter

  1. אני בטוח שאפשר לשכנע אתם המכס שזה לא לרכב אלא לסימולטור ותצליח להכניס את זה בסופו של דבר, גם יכול להיות שזה פשוט יגיע אליך עד הבית ולא יעצור, אי אפשר לדעת. אם יעצור זה פשוט יהיה כאב ראש. דרך simrace תוכל להביא הכל, אני ממליץ בחום מכל בחינה.
  2. הכל עניין של תקציב, כמה אתה משחק, כמה אתה מוכן להשקיע ומה המטרה שלך. ראיתי כמה פרוייקטים ברשת לגבי G27 אבל לא נהגתי על הגה משופר, לכן אני לא יכול להשוות ולהגיד מה עדיף. מה שאני כן יכול להגיד שלי היה G25, נהגתי על T500 וזה קפיצה משמעותית לדעתי, לך תנהג על T500 ותחליט. יש עוד אופציות בשוק כמובן כמו Fanatec שזה קפיצת מחיר נוספת, ומשם יש את הדברים עם המחירים המפוצצים באמת כמו SimSteering, accuforce, גם דוושות לא חסרות חברות היום שבונות דברים רציניים באמת. עם כל הכבוד לקפיצים ל- G25 לשדרג לבלם Load Cell זה לדעתי דבר הכרחי למי שלוקח ברצינות סימולטורים, אני מניח שיש קיטים גם ללוג'יטק, אני וודאית יודע שיש ל-T500. הכל עניין של כמה רחוק אתה רוצה לקחת את ה
  3. אתה עלול להדרש להביא אישור משרד התחבולה בשביל ההגה. יש לי חבר שהזמין הגה לסימולטור של SimSteering, מכיוון שזה הגה ברמה גבוהה הוא נתקל בקשיים כלשהם, לך שכנע אותם שזה לסימולטור ולא לרכב. אני בזמנו את ההגה לסימולטור שלי הזמנתי דרך usa2buy, הם הכניסו לי את ההגה לקטגוריה של חלקי חילוף לרכב. רק אחרי ששלחתי להם קישורים למוצרים עצמם, הסברים, חשבוניות הם החליפו לי למוצרי חשמל או משהו מחשבים (שזה הרבה פחות מיסים). אני מאמין שבסופו של דבר תצליח, השאלה כמה כאב ראש (אם בכלל) יהיה לך. הדוושות וההגה הראשון שהזמנתי הגיעו לי בעיות. בהצלחה
  4. איזה סיבה יכולה לגרום לזה להדחות במידה וזה חלק מקורי?
  5. שלום, האם יש מגבלה בחוק על הזמנת דיסקים ורפידות מאתר בחול? כמובן חדש ולא משומש. לדוגמא סתם מחיפוש קצר בגוגל נתקלתי באתר הזה מאנגליה, שאלתי אותם והם מבצעים משלוחים לארץ http://www.onlinecarparts.co.uk/car-brands/spare-parts-bmw/1-f21/58361/10130/brake-pad-set.html איזה מיסוי חל על ברקסים? אני מניח שאצטרך אישור משרד התבחולה, בהנחה שיש רשיון רכב יש צפי לבעיה כלשהי?
  6. בדיוק בגלל זה הרבה אנשים נוסעים בנת"צ יש להם שתי אפשרויות 1. לנסוע כחוק, להיות בני אדם טובים, בידיעה שכל הזונות שנוסעים בנת"צ בעצם דופקים אותם ישירות, כי הם נדחפים בהמשך וגורמים לעיכוב של הנתיב הרגיל. 2. להיות חארות חכמים, לנסוע עם וויז ועיניים פקוחות, ככה הם מקצרים לעצמם את זמן הנסיעה על חשבון אחרים והסיכויים שלהם להתפס נמוך מאוד.
  7. מצטער, לא היה לי כח לקרוא את כל קודמי אז אולי אני חוזר על דברים שנאמרו. מכיוון שהייתי בדיוק שבוע לפני באירוע של במוו (שלדעתי היה מעולה), יש לי נקודה להשוואה. אני מבין שמדובר באירוע מכירות עבור רכבים ספורטיביים, לכן אני שופט את האירוע תחת שתי נקודות. 1. אירוע / הפקה 2. האם קיבלתי מענה למה שמעניין אותי. התכנון היה לקוי לדעתי בכמה נושאים: לא הייתה חניה - לחנות במרחק הליכה גדול, על השוליים בצפיפות, כאשר קיים סיכון שידפקו לי את הרכב הוא לא הדבר האהוב עלי, לכן ברושם הראשוני כבר נכשלו. כיבוד סביר ולא מעבר, אמרתי ששבוע לפני הייתי באירוע של במוו, שם בתור "אירוע" היה קייטרינג עם אוכל שהיה לטעמי, שתיה קלה חופשית עם ברמנים, לעומת האירוע של תלתן שבתכלס היו מים, פירות, כיבוד קליל. לכן שוב יצאתי מאוכזב כי באתי עם ציפיות למשהו דומה. תור ארוך מדיי - זמן ההמתנה היה ארוך מדיי לטעמי, היה קטעים שחשבתי שכבר לא שווה לחכות. רכבים / נהיגה: בתור אירוע "תלתן" אני מבין שהביאו רכב רגיל כי זה ה"אדום" המיוחד, אבל יש אנשים שקיבלו לנהוג ברכב הזה, כלומר רצו לנהוג על תלתן וקיבלו דגם רגיל, מה הקשר? ברמה האישית, ג'ולייטה תלתן היא אחת האפשרויות שלי לרכב (מתכנן להחליף סביב מרץ), עניין אותי לדעת איך היא מתפקדת במין ג'ימקנה, גם אם זה רק לכמה הקפות בודדות, בפועל קיבלתי לנסוע על המיטו, שהיא בכלל לא אופציה לקניה ולא מעניינת אותי, כלומר מעניינת אבל לא בשבילה באתי. לכן גם פה נכשלו מבחינתי. אהה כן, וקיבלתי רק הקפת היכרות והקפה בודדת. לטובה, זה טוב שהביאו מדריכי נהיגה שישבו עם האנשים ברכבים, ככה הם לא "מפחדים" כמו שחלק מסוכני המכירות עלולים לפחד ונתנו לאנשים יד יחסית חופשית לנהוג בקצב שהם מסוגלים.
  8. לי יש את הזרוע הזאת עוד מעט 3 שנים, נפלה פעמיים מהשמש בתקופה הזאת. מחזיקה מעמד מדהים, הואקום עדיין תופס, חיבור הפלאפון ממש נוח לי. אצל אמא שלי המעמד כבר עבר לאוטו הבא ועדיין שורד, אני מניח קצת מעל 4 שנים כבר. שימו לב שיש כמה גדלים תבררו מה מתאים לכם, חפשו בגוגל Vice או Virus, יש משום מה שתי שמות שרצות שם למוצר שנראה אותו דבר. http://www.ebay.com/itm/Virus-Vice-Car-Cradle-Mount-Holder-Stand-Kit-for-Smart-Phone-iPhone-4-4S-5-/251162118918?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7a6dcb06 http://www.ebay.com/itm/Vice-Mount-CAR-MOUNT-HOLDER-360-Rotation-For-5-Smart-Phone-68-95mm-Width-/320837579029?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab368f115 עריכה: מצאתי את הדגם הגדול בקצת פחות כסף, מתאים ל G3, S5 ועוד הרבה מכשירים. http://www.ebay.com/itm/CAR-MOUNT-HOLDER-for-Galaxy-S6-Note-3-Note-4-Optimus-G-pro-G2-G3-iPhone-6-/111195933271?hash=item19e3cb4a57&vxp=mtr
  9. LFS לדעתי משחק "אופטימי" מדיי, כלומר אפשר לזרוק בקלות את האוטו להחלקה במהירות גבוהה ולתפוס אותו כאילו זה הדבר הכי פשוט בעולם, בלי להיות יותר מדיי מדוייק עם ההגה וברקס / גז וכו'. מבחינת המלצות, הכל תלוי במה אתה מחפש. אם אתה מחפש דריפטים, אז אסטו קורסה מתאים טוב. אם אתה מחפש סתם להנות מפיזיקה טובה, לנהוג לבד על מבחר מכוניות גם אסטו נכנס לתמונה מעולה, יש מבחר לא רע של מכוניות, בנוסף אפשר בקלות להוסיף מלא רכבים שאנשים עשו. אם אתה מחפש להתחרות באנשים אחרים, זה rFactor 1 או 2, שיש קהילה גדולה והרבה תחרויות, או iRacing שהוא יקר מאוד אבל אני הכי אוהב את ה- Onilne שלו. לאחרונה יצא גם project cars חדש, לפי הביקורות הוא יותר Arcade מסימולטור, אבל זה בהחלט מתאים להרבה אנשים, כן יש שם פיזיקה, גרפיקה נראית מדהים, אבל הוא לא Hardcore Simulator כמו rFactor או iRacing
  10. אתה צודק, האינסטינקט האנושי לא בהכרח יהיה טוב יותר, סביר להניח שברוב המקרים פחות טוב. אבל כמו שאמרת, יש את מי להאשים, אני חושב שאנשים "יקטלו" הרבה יותר טעות מחשב וטעות אנוש, גם אם סטטיסטית המחשב עדיף. ייקח זמן לשכנע את כולם שזה עדיף.
  11. נכון, הוא לא יהיה יותר טוב בכל הפרמטרים, אבל בחלק כן. עכשיו השאלה הנשאלת, מה הדברים החשובים בכביש? לדעתי זמני הגעה ממקום למקום, כמות תאונות בכללי ועם נפגעים בפרט, עלויות. מבחינת כמה זה מסוכן לגורמים עוינים זה כבר תלוי טכנולוגיה, ראיתי סרטון שמישהו פיתח אפשרות לפרוץ לרכבים החדישים של היום, ללחוץ גז, ללחוץ על הבלמים, לנעול את ההגה. כל זה בשליטה מכל מקום בעולם דרך האינטרנט. אז בוא נשים רגע את הוויכוח הזה בצד כי זה סיכון שיש כבר היום, רק עניין של זמן עד שמישהו ינצל את זה לרעה. בדברים החשובים לדעתי רכב אוטומטי לחלוטין יתפקד יותר טוב מרוב האוכלוסיה, משמע הוא עדיף. אל תשכחו שרוב קוראי הפורום פה הוא אחוז נמוך באוכלוסיה, רוב האנשים בחוץ פשוט לא יודעים לנהוג, נתקעים בשמאלי, עוברים באדום, לא נותנים זכות קדימה, מתעסקים בפלאפונים וכן הלאה. שים היום 300 מוניות בתל אביב (היום!), 150 ממוחשבות, 150 עם נהגים. אני מאמין שהממוחשבות יהיו ריווחיות יותר - אין עלויות נהג, אין זמן מת, ואני מניח שמחשב ינהג חסכוני יותר. אני גם מאמין שהם יהיו מעורבים בפחות תאונות, מהסיבות שכבר ציינתי. אז איפה הנהג האנושי מנצח?
  12. סטטיסטית אני משוכנע שכבר היום זה יותר טוב מהנהג האנושי. מחשב לא מתעייף, שום דבר לא מסיח את דעתו, הוא לא מתעסק בפלאפון, הוא כן יכול להסתכל לכמה כיוונים בו זמנית, הוא לא לוקח סיכונים (תלוי בכיול התוכנה כמובן), מגיב מהר יותר מרוב (אולי כל) האנשים, הוא לא מאבד סבלנות. כמובן שלא חסרות בעיות, לדוגמא יכול להיות שבמקרה מסויים המחשב יחליט לדרוס אותי, כי אלגוריטמית זה הדבר הכי נכון לעשות באותו רגע כדי למנוע תאונה קשה יותר, דבר כזה יביא המון ביקורות. הוא יכול כנראה "לקרוא" פחות טוב נהגים מסוכנים בסביבתו ולדעת להתרחק, משהו שאני מניח שהרבה נהגים עושים. לדעתי אם כל או אפילו רוב המכוניות יהיו נהוגות על ידי מחשב, יהיו פחות פקקים ופחות תאונות.
  13. לגבי ה-SJ4000 לא צריך כל פעם להדליק ולכבות אותה? קראתי שהיא לא תחזיק מעמד בשמש לאורך זמן, משמע צריך לפרק אותה כל פעם? (אני לא מוכן להתעסק, רוצה להניע ולנסוע) היא יודעת לעשות צילומים של 5 דקות כמו המצלמות שמיועדות לרכב? היו יודעת למחוק סרטונים ישנים או שצריך כל פעם לנקות את הזכרון?
  14. ומה לגבי הסוללה? היית צריך להחליף מתישהו? איזה סוללה נכנסת שם, קל למצוא?
  15. לאלה שקנו את ה- 0805, איך היא שורדת את האקלים שלנו? אני גם רגיל לחבר מצלמות עם וואקום, איך המדבקה שהם נותנים, עושה את העבודה?, ומה קורה אם אני מחליף רכב, אפשר למצוא מדבקה כזאת? העובדה שהיא עם סוללה ולא עם כבל קצת מרתיעה אותי, לכן כרגע אני חושב לקנות את ה-g1w-c. המצלמה הנוכחית כל כמה חודשים עושה בעיות בגלל סוללה ואני מתקשה למצוא לה סוללות סבירות. בלי קשר אם מישהו יודע איפה קונים סוללה טובה ל DVR027 אודה לקישור תודה
  16. אתה יכול להמצליץ על מצלמה עם מעבד אמברלה 7 עם כבל? תגדיר "אם יש לך כסף", מה הטווח מחירים למצלמה כזאת? לשים מעל 200-250 שקל על מצלמה זה כבר מרגיש לי הוצאה גדולה מדיי ביחס להפרש בתמורה מול מצלמה של 160 שקל. אין לי בעיה גם לשים 400 שקל על מצלמה, אבל אני לא אוהב "לזרוק" כסף, אם היא מצלמת באיכות טובה מספיק, היא צריכה להחזיק מעמד תקופה של כמה שנים וזהו, אין לי דרישות גדולות. המצלמה הנוכחית עדיין לא מתה לחלוטין, אבל עושה בעיות, החזיקה קצת מעל שנתיים, נראה לי סביר.
  17. דווקא הבנתי מהשרשור הזה שעדיף לקנות את הגרסה עם הכבל. אז למה דווקא ללכת על ה-H?
  18. 806 כתוב שזה עם ה-A7, אבל לא ראיתי דגם שמגיע עם קבל עדיין. אולי ממישהו פה תבוא הישועה. אני כרגע נוטה לכיוון ה- G1W עם הקבל בגלל שזה נראה תמורה טובה למחיר, עדיין מחפש חלופות מומלצות יותר, הלכתי לא מעט עמודים אחורה ועדיין לא מצאתי תשובה. ייקח זמן לעבור על 300 עמודים
  19. השאלה שלי עדיין בתוקף, מה הכי מומלץ היום עד סביב ה-400 ש"ח, עדיפות לפחות כמובן. בנוסף, האם יש מצלמות באיכות טובה שמצלמות גם את פנים הרכב? ראיתי שיצאה גם ambarella 0806, מישהו ניסה?
  20. יש יותר מדיי מידע בשרשור. המצלמה הנוכחית dvr 027 התחילה לעשות לי בעיות, הסוללה התנפחה (החלפתי) עכשיו היא מאבדת את הגדרות השעון כל כמה ימים, מה שגורם לקבצים לא להשמר טוב, בקיצור מעצבנת אותי ודורשת יותר מדיי התעסקות. אז מה לקנות היום למצלמה קידמית? מוביוס? 0805? g1wc / g1wh? לא הגדרתי תקציב אבל אני מעדיף לא להגיע ל-400 שקל אלא אם אני ממש ישתכנע שיש סיבה להשקיע.
  21. בזמן רכישת הרכב הקודם היא ביררה לגבי ידני, אמרו לה שכל עוד אין הגבלות ברשיון שלה לידני אין בעיה. אני גר איתה באותה בית, לכן 1500 מטר עובר. כל עוד היא באוטו כל אחד יכול לנהוג, אותי היא רשמה בנוסף כ"מורשה נהיגה" או איך שלא קוראים לזה על מנת שאוכל לנהוג ברכב גם שהיא לא נמצאת בו. לגבי ה-1300 סמ"ק תודה רבה על המידע, בהחלט עוזר לי. הייבוא אישי היה הכיוון בשביל לחסוך כסף או בשביל אותו סכום לקנות משהו פשוט טוב יותר מהמבחר פה בארץ. במוו 120 היא אופציה לא רעה כי היא כן באה בידני בניגוד לרוב המשפחתיות בשוק, רציתי 125 כדי שיהיה חזק יותר, אל תגידו אין צורך, תמיד יש צורך יש עוד כמה חודשים טובים עד שהיא תקבל את הזכאות להחליף את הרכב, רציתי לעשות שיעורי בית בשביל לדעת מה אפשרי, מה לא, וכמה אפשר לחסוך או לאיזה רכב להתקדם באותו תקציב. אם אתם אומרים שזה מסובך מדיי ולא מקדם אותי בהרבה, זה בהחלט יהיה כאב ראש מיותר וסוג של סיכון. גם רכב ביבוא אישי שלא נמכר פה, אין נסיעת מבחן, לכן לא נוכל להחליט לגבי הנוחות.
  22. לאמא שלי יש פתור בדיוק כמו שאמרתם, בערך 66750 נגיד. אמא שלי מעדיפה רכב ידני, מכיוון שאני עדיין גר איתה בנסיעות משותפות אני נוהג. כרגע ברשותה סיאט לאון 1.8 DSG, היא לא מסתדרת עם אוטומט, מחפשת את הקלץ' כל הזמן. ביום יום היא מעדיפה את הפנדה שיש בבית לנסיעות קצרות באיזור הבית. הרכב החדש (יש עוד דיי הרבה חודשים, אני פשוט מקדים לעשות שיעורי בית) רצוי שיהיה ידני, סגמנט משפחתי כלשהו. מכיוון שיש לי גם השפעה במה יקנה (ולה ממש לא אכפת כל עוד עונה על דרישות מינימאליות) אני מעדיף רכב מעניין לבית, כזה ש"זז" ולא סתם עוד משפחתית משעממת, לאמא שלי אין שום התנגדות כמובן אחרת לא היה על מה לדבר. אני מניח שהתקציב הכללי יכול להיות סביב ה-200-220 אלף. חשבתי על במוו 125, שלצערי לא נמכרת בארץ. במוו 120 זה גם אופציה בגרסתה הידנית, הפחד שלי שאם היא קונה רכב פחות מ-1800 לא ברור לי עם הקצבה החודשית שלה לא נפגעת, עוד לא הבנתי את הנושא הזה. עוד אופציה לייבוא אישי זה פוקוס ST, שאני לא בטוח אם בכלל יביאו את החדשה, גם אם כן פשוט שיערתי שאפשר לחסוך לא קצת כסף עם היבוא האישי.
  23. שלום, לאמא שלי יש זכאות לרכב ללא מיסים מביטוח לאומי. לפי הבנתי היא מקבלת זכאות להחליף את הרכב שוב ללא מיסים לאחר 3.5 שנים (אחרי החזרה של סכום מסויים של ההלוואה העומדת). מכיוון שאני דיי מאמין שגם אחרי המיסים, מחיר ומגוון הרכבים בארץ הוא לא על הצד הטוב ביותר ללקוח אני מנסה ללמוד קצת על נושא יבוא אישי לרכב עם פטור ממיסים. האם זה בכלל משתלם כלכלית?, כלומר יכול להיות שאחרי כל הכאב ראש אני יחסוך רק סכום זניח וזה בעצם לא יהיה שווה את המאמץ? האם אפשר להביא רכב שלא נמכר בצורה סדירה בארץ? לדוגמא במוו 125i ? האם צריך אישורים מיוחדים, האם מוסכי היבואן בכלל יטפלו ברכב? איך בפועל עושים את זה? יוצרים קשר טלפוני עם סוכן בחו"ל? ייעוץ עם מישהו מקומי לגבי זה? (האם הייעוץ לא בעצם ישרוף לי את כל הכסף שניסיתי לחסוך?) מאיזה מדינות מקובל לעשות ייבוא אישי? אם מייבאים רכב מארצות הברית, האם צריך לעשות שינוי מסויים באורות? (נתכלתי בזה איפשהו בחיפושים ברשת ולא כלכך הבנתי) כל ייעוץ או הכוונה יעזרו תודה
  24. דעתי לגבי היומנגוס, קודם כל קראתי פה טענה לגבי המחיר, כן אני גם חושב שזה לא זול, אבל זה פחות או יותר המחיר המקובל היום בשוק לצערי. תסתכלו על המבורגר בבורגוס, 220 גרם עולה 49 ש"ח, אך הוא לא כולל כלום, תוספת של מנת צ'יפס קטנה עולה 14 ש"ח, אם נשווה את זה למחיר של יומנגוס, המבורגר רגיל 200 גרם עולה 47 ש"ח וכולל מנת צ'יפס שגדולה בערך פי שניים ממנת צ'יפס גדולה בבורגוס, לי זה נשמע כמו תמורה הרבה יותר טובה לכסף. אין לי כח להכנס להשוואות מחירים של ההמבורגרים המיוחדים. מבחינת בשר, אני לא יודע מה נחשב "בשר איכותי", אני כן יודע מה טעים לי. בצורה חד משמעית ההמבורגרים ביומנגוס עוקפים בכמה סדרי גודל את כל שאר המקומות שאכלתי בהם, פשוט יותר טעים לי, הם פוגעים כמו שצריך כל פעם ברמת העשייה שאני אוהב. מגוון התוספות שאפשר לשים על ההמבורגר לא קיים באף מקום אחרי שאני מכיר ואני מאוד אוהב לשים גבינה על בייקון על המבורגר שכבר יש בו גבינה, אני אוהב גבינות כחולות, עיזים או כל מני דברים מיוחדים שפשוט לא קיימים במקומות אחרים. ושוב, הכל פשוט ממש לטעמי. המחירים של התוספות האלה בהחלט בצד היקר, 12 שקל לפרוסת גבינה זה חד משמעית יקר. אם היה מקום שנותן את הדברים האלה במחיר זול יותר היה מעולה. לדעתי החסרון היחיד של המקום הוא התור, זמן ההמתנה לפעמים מגיע לשעה וקצת, פעם אחרונה לא הייתי מוכן לחכות ונסעתי לבורגוס, האמת, שהתאכזבתי, לי הרבה פחות טעים שם.
  25. שלום, חבר לעבודה מעוניין לקנות משפחתית 7 מושבים, אפשרות גם למיניואן. תקציב כ-50 אלף ש"ח. צריכת הדלק חשובה מאוד. אשמח להמלצות, אני לא מכיר את הסגמנט ולא יודע מה להציע לו. תודה
×
×
  • תוכן חדש...