zvikas
-
הודעות
268 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי zvikas
-
אני לא יודע האם מבצע הזה בכלל מתקיים. שלחתי כמה פעמים דרך מודעת הפרסום המצורפת פרטים להתקשרות אבל אף אחד לא חוזר. חבל שאתם מטריחים אנשים אם אין לכם כוונה רצינית לההתייחס.
-
נורית פעולת איבחון עצמי של המנוע קסארה 2004
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובות הפתרון היעיל יהיה לפנות לאורן לסריקת מחשב תודה וחג שמח -
נורית פעולת איבחון עצמי של המנוע קסארה 2004
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה zamirco הרכב עבר 160,000 בשלב זה כבתה שוב אנסה לבדוק עם המחשב את העניין אגב מה עלות התיקון הזה? תודה צביקה -
נורית פעולת איבחון עצמי של המנוע קסארה 2004
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבחינת פעולת מנוע אין שינוי .פועל כרגיל . התופעה היחידה שהתרחשה היום זה התנעה קשה אבל יתכן שזה קשור למצבר ישן כי בכל הפעמים האחרות לא הייתה בעיית התנעה. -
יש לי תופעה חוזרת של הדלקות נורית איבחון המנוע לפרק זמן של כמה ימים ואז הנורית כבית למספר שבועות . ואז שוב התראה למספר ימים והפוגה למספר שבועות ולפעמים חודשים . על מה מעידה התופעה ומה הטיפול. תודה צביקה
-
סובל מתופעה דומה מה עלות התיקון הזה בקסארה בנזין 1.6?
-
מוכר 4 חלונות צד מקוריים של מיני מיינור שנת 74 . קשר במייל [email protected]
-
פנל מיזוג אויר מיועד לפאסט VW שנת 2000. נראה כמו חדש יתכן וגם לשנתונים אחרים ואולי לרכבי VW אחרים. החלק נקנה בEBAY אבל הרכב נמכר לפני שהחלק הגיע. בנוסף נשלח בצירוף חלק נוסף מצולם משני צדדיו שאין לי מושג מה זה. מוכר במחיר הקניה 300 ש"ח . לא יודע אם עובד ולכן אין אחריות . פניות למייל : [email protected] צביקה תמונות מצורפות
-
יוסי תודה שאלת הבהרה . אם זו הבעיה למה התופעה לא קורת בתחילת נסיעה רגילה ונוצרת רק כמו שציינתי במצב של נסיעה אטית עם עצירות כמו במצב של פקקי תנועה. ובהנחה שזו הבעיה האם התיקון הוא פעולה פשוטה או שמחייבת פעילות מורכבת בגיר. תודה צביקה
-
לאחרונה התחלתי לחוות תופעה של דפיקה חזקה בתחילת נסיעה כאילו הגיר לא נכנס להילוך ראשון מיד עם הלחיצה על הגז. התופעה קיימת בעיקר בנסיעה בפקקים כך שהגיר עובד הרבה על החלפת הילוכים ,ורק בהילוך הראשון ולא בהחלפה בהמשך. התופעה מתבטאת בחוסר תגובה לדוושת הגז לשנייה שתיים ואז שילוב להילוך ראשון עם דפיקה חזקה . הדבר קרה פעם אף בשילוב להילוך אחורי. הגיר עבר שיפוץ כללי לפני כ 40,000 ק"מ . האם מדובר באחד החיישנים או אולי בהתחממות הגיר כתוצאה מעבודה מאומצת בנסיעה בפקקים . אשמח לרעיונות ופתרונות. תודה צביקה
-
נפילת כוח מנוע תוך כדי נסיעה בקסארה סיטרואן
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התגובה. האם תקלה שכזאת סובלת דיחוי בתיקון או שהיא יכולה לגרום להגברת נזק משמעותי. ושאלה נוספת האם יתכן שכיוון והתופעה מתרחשת בתדירות נמוכה יכולה להצביע על מגע רופף של החיישן ולא פגם בחיישן עצמו ולהימנע מתשלום מיותר למוסך עבור החלפת החיישן. תודה צביקה -
תופעה מוזרה של נפילה זמנית של כוח המנוע תוך כדי הנסיעה. התופעה מלווה בנפילת מד האוץ ל 0 והיא נמשכת בין כמה שניות לעד מספר דקות ואז הכל חוזר למצב נורמלי תוך כדי הנסיעה. התופעה יכולה להתרחש פעם בנסיעה או מספר פעמים באופן אקראי. אובדן הסחיבה אינו מלווה ברעש כלשהו . פשוט חוסר כוח סחיבה של המנוע ונפילת מד האוץ. יש למישהו הסבר לתופעה ולתיקונה האוטו סיטרואן קסארה 2004 מנוע 1600 בנזין אוטומטי תודה צביקה
-
לכל מי שעבר את הסיוט של החלפת פנס קדמי שמאלי בקסארה אני מצרף לינק שמתאר באופן פרטני את תהליך ההחלפה באופן עצמאי שמצאתי מקווה שיעזור לבעלי הקסארה בהצלחה צביקה http://rolfje.wordpress.com/2006/03/11/how-to-replace-the-headlights-on-a-citroen-xsara/
-
הייתה לי אותה בעיה וגם אצלי הצלחתי להתניע אחרי ניתוק המצבר. הבעיה שהפתרון הזה לאחר מספר פעמים הפסיק לעבוד והייתי צריך להחליף את הסטרטר. בכל מקרה תיצור קשר עם המוסך שהפניתי אותך אולי הוא יכול להסביר יותר טוב את הבעיה חג שמח
-
תתקשר לאורן הוא מבין היטב בקסארות . אתמול פתר לי בעיית התנעה מטרידה. מצרף לינק של הפרטים שלו http://www.d.co.il/80029379/28275/
-
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אחרי כל התשובות שהתקבלו פה פניתי היום למוסך של אורן שרותי רכב שהיה גם בין המגיבים.מהשיחה הטלפונית שוכנעתי שהוא מבין בסיטרואן . הרכב אומנם נבדק לפני כן במוסך של סיטרואן והאבחנה הייתה שהתקלה נובעת מהסטרטר וזאת למרות שהוא הוחלף לפני מספר חודשים,לא במוסך שלהם אלא אצל חשמלאי רכב שמתברר שעבד מול משפץ סטרטרים די ירוד וזאת על פי עדות החשמלאי. על מנת לקבל אבחנה נוספת וליתר בטחון פניתי לאורן שגם הוא הסכים עם אבחנת התקלה . הסטרטר הוחלף ובאותה הזדמנות אובחנה תקלה נוספת על יד אורן שמנעה נזק יותר רציני. אני שמח לציין שהטיפול במוסך של אורן היה מאד מקצועי עינייני ומהיר והמחירים מאד הוגנים .ואני ממליץ למי שמחפש מוסך אישי של איש אחד מאד מקצועי שמולו אתה עובד לפנות לשם. אני מקווה שלא אזדקק בקרוב לבקר אצלו אבל את שאר הטיפולים בטוח שאעשה אצלו. אומנם זה נשמע כמו פרסומת אבל זה רק רצון לשתף חברים אחרים בפורום , וכמו שמיועדנו ג'רי סיינפלד אמר פעם שלמצוא מכונאי הגון ( אומנם בניו יורק ) עדיף על סקס... נו עם כל הכבוד ויש כבוד אני לא בטוח שאנחנו הישראלים מסכימים עם זה. צביקה -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על האפשרות הנוספת לפתרון הבעיה. אני מתכוון לבדוק מחר טלפונית את הנושא של הכבל עם המוסך של סיטרואן שיבדקו במחשב שלהם את היסטוריית הטיפולים באם נעשה השינוי הנ"ל.מיכוון והרכב אצלי אינו חדש.השאלה היא שבמידה וכן הוחלף האם עדיין הבעיה נובעת משם. האם יש לכם גם עצה להתנעה עם התקלה מבלי לסמוך על המזל ועל ההמתנה לגרר. בכל מקרה שתי האופציות לפתרון נמצאות בחולון ולא רחוקות אחת מהשניה אז במידה ולא אצליח להתניע אבצע את הגרירה לכיוון . תודה צביקה -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
התופעה שאתה מתאר זהה. אני מאזור המרכז אחפש את התשובה שלך בפורום אבל אני מניח ששבמוסך של סיטרואן שאני מטפל ברכב ידעו על מה מדובר ובנוסף אבדוק עם עוד כמה חשמלאים תודה ושבת שלום -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובה ביום ראשון אתקין את המגבר הזה כי כמו שכתבתי ניסיתי כל מה שהחשמלאים הציעו האם גם אצלך זה התבטא ב"מוות פתאומי" של מערכת ההתנעה. אין כאן מצב של תגובה של הסטרטרבכאילו ניסיון להתניע עם רעש או חירחור אלא 0 תגובה . אני מקווה שאתה צודק ופתרת לי את הבעיה. מוזר שחשמלאי של מוסך החברה לא הציע את זה תודה -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ברור לי למה התחבר השירשור של הבעיה של הסטרטר משאלה ישנה אבל בכל מקרה לעניין בורר ההילוכים הכוונה לחיישן בורר ההילוכים שהוחלף . שאלה לתשובה בהוספת המגבר לפני הסטרטר , אם המגבר לא היה במשך 5 שנים והרכב התניע ללא בעיה מה גרם לזה שעכשיו צריך להוסיף חלק חדש ואם הוא חיוני למה לא היה שם מהתחלה. -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למרות ניסיונות של חשמלאי רכב כולל מוסך מורשה מכובד של סיטרואן אני עדיין בבעיית חשמל בלתי פטורה. כמו שכתבתי בשאלה קודמת ישנה תקלה חוזרת של חוסר יכולת התנעה באופן אקראי שמתבטאת בכך שעם ניסיון ההתנעה אין כל תגובה לסיבוב המפתח. התופעה יכולה להתרחש בהתנעה ראשונה או לאחר מספר התנעות במשך היום . המצבר הוחלף הסטרטר הוחלף בורר הילוכים הוחלף הרכב אגב עבר לפני חצי שנה שיפוץ גיר כללי אם יש קשר כלשהו. שמתי לב היום לתופעה שאולי היא טבעית אבל בכל זאת אציין:בזמן שהסוויץ פתוח לחיצות על הבלם גורמות לנקישות באזור הגיר האם יש קשר או בזה דבר נורמלי שפשוט במצב רגיל לא שמתי לב. האם יש מישהו שיכול לחשוב על מהות הבעיה . אגב לאחר מספר מועט או רב של ניסיונות הרכב מתניע . -
המנוע בנזין האם ביטול קודן יכול להעשות באופן עצמאי ואם כן כיצד או שצריך דרך מישהו שעוסק בהתקנות או במוסך מורשה אני מניח שהביטול למעשה מבטל את ההגנה והביטוח מפני גניבות אבל לא נראה לי שמישהו ירצה לגנוב את האוטו הזה צביקה
-
מזה כמה חודשים יש לי ברכב תופעה לא ברורה של אי יכולת התנעה. אי יכולת התנעה אקראית לגמרי . כלומר יש ימים של התנעה ללא בעיות או לפעמים חוסר יכולת להתניע פתאומי ולאחר מספר ניסיונות ההתנעה מצליחה.כאשר יש התנעה היא נעשית במכה ראשונה כולל בימי חורף וגשם. התקלה מתבטאת בכך שעם סיבוב המפתח אין כל תגובה כאילו שאין חשמל במערכת, למרות שהנוריות בשעון דולקות . ברכב הוחלף המצבר לפני שנה ונבדק בשנפ ונמצא תקין לגמרי . לפני מספר חודשים הוחלף הסטרטר כפתרון ואתמול הוחלף חיישן בורר גיר כאפשרות לתקלה. אבל שום דבר לא עוזר. השאלה האם זה מכוון לתקלה בסוויץ' או בקודן או בדבר אחר .האם יש דרך יעילה לעלות על התקלה. האם יש למישהו רעיון לבעיה תודה צביקה
-
לאחר הרבה תלאות באי התנעה התברר שהגורם לכך הוא חיישן בורר ניוטרל. השאלה האם יש חלק כזה חילופי או רק מהחברה כי יש לי מוסך גירים שמוכן להתקין אותו ללא תשלום ( עשיתי אצלו שיפוץ כללי של הגיר בעבר )אם אביא לו את החיישן. במידה וכן היכן ניתן למצוא באזור המרכז תודה צביקה
-
אין למישהו איזה רעיון או עצה בנדון
