Jump to content

peter

  • הודעות

    285
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי peter

  1. אפשר לבנות ממנו משהו טוב, אבל אם נאמר שהוא לפני שיפוץ, זה אומר שיש בו השקעה של הרבה כסף. אני נזהר אם הניחוש אבל משער שזה יותר מ 10 אלף שקל השקעה ביישור קו + פחחות בשביל שיהיה רכב טוב באמת. אתה מחפש גם לשפר, דבר כזה הוא להכנס להרפתקאה גם כלכלית, וגם צריך זמן להשקיע.
  2. אז הגיע הזמן שהציבור יעשה משהו בנידון. כל מי שמחפש לפתוח חברה, הנה רעיון. זה שגונבים מאזדה 3, ודברים רגילים, טוב נו, אז נוצר הפסד כלכלי לבעלים, כי המקיף גם ככה לא נותן לך את שווי האוטו. אבל במקרים כמו שמדובר כרגע, חיפושיות מיוחדות שמתחילות להגמר, ועוד רכבים אחרי שיחזור מקיף בסופו של דבר נמכרים לחלקים. בתרד הזה אפשר לראות על חיפושית שנגנבה ונמצאה שרופה. זה כבר מעבר להפסד כלכלי לדעתי. ואם תהיה חברה שבאמת תוכל להגן על רכבים מסוג זה, אולי לשלם סכום מסויים בחודש בשביל שמישהו באמת יזיז את התחת שלו וירדוף אחרי הרכב שלך במקרה כזה, משתלם.
  3. סה"כ נשמע בסדר, לא נראה לי שתמצא אוטו טוב יותר במחיר זול יותר. סה"כ ZX אוטו נחמד מאוד ויכול לשרת ביום יום בצורה טובה בהחלט. לגבי עלויות אחזקה, עד כמה שאני יודע לא יוצא דופן, כלומר לא אמורה להיות אחזקה יקרה מדיי. אבל לא היה רכב כזה ברשותי אז אני ישאיר את הבמה ל-PSI או לאנשים בעלי יותר מידע ממני.
  4. בדיוק בשביל שלא יהיו את ההגזמות האלה יש את הסעיף (שאני לא מסכים איתו) "החוק לא יתן הגנה אם מעשה ההגנה היה לא סביר בעליל בנסיבות העניין". ככה שאם מישהו נכנס אליי הביתה, אני לא ישר ייקח אקדח וירה בו, אלא יפעיל מה שנקרא "כח סביר" בשביל לפתור את הבעיה, יזהיר אותו לברוח, יתפוס אותו פיזית ויעיף אותו מהמקום, וכו'. עדיין החוק הזה עוזר לי, עד היום אם מישהו היה פורץ לי לבית, המקסימום שהייתי יכול לעשות, זה להציע לו כוס קפה / תה. החוק הזה פותח אפשרות להגיב, אולי לא אופטימלי אבל לא רע. אני טוען שמי שפושע מגיע לו העונש המכסימלי, אני עובד קשה בשביל כל מה שיש לי, ומי הבן ז**ה שיכנס לי לבית וייקח לי את זה כי בא לו. באמת חסר לי העניין של פגיעה ברכוש פרטי במקום ציבורי, אנחנו בפורום רכב בכל זאת, לא לכולם יש חניה פרטית, מה קורה אם מישהו מנסה לפרוץ לי לרכב ברחוב, החוק הזה מאפשר לי לעשות משהו? או שעדיף שאני יתן לו את המפתח שלא יהרוס לי את המנעול או ישבור את החלון.
  5. אם התקציב שלך עד 20K אז E36 ממש מחוץ לחשבון, E30 אתה יכול לקנות רק עם מנועים קטנים, כלומר 325 לא באיזור של התקציב שלך בכלל מבחינת קניה, מרצדס כנל. לא יודע מה מחירי הגולף הישנות בשוק היום, אבל הדגמים הספורטיביים GTI למיניהם לא נראה לי נכנסים בתקציב. בקיצור נראה לי נשארת בגדול עם אלפא ישנה, שרוב הסיכויים לא תהיה אמינה, וסביר להניח תצטרך לעשות יישור קו טוב לפני השיפורים. ולא אמרת בדיוק מה אתה רוצה לשפר. אבל מנוע בסכומים שאתה מדבר עליהם אתה לא יכול לעשות שום דבר שיהיה משמעותי, שיפורים יחידים שתוכל לעשות בסכומים שאתה מדבר עליהם, זה קיט בולמים, ברקסים, ואני בטוח שיש עוד רשימה של דברים קטנים שאפשר לעשות. ובגדול אתה כרגע מתעניין באיזה אוטו לקנות, אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אולי ייעוץ בקנית רכב. אני לא יתפלא אם נשמע מישהו זורק איזה משפט מטורף על איזה איילה מקפצת...
  6. כלומר אתה משלם 2000 שקל, והרכב שלך? מעבירים בעלות לשמך? אם כן, 2000 שקל בשביל אוטו כזה זה בהחלט מחיר משתלם, שוב ממליץ מאוד בחום לא לרוץ מהר מדיי לתוך דבר כזה, ידידה שלי עשתה טעות דומה, קנתה רכב בסביבות 1000 שקל, וכמה ימים אחרי התברר לה שהיא צריכה להשקיע בו עוד סכום של כמעט 6000 שקל. אז מה שאני שוב מייעץ לך, זה לבדוק השקעה נוכחית שצריך לעשות כרגע, דברים עתידיים אם אפשר לגלות רמזים עתידיים לתקלות זה טוב. שוב, שמכונאי שאתה מכיר יבדוק את המצב, מבחינת דברים קריטיים ויקרים, כלומר מנוע, גיר, שלדה. לבדוק שהרכב באמת עם טסט ושהרכב חוקי, המנוע שאמור להיות בפנים באמת נמצא שם, מספר מנוע / שלדה. סה"כ זאת עסקה שלדעתי משתלמת, כלומר לקנות ZX ב 2000 שקל זה לא רע בכלל. אם יש דברים קטנים שיש לסדר שטויות, עדיין זה עלות שבהחלט משתלמת. רק להזהר לא ליפול לבור, לכן לבדוק את כל מה שאפשר. עדיין זה רכב עם 200 אלף ק"מ שזה לא המון ולא קצת.
  7. לא ענית על השאלה העיקרית, מה המחיר שנדרש על הרכב, הבנתי שצריך לשלם 1500 ש"ח למוסך, 1000 שקל לבעלים, מה עוד? לפי זה אתה קונה אוטו ב 2500 שקל... (3 נקודות חיוניות) צריך לבדוק אם יש עוד השקעה באוטו שצריך לבצע כרגע, לדוגמא מזגן עובד? חשוב בקיץ (לי אין אני יודע להעריך), טסט, צמיגים, ברקסים. הכל תלוי במחיר הנדרש, ובהשקעה הנדרשת, אני ממליץ לך שמישהו שאתה סומך ויש לו הבנה מכאנית טובה יבדוק את האוטו, זה שהולך הרבה פעמים ראש יכול להגרם מהרבה מאוד דברים, מערכת קירור לא תקינה, תיקון לא טוב, ועוד הרבה דברים שאני לא מספיק מבין בשביל לייעץ לך.
  8. כמו שאמרו מעליי, כלום לא יעזור מול גרר לצערי. מה לגבי איתורן? הם יוצאים למרדפים במידה ונגנב הרכב? כי במידה ולא, צריך בהחלט להקים חברה שטתפל בכל עניין הגניבות. אין לי מושג איך העניין של איתורן עובד, אבל מה שלדעתי צריך להיות בפועל, זה שכל עוד לא הוכנס קוד, הרכב מפעיל שידור לחברה, שבאותו רגע מצלצלת לבעלים ושניה אחרי שולחים ניידת למרדף. אני יודע שאני קצת חיי בסרט, אבל כמה חודשים של מלחמה חזקה בגנבים תשנה קצת את אחוזי הגניבה. ואני בטוח שאנשים עם רכבים מיוחדים יהיו מוכנים לשלם סכום הגיוני בשביל שירות כזה.
  9. בזאפ מה שבדקתי כרגע הכי זול 2417, המחירים האלה אמיתיים, לרוב החנויות בזאפ אתה גם יכול ללכת לחנות עצמה אם אתה מפחד מהונאה, עקבתי אחרי מחירי ה PS3 בארץ כבר מספר חודשים, והם ירדו בכ-300 שקל במהלך הזמן. רק שים לב, החנויות בהם המחיר הוא באיזור 2400-2500 הם עם אחריות של החנות בא אתה קונה, חנויות באיזור המחיר 3100 שקל כמו שמעלי אמרו, זאת אחריות של היבואן ישפאר. אחריות יבואן טובה יותר (ברוב המקרים), לך תדע מה באמת החנות תתן לך מבחינת אחריות בפועל אם תהיה בעיה. לגבי קניה בחול, הבעיה היא האחריות, לך תרוץ חזרה במידה וקוראת תקלה, ובנוסף כמו שאמרו מעלי, מכס, כן זה בדיקה רנדומלית, אבל בשביל 300-400 שקל הפרש אני לא חושב שזה שווה, אם היה מדובר על הפרש גדול יותר, אז הייתי אומר לך לשכול אחרת. לדעתי המחירים בארץ לא ירדו עוד בצורה משמעותית, אבל לך תדע, שוב הם ירדו ב300 שקל במהלך הזמן שעקבתי, אני בסוף לא קניתי כי נפלה עלי הוצאה לא מתוכננת. וכל החכמים שמציעים XBOX וכו', נראה לי שכבר חרשו את הדיונים של מה עדיף / מה יותר טוב בפורום הזה, אמנם אני לא מגיב פה הרבה, אבל אני קורא פה מספיק בשביל לדעת שחרשתם! הבחור שאל אם להביא מחול או לא, תענו עניינית, אם הוא החליט שהוא רוצה PS3, אז מזל טוב, שיתחדש. תחדשו לו מנסיונכם ומהידע שלכם, אם עדיף לקנות בארץ או בחול, זאת השאלה.
  10. תסלחו לי על חוסר הידע, איפה בדיוק המיקום של המפגש?
  11. מחפש סאן רוף לבמוו סדרה3 E30 1987, גם הכוונה לפירוקיה ספציפית תעזור, 052-3414113
  12. במוו M-COUPE ראיתי רק אחת בארץ עד עכשיו.
  13. אני יכול להגיד לך שבדקנו 2 סטים של אותה חברה, והמפתח של סט אחד, פתח גם את השני, יש הבדל פיזי קטן בינהם, כי בעקרון כל סט אמור להיות שונה, בפועל הם פתחו אחד את השני. אני מנחש שלגנבים יש את רוב המפתחות וזה לא מה שיעצור אותם. אבל שאלו גם מעליי ולא ענית, אין לך ביפר? אני מאמין שבשביל להרים את האוטו הם ינענעו אותו מספיק בשביל להפעיל אזעקה רגישה כזאת...
  14. גיל הנבדק:_25___ 1. כשאני מתקרב לרמזור ירוק מהבהב אני מאט. 3 2. בזמן נסיעה ב"נתיבי איילון" איני נוהג מעל 90 קמ"ש. 1 3. אף פעם לא הייתי מעורב בתאונת דרכים. 4 4. איני מדבר בפלאפון בזמן נסיעה ללא דיבורית. 3 5. אני תמיד מאט כאשר אני מתקרב למעבר חצייה. 3 6. אף פעם אני לא עוקף כאשר יש קו לבן רציף. 2 7. אני מקפיד לנהוג בנתיב הימני. 2 (אם הכביש פנוי כן, אחרת לא) 8. כשיש תמרור עצור, תמיד אני עוצר עצירה מלאה. 2 9. איני נכנס לצומת לא פנויה אפילו שהרמזור ירוק. 4 10. אם שתיתי כוס אחת של משקה אלכוהול איני נוהג. 4 11. איני נוהג כאשר אני עייף מדי. 3 12. איני נוהג עם מוזיקה רועשת מדיי 3 13. כאשר אני מתקרב לסביבה שיש בה ילדים, אני מאט. 3 14. אני מקפיד שהנוסעים איתי יחגרו חגורת בטיחות מאחור. 4 15. אני מקפיד לעקוף רק מצד שמאל. 1 16 אני משתדל לא לדבר בפלאפון או לכתוב הודעות SMS בזמן נהיגה. 2 17. אני ממעט בעקיפה תוך כדי נהיגה. 1 18. בכביש בו מספר נתיבים אני מקפיד לנסוע בנתיב הימני. 2 (אם הכביש פנוי כן, אחרת לא) 19. בעת נהיגה בתוך העיר איני נוהג יותר מ 70 קמ"ש. 4 20. בזמן פקק אני לעולם לא נכנס לצומת שאינו פנוי, גם אם הרמזור ירוק. 4
  15. פחות אימוץ של המנוע, ברור שזה פחות דלק. אבל אם אתה יכול באותו אימוץ של המנוע, לנסוע במהירות יותר גבוהה, אתה בעצם על אותה כמות דלק עובר מרחק יותר גדול, לדוגמא נסיעה בהילוך חמישי במקום רביעי, על אותו סלד, יותר חסכונית. עד כמה שאני יודע לכל מנוע יש את הסלד שבו הוא אמור לעבוד בשיוט ובו יש הכי פחות שריפה של דלק. בקיצור, לנסוע במהירות יחסית נמוכה, בהילוך הכי גבוהה באוטו שלך, אבל לא על סלד נמוך מדיי, כי אז המנוע כן מתאמץ. לגבי האצות, לא יודע להגיד לך בוודאות, שמעתי 2 גרסאות מנוגדות ואני לא יודע מי הנכונה.
  16. אלעד, אל תבין אותי לא נכון, אני מבין את הצד של בעל המקום, אבל בתור לקוח שמשלם כסף, אני רוצה לקבל תמורתו הנאה מקסימלית. ואם הרכב קצת חלש, אני לא חושב שאני יקבל את מקסימום ההנאה שיש לרכב לתת. ואני לא ישלם כסף בשביל פחות מזה. כמו שאני לא יעלה על קארט מוגבל, כי זה לא מהנה אותי מספיק, אני גם לא יעלה על כל רכב אחר מוגבל.
  17. 5. אולי זה כן משנה לאנשים מסויימים, כל עולם של היד שניה של הרכבים צריך להיות מסביב לצרכים שלך? אולי אני כן רוצה לעבור את ה250 קמש. 6. יש אנשים שהרכב שהם מחפשים הוא בדיוק זה! משופר עד לא ידע. וחבל שאין הרבה כאלה בארץ. ולרכב כזה אין מחירון, כי אין שום קשר בין הרכב המקורי לבין המכלולים שבו, כן יש כאלה שמבקשים מחיר מופרז, אבל זאת לא הנקודה. אז אתה לא מחפש משהו חזק משופר וכו', יופי לא צריך, אבל למה אתה יורד על מי שזה הכיף שלו והתחביב שלו. 7. אוטו ספורט נועד לנסיעה ספורטיבית, כן זה בלאי מואץ וכו', ולנסוע בין פילונים וכו' זה כן "לקרוע" את האוטו, סבבה, אם אתה קונה אוטו ספורט ונוסע כמו סבתא, אתה כוסית!, סע במזדה לנטיס וזהו.
  18. אני עברתי קורס "התמחות בנהיגה מתקדמת" במסלולים, זה היה הקורס הארוך, 5 ימים, (1 תאוריה, 2 מסלול, 2 נס הרים). אני לא יודע מי המדריכים היום, בזמנו שאני עברתי את הקורס ראם היה בכל אחד מהימים, היה את גל מדלי ועוד מספר מדריכים שעד כמה שאני יודע לא שם היום, כל אחד מהם לימד אותי הרבה מאוד! הרמת לטעמי היתה גבוהה, שוב לא יודע להגיד לך בוודאות את רמת המדריכים היום כי אני לא מכיר אותם אישית, אולי את חלקם, אבל אני מאמין שרמת ההדרכה שם טובה. מבחינת נס הרים, כאשר אתה 1:1 עם מדריך, המטרה היא לקחת את רמת הנהיגה הנוכחית שלך ולשפר אותה. כלומר אם אתה לוקח מושלם קווים אז הוא יתמקד איתך בדברים שאתה לא עושה מושלם, אולי בלימה, או עוד דברים שאני לא יתעכב עליהם, בטוח יש משהו אם לא היה אז הקורס מיותר. לגבי השאלה אם תגיע לגבולות של הרכב, התשובה לדעתי לא, אני לא חושב שכאשר לומדים הלימוד צריך להיות על הגבולות. לומדים להכנס נכון לסיבוב, לצאת נכון מסיבוב, להכנס בדיוק על הקו, לבלום יחסית מאוחר (שזה כבר מתקרב לגבולות) ואת הדברים האלה לומדים בהדרגה. בכל מקרה על כביש ציבורי להיות בול על הגבול זה בעייתי כי אז כבר אין הרבה מקום לתקן ובקורס לא תגיע למצב כזה, זה עניין של אימון.
  19. הבנתי גם מאלעד שהם מוגבלים, ולא פותחים אותם לאף אחד, וחבל. אותי אישית זה מרחיק, אני לא ישלם כסף בשביל לנסוע על רכב מוגבל. אני כבר רואה את התגובות שהולכות להגיע, אז אני יחסוך קצת, אני עובד במסלול קארטינג, ואני גם מגביל אנשים, היום לדוגמא המהירות הממוצעת על המסלול לא עברה את ה-15 קמש, כי נכון, רוב עם ישראל לא יודע לנהוג. אבל לעומת זאת, שמגיע נהג שיודע, אני לא רק פותח לו את הרכב, אני מביא לו את הרכב שבאותו רגע נוסע הכי חזק, כי מה לעשות הרכבים אף פעם לא זהים. מה שאני אומר, זה שיש בארץ מספר אנשים שכן יודע לנהוג על כלים כאלה שהם פתוחים, ולפי מה שהבנתי מאלעד אין אפשרות לפתוח, עד שלא אשמע אחרת אני לא יגיע למסלול.
  20. יש עוד פרטים על הרכבים? נפח, כח, משקל (אמרת לי כבר פשוט שחכתי)
  21. דגם הרכב: במוו E30 325 1987 צריכת הדלק של הרכב: 7-8 ק"מ לליטר הרכב מבקר במוסך: שנה וחצי ראשונות יחסית הרבה, חצי שנה אחרונה כמעט ובכלל לא. הרכב אצלי: כשנתיים. אני אוהב ברכב: התנהגות, מנוע, נוחות, עיצוב. אני לא מרוצה ברכב: אין מזגן, ברקסים, חסר דיפרנציאל מוגבל, הגה ארוך מדיי (4.7 מנעילה לנעילה, מה אני אוטובוס?). הייתי מחליף אותו ברכב: אני לא יכול לחשוב על רכב בטווח מחירים שלו שהיה מהנה אותי יותר, תקציב גבוהה יותר לא אקטואלי בשנים הקרובות לכן לא הייתי מחליף כרגע.
  22. ליביו, אני ארביץ לך! אתה לא עוזר לי להתאפק!!
  23. אני לא יודע איך בדיוק עובד GT5 באינטרנט מבחינת סדר, אם יש אפשרות לקודים וכו' אבל את מה שאתה אומר אפשר לפתור בקלות במידה ופותחים ליגה וכו', כלומר אם יש אפשרות לקוד. בפורזה וב GT5 אי אפשר לרמות היות וזה מכשיר שאין לך איך לערוך את המשחק.
  24. טעות מטורפת שלי, אני רוצה להתנצל באופן רישמי, (איך אוהבים את הקטנות פה בפורום הזה)
  25. קצת סוטה מהנושא של התרד, אבל כמה סיבות, הרכבים שבדמו (לא ידעתי על הפורמולה) דיי עגלות, דבר שני שיחקתי קצת ברשת, ויצא לי לפגוש לא קצת אנשים שלטענתי מרמים, והבנתי שב LFS לא חסרים כאלה, וזה מוציא את הכיף של ההשקעה. והמשחק עצמו נגד המחשב דיי משעמם, אין לך יותר מדיי מטרה כמו במשחקים אחרים שאתה מחפש להתקדם וכו'.
×
×
  • תוכן חדש...