Jump to content

peter

  • הודעות

    285
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי peter

  1. מה שמצאתי זה: In 1967, with his engine punched out to 58 cu.in. (950cc) he set a class record of 183.586 mph. To qualify he made a one-way run of 190.07 mph, the fastest ever officially recorded speed on an Indian. ולמתקשים 950 סמ"ק, בערך 203 קמש בשנת 1967, ובמקצה דירוג בערך 315 קמש. לא מצאתי כ"ס / משקל וכו' מה שכן, יאשה יש לכם משהו במשותף: In 1963 a con-rod broke while he was traveling at an estimated 195mph.
  2. קארט יד 2 שתקנה לא יהיה עם אחריות, לגבי חדש סביר להניח שיש. סביר להניח אם אתה קונה קארט הוא 2 פעימות, קח בחשבון שצריך לדעת לטפל במנוע, כל זמן מסויים של נסיעה מורידים ראש, ואת הפרטים היותר טכניים נשאיר למי שיותר מבין ממני. אני יודע על אדם בשם מוקי שמתעסק עם מכירת קארטים כאלה, הוא עובד בקארטינג בפתח תקווה, תנסה להשיג אותו דרכם, אפשר למצוא את המספר שלהם ב-144 לדעתי.
  3. אם אתה מחפש להכנס לתחום, במחיר הזה עדיף לך לחפש בשוק המשומש כל עוד אתה רוצה משהו שתהנה ממנו בשטח אופניים חדשות כאלה יעלו לך מעל לתקציב שלך, באיזור 1000 שקל חדש הרמה (מבחינת מכלולים) לא גבוהה. ב-1000 שקל אתה יכול למצוא משהו שבזמנו עלה 2500-3000 וזה יכול לספק אותך מבחינת כניסה לתחום, תחפש כמו שהציעו ב"הרים", יד 2 , הומלס. בנתניה יש לך באיזור התעשיה הישן ליד הום סנטר את רוזן & מינטס, יש להם תמיד מלאי מסויים של אופניים יד 2 מאנשים שעשו טרייד אין. אם אתה בכל זאת רוצה חדש, יש לך את רוזן כמו שאמרתי קודם, ויש 3 חנויות באיזור התעשיה החדש שהם מחזיקים אופניים ברמה לא רעה, לגבי דגמים ספציפיים אני לא יודע להמליץ לך אני לא יודע מה יש כרגע בשוק במחירים האלה.
  4. ב LFS שיחקתי, אבל לא קניתי את המשחק, ובלי משחקי רשת הוא לא שווה במיוחד לדעתי, ואני לא מתכוון לשים עליו כסף בשביל שאני אוכל לשחק בו מול אנשים, הוא לא גורם לי מספיק הנאה בשביל להוציא עליו כסף... אני כרגע משחק ב GT LEGENDS, הוא לא חדש אבל מהנה מספיק. ההגה אצלי בערך ממתי שהוא הגיע לארץ, חיכיתי הרבה זמן שיגיע, הייתי על סף להביא אותו לבד לפני שהתחילו למכור אותו. ובנתיים אני מחזיק את עצמי עם ה PS3, כי להוציא 3000 שקל בשביל משחק אחד, זה הרבה מאוד כסף, את כל שאר המשחקים שאני אוהב בד"כ יש למחשב.
  5. דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!111 אני לא יכול איתכם כבר, אני על סף שבירה! אני לא רוצה להוציא 3000 +- שקל, אבל אתם ממש ממש עושים לי חיים קשים אני חרמן על ה GT5 הזה כבר יותר מדיי זמן. ויש לי הגה G25 בבית, נראה לי שילוב מנצח בשביל להכשל בלימודים. קיצור, תהיו בריאים
  6. אחד האופציות מהרבה זה שהמעבד מתחמם, ואז המחשב נכבה כדי שלא ישרף המעבד. בשביל לבדוק אם זאת הבעיה תתקין תוכנה (בדרך כלל מגיע עם הלוח אם) שעוקבת אחרי חום המעבד, ותראה אם הוא באמת מתחמם יותר מדיי, במידה והוא מתחמם צריך לבדוק אם הגוף קירור לא מלא באבק בחריצים שלו, ולבדוק אם כל המאווררים מסתובבים כמו שצריך. יש גם משכה טרמית (איך שלא כותבים את זה) בין המעבד לגוף קירור שאולי צריך לחדש, אבל זה צריך לעשות רק מי שכבר עשה את זה בעבר ויודע איך...
  7. אולי לא ניסחתי נכון, ההחלטה של בית המשפט היתה לכלוא אותו. אני משער שאם לא היתה מתגלה רמת אלכוהול כזאת בדם הוא היה מקבל עונש קל בהרבה מכלא, כי אז היה אפשר לנסות להוכיח כי הוא לא היה יכול למנוע זאת.
  8. אני מתמודד עם זה בצורה שאני פשוט זה שמחליט. אני משתף את אמא שלי בהכל, אבל ההחלטה הסופית לגבי הרכב שלי היא שלי. במידה והמימון של הרכב שלך בא מהמשפחה, באמת לא כדאי ללכת ראש בראש. יש אנשים שרכב בשבילם זה תחבורה בלבד. כנראה שאם אתה בפורום הזה אז בשבילך רכב זה קצת מעבר (במקרה שלי זה ממש תחביב), אז אתה יכול לנסות לגרום למשפחה שלך להבין את זה, לא בטוח שתצליח. בסופו של דבר אם אתה קונה לעצמך אוטו מהכסף שלך, אני חושב שתלך עם הלב, ועם מה שעושה לך טוב. בכל זאת חיים פעם אחת!
  9. אז לפי מה שהבנתי מותר לשים באקט אך ורק עם רתמות, וצריך לעשות את ההתקנה במקום מורשה.(תקנו אותי בבקשה עם אני טועה). אז אני רוצה לשאול אם אני רוצה להחליף את הכסא לא לבאקט אבל כן לכסא ספורטיבי עם תמיכה צידית. עדיין יכול להיות מצב שהחגורה עוטפת את הכסא ולא אותי (אני משער..), אז במקרה כזה גם חייבים רתמות? סתם לדוגמא כסא כזה:
  10. לצערי יש הרבה אנשים ש"מקובעים" על הדיעות שלהם ואי אפשר להוציא אותם מזה בשום צורה. אני לא יתווכח עם העובדה שהסיכוי שתתקע עם רכב הן 2-3 שנים היא מאוד נמוכה (עדיין קיים סיכוי), וכאשר אתה קונה אוטו שהוא בן נגיד מעל 7 שנים תמיד יכולים להיות הפתעות לרעה. אבל מול זה יש את כל האנשים שמחזיקים כבר מספר שנים רכבים ישנים במצב טוב, שלא עושים בעיות יוצאות דופן. גם יש לי מספר חברים שנוסעים ברכבים כאלה. ברור שכל זמן מסויים מתקנים משהו, אבל זה סטנדרתי לדעתי. לדעתי הכל זה עניין של פשרות, אלא אם יש לאותו אדם הרבה מאוד כסף והוא יכול לא להתפשר על כלום וללכת על יגואר / במוו / מרצדס חדשות, אז צריך להתפשר במשהו. יש אנשים שמתפשרים בשנתון, ויש אנשים שמתפשרים על ייצרן / דגם. אני הייתי מרגיש שאני בעונש אם היית צריך לנסוע ביום יום באקסנט (אלא אם זה בחינם). ולדעתי (אני מקווה שאני לא נכנס לנקודות אישיות מדיי), שאחותך תסע במה שהיא רוצה, ואתה במה שנראה לך. לי גם היו וויכוחים בלי סוף עם המשפחה שלי לגבי הרכבים שהיו לי, ויש לי. אבל בסופו של דבר אני עושה מה שנראה לי לנכון, בנתיים כולם מתמודדים יפה
  11. בשביל כל האלה פה שמחפשםי בדיוק את הגבול, יש לי סיפור בשבילכם: אדם שתה (לא יודע בדיוק מה) בארוחת הערב, בנסיעתו הביתה בתוך העיר קפץ לו אדם אחר לכביש, הנהג לא הספיק לבלום ודרס את ההולך הרגל למוות. בבדיקת משטרה התגלתה כמות אלכוהול בדם הנהג מעל לתחום המותר. עכשיו הקטע הוא כזה, גם אם הנהג לא היה שותה אלכוהול בכלל, הוא לא היה מספיק לבלום כי הוא קפץ לו ממש מול הרכב, אין מספיק זמן להגיב בכל מקרה. אבל מכיוון שהתגלתה כמות אלכוהול לא חוקית בדם, את המשטרה לא מעניין כלום, הסיבה לתאונה היא האלכוהול. העונש על דבר כזה הוא כלא. עכשיו לכל מי שחושב לעצמו, מה הסיכוי שזה יקרה, אז מדובר בסיפור אמיתי, אותו נהג צריך לחיות עם זה שהוא דרס מישהו (גם אם לא היה יכול למנוע זאת), והשאיר בבית אישה וילד ונמצא בכלא לזמן שאני לא יודע אותו בדיוק. אז תחשבו שאם שוטר תפס אותכם על נהיגה בשכרות ולקחו לכם את הנהיגה, זה לא המקרה הגרוע ביותר. מה הסיכוי שמישהו יקפוץ לכם לכביש? רוצים לקחת את הסיכון לשבת בכלא?
  12. ני בדיוק ההפך, אני דווקא יותר אוהב את הרכבים הישנים. חווית נהיגה שיותר מתאימה לי. פחות בקרות שמתערבות, התנהגות יותר פראית ופחות סלחנית, מבחינתי יותר כיף. אי נוהג ברכב שנת 87, להגיד לך שהוא יותר אמין מרכבים חדשים אני בטוח לא יכול. אבל לעומת זאת, הרכב שלי במצבו העכשוי משרת אותי ביום יום בנסיעה ללימודים, לעבודה וכו', ובחודשים האחרונים לא היה לי שום דבר רציני לסדר. האוטו אצלי אני חושב באיזור שנתיים, קצת יותר, בשנתיים האלה תיקנתי לא קצת דברים, דברים שאני דיי בטוח שברכב בן 4 שנים לא צריך לעשות. אבל אם תשווה לרכב בן 7-10 שנים, אז לדעתי לא עשיתי שום דבר יוצא דופן. שיפצתי ראש, החלפתי בולמים וקפיצים (דבר שאמורים להחליף כל קילומטרז' מסויים ורוב האנשים בארץ לא עושים), משאבת קלץ', צינורות מים, רדיאטור, והרשימה ממשיכה....אבל שוב, זה דברים שלדעתי הם סטנדרטיים לאוטו שהוא יחסית ישן. אז האם להרטע מאוטו בן 10-15 ? אני ממש חושב שלא. לשאלה של איך עושים את זה? "איך להסביר לכולם שרכב ישן לא תמיד אומר שאין מזגן, אין חלונות חשמליים, ולא תמיד הוא יאכזב את כולם בנסיעה, וזה רק עניין של תחזוקה נכונה?" דבר ראשון לקחת אותם לסיבוב במרצדס "ישנה" ולהראות להם את רמת הפאר, להראות להם שמרצדס (לדוגמא) בת 10-15יכולה להיות יותר מפוארת ומפנקת מ"סתם" מזדה לנטיס 2005. מבחינת תחזוקה נכונה, כל רכב צריך תחזוקה נכונה אחרת מצבו יתדרדר. לדוגמא האוטו שלי עכשיו במצב שלדעתי הוא טוב מאוד, אני לא מפחד לצאת איתו מהבית בפחד שאני עלול להתקע, ומי שמכיר אותי יודע שאני לא בדיוק עדין עם האוטו, ובכל זאת אחרי שנתיים של טיפול נכון והחלפת כל החלקים החלשים, אני בראש שקט. לסיכום,לדעתי לא צריך לפחד מרכבים ישנים.
  13. חלום ריאלי לשנתיים הקרובות: להשאר עם האוטו שלי 325 E30, רק להוסיף דיפרנציאל נעול ,הגה קצר יותר, אולי ברקסים.
  14. peter

    318 או סיוויק?

    הבמוו תפנק אותך הרבה יותר מכל הבחינות, זה הרבה יותר אוטו. האחזקה של הבמוו תהיה גבוהה יותר. אם אתה מחפש אחזקה זולה, לך על הסיוויק, אם אתה מחפש קצת יותר פינוק והנאה במוו...
  15. השאלה היא על מה שולט ההגה שנמצא מאחורה בכבאית, גם אני ראיתי את הפרק אתמול, וזה ממש סיקרן אותי. ניחוש שלי שגם בגלגלים האחוריים של הכבאית יש היגוי, זה בשביל שהוא יוכל לבצע סיבובים ברדיוס יותר קטן.
  16. peter

    בימר 325 ידנית .

    הכל פה עניין של היצע וביקוש. במוו סדרה 3 עם מנועי 6 צילינדר ידניים לא בדיוק יש הרבה למכירה בשוק. ויש לרכבים האלה הרבה מאוד ביקוש, את הסיבות לביקוש הזה כבר אמרו. עכשיו כל עוד יש אנשים שמוכנים לקנות את הרכבים האלה במחיר גבוהה בהרבה מהמחירון אז ברור שהבעלים של הרכב יבקש מחיר שהוא יודע שתוך זמן מסויים הוא יצליח למכור. 55K לאוטו כזה אני חושב שזה ממש לא הרבה כסף בהתאם למצב השוק. המחירון לא מעניין אותי בכלל, שלוי יצחק יגיד מה שהוא רוצה. ברשותי 325 E30 ידנית שנת 87, הרכב יבוא אישי ולא בדיוק ראיתי אותו במחירון, אבל אני מנחש שבמחירון הוא 10-20 אלף אין לי מושג, זרקתי סתם... קניתי בהרבה הרבה מעל זה. זה פשוט המחיר שבו הם נמכרים. ל 325 E36 ידניות טובות יש יותר קונים ממוכרים, אנשים מחכים שאוטו כזה יצא למכירה, לכן המחיר בהתאם. ושוב, כל מי שאומר שהמוכר חי בסרט או משהו בסגנון, אם מישהו יבוא ויציע לכם 20 מעל המחירון, תגידו לו לא?, המוכרים של הרכבים האלה יודעים שישלמו, אז למה לא לבקש. וכל מי שהשווה למחירים בחול, צאו מזה, בארץ התחום הזה יותר יקר, אין מה לעשות, נתנו דוגמא של 106 ראלי שהם גם במחירים גבוהים, חבר שלי באנגליה קנה 106 ראלי עם מנוע 16V ותוספות ב-700 פאונד (5600 שקל בקירוב), אז אל תעשו השוואות, אין קשר.
  17. i-phone לא נמכר ע"י החברות, אז אי אפשר לקחת אותו במבצע משתלם, במבצע טוב אתה מקבל החזר בשיחות (שאתה גם ככה מדבר) על כל עלות המכשיר אז בתכלס אתה לא משלם עליו. ונחזור לדיון המקורי, אריקסון מול LG, איך שאני מכיר אותך, אף אחד מהם לא מתאים לך, אתה צריך מכשיר קטן יותר. למסך מגע של LG לא תהיה לך סבלנות. ולאריקסון יש דגמים יותר דקים שאתה יותר תאהב.
  18. מה זאת אומרת נקודות ליושב במושב האחורי? ואם הוא לא בעל רשיון נהיגה? או שהנהג מקבל את הנקודות? לא הבנתי....
  19. אנחנו מדברים גם על סטיות מאוד קטנות בהפרש ההבהוב... תחשוב שאתה מפספס רק עשירית שניה בין הבהוב להבהוב, אחרי 5 הבהובים, יש לך הפרש של חצי שניה שלמה. גם יכול להיות יכול להיות ש 10% האלה זה בדיוק הכמה מאיות / עשריות שמדובר עליהם, גם יכול להיות שמדובר ביותר מ 10%, אין לי כח להתחיל לחשב דברים כאלה גדול עלי עכשיו
  20. לכל מעגל חשמלי יש סטיה כלשהי, לשני נגדים זהים יש הבדלים באחוזים 5-10 אחוז לפעמים בהתנגדות שלהם. נמשיך עם הדוגמה של הנגד, יש נגדים שהסטיה שלהם ממש אפסית אבל הם ממש יקרים. בקיצור מה שאני אומר שבמעגל כזה תמיד תהיה סטיה של כמה אחוזים בצריכת החשמל ובכל התגובה של המעגל, וזה יוצר הבדל של מאיות שניה בהפרשים בין הבהוב להבהוב. בטוח אפשר לייצר מערכת מושלמת, אבל זה לא שווה את ההשקעה הכספית. שים לב גם בחלונות חשמל, אם אתה יושב במושב של הנהג, ואתה מרים את שני החלונות הקידמיים בו זמנית, כמעט בכל רכב החלון ליד הנהג עולה יותר מהחלון של הנוסע בצד השני.
  21. יש דיסקים של 800 מגה ויש גם של 900, השאלה אם הצורב שלך יכול לצרוב על דיסק כזה, והאם המערכת תוכל לקרוא אותו.
  22. שימושי, אבל עדיין יש את הבעיה של המצלמות הניידות / לייזרים. נכון שהם בד"כ במקומות יחסית קבועים, אבל עדיין הם יכולים להפתיע. אני לא הייתי סומך על הדברים האלה בשמירה על הרשיון שלי.
  23. כמו שנאמר מעליי, האחריות מאוד חשובה בדברים האלה. מתקלקלות הרבה או לא, אי אפשר לדעת. חלק כן, חלק לא, בשביל זה צריך אחריות. וקונים בראש שקט. לגבי מהירות הצילום, על מהירות משלמים. למצלמות דיגיטליות (בניגוד ל DSLR / SLR למיניהן) לוקח קצת יותר זמן להתפקס ולצלם, זה חשוב יותר בצילום דברים נעים / ספורט, ובמקרה ובו אתה רוצה תמונה באותו רגע ממש ולא חצי שניה אחרי. במידה וזה מאוד חשוב לך התקציב צריך לעלות למעלה דרמטית. מהירות הצמצם והפתיחה שלו במצלמות כאלה מספקת את רוב האנשים בצילום בסיסי ולפי הדרישות שלך זה אמור להספיק
  24. לפי הדרישות שלך כמעט כל מצלמה תספיק לך. הקנון שהציעו למעלה בהחלט תתאים לך, אתה יכול אפילו לחסוך עוד קצת כסף ולרדת דגם אחד למטה, 5 מגה פיקסל במקום 7.1 ולחסוך עוד קצת כסף http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=519685 גם המצלמה הזאת תספק אותך, פלש עובד, זום X4 איכות בסדר. אם אתה ממש מחפש להשוות מצלמות זו ליד זו http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp הדרישות שהצבת ממש כלליות, כמעט כל מצלמה עומדת בקריטריונים, תוכל לצמצם לדגם ספציפי אם תהיה קצת יותר בררן בהצלחה.
  25. למה לשעבר? עדיין יש 205... ה-GR של אמא טוב נו, אבל היא לא לבנה...
×
×
  • תוכן חדש...