אבל לא פסלנו את אשמת הנהג. ברור שהוא אשם וגם הרקע שלו מעיד על כך.
מה שאמרנו הוא שיכול להיות שליאור לא היה נהרג עקב הטעות של אותו נהג אם הגדר הייתה בנויה בצורה טובה יותר (אולי כזאת שעומדת בסטנדרטים אירופאים).
אתה יודע מה, אולי עם הכביש שם לא היה כל כך מחורבן ליאור היה עדיין חי כי הנהג, למרות שנהג כמו מטורף, לא היה מאבד שליטה.
ושוב, אני לא אומר שלא צריך להיות אחראים ולהזהר או לנהוג בהתאם לתנאי הדרך. אבל המדינה צריכה לבנות כבישים שאפשר לנהוג בהם כמו שצריך ולא מלכודות מוות (ואני לא מדבר עכשיו רק על הכביש במקרה הנ"ל אלא על הכבישים בכלל).