האזעקה שבתמונה בהתחלה היא לא ה MVP, היא קצת יותר יקרה, אבל גם יותר טובה מכל מני בחינות שהחשובה מהן זאת הקליטה.
אני קניתי את הMVP במחיר של 618 כולל משלוח, המשלוח יצא לי קצת יקר, תכננתי לאסוף עצמאית והייתי חוסך סביבות 70 שקל, ושילמתי התקנה במקום שמורשה להתקין רב בריח ב 350. האחריות ניתנת רק למי שמתקין אצל מתקין מורשה רב בריח.
האזעקה שבתמונה עולה בסביבות 1100 כולל התקנה אם פונים למקום הנכון, אני לא יודע להגיד לכם בדיוק איפה, אבל תחפשו ואל תשלמו יותר מדי. היא קולטת טוב יותר בתוך בניינים, ה MVP לפעמים מאבדת לי קשר לרכב בקניינים או שיש 2-3 בניינים גדולים המפרידים ביני לאוטו, אבל בסה"כ אני מאוד מרוצה מהאזעקה! ברוב המקומות קולטת ומזעיקה אותי לאוטו על כל חתול שמתקרב.