-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
5 דלתות. ותלוי בתמחור של הפוקוס RS
-
קודם כל כרגע הכל רק "על הנייר", צריך לחכות לראות מה הכתבים יגידו (לנסיעת מבחן אני בספק שאזכה). אם הוא באמת כמו שאני מצפה שיהיה אז ב-250 באמת הייתי קונה, 260 כבר תלוי לכמה ירדו עם M135, נניח לא ירדו הרבה נגיד סתם מנחש מספר של סביב 290, אז זה כבר תלוי בכתבות שיצאו עד אז. ב-135 אכזב אותי לקרוא שההגה לא עם תחושה טובה, אנשים שנהגו אמרו שהברקסים טעוני שיפור, לכן אם הפוקוס תהיה זולה יותר והכתבות באמת יהיו טובות אלך עליה (אני באמת מתכנן להחליף רכב סביב אפריל).
-
תודה gal_shirin בכל מקרה, צלצלתי לאיילון לאולם של הרצליה, הנציג אמר שיגיע, שאלתי הערכת מחיר גסה, זרק סביב 300+, אמרתי לו שנשמע לי יקר בהתחשב בתחמור הטוב בחול, אז הוא שאל בכמה היית קונה, אמרתי 250-260. מרגיש כאילו הוא "מגשש" בכמה אפשר למכור...
-
הוא מביא איתו ברקסים כי המחיר בארץ יקר מדיי או שלא מוכנים להזמין לו ברקסים? שקונים רכב ספורטיבי מיוחד, אני יכול להבין להזמין ברקסים אולי אפילו משהו טוב יותר מהמקורי, מחורר מחורץ מחו"ל, תקבל משהו טוב יותר באותו / פחות כסף ככל הנראה. השאלה מה המצב פה, לא הסכימו להביא לו?
-
מספר אנשים אמרו לי לא לקנות בשום פנים ואופן מאיילון. בגלל שהטיפול בפועל הוא עדיין במוסכי פורד של דלק מוטורס, הפחידו אותי שהיחס יהיה חרא, מזלזל, לא בטוח יהיו חלפים במלאי. מישהו יכול להרחיב על זה?
-
אני גם לצערי חושב שזה מה שהם יעשו. הם כנראה לא רוצים למכור, מישהו יודע למה? אתן השערה תכף. הם יתעקו מחיר של 300-320, ככה לא הרבה יקנו, כי הם לא באמת רוצים למכור, ועל אלה שמכרו יעשו רווח גדול. לדעתי הם לא רוצים למכור, כי אולי הרווח ביחס להשקעת אנרגיה פשוט לא שווה, כלומר כמה כבר ימכרו, בוא נהיה ראלים רגע, בקושי נמכרים רכבים ידניים בארץ, כולם צועקים שרוצים ידני, בפועל לפי נתוני המסירה משרשור אחר, לדוגמא: מתוך כל ה 135, 235, היתה סדרה 1 ידנית, סדרה 2 ידנית (אחת מכל אחד) כל השאר אוטומט. אז נניח ימכרו 5 בשנה? אולי 10 בשנה הראשונה, אני לא יודע להגיד מה משתלם ומה לא (בואו לא נחזור לשרשור של המיאטה והוויכוח על כמה מרוויחים), השאלה אם בשביל כמות רכבים כזאת שווה לעשות מאמץ, להחזיק מלאי חלפים וכל מה שכרוך בזה. מבחינתי, בסכום של 250-260, זה יכול מאוד להיות הרכב הבא שלי.
-
מתי השיווק שלה אמור להתחיל בחול?
-
עדכון תוכנת ניהול מנוע לסקודה סופרב 1.8TSI - איזה ומה ההשלכות?
peter פרסם הודעה בנושא של zx12r בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הצריכת דלק הגיונית, הרכב שלך לדעתי כבד יותר ואצלי יש עוד יחס העברה. שמעתי טענות שהתוכנה אפילו משפרת צריכת דלק, בגלל רצועת כח יעילה יותר, משמע אתה לוחץ פחות. לדעתי אתה יכול לקפוץ ולבקש שיתקינו לך את התוכנה להתנסות, לא תאהב יחזירו את המקורי. לפחות ככה אני זוכר, אל תתפוס אותי במילה, צלצל ושאל. -
למכירה אוקטביה 2014. 1.2TSI, DSG. טסט עד סוף אוגוסט. 20,000 ק"מ. יד 1, פרטית. מחיר: 115,000. (מפרסם עבור חבר, לא לשלוח ה"פ) אולג 052-4818852 תמונות אפשר לראות ביד 2 http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=7d5174bd624039f53e546452bf8e0310d55
-
עדכון תוכנת ניהול מנוע לסקודה סופרב 1.8TSI - איזה ומה ההשלכות?
peter פרסם הודעה בנושא של zx12r בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני עשיתי את אותו עדכון על לאון 2012, Go APR בפיט סטופ, מעלה לקצת מעל 200 סוסים, ההבדל במומנט ובתגובות מאוד משמעותי. מבחינת הגיר בשלב מסויים התחילו רעידות שהלכו והחמירו עם הזמן, הוחלפו קלצ'ים במסגרת האחריות, לדעתי זה היה קורה גם אם לא הייתי עושה את העדכון, זה חלק מהבעיות של הגיר למיטב הבנתי. מבחינת צריכת דלק אני לא חושב שיש הבדל משמעותי, תלוי בסגנון הנהיגה, בסה"כ אני בממוצע עושה 1:12, הנסיעה שלי היא בעיקר בפקקים (יורד גם ל 1:9 לפעמים), או בשיוט בקצב גבוהה. אני ממליץ. -
גם לי יצא לנהוג על הרכב, אז תודה לחבר הדמיוני שלי על ההזדמנות. אני מסכים עם קודמיי שהרכב רועש מדיי, זה לא צליל רועש טוב כזה שלוחצים מבחינתי זה רעש שבנסיעה מנהלתית פשוט לא נעים ובטיול נהיגה שבו אלחץ כמה שעות פשוט יהיה לי כאב ראש, לא אהבתי. לי הרכב הרגיש חלש מדיי, אולי הפרופורציות שלי נדפקו כבר, לא יודע, אבל זה פשוט לא היה מספיק מהיר, גם ציפיתי ליותר מרכב קטן עם 200 כ"ס על הנייר. יכולות דינאמיות מספיק טובות, אפילו ברמת ה"כושר בנהיגה" הנוכחי שלי לא יכלתי להתקרב ליכולות שלו, היה אפשר לעשות הכל הרבה יותר מהיר בפניות, משמע הרכב לא איטי. דבר אחד שלי מאוד הפריע, הוא שיש השהייה מורגשת בין מתי שאני חוזר לגז למתי שהרכב מחליט לתת לי אותו, פגשתי את זה בהרבה רכבים חדשים, בכבישים המפותלים זה היה מציק. לא נהגתי על החלופות, אבל אני בתור אחד שאוהב יותר הארדקור, מכוניות שנות ה-80 האנאלוגיות לחלוטין, לא התחברתי, לא הייתי שם עליו את כספי.
-
leon cupra 280 VS bmw 120 177 - איפה אמצא יותר פאן ?
peter פרסם הודעה בנושא של Avinusha בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה על התיקון. מבחינת המחיר אני בדקתי את המתלים האנלוגיים, מבחינת מחיר מדובר באלפים בודדים 3-4 למיטב זכרוני, האדפטיביים אני מניח יקרים בהרבה, אבל אני לא רוצה לזרוק דברים שלא בדקתי. elik0, מה שינית ב-135, מה היה חסר לך ? הדיפרנציאל האלקטרוני מספיק טוב או שחסר משהו? -
leon cupra 280 VS bmw 120 177 - איפה אמצא יותר פאן ?
peter פרסם הודעה בנושא של Avinusha בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שימו לב שאתם עושים השוואה שהיא לא מדוייקת מבחינת עלויות. בסדרה 1, החבילת M Sport שכוללת בולמים ספורטיביים מבודר למיטב הבנתי באותם בולמים שאמרתי שאפשר לרכוש לחוד, כלומר M Sport Suspension, אולי השם מעט שונה, ה-M135 מגיעה עם בולמים אדאפטיביים Adaptive Suspension שאותם למיטב הבנתי אי אפשר להזמין לחוד, את ההבדל בינם חפרו בהרבה פורומים, יש שטוענים שהמצב הכי קשה של האדפטיביים לא קשה כמו המצב של הבולמים הספורטיביים (שהם קבועים למיטב הבנתי), יש שטוענים אחרת, בארץ אין מצב שתוכל לנהוג על שתיהם בשביל להשוות. בכל מקרה את ה-120 תוכל להזמין עם הספורטיביים, ולכן לא "הוגן" להשוות ל-135 מבחינת עלויות, זה סט של נגיד 4000 מול 20,000, זה לא באותה קטגוריה בכלל. -
leon cupra 280 VS bmw 120 177 - איפה אמצא יותר פאן ?
peter פרסם הודעה בנושא של Avinusha בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא ידוע למה, אבל יש לי הרגשה שיש עוד מכלולים שונים בין ה-118 ל-120, אין לי אפשרות להוכיח זאת, אם באמת אין, אז בהחלט לקחת 118. לגבי הבולמים, האפשרות קיימת, שאלתי בזמנו סוכן מכירות, מה שכן זה גם יגיד שזו תהיה הזמנה מיוחדת ותצטרך להמתין, אם זאת לא אופציה אז השיקול הולך לכיוון הלאון, פשוט תמורה טובה יותר למחיר. מצד שני, אני נהנה יותר מרכב ידני, בלאון זאת לא אופציה, בבמוו זאת אופציה. -
leon cupra 280 VS bmw 120 177 - איפה אמצא יותר פאן ?
peter פרסם הודעה בנושא של Avinusha בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אתם בטוחים ש 118 מול 120 זה אותם מכלולים? טורבו? וכו'....? לי היתה התלבטות דומה, אין לי ממה תשובה להגיד לך כי לא נהגתי על הקופרה עדיין. מה שכן, לא הייתי לוקח חבילת M, אלא הייתי לוקח רק את התוספת של בולמים ספורטיביים M Sport Suspension , אני לא זוכר בדיוק מה העלות אבל אני חושב שמדובר ב 3-5 אלף, לא זוכר, והייתי לוקח גיר ידני. תוסיף צ'יפ ותקבל סביב 210 - 220 כ"ס. יכול להיות שעם הבולמים הספורטיביים זה יהיה רכב מהנה יותר. מבחינת ה-120 הסטנדרטית, באירוע שעשו בפתח תקווה לפני מספר חודשים התרשמתי לטובה, לא יודע איך היא בכבישים הפתוחים, מניח שרכה מדיי, מה שהבולמים הספורטיביים אמורים לפתור, 210 כ"ס זה לא מספיק אבל זה משהו שאפשר לחיות איתו. השאלה הגדולה היא, מה זה "כיף" בשבילך. בטיולי נהיגה בלאון תהיה מהירה יותר, כנראה בהרבה, הרי ברינג היא לדעתי מהירה יותר מה-135 (תקנו אותי אם אני טועה). בטיולי נהיגה את ההנעה כנראה פחות תרגיש, כי בלאון טוענים שהדיפרנציאל המכאני מתפקד מעולה, משמע תוכל לצאת מהר מאוד מהסיבוב. אם תגיד לי שכיף בשבילך זה להחליק בכל ככר, בכל פניית 90 מעלות בדרך הביתה, אז ברור שהנעה אחורית עדיפה, ואני מניח שאפשר להחליק 120 עם צ'יפ למרות שלא ניסיתי בעצמי, פשוט נשמע הגיוני שאפשר. -
המיאטה החדשה נחתה בישראל [אבל 90 אחוז מהשרשור עוסק בדיני הגבלים, תמחור ודו"חות מאזן]
peter פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
אני חושב שלנסות להוכיח שהיבואן חזירי זה כמו להוכיח שמישהו מאפיונר הוא באמת כזה, מנהיג עולם תחתון וכו'. זה מהדברים שכולם יודעים שהוא כזה, אבל אף אחד לא יכול להוכיח זאת, הרי עובדה, הוא עדיין מסתובב חופשי ולא בכלא. ברור לכולנו (ומי שלא עיוור לדעתי) שהוא חזיר, אבל לאף אחד פה אין את האפשרות באמת להוכיח זאת. תכלס אתם יכולים לחפור כמה שתרצו, אבל אלעד צודק במה שהוא אומר, הוא בסה"כ אומר שהיבואן חף מפשע עד שהוכח אחרת. לי ולרובכם זה ברור שהוא אשם, אבל אין לנו את הנתונים על הנייר שיכולים להראות מה (לדוגמא) הרווח על מאזדה 6 ומה הרווח על המיאטה. גם אם דלק חזירים והם הימרו על מחיר גבוהה אין ספק שהם הצליחו בהימור, זה שזה אולי "לא הוגן" או "חזירי" זה כבר משהו אחר. -
המיאטה החדשה נחתה בישראל [אבל 90 אחוז מהשרשור עוסק בדיני הגבלים, תמחור ודו"חות מאזן]
peter פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
מעניין אותי האם יש עוד דוגמאות כאלה מקונצרנים אחרים דווקא בניפוח מחיר של הספורטיביות? כלומר מישהו יכול להביא מספרים? לדוגמא S1 מול נגיד A3 או A4 באותו מחיר בחול, כמה יהיה ההפרש בארץ? במוו 135 מול סדרה 3 רגילה שוב אותו מחיר בחול, כמה ההפרש בארץ? גולף R מול פסאט באותו מחיר בחול, כמה בארץ? אותי הכי מעניין ההפרש של במוו האמת. -
המיאטה החדשה נחתה בישראל [אבל 90 אחוז מהשרשור עוסק בדיני הגבלים, תמחור ודו"חות מאזן]
peter פרסם הודעה בנושא של HyperViper בתוך רכב כללי
אני חושב שזה מסכם את זה. תמחור חזירי בצורה מוגזמת, גם אם יש מקום למיקוח, והנחה כלשהי, זה פשוט מטורף, לפי המספרים הרכב לא אמור לעבור את ה 170-180 אלף, וגם ככה הוא מרוויח יותר על כל חתיכה סכום גבוהה יותר ממה שהוא ירוויח על מאזדה 6. איך הלקוחות שותקים? -
במסגרת לימודי לתואר ראשון, אבקש את עזרתכם במילוי שאלון במחקר על טכנולוגי הרכב
peter פרסם הודעה בנושא של Pro-extreme בתוך רכב כללי
בוצע, בהצלחה -
מצטרף לשאלה. האם ריסנו אותכם או שאפשר "לתת בראש"?
-
אני לא חושב שאפשר לתת סיבה מוצדקת להריגה של בעל חיים. אני לא טבעוני, לא צמחוני, אוהב לאכול בשר, אבל כן יש לי בעיה מוסרית עם הריגה של בעלי חיים באופן כללי. מבחינה מוסרית זה אף פעם לא יהיה צודק להרוג בעל חיים. למה לעשות ניסוי בבעלי חיים זה בסדר, אבל בבני אדם זה לא? רק כי אנחנו חזקים וחכמים מהם?
-
אני גם מחזק את מה שליביו אמר. אני עובד בסטארטאפ בערך מתחילתו, נכנסתי כמפתח שני אחרי כחצי שנה שהוא היה קיים. היה מנכ"ל, CTO ומפתח יחיד בעל חצי שנה נסיון בלבד. למדתי ממנו דיי הרבה, למדתי לבד דיי הרבה, אבל לא קרוב למה שהיה יכול להיות אם הייתי מתחיל תחת מישהו "תותח" שהיה יכול לקדם אותי לכיוונים הנכונים. בסטארטאפ שלי עשינו (עדיין אבל פחות) הרבה מאוד דברים Quick and Dirty, משמע יישמתי דברים עם מה שאני יודע כרגע, גם אם זה עקום, כי ללמוד משהו חדש, או לקרוא על איך לעשות את זה נכון כרגע יעלה ביותר זמן, זה משהו שצריך לחזור אחורה אחר כך ולתקן, זה עולה בבאגים, בתחזוקה קשה יותר, אבל זה החלטה אסטרטגית שהתקלבה ולקחה אותנו לאיפה שאנחנו נמצאים היום. מה שאני אומר, זה שלהכנס כמתחיל לסטארטאפ עם קצת יותר זמן בשוק היה יכול להיות ייתרון מבחינתי כי סביר להניח הייתי מתקדם מהר יותר תחת מישהו חזק. בגלל שאנחנו קטנים, יצא לי לגעת בכל מני טכנולוגיות כמו WCF, WPF, Windows Service, Wix Installer, SQL, Oracle ועוד מלא דברים שמיותר שאכתוב. מה שאני מנסה להגיד בזה שמצד אחד נגעתי בהרבה דברים אבל יש לי את הפחד שאם אני יגיע לראיון עבודה הבא שלי, יצטרכו משהו ספציפי והעובדה שהתפזרתי אולי עלתה לי בזה שאני לא מאוד חזק באף אחד מהדברים (סתם פחד, לא יודע אם זה המצב באמת) אצלי התחלתי בשכר נמוך מאוד (אני יסכים בפרטי להגיד לך כמה אבל מוגזם בפומבי), השכר עלה ככל שהיו עוד גיוסים והחברה התקדמה, באופן כללי כשנה אחרי ועד היום תמיד הייתי בטווח הנמוך או באמצע הטווח של טבלאות השכר לזמן הנסיון שלי. מבחינת תנאים אחרים, שעות העבודה אצלי בסדר, שזה 9-18, לפעמים 18:30, דיי נדיר שיותר מזה, אבל הבנתי שזה לא המצב בהרבה מאוד סטארטאפים אחרים. רכב לא ביקשתי כי היום אפשר להתווכח על הכדאיות של זה (זה יורד לך מהברוטו, זה לא מעט כסף, כמה דלק נותנים? וכו'), ובתור חובב רכב אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל רכב שיותר מעניין אותי. אופציות קיבלתי, זה מקובל מאוד היום בסטארטאפים. יש לי עוד הרבה מה לכתוב אבל זה מתקרב לגבול שנראה לי שיש לאנשים כח לקרוא.
-
David אני לא יודע על מה אתה מדבר. אני עם לאון שעלתה בספטמבר 2012 לכביש, הכל עובד, כלום לא יצא מהמקום, הכפתורים מתפקדים מעולה, שום דבר בדשבורד לא התפורר. אמנם אין לי FR או Cupra, אבל אני מניח שזה אותה איכות חומרים.
-
מי אמר שמישהו בבמוו פישל? אולי הם עשו את זה בכוונה? היום מתכננים רכב מסויים להיות בדיוק בטווח מסויים של השוק, אם הוא יהיה טוב יותר הוא עלול לנגוס ב"שוק" של דגם אחר של אותה חברה, בטופ גיר בזמנו שיצאה הקיימן ירדו על זה שהיא בדיוק בין הבוקסטר לקאררה בכל מובן, הם טענו שפורשה היו יכולים לעשות אותה הרבה יותר טובה אבל במתכוון לא עשו זאת כי אז פחות היו קונים את הקאררה. אני לא אומר שזה המצב פה, אבל יכול להיות שיש בזה משהו. roee אני מסכים איתך שיש הרבה דברים יותר חשובים מסוג ההנעה, הכל שאלה של מה אתה מגדיר לעצמך רכב "מהנה", אני אישית אוהב רכבים פראיים, מענישים, לכן אני פחות מתחבר לכל קונצרן וואג, למרות זאת אני בעלים של סיאט לאון 1.8, שהיא מאוד "פרווה", יש לה יכולות סבירות אבל היא דיי משעממת אותי, כנ"ל לגבי GTI, לא התרגשתי בכלל, זה דיי מהיר ביחס לרכבים מהסגמנט, הנעה אחרוית בשבילי מוסיף הרבה כיף, כבעלים לשעבר של E30, שלא אוחזת כלכך (היה גם קיט בולמים, קפיצים), ההגה לא משהו (בלי הגה כח זה 4.7 מנעילה לנעילה, זה רחוק מלהיות חד), הברקסים דועכים מהר מאוד, למרות כל זה, זה היה אחד הרכבים הכי מהנים שהיו לי.
-
לגבי העיתונאים בארץ, אני חושש שחלק מהם "משוחדים" בצורה כזו או אחרת, אני לא ייתן דוגמאות ספציפיות כי אני לא ילכלך ישירות, אבל כבר פגשתי אנשים שאומרים דיעה כזו או אחרת ואני יכול לפקפק באמינותם להיות אובייקטיביים. לפעמים אנשים לא אובייקטיביים בגלל אהדה עיוורת או להיפך שנאה למותג כזה או אחר, מצד שני בארץ קטנה כמו שלנו, הרבה פעמים יש אינטרסים שלא תמיד יודעים עליהם או שאי אפשר להוכיח אותם. לא אומר שכולם כאלה, אני פשוט אומר שלפעמים כדאי לחשוד במה שכותבים, ולשאול את עצמינו איזה אינטרס יש לו.
