-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
נזקי ברד והפעלת ביטוח מקיף לרכב חדש
peter פרסם הודעה בנושא של The Who בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
האם במקרה כזה חלה עליה בפרמיה בחידוש הביטוח הבא? הרי הפעלתי ביטוח, והביטוח שלי הוא זה שמשלם, למרות שזאת לא באמת אשמתי. -
סתם נתתי דוגמאות, אני לא מבין גדול בנשק, סתם חיפשתי קצת השוואות וסרטונים. ה Taurus PT709 נראה אופציה מעולה. לגבי אקדח תופי, הם ממש נראים טוב לטעמי, אבל לא הייתי הולך על 38, אני חושב שהייתי מעדיף 9 מ"מ. לאקדחים התופיים הקטנים יש בעיניי חסרון אחד משמעותי והוא שהם מכילים הרבה פחות כדורים. אבל שוב, אני לא מומחה נשק, לצערי לא יכול לקנות אחד אז לא השקעתי כלכך הרבה בלהשוות מה היה הכי טוב עבורי.
-
לפי התיאור בסרטון ההקפה מדובר ב Michelin Pilot Sport Cup 2 tyres. לגבי הורדת משקל אי אפשר להוכיח. מבחינת הדבקת חריצים לפי הצילומים מבחוץ יכול מאוד להיות. גם יכול להיות שהעלו גדישה / חיזקו רק לנסיעה זו. מה שכן, מדובר ברכב עם חבילה נוספת Performance Pack including Brembo high-performance brakes, וג'אנט 19.
-
הגלוק הקטן G26 הוא 9 ממ, אבל כן בעל קנה קצר ואחיזה פחות נוחה. יכול להכיל 10 כדורים במחסנית הרגילה שלו, אבל אפשר לשים בו גם את כל המחסניות האחרות של הגלוקים 9 ממ. נשמע כמו מה שהייתי קונה לעצמי, בימים לחוצים מאוד כמו עכשיו אפשר להסתובב עם מחסנית נוספת גדולה יותר למקרה חירום. ביום יום המחסנית הקטנה אמורה להספיק. לפי יוטיוב והביקורות הוא אחד הנמכרים ביותר היום.
-
שאתה אומר התקשר, לאן התקשר, איפה מבררים את זה? דרך אגב נכנסתי לאתר של המילואים, בשום מקום לא רשום שם את הדרגה שלי.
-
אני ישאל שוב כי אולי פספסתם איך אתם מסבירים שלאון קופרה עושה את אותו הזמן? היא חלשה בכ-90 סוסים, נמוכה במומנט, הברקסים בבמוו נראים עצומים. אני רואה מספר ייתרונות לבמו ובכל זאת הזמן זהה.
-
יש הרבה נשקים היום שהם קטנים ולא מסורבל להסתובב איתם. משיתותים קצת ברשת, יש לדוגמא את הגלוק הקטן, G26, נראה שהוא בהחלט משהו שאפשר להסתובב איתו בכיף ביום יום. יש גם אקדחים קטנים בהרבה עם קליעים 380, או 38. Cal אם הבנתי נכון, שאמור להיות עוד יותר פשוט להסתובב איתם, מצד שני הם פחות אפקטיביים. באחד הסרטונים מישהו טען, שלמרות שהאקדחים הקטנים פחות אפקטיביים, האקדח הכי אפקטיבי הוא זה שאתה באמת תסתובב איתו.
-
אני מסתובב עם ספריי פלפל ולא מרגיש בטוח בכלל. אם הייתי יכול להוציא רשיון לאקדח סביר להניח שהייתי עושה זאת למרות החסרונות שבזה. מצד שני לא הייתי רוצה שכל ערס יסתובב פה עם אקדח, מספיק הסכינים שיש עליהם.
-
לי יצא לצלצל מספר בודד של פעמים למספרים כאלה אחרי שבאמת אנשים ביצעו עבירות. ביקשו את הפרטים, נתתי הכל ואמרתי שזה מצולם ושאני יכול לשלוח את ההקלטה, אמרו לי שאין צורך. משמע זה פשוט בולשיט אחד גדול. לא עושים עם זה כלום.
-
בנוסף לשאלה של איך אני מברר את דרגתי במילואים. ראיתי שגם בוגר קורס מאבטחים של רשות שדות התעופה יהיה רשאי לקבל רשיון. האם אפשר פשוט באופן פרטי לשלם וללכת לעשות את הקורס?
-
איך אני מברר מה הדרגה שלי במילואים? אני בקושי עושה מילואים, אין סיכוי שיש לי רס"ר, אבל בכל זאת רוצה לדעת מה אני.
-
אני חייב להודות שאני מאוכזב. לא כי הרכב לא מדהים, אלא כי כנראה הציפיות שלי היו להרבה יותר מפלצת. גם מה דעתכם על העובדה שההצהרה להקפה ברינג היא 7:58,? שזה בטווח של הסיוויק R, לאון קופרה וכל מני רכבים "פשוטים" בהרבה ממנה. קראתי גם שלקחו סרנים מה-M4, הברקסים נראים ממש מפלצתיים. אני מצפה לתג מחיר מאוד מאוד גבוהה, שזה מצרף אותי לשאלה של RK, האם זה מצדיק את ההפרש לעומת ה-235. הרי ההפרש בכוח זניח יחסית, משהו שצ'יפ לבד פותר, הרי עם צ'יפ הרכב הזה נושק ל 400. ההבדלים העיקריים כפי שאני רואה את זה הם הסרנים, מתלים וברקסים, שזה הרבה אבל מדגדג לי להגיד שעדיף לקנות 235, לשים צ'יפ, להחליף דיסקים ורפידות למשהו טוב יותר, ואולי לחיות עם ה"חסרים" של המתלים הקיימים או אולי אפילו להחליף לקויילאוברים אגרסיביים יותר, אני מנחש שגם אחרי שתחליפו את כל אלא תשארו עם עודף.
-
מחפש כסא לסימולטור, מה האפשרויות שלי?
peter פרסם הודעה בנושא של yarongti בתוך רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
תנסה ב simrace, יש מצב שהוא מוכר רק את הכסא של ה- rSeat אבל אני לא בטוח לגבי זה. שווה לנסות -
המחיר קפץ ל 75$.
-
אני חושב שבמקרים מסויימים קל יותר להוציא זמן מהיר עם רכב בעל הנעה קידמית מאשר עם אחורית, אולי המסלול הזה עונה על המקרה הזה והיה לו קל יותר לקחת את ההונדה למגבלות ולבמוו יש עוד לתת והוא פשוט לא ידע להוציא את זה ממנה כי זה קשה יותר. מה שאני אומר שאולי נהג מסלול מיומן יותר, שיודע להוציא יותר מהרכב היה מצליח להוציא זמן מהיר יותר מהבמוו. כמו שאחרים לפני אמרו, רואים אותו מחליק, שזה איטי יותר, אם הוא ייסע נקי הוא יוציא תוצאה טובה יותר, נכון לא רואים את ההקפה המדודה אז אי אפשר לשפוט. מצד שני מי אמר שהם לא "מוטים" בצורה כזו או אחרת להונדה מאינטרס שלא ידוע לנו? אני לא אומר שכן, פשוט אף אחד לא יוכל לשלול זאת בוודאות. בלי קשר למסלול הזה ספציפית, את הזמן שהטייפ R עשתה ברינג אי אפשר לקחת ממנה, זמן מרשים מאוד, כמה עושה שם M3 חדשה מישהו יכול להגיד לשם השוואה?
-
בדקתי שוב. המחיר ב htzone.co.il הוא 369 ש"ח עבור ה G700S, לא שווה לקנות מחול לדעתי. תמצא חבר שיש לו גישה לאתר ותזמין דרכו.
-
אני גם בעלים של G700s ומאוד מרוצה, נקנה בזמנו מחול ומישהו הביא לי, אך ראיתי אותו באתר מסויים בארץ סביב 370 שקל אם אני לא טועה (לדעתי זה היה בהייטק זון). קניתי אותו לשימוש של Gaming, מבחינת הסוללה תלוי מאוד על איזה מצב שמים אותו, אם שמים אותו על Max Gaming ו-1000HZ הוא מחזיק שעות בודדות, אם שמים אותו על מצב ששמור על הסוללה הוא מחזיק דיי יפה. בשימוש רגיל אין שום הרגשת איטיות במצבים הפשוטים.
-
הם הוא החזיק מכשיר ביד שלו וכיוון אותו אליך, זה כנראה היה ממל"ז ולא מצלמה. אם הוא לא עצר אותך כנראה שהכל בסדר. מצלמה בארץ מורכבת על חלקו הקידמי של הרכב, השוטר לא עושה כלום חוץ מל**** ברכב
-
טוב לשמוע. מקווה שלא יחליטו לבטל את זה סתם כי בא להם. תודה
-
אני גם אשמח לתקנה הזו. לפי אתר ביטוח לאומי, יש פחת ופחת נוסף. על רכב 1800 יש פחת של 45% לאחר 3.5 - http://www.btl.gov.il/benefits/Mobility/hatavot/%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%90%D7%94%20%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%AA%20%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%94%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F%20%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91/Pages/%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%99%20%D7%94%D7%A4%D7%97%D7%AA%20%D7%91%D7%A9%D7%9C%20%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9%20%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%9C%D7%96%D7%9B%D7%90%D7%99%20%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91.aspx ופחת נוסף של 40% לאחר 3.5 שנים - http://www.btl.gov.il/benefits/Mobility/hatavot/%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%90%D7%94%20%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%AA%20%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%94%20%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F%20%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91/Pages/%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%99%20%D7%94%D7%A4%D7%97%D7%AA%20%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A3%20%D7%91%D7%A9%D7%9C%20%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9%20%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91%20%D7%9C%D7%96%D7%9B%D7%90%D7%99%20%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA%20%D7%A8%D7%9B%D7%91.aspx כלומר סה"כ 85%, כלומר נשאר 15% להחזיר לאחר 4 שנים יש 100%. האם אני מפספס משהו?
-
1) הלוואה עומדת: כאשר אתה קונה רכב עם פטור דרך ביטוח לאומי, אתה בעצם מקבל "פתור" ממיסים, בפועל זה לא באמת פתור אלא ביטוח לאומי בעצם נותן לך הלוואה (עומדת) שהיא בסך 100% מהמיסים החלים על הרכב או עד סכום שנקבע עבורך מראש על פי אחוזי הנכות שלך, הסכום הוא בעצם סכום המיסים על רכב מייצג - פעם אחרונה שבדקתי הרכב המייצג היה הונדה סיויק. כלומר הפתור שלי הוא עד 65 אלף ש"ח ואני רוצה לקנות רכב שעלותו כ-200 אלף ש"ח, אני מניח שסך המיסים עליו הם קצת מעל 65 אלף, לכן אשלם 135 אלף עליו, אם אני קונה רכב שהוא זול משמעותית, לדוגמא שעולה כ-70 אלף ש"ח, גובהה המיסים עליו נניח 30 אלף, אז אשלם 40 אלף. מקווה שזה ברור עד פה. אחרי קניית הרכב הראשון, תועמד לזכותך שוב הלוואה עומדת להחלפת הרכב אחרי 3.5 שנים. אל תבהל מהעובדה שאמרתי שביטוח לאומי נותן לך הלוואה, על ההלוואה הזו חל פחת, כלומר אחרי 3.5 שנים, תצטרך להחזיר רק אחוזים בודדים או כלום, תלוי ברכב שקנית, רכב כמו שאתה קונה (1. מגיע לפחת של 100% אחרי 4 שנים - כלומר אחרי 4 שנים לא תצטרך להחזיר כלום, יש טבלאות באתר של ביטוח לאומי בשביל לחשב את זה אם מעניין אותך. 2) בד"כ למי שמוגדר נכה ניידות, יש משהו שנקרא קצבת ניידות, היא משתנה לדעתי לכל אדם לפי קריטריונים מסויימים, אני חושב שמי שזכאי לרכב יש לו קצבה שאני לא יודע אם היא נקראת קצבת ניידות או משהו אחר, בכל מקרה לא ידוע לי על קיזוז מהקצבה, אתה אמור לקבל קיצבה כבעל רכב ניידות, תצטרך לקרוא פה כי אני לא יודע לגבי זה לעומק - http://www.btl.gov.il/benefits/Mobility/hatavot/MonthlyNayadut/Pages/default.aspx
-
מאותה סיבה שמיאטה בחול עולה כמו מאזדה 6, ובארץ עולה 60-70 אלף יותר (ראה שרשור מיאטה) הלוואי והיא תהיה בארץ גם כמו הקופרה.
-
גם אל תתלהבו, זה רק בתכנון, הרבה יכול להשתבש בדרך, גם יש עוד מעל חצי שנה, לא יוצא בהצהרות, רק מנסה.
-
מישהו פעם אמר לי "מה שלא גודש, לא נוסע". פעם עוד היה את הטורבו לאג, היום גם זה כמעט ולא קיים ברוב הרכבים. כבר לא מעניין אטמוספרי, במיוחד אם מתכננים לשפר, כמה וואגיות לא שופרו למספרים גבוהים מאוד? לבמוו יש ייתרון נפח, רק עם צ'יפ היא נושקת ל 400 כ"ס, אז כנראה שבשיפורים אפשר להגיע איתה רחוק יותר מהפורד. מבחינת קבוצת רכישה בשביל להפעיל לחץ, אם באמת יהיו סביב 10 אנשים, אולי באמת יכול להיות מעניין. מצד שני, לא באמת ראיתי קבוצות רכישה של רכבים אז אני סקפטי.
-
ואם הם באותו מחיר?
