אני גם נרשמתי לפתח תקוה לתחרות, הייתי כבר פעמיים בשביל להתאמן, וגם אני התאכזבתי מהיחס לצערי, רק פעם אחת אחרי שהצגתי את עצמי למנהל שם וניהלתי איתו שיחה רצינית לקחו אותי קצת יותר ברצינות.
לגבי הקארטים, אני לא יכול להגיד שיש בינהם הבדלים, זה יותר נכון שכל קארט שם הוא מקרה לגופו. כלומר אין שום קשר, אבל כלום, בין קארט לקארט, אחד לא פונה, אחר רק מחליק, אחד מאיץ טוב אבל אחרי כמה שניות מפסיק להאיץ ונתקע על 40 קמש ~ , קארט אחר לא מאיץ אבל אחרי כל הישורת מגיע למהירות סבירה.
בתור אחד שנמצא בתחום הקארטינג באמת התאכזבתי מהרמה של הרכבים, ומהיחס של עובדי המסלול.
בפעם הראשונה שהייתי בכלל התאכזבתי, גם אחרי שדיברתי עם המרשל והראיתי לו רשיון לקארט 4 פעימות הוא לא התאמץ בכלל לודא שהקארט לא מוגבל...
הייתי שמח לדעת מה הזמנים הטובים לימים האלה, כלומר אני יודע שהשיא מסלול זה 19.00 אבל בהתאם לתנאי הקארטים ולחום הכבד שמשפיע על המנוע מה נחשב לזמן טוב עכשיו ?