Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. zvikas

    פיתוח סטארט אפ.

    מתוך ניסיון שלי עם הליך של רישום פטנט ובניית מערכת הכוללת גם אפליקציה הייתי מייעץ לך לבצע שני דברים פשוטים יחסית להגן על הרעין שלך. 1.לכתוב את הרעיון באופן המפורט ביותר כולל תרשימים וכו' ולהפקיד אותו אצל עו"ד או רואה חשבון . 2. להגיש PROVISIONAL זה הליך פשט יחסת וזול ( כ 65$ ) מוגש למשרד הפטנטים האמריקאי . זה נותן לך הגנה משפטית לשנה על הרעיון עד להחלטה לרישום פטנט. אתה יכול לעשות את זה לבד או להיעזר תמורת כמה מאות $ זה יתן לך שקט לספר על הרעיון לאחרים ולגייס עובדים
  2. אם שולחים לך את המראה בחברת שילוח אז תוכל לברר איתם את הנושא . תשאל את המוכר עם מי הוא שולח ותתקשר אליהם
  3. מאד קל ופשוט . מכיוון וזו הדבקה רטובה אין בעיה של תיקונים תוך כדי העבודה . אבל במקום להסבי לך כנס ל YOUTUBE תכתוב INSTALLNG WALLPAPER ותקבל סרטוני הדרכה
  4. תעשה כרטיס מאסטרכארד של רמי לוי. יש לך פטור בלי הגבלה לגובה שימוש כספי לשנתיים ואתה גם מקבל 135 ש"ח מתנה לקניות אצלו ברשת. עשיתי קניתי בחנות וקונה איתו באיביי ובעלי אקספרס ולא משלם דמי כרטיס.
  5. גם אני החלפתי באימפריית החלפים . המחיר שלהם כולל פירוק והתקנה. השירות והמחיר היה טוב
  6. מעניין אבל זה שפתח את השרשור כבר שנתיים וחצי לא מגיב כאן. יכול להיות שבסןף זכה באיזה מיליון וחצי ונופש באיזה אי אקזוטי ....
  7. איציק מה לדעתך על זה : http://www.ebay.com/itm/BERLINGO-DISPATCH-XANTIA-ZX-XSARA-306-PARTNER-HEATER-MATRIX-NEW-2-YEAR-WARRANTY-/271106983251?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3f1f3c4553&vxp=mtr המחיר נראה זול מאד. שלחתי לו הודעה בעניין מחיר המשלוח
  8. אכן ההצעה שקיבלתי הייתה סביב 1500ש"ח . בענין הסתימה אז כשיהיה צורך אפעיל את חימום ואראה מה יקרה. בדקתי באי ביי ויש הצעות מעניינות . אולי אתכונן לחורף הבא
  9. יתכן וזה נסתם מעצמו ? אין טפטוף ואין ריח . לעניין הנסעיה בקור זה די פשוט : לקחתי הצעת מחיר ממוסך לתיקון התקלה וכל פעם לפני נסיעה הסתכלתי על המחיר וקיבלתי חום... השתעשתי גם ברעיון לעשות את זה לבד , אחרי שראיתי את התמנות נראה לי שאפעיל מזגן , התחלתי להזיע... בהצלחה בהרכבה
  10. zvikas

    כתיבה איטית

    בדומה לפותח השרשור גם אצלי התפתחה חויית כתיבה בעייתית . קושי בהקלדת כל האותיות , רווחים, מחיקות וחמור מכך חוסר יכולת לבצע COPY/PAST בתגובות שלי. אני משתמש גם בקספלורר אבל זה אותו הדפדפן שהשתמשתי בו שנים כאן ללא בעיה. מה הפתרון
  11. רק להיות בטוח שהבנתי את ההסבר שלך . אם הנזילה ,טפטוף בעצם אצלי, פסקה זה אומר שהיא לא תהיה גם כאשר החימום פועל? אני מבין שמערכת חימום פועלת בסירקולציה קבועה של המים אבל האם יש השפעה כאשר החימום מופעל על הופעת הטפטוף. אכן הרטיבות הופיעה על השטיח מתחת למיקום הרדיאטור ועם הפסקת השימוש בחימום זה עבר. גם אין שום ריח. תודה על הלינק
  12. איציק , חתיכת עבודה , תמונות קשות לצפיה... יש לי קסרה סטיישין 04 וגם הייתה נזילה מהחימום . פשוט לא מפעיל את החימום למניעת הנזילה. אולי לחורף הבא אעשה תיקון. אגב מה הלינק של הרדיאטור ב200 ש"ח שמצאת בEBAY לא ראיתי משהו כזה צביקה
  13. עד לפני שלושה חודשים בקניה האחרונה שלי החישוב היה לפי המחאות העברות והעמלה בישראכרט היתה של 0.5% יכול להיות שבשם השקיפות זה התייקר.
  14. החיוב לא נעשה בהכרח ביום הקניה שלך. המוכר מגיש את החשבון לחברת האשראי במועד שהוא מבצע את המכירה וזה לא תמיד חופף את יום הרכישה. ברכישה בכרטיסי אשראי החיוב מתבצע לפי שער קניה של העברות והמחאות לא לפי הציג
  15. בדרך כלל ההמרה תתבצע ביום החיוב של המוכר. מבחינת השערים בדרך כלל לפי שער קניה העברות המחאות יש על זה עמלות תלוי בחברת האשראי
  16. על מנת לדעת את ההוצאות על הובלה ומיסוי ,באופן כללי ,הכי טוב שתיצור קשר עם חברת עמילות שעוסקת ביבוא ,הם מקושרים עם חברות שילוח והובלה ,ותבקש מהם הערכה לעלויות , הם גם ידעו להנחות אותך בעניין התקינה וכו'. כך לפחות קבל תמונה יות בהירה על ההוצאות.
  17. אתה צריך להחליט קודם מה אתה מייבא יש תקינה ואם זה מזון אז יש משרד בריאות והיתר יבוא ממשרד הכלכלה כמובן שאתה חייב להיות עוסק מורשה או חברה עלויות של מכסים ושאר דברים תברר עם חברה לעמילות מכס רצוי מאד להתייעץ עם רואה חשבון תבדוק אם יש יועץ במשרד האוצר או הכלכלה שמכוון ועוזר בנושא והכי חשוב תבדוק אם יש התכנות כלכלית ליבוא ויש לך מספיק מקורות מימון .
  18. מניסיון לא נראה שיגרם נזק. אצלי בטעות מילאו מיכל מלא בסולר . רוב הסולר רוקן ומולא דלק ובמשך זמן מה האוטו יצר מיסוך עשן . אחרי זה חסר לתקינות ולא הייתה בעיה בטסטים הבאים.
  19. בעיקרון יש אפשרות . אני יצאתי מהארץ עם שרת של מחשב יקר לתיקון בארה"ב אחרי הרבה בירורים הגעתי לאזור היציאה של הנוסעים ואחרי הסברים נתנו לי להיכנס למוכסים שבודקים נוסעים מגיעים ושם רשמו את השרת . אבל כדאי אולי שתצלם את המכשירים עם הוכחה למיקום הצילום בארץ עם תאריך לפני יציאה .
  20. אכן וירוס קטלני מה שאני נוהג לעשות זה לשלוח מיילים חשודים לכתובת מייל שפתחתי בוואלה ולפתוח אותו במחשב ישן שאין עליו כלום כך שגם אם יש נזק הוא חסר ערך ואני מפרמט אותו מחדש. גם אני קיבלתי את ה CTB שנשלח לכאורה מכתובת של חבר מחו"ל ובגלל סגנון כתיבה חשוד פתחתי במחשב ישן שאכן נדבק
  21. אני החלפתי את הבוכנות בדלת האחורית של הסטיישן שלי . הזמנתי בעלי אקספרס שלחו ב UPS ויצא שליש מחיר מהארץ כולל משלוח התקנה מאד פשוטה ויש סרטונים ביוטיוב שמסבירים .
  22. מניסיון אני קונה רק באיביי או בעלי אקספרסס או באמזון. הקניה והכסף מובטחים .
  23. אם התשלום נעשה באמצעות פיי פאל המוכר מקבל את הכסף רק לאחר אישור קנייה . כך שקשה לאבד את הכסף למוכר אנונימי. גם בעליאקספרס יש תהליך דומה והמוכר לא מקבל את הכסף עד לאישור הקונה .
  24. TOM הרעש קיים עם או בלי חיבורים ,בשקעים שונים ובהפוכי תקע
×
×
  • תוכן חדש...