-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
הבנתי מה אתה אומר. אבל למה אני בתור לקוח שמשלם כסף, לא יכול לקבל את השירות, זאת לא זכותי? אתה רוצה לשמור על מצוות כאלה ואחרות, זכותך, אל תשכור/תחזיר, אבל אני רוצה לשכור, איפה זה פוגע במישהו אחר?
-
אחרי שהיה לי קצת נסיון עם מכונות זולות, החלטתי לקנות אחת יקרה יותר. קניתי את הפנסוניק ER1511 ואני מרוצה עד השמיים, היא נטענת ויכולה לעבוד גם עם כבל החשמל במידה ונגמרת הסוללה, מה שבחיים לא קרה לי. והלהבים שלה בטכנולוגיה חדישה, חשבתי בהתחלה שזה שטות, אבל זה עובר דרך השיער בצורה מושלמת, לא נתקע, לא עוצר, לא מאט, כלום, כאילו השיעור לא מזיז לו בכלל. ואם תהיתם יש לי שיער מאוד סמיך, המכונה הקודמת היתה מתאמצת. בקיצור אני ממליץ, אבל זה מעבר לתקציב שלך. http://www.ninja-polo.com/index.php/panasonic-er1511.html
-
אני דווקא ממש נגד דברים כאלה. למה שמישהו יחליט עבורי מה אני רוצה או לא רוצה לעשות ביום כיפור? אני אישית לא גר בתל אביב, אז זה לא פוגע בי אישית, וגם ככה הייתי רוכב על האופניים שלי אם הייתי רוצה, אבל זאת לא הנקודה. איש איש באמונתו יחייה, אני לא ארכב דרך שכונה דתית דווקא כדי להציק להם, אבל אם בא לי לעשות רכיבה ליד הים, או לא משנה איפה, למה אני צריך לוותר על מה שבא לי לעשות? מה איכפת להם? זה כפייה חד משמעית, לא יכול לראות את זה בצורה אחרת. ולגבי המוקדנים, חבר שלי עובד במוקד שמטפל בתקלות, במקרה אתמול הוא דיבר איתי על זה שהרבה אש מכוונת אליהם לגבי זה שבכיפור השירות סגור, והוא אמר " אני דווא הייתי שמח לעבוד בכיפור, זה 300% תוספת בשכר". אני מסכים שלא צריך להכריח אף אחד לעבוד ביום כזה, אבל תמיד יהיה מישהו בעבודה שירצה את המשמרת.
-
מישהו ביקש פיאט פנדה? לקחתי בהתרגשות מאמא המפתח לרכב. אני מסתכל עליו, מפתח שקופץ החוצה בלחיצת כפתור, משהו שפעם היה רק ברכבי יוקרה כמו אודי, וואוו כנראה שיש למה לצפות. אני יוצא החוצה ומסתכל על האוטו, על הקווים היחודיים, מסתכל שוב על המפתח, נגיעה בכפתור על המפתח והופ.... כל הדלתות כבר לא נעולות, אפילו את הבגז' כבר אפשר לפתוח, מה עוד אפשר לבקש? אני פותח את הדלת לגלות מושבי בד מזמינים במיוחד, הגה גומי מעוגל בדיוק לכף יד האדם, ידית הילוכים במקום הנוח ביותר האפשרי, בהחלט תא נוסעים מפנק. באמצע הדש-בורד ישנו מכשיר מתקדם אשר מסוגל לקלוט גלי רדיו, להשמיע מוזיקה מקבצי MP3, ואפילו מסוגל להתחבר באמצעות שן כחולה לפאלפון, ממש פאר. טמפרטורת תא הנוסעים היא בחירה מוחלטת של הנהג, ישנם כפתורים אשר אותם מסובבים על מנת להעלות או להוריד את הטמפרטורה, ממש כמו בסלון ובחדר השניה בבית. ונעבור לנסיעה, מנוע בעל 71 כוחות סוס, שפשוט עומדים לרשותך, רק תלחץ על הדוושא השמאלית, והם ימשכו אותך קדימה, וכל זה גם בלי לבזבז הרבה דלק, מי צריך רכבים גדולים וחזקים כאשר הרכב ייקח אותך בחיוך למעוד חפצך, נכון הפנדה לא תגרום לעץ המקומי לחייך כמו שהפריוס מצליחה, אבל היא בהחלט תצליח להוציא קריצת חיבה מאיזה שיח מעבר לכביש. נוחות הנסיעה טובה הרבה מעל המצופה, הרכב פשוט מקפץ לו מעל בורות, גורם לפסי האטה להרגיש כאילו הם לא שם (מישהו אמר ג'יפ?), קיימות גם מערכות מתקדמות ששומרות על הנהג כמו ABS, ESP, כריות אוויר ומה לא, באמת ציפיתם כלכך הרבה מרכב במחיר כלכך נמוך?? באמת שאני מרוצה! פשוט אין על מה להתלונן, אפילו שאני מגיע להחנות את הרכב אני לא צריך להתאמץ, אני לוחץ על כפתור בצורת הגה, והוא בשבריר שניה מרכך את ההגה לרמה של גבינה, אפילו ילדה בת 4 תהיה מסוגלת להחנות אותה, ובעזרת החיישני רווס גם לא תתן מכה לרכב של השכן. לסיכום, פנדה תשמח לב אנוש.
-
למרות שאני מאמין שאפשר למצוא באיביי משהו טוב במחיר זול יותר, אני לא אקח את ההימור. הזמנתי מגיא.
-
לגבי המעמ, אתה בעקרון צודק, העניין הוא שכל פעם שהזמנתי משהו מאיביי הוא הגיע אלי ישירות הביתה, אז אני מהמר על לחסוך מעל 50 שקל, לעומת לשלם 11 שקלים יותר. נסתכל אחרת, האם המצלמות כדוגמת זאת http://www.ebay.com/itm/HD-720P-2-5-LCD-Car-DVR-HDMI-4-LED-Lights-Night-Vision-Camera-Video-Recorder-/250897558499?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6aa8ebe3#ht_6653wt_952 הם חד משמעית מזוייפות? הרי רשום שם במפורש את רזולוציית ההקלטה, שהיא 1280*720, ומבחינת מראה היא זהה לחלוטין. האם באיביי באמת יש מקרים שמוכרים מוצר שהוא לא בדיוק מה שרשום במפרט?
-
אני גם מעונין לרכוש מצלמה לרכב. הסתכלתי בשרשור ואני וקיוויתי למצוא מצלמה עד איזור ה-200 שקל (כמובן לא כולל כרטיס הזכרון). מצלמה טובה במחיר שציינתי לא מצאתי, לא באיביי, ולא בשרשור. אחרי שראיתי את ההצעה של גיא, הסתכלתי קצת בטווח מחירים גבוהה יותר באינטרנט, ומצאתי את המצלמה הזאת - http://www.ebay.com/itm/HD1080P-5MP-IR-Car-Camera-DVR-Dash-Camera-2-5-Monitor-/260821924113?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cba32b911#ht_8245wt_1018 אני מסוג האנשים שאוהב לקבל את המוצר הטוב ביותר הקיים בשוק עבור סכום הכסף שאותו אני מוציא. אז לשאלה, האם המצלמה הזאת נראית לכם באמת אחת שמצלמת ב 1080P? או שיש מצב לסוג של בלוף פה. לדעתי זאת עיסקה עדיפה, כי היא מצלמת באיכות גבוהה יותר, וגם זולה יותר. נכון בעסקה של גיא יש כרטיס זכרון כלול, אבל כרטיס זכרון של 2 ג'יגה פשוט יזרק במגירה ולא יהיה לי מה לעשות איתו. אשמח לשמוע את דעותכם.
-
רוני תהיה בטוח שכולנו איתך. אם אפשר לשפר אפילו בקצת את המצב, הרי זה מבורך. ונכון זה ממש לא מוגזם לדרוש להציב את מצלמות המהירות במקומות בעייתיים יותר, שידוע שיש שם תאונות, לדוגמא לדעתי בצמתים שידוע שיש הרבה תאונות בגלל שאנשים לא נותנים זכות קדימה / עוברים באדום וכדומה, אם תהיה מצלמת מהירות, אולי אנשים יגיעו יותר לאט לצומת ויהיה קל יותר להמנע מתאונות כאלה. אבל כמו שאלעד אמר, אלפי אנשים יצאו לרחובות במטרה לעשות שינוי בנושא שנוגע לרוב המדינה ובאמת לא השיגו כלום, ובהתחשב בכמות האנשים שיהיה אפשר לאסוף לטובת מטרה כמו שאתה אומר בנוסף לעובדה שיש מניעים נסתרים (כלכליים) מאחורי כל הנושא הזה נצליח לעשות משהו. תמיד שיש מישהו שמרוויח (והרבה) כסף מנושא מסויים, אז אותו אחד בעל כח וכסף מצליח לנצח ברוב המקרים. בנושא שהעלית אני מאוד תומך, ובתור אחד שלא קורא הרבה בפורום, אם תצא בצעד כלשהו אתה מוזמן לפנות אלי ישירות (כי אולי אני אפספס את השרשור) ואני אצטרף ואצא לרחובות ואלחם. אבל אני עדיין חושב שזאת מלחמה ללא סיכוי.
-
רוני אתה צודק בכל מה שאתה אומר, ואני חושב כמוך. אבל אין מי שיצדיק אותנו. למרות שהמשטרה מציגה שהמטרה שלה היא למנוע תאונות, הרי זה ברור שמדובר בעושק פשוט, "מס מהירות". אתה אומר להציב את המצלמות במקומות שיש בהם הרבה תאונות, אני מסתכל על כל הנושא טיפה אחרת: כמה מהתאונות האלה באמת נגרמות ממהירות מופרזת? ואני אפילו בטוח שחלק מהתאונות שהוגדרו שנגרמו בגלל מהירות מופרזת נגרמו בפועל בגלל סיבה אחרת לגמרי. הבאתם דוגמאות למצלמות במקומות ממש לא בעייתיים, אני יכול להוסיף את המצלמות על כביש 4 מדרום לחדרה, בשני הכיוונים, אני לא יודע אם יש בכלל תאונות בקטע הכביש הישר הזה, וגם אם כן אז אני משוכנע שהן לא נגרמו בגלל מהירות מופרזת. אני לא רואה איך ברוב המקרים מהירות בכלל יכולה לגרום לתאונה, חייב להיות גורם אחר מעורב. חוסר בתשומת לב, מעבר נתיב פתאומי של נהג אחר, מעבר ברמזור אדום, אי מתן זכות קדימה, איבוד שליטה ועוד. מה שאני בעצם אומר, שההדק על "מהירות מופרזת" ממש קל, הכי קל להאשים מישהו שהוא נסע מהר מדיי וזהו, סגרנו את הסיפור, לאכוף את כל הדברים האחרים זה דבר קצת מסובך יותר. בקיצור מה שאני מנסה להגיד, זה שאם המטרה באמת למנוע תאונות, למה מלכתחילה לא לגשת לסטטיסטיקות אמיתיות, לקחת את האחוזון הגבוה שבאמת גורם לתאונות, ולנסות למצוא דרך אכיפה למנוע אותו, הרי ברור לכולנו שמהירות מופרזת היא אי שם בתחתית מבחינת אחוזים. ואני חושב שבגלל שהמטרה האמיתית של המצלמות האלה הוא "מס מהירות", לא משנה מה נעשה, הרבה לא נשנה.
-
בתור מתחרה אני הרגשתי אותו דבר. אין אפשרות למצוא את הנהגים הטובים בארץ מתוך מבחנים כאלה. הקארטינג לא בוחן שום רמת נהיגה, ולא יכול להבדיל בין נהג בינוני לנהג טוב. ה"ג'ימקנה" - אותו דבר, כל נהג סביר יכול לעבור את המבחן. שאר המבחנים, בודקים איזשהם כישורים כלליים, שמבחינתי יכולים להיות גם מבחני קבלה לקרקס (חבל שלא היה ג'גלינג). בקיצור, פורמולה ישראל טענו שהנהגים הטובים בארץ יעלו, לי נראה שהסיכויים שלי ושל השורף צמיגים השכונתי זהים. מאכזב.
-
מישהו כבר זיהה באיזה משחק מדובר?
-
מצטרף לשנאה ההמונית לפרסומת הגרועה, כמובן מ. מכוערת. הפרסומת הטובה לדעתי: http://www.youtube.com/watch?v=MwWzAHLV_0w דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
-
תודה רבה.
-
46,000 ש"ח.
-
המחיר 48,000 ש"ח גמיש בגבול הטעם הטוב.
-
במוו 325, שנת 1987. קיט M-TECH. מנוע 2500 סמ"ק, נעשה שיפוץ ראש לפני כשנה וחצי + פורטינג והעלת יחס דחיסה. קפיצים + בולמים וויטק הנמכה 45 מ"מ. האוטו יצא מפחחות לפני מספר בודד של חודשים. האוטו במצב חיצוני ומכני מדהים. 052-3414113 פטר.
-
תאמת יש קיט בולמים קפיצים של weitec, והאוטו מרגיש ממש טוב איתם.
-
תודה משה. סוף סוף אני רואה את הזוויות גלגול, בתוך האוטו זה לא מרגיש עד כדי כך קיצוני כמו שזה נראה בתמונות.
-
אני לא יודע על קורסים של 2 פעימות בארץ. מה שכן במידה והקורס שעברת על 4 פעימות הוא ברמה טובה אתה אמור להצליח להסיק את המסקנות לבד לגבי 2 פעימות. בפועל ב 2 פעימות הכל קיצוני יותר, הקארט יותר חד, יותר אוחז, יותר חזק. קווי נהיגה נכונים הם אותו דבר, במידה ואתה מבין את הפיזיקה שמאחורי כל זה, אתה פשוט צריך להתחיל להתאמן.
-
הצעות לשיפור, שינוי, יעול או סתם פירגון ל MDC לקראת העונה הקרובה
peter פרסם הודעה בנושא של threeefifteeezee בתוך ספורט מוטורי
אני גם חושב שצריך קצת יותר קטגוריות, אבל איפה בדיוק שמים את הגבול? אני מסכים עם הרבה מאוד מהקטגוריות שאמרתם, אבל זה כבר הופך למספר גדול מדיי של קטגוריות, ואני לא חושב שיש מספיק משתתפים בשביל זה. מישהו העלה גם קטגוריה של רכבים בני מעל 15 שנה, מה שנראה לי רלוונטי. לדעתי לרכבים הישנים יותר יש חסרון באחיזה, התנהגות בלימה, דברים חשובים לג'ימקנה. אבל שוב חוזרים למספר המשתתפים, עד כמה שספרתי היחידים שהיו בעלי רכבים ישנים הם אני (במוו), ירון עם האלפא ספרינט, והאלפא של ראובן, אולי שחכתי מישהו, אבל זה בהחלט לא מספיק בשביל לפתוח קטגוריה שלמה. אני גם לא יודע לגבי האפשרות לקטגוריה של הנעות אחוריות רגילות בלבד, שוב מדובר במספר קטן מדיי של משתתפים. אלא אם החלוקה הזאת באמת (כמו שחלק ממכם אמר) תביא יותר משתתפים עם מיאטות / או הנעות אחוריות. אני ספרתי 2 מיאטות, האלפא של ראובן (אחורית עד כמה שזכור לי) ואותי, כן היתה גם הניסן, אבל היא טורבו, זה כבר הפרש גדול מדיי של כח לדעתי. צריך עוד לחשוב הרבה כדי להגיע למשהו שכולם יהיו מרוצים ממני. -
אני לא מזמן קניתי את הפיליפס G370 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=711382 עונה על כל הדרישות שלי, זה דגם קצת ישן יותר ממה שאתה קנית, לכן שלך צריך להיות אפילו יותר טוב.
-
רק שתדע שהאידיוט עם הבמוו גם כן קורא מעל דפי הפורום הזה, והוא ממש לא מעריך שמות גנאי שכאלה. אני ממש לא הולך לרדת לרמה שלך. אהה כן, ואני מצפה להתנצלות.
-
סט אפ של בולמים וקפיצים מוצלח ל 306 S16
peter פרסם הודעה בנושא של שלומי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בדיוק מה שיאשה שלנו אמר. נראה לי שראית איך האוטו מתנהג בזמנו בנחשונים, והאוטו בהחלט נוח מספיק בשבילי ביום יום, ולא נמוך מדיי בשביל רוב פסי ההאטה האנושיים,5 איש באוטו בעייתי עם פסים גבוהים. אבל שוב כמו שנאמר, אין לי נסיון עם הסט של 306. -
מחפש מקום להתקנת קפיצים+בולמים+ קוויק שיפט ל206GTI
peter פרסם הודעה בנושא של 206Gti sport בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ירון מאולגה, כבר הוזכר בפורום. הרכיב לי לבמוו 325 קפיצי הנמכה + בולמים של WEITEC, וגם קוויק שיפט. וידוע לי גם על כמה צרפתיות שהוא הנמיך. 050-6433533
