Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. זו בעיה ידועה. הגיר לא הלך ואין צורך לשפץ את הגיר . אני פתרתי את הבעיה אצל אורן בחולון בתיקון יחסית מהיר ולא יקר. חפש אותו בהמלצות בעלי מקצוע בפורום ותתייעץ אתו. בטח יש עוד מכונים לגיר שיפתרו לך את הבעיה ללא שיפוץ באלפי שקלים.
  2. התשובה היא כן. ניתן ללמוד לימודים לתואר אקדמי ללא בגרות. תלוי במקצועות. ברוב המוסדות האקדמיים יש מכסה מסוימת לסטודנטים ללא בגרות וועדות חריגים. כמו כן יש תלות בגורמים נוספים מקלים. תבדוק עם המוסדות שבהם אתה מעוניין .
  3. למכירה סוגים שונים של מנעולים . בתמונה רק חלק . להתקשרות למייל בפרטי.
  4. שולחן עבודה בגודל 125X80 גובה 102 ס"מ עם מדפים מחוזקים וגלגלים לנשיאה של משקל כבד. השולחן שחור , צבוע אפוקסי בתנור . ניתן לפירוק ולהתאמת גבהים. מצב מעולה שימש לעבודה גרפית בלבד. פרטים ב : [email protected]
  5. אם הבעיה היא של הזעת יתר יש היום טיפולים ( לא זול ) של הזרקת בוטוקס לאיזור ההזעה. זה טיפול יעיל - לא שעברתי בעצמי אבל שמעתי ממישהו שאני מכיר. הטיפול נחשב לקוסמטי ולכן לא מוכר להחזר של ביטוחים למיניהם ומחזיק מספר חודשים כך שאפשר לעבור אתו את הקיץ. אם הבעיה קשה שווה לך לפחות לבדוק.
  6. עקב טעות בהזמנה למכירה זרוע + מגב לחלון אחורי חדשים לגמרי ( הגיע היום ) מתאים לסיטרואן קסארה פיקסו ולרכבי פיג'ו וסיטרואן אחרים. אורך הזרוע : 43 ס"מ אורך מגב : 42 ס"מ קוטר הברגה: 8 מ"מ מחיר 70 ש"ח מיקום מודיעין.
  7. תבדוק את התשובה שנתתי לפותח השרשור של הסרת דבק . זה בדיוק מיועד למדבקות כאלו .
  8. תראה אני הורדתי דבקים ומדבקות באוטו ודבקי מגע על דלתות. אני לא זוכר שספציפית זה היה דבק דו צדדי אבל נראה לי שדבק מגע יותר חזק מזה. מכסימום הוצאת 30 ש"ח . לדעתי הוא שימושי לכל הדבקים שניתן להמיס. תתקשר לחברה לפי הלינק ותברר.
  9. הנה לינק למסיר דבקים שהשתמשתי http://www.hg-israel.co.il/index.php/product/item/6-protection-and-care/3-removes-stickers
  10. החומרים האלו מורידים את הדבקים עם מטלית או צמר גפן . זה בדוק השתמשתי בהם על הרכב שלי בכל מקרה אל שגרד ואל תשפשף כי תהרוס את הצבע
  11. יש מסירי דבקים מיוחדים יש חומר טוב של HG עולה כ 30 ש"ח לבקבוקון . תמצא בחנויות לחומרי בניין ואייס/הום סנטר
  12. אין על מה להתנצל. בסה"כ כולנו מביעים דעות ורעיונות ולא מנסים להוכיח מי צודק.
  13. תקרא את השורה הראשונה ואת השורה האחרונה של "הייעוץ" . זה לא ייעוץ אלא רעיון. אגב זה רעיון שאני פעלתי על פיו לפני 7 שנים והיום אני עם דירה ומשכנתא מצומצמת שתסתיים כפי הנראה תוך כמה שנים.
  14. כדאי אולי שתתייעץ עם יועץ משכנתאות על הרעיון הבא: סכום של 6000 ש"ח בחודש שאתה מסוגל להפריש שווה להחזר משכנתא של כ 1,000,000 לפחות בתנאים של היום . השאלה ,באיזה סכום אתה רוצה לקנות ומה המכסימום שאתה יכול להביא מההון העצמי. אם נניח שאתה גר היום בשכירות אתה יכול לצרף את הסכום הזה ל6000 ש"ח שיש לך ואתה יכול להגדיל את המשכנתא ובכך להגדיל את סכום הרכישה. היום יש אפשרות לקבל משכנתא של עד 70% בבנק רגיל ועוד במשכנתא חוץ בנקאית. הסכנה היחידה היא שאתה צריך לדעת שיש לך בטחון כלכלי שהמצב שלך היום לא יורע בעתיד. תתייעץ עם מומחה אובייקטיבי ותראה מה דעתו.
  15. zvikas

    מצלמת פילם מומלצת?

    אם אתה רוצה ציוד ממצלמה ועד להקמת חדר חושך כולל עזרה ויעוץ בנושא תיצור איתי קשר בפרטי אשמח לעזור .
  16. תראה אם זה מתאים לך עולה רק 1.11$ http://www.aliexpress.com/item/2016-New-Retail-Car-Key-Shell-2-Button-Uncut-Remote-Blank-Key-Case-For-PEUGEOT-107/32576753930.html?spm=2114.30010308.3.224.NdxlND&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_3_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6448&btsid=da844750-60f9-4858-844e-b648239e5285
  17. תבדוק באתר אגורה . יש שם הרבה הצעות לכל מיני פריטים שאנשים נותנים בחינם . http://www.agora.co.il
  18. איציק תתחדש על האחות של הקסארה. רק אל תשכח אתנו בעלי הקסארה הנאמנים , עדיין נזדקק מדי פעם לידע שלך באחות הזקנה .
  19. לחשוף את הרעיון ,גם אם לדעתך הוא מעוגן בחוזה , זה צעשה לא חכם בלשון המעטה. שום חוזה לא יגן עליך לא אם צד ג' יבצע את הרעיון או אפילו אותו מי שאתה עושה מולו את החוזה. אם לדעתך לרעיון יש ערך יש הרבה דרכים מקדימות לפטנט שאתה יכול לעשות על מנת להגן ברמה סבירה על הרעיון.
  20. אם זה לדירה שכורה תבדוק באגורה . תוכל לקבל בחינם . תבדוק רק שזה עובד תבוא עם רכב ותיקח. הבן של החבר שלי סטודנט לקח תנור ומכונת כביסה וטלויזיה. עובדים מעולה.
  21. לא ברור ממה שכתבת ; האם יש לך פטנטים רשומים על שמך או שיש לך רעיונות לפטנטים. זה הבדל מהותי. כי אם זה רק רעיונות אז אתה חייב להגן עליהם לפני שאתה מנסה למכור אותם כי הם חשופים להעתקה ללא שום תשלום או מחוייבות. אם זה פטנט רשום אז יש הרבה דרכים למכור אותם .
  22. אם אתה רוצה לפני שבועיים הביאו לי מוט בלנדר מגרמניה של SIEMENS חדש באריזה עלה 25 יורו (אין בעיה לבקש שוב שיביאו לי ). פתחתי עכשיו רק לבדוק שהוא עובד לפני שהגבתי. אזור מודיעין.
  23. תכנס אלי בפרטי ואתן לך טלפון של עורך פטנטים מעולה - בעל מעל 130 פטנטים אישיים - שייתן לך ייעוץ ראשוני חינם ויוכל להנחות אותך בנושא.
  24. השימוש בFIVERR במקרה של של מי שפונה לעזרת אנשים לא מקצועיים בפורום לא של מעצבים הוא פתרון מעולה.תמורת מחיר זניח אפשר לברור מעצב לא רע שפשוט יושב במדינה נידחת שהמשכורת החודשית הממוצעת היא 5$ ליום . אני משתמש מדי פעם בשירותים של FIVERR ואני מקבל תוצאות מספקות וטובות שהיו עולות לי בארץ מאות ש"ח. אם אתה יודע להנחות ולהסביר את מה שאתה מחפש זה פתרון מעולה. אני עדיין מציע לך לבדוק את הנושא שם , יש לך עשרות מעצבים עם דוגמאות של עבודות וחלקם יעצבו לך לוגו עד שתהיה מרוצה. מכסימום הפסדת מנת פלאפל. אגב זו חברה ישראלית ולצערי אני לא שותף שלהם.
×
×
  • תוכן חדש...