zvikas
-
הודעות
268 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי zvikas
-
בתחילת נסיעה , סיבוב ההגה כאשר הרכב במצב של עמידה והתחלת נסיעה , קשה ורק עם תחילת נסיעה , די מייד, והגברת מהירות ההגה "משתחרר" וחוזר לתפקד רגיל בנסיעה רגילה אין כל בעיה של הגה וההתנהגות שלו טובה . על מה מעידה התופעה . מה הסכנה של איבוד כושר היגוי במהלך נסיעה. הרכב יצא מטיפול 20000 יום לפני כן . אם יש בכלל קשר תודה צביקה
-
מניסיון סיליקון של חברת SIKA שאותו תמצא בחנויות לחומרי בניין . החומר עמיד בויברציות ובמים מתאים לכל הדבקה של פלסטיק ומתכת פנימי וחיצוני אצלי מודבקים פלסטיקים מתחת לפגוש כבר שנתיים .
-
תודה חברה מחר ניצור איתם קשר ונבדוק
-
האם לאחר ניתוק מצבר לקסרה יש לבצע קידוד מחדש [כ"ע]
zvikas פרסם הודעה בנושא של electro78 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי קסארה 2 2004 וכבר ניתקתי את המצבר מספר פעמים וגם החלפתי את המצבר ללא כל גיבוי ולא מצאתי כל בעיה. כל מה שאתה צריך זה לעדכן ידנית את התחנות ברדיו את התאריך והשעה לוקח בדיוק 2 דקות. -
מי הזמין פעם מהאתר eBay מחו"ל לארץ ? זה אמין?
zvikas פרסם הודעה בנושא של שגיב007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם כל בנושא האחוזים החיוביים זה אחוז מכובד אם תרצה תפתח את התגובות ותקרא זה יתן לך אינדיקציה לאחוזים בנושא PAYPAL זו בעצם שיטה של אי ביי שבה אתה מעין פותח חשבון אצלם . הם מעבירים את הכסף למוכר מבלי שהוא מקבל את פרטי כרטיס האשראי שלך ואתה מוגן מבחינת התשלום עד לקבלת המוצר, כלומר בעצם אי ביי לוקחת על עצמה את האחריות לתשלום ואתה עובד מולם אתה צריך להרשם לזה , קצת עבודת הקלדה אבל שווה את הזמן. דרך אגב אם יש לך אנשים שנוסעים לחו"ל ויכולים להביא לך את המוצר זה הכי נוח כי יש הרבה שלא מוכנים לשלוח לישראל ,חוסך בעלות משלוח לארץ והפטור במכס בנתב"ג הוא 200$ והיום כבר רוב האנשים לא עוברים את הסכום כי לרוב המוצרים אין מכס - לפחות אלו שאני מכיר כדאי גם שתבדוק באי ביי בארצות נוספות הרבה פעמים אותו פריט נמכר זול יותר במקום אחר בהצלחה צביקה -
מחפש גריל לקסארה 04 . מי יודע על פירוקיות שיש סיכוי למצוא שם באזור המרכז. תודה צביקה
-
מי הזמין פעם מהאתר eBay מחו"ל לארץ ? זה אמין?
zvikas פרסם הודעה בנושא של שגיב007 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כאשר אתה קונה מEBAY דבר ראשון תבדוק את אמינות המוכר על פי אחוזי הפוזיטיב שלו פחות מ90% עדיף לא לקנות כדאי גם לקרוא את התגובות השליליות עצמן תמיד תשלם דרך PAYPAL כי אחרת אתה לא מוגן כספית בנושא משלוח תבדוק אופציות נוספות כי בדרך כלל המוכרים מפצים את עצמם בעלות המשלוח תבדוק לפני הקניה באם הם מוכנים לשלוח לישראל כדי שלא תתקע בחלקים חדשים תעדיף חנות אי ביי על פני אדם פרטי כי יש להם מדיניות של אחריות והחלפה לחנות אי ביי חשוב מאד לא לקבל תגובה שלילית כי זה יכול לפגוע בה בעניין המכס הכי פשוט תתקשר לחברה שעוסקת ביבואים ותבקש לדעת באם יש וכמה מכס על הפריט שאתה מתכוון להביא ובאותה הזדמנות תבדוק כמה יעלה משלוח לפעמים שווה שהם יטפלו בזה בעיקר כשהפריט יקר במשלוחים רגילים בדיקת המכס היא אקראית והסיכוי לתשלום מכס הוא קטן בהצלחה צביקה -
נזילת מים שנתגלתה בתוך הרכב בצד ימין מתחת לדש בורד אובחנה על ידי המוסך כנזילה מרדיאטור החימום. התיקון מעל 1500 ש"ח. רעיון ששמעתי הוא לנתק את החימום במקום ההוצאה לתיקון. האם מישהו יכול לייעץ כיצד זה נעשה באופן עצמאי בסיטרואן קסארה 04 תודה צביקה
-
ספידומטר נופל וחוזר בנסיעה בקסארה 04. מה המשמעות.
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם ניתן להחליף את החיישן הזה עצמאית או שוב לפרנס את לובינסקי -
סיטרואן קסנטיה 2.0L אוטומט - גיר נעול על הילוך שלישי
zvikas פרסם הודעה בנושא של ~TB~ בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצב הדיפולט של הגיר הזה בזמן תקלה הוא הילוך 3. זה יכול לנבוע מבעיית מחשב בגיר או מתקלה המחייבת שיפוץ כללי. יש אפשרות לבדוק את התקלה על ידי חיבור למחשב שנמצא במוסכים המורשים או במוסכים פרטיים שמטפלים בסיטרואן הבדיקה היא לפעמים בחינם או בעלות של כ 200 ש"ח במורשים. לדעתי שווה לבצע את הבדיקה לפני כל טיפול . -
היום בשתי פעמים נפרדות תוך כדי נסיעה מחוג הספידומטר נופל ל 0 תוך תחושת האטה קלה בנסיעה וכבור שניות חוזר למצב נכון. מה משמעות התקלה . מה דחיפות הטיפול והאם זה תיקון יקר. מדובר בסיטרואן קסארה 04 אוט' בנזין. תודה צביקה
-
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
על פי התגובות נראה לי שאני לא מנסח נכון את השאלה שלי . נושא הכדאיות הכספית וכל שאר הפרמטרים של אחריות ויבוא לא רלוונטיים כאן. הנושא נבדק וסגור אני כבר הבאתי די הרבה דברים בדרך הזו לארץ. גם ההתאמה לדגם , רשומה כמו שצויין וגם שלחתי שאלות בנדון למוכרים . מה שאני מחפש זה מידע מהצד המכני/טכני שבו אני פחות מבין. האם למשל יש דרישות של הספק לסטרטר כמו למשל לאמפר של מצבר. על מה לשים לב מבחינה מכנית בבחירה. ההפרש בין מחירי הסטרטרים באתר הם אדירים בין 50 -180 יורו מה הופך סטרטר אחד להיות יקר פי 4 כמעט האם יש הבדל כל כך גדול בין היצרנים השונים מבחינת הטיב אם יש בפורום חשמלאי רכב שיכול לעזור אשמח . תודה צביקה -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
השאלה היא לא של התמחור כי כתוב שמחיר הסטרטר וההובלה וההתקנה עדיין יוצאים יותר זול מחלק משופץ ולא שהכל ב- 50 יורו אבל אני מחפש עזרה בהכוונה של סוג הסטרטר המתאים על פי הנתונים שיש באתר וממה נובעים ההבדלים של פי 4 במחיר הסטרטר, על מה לשים לב וכו' אם בזה יש לך מידע אשמח לתגובה תודה ושנה טובה צביקה -
קסארה 04 אוט' . מתנע מת אבל מגיב למכות .
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
צריך להחליף סטרטר בקסארה 04 אוט' בנזין 1.6 . בדקתי והמחיר למשופץ כולל התקנה הוא כ 750 ש"ח. אני קונה מדי פעם לרכב וגם לצרכים אחרים בEBAY .בדרך כלל בגרמניה. בדקתי את המחירים באתר לסטרטרים חדשים בלבד ומצאתי הבדלים במחירים בין 50 יורו ועד 180 יורו. השאלה היא על מה להקפיד בבחירה של הסטרטר הנכון .כי במחיר של כ 50 יורו כולל ההובלה וההרכבה אני עדיין חוסך כמה שקלים ויש לי חלק חדש. אני מצרף את הלינק למי שמבין גרמנית או את הנתונים הטכניים . תודה צביקה http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/items/Auto-Motorrad-Teile__Citroen-Xsara-anlasser_W0QQ_nkwZCitroenQ20XsaraQ20anlasserQQArtikelzustand8e9059efZNeu1317eQQ_dmptZAutoteileQ5fQ5AubehQc3Qb6rQQ_flnZ1QQ_fromfsbZQQ_sacatZ131090QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282 -
אתן לך דוגמא מהקסארה 04 שלי שיש לי אותה שנה בערך עם פחות מ- 100,000 ק"מ מאז הקניה : החלפתי סליל הצתה 1500 ש"ח שיפצתי גיר 6000 ש"ח עכשיו הלך הסטרטר ושלא לדבר על החלפת נורת דרך שצריך או לפרק את האוטו או לעקור כמה אצבעות אולי זו אהבה אבל יותר זול להחזיק פילגש. שנה טובה צביקה
-
בנסיעת החג באחת החניות הרכב לא הגיב לניסיונות ההתנעה. שום קול או רעד. מוות קליני מושלם. איש השירות של שגריר שניסה להחיות את הפגר בעזרת מכות חשמל הגיע למסקנה שהתקלה נובעת מהסטרטר. כמה מכות עליו והרכב חזר לחיים. מיכוון ואני עדיין מחוץ להישג מוסך אני רוצה לדעת מה מהות התקלה - שאגב מאז - בצעתי מספר התנעות סדירות ברכב. כמה זמן אפשר להשתמש -במידת הצורך - בהכאת הסטרטר לפני שימאס לו . אגב איש השגריר אמר משהו בנוגע לפחמים , אם זו הבעיה אז יש לי מלא מהמנגל , רק לא ברור אם לסטרטר צריך אותם לוהטות או קרות. שנה טובה צביקה
-
קסארה 04 1600 - גיר מחליק. מוסך המליץ על החלפה [כותרת נערכה]
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה מחר בבוקר אבדוק עם ספי -
קסארה 04 1600 - גיר מחליק. מוסך המליץ על החלפה [כותרת נערכה]
zvikas פרסם הודעה בנושא של zvikas בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני חושב שזה השני זה קורה לאחר נסיעה של חצי שעה בתחילת הנסיעה אין את התופעה -
מבדיקת דיאגנוסטיקה של הגיר ,במוסך מורשה, נאמר לי כי צריך להחליף את גיר . הבדיקה נעשתה לאחר שבהחלפת ההילוכים יש באחד מהם עליה חזקה בטורים ומספר פעמים נדלקו נורות האזהרה של הגיר תוך כדי נסיעה . כיבוי והתנעת הרכב ביטל את הנוריות. השאלה : האם באמת חייבים להחליף את הגיר ואם כן האם יש למי שהוא הצעות היכן ועלויות או כדאי לשפץ/ לתקן + הצעות . הרכב מודל 04 106,000 ק"מ בנזין 1.6 תודה צביקה
-
למרות שאני לא הולך לתקן את הרמקולים לבד בגלל עלות גבוהה לרמקולים ישנים הנה אתר שמסביר איך לתקן לבד את הספוגיות שמסביב לרמקול. ניתן אפילו להזמין אצלם את הקיטים http://www.decware.com/newsite/refoam.htm
-
יש לי זוג רמקולים של קנווד שהספוגית/גומי שמסביב לרמקולים התפוררה וגורמת לעיוות קשה של הצליל. לפני שאני מחליף לחדשים : האם ניתן לתקן לבד כלומר היכן אפשר למצוא את החומרים המתאימים או לחילופין האם יש מקום שבו עושים את התיקון לא לשלוח אותי להאוזמן כי אצלו אני מתקן את המערכת הביתית ובמחיר התיקון אצלו אפשר להחליף את הרמקולים. תודה למגיבים
-
יכול מאד להיות שחברות הליסינג מזמינות את הקסארות עם סליל הצתה קצר . עונש לכל הרוכשים שמורידים להם את המחיר. בכל אופן במוסך אצלי הם זיהו את הבעיה מיד איך שהרכב ירד מהגרר ותוך דקות החליפו את ה"צרה" כאילו שזה כל מה שהם עושים כל הזמן. לפחות במוסך מורשה הם נותנים שנה אחריות .
-
האמת גם אני לא נתקלתי בכל שנות נהיגתי בתקלה של סליל הצתה. ובארבעים שנות נהיגתי החזקתי רכבים הרבה שנים והרבה ק"מ .יכול להיות שיש מישהו בפורום שמבין בזה ויוכל להסביר לשנינו איך החלק הזה מתקלקל לאחר 88,000 ק"מ. לגבי המנורה עד היום לא נתקתלי בבעיה מטורפת כמו בקסארה היה לי ברלינגו גם של סיטרואן ולא היה כל קושי להחליף נורה. גם במוסך של סיטרואן הם מפרקים את הפנס על מנת להחליף נורה. בעיקרון יש דרך להתגבר על זה לבד מבלי להוציא מנוע גיר ושימשה קדמית. תכנס לפורום של סיטרואן ויש שם הסבר לשאלה שלי ממישהו שמצא פתרון . למרות זאת אני מרוצה מהרכב .
-
לפני כחצי שנה קניתי קסארה 1.6 2004 סטיישן אוטו' . הרכב מאד נוח לנהיגה מאובזר מאד יחסית לרכבי ליסינג עד עכשיו היתה לי תקלה אחת של סליל הצתה שגרמה לי להיתקע ולהפרד מאלפיה במוסך מורשה . מגרעת שאני מצאתי זה בגיר שההחלפות והתגובות הן לא חלקות כמו ברכב יפני וצריכת הדלק שלו במעט גבוהה . עוד דבר מטורף זה שכמו בבדיחה , על מנת לחליף נורה אתה צריך אחד שיחזיק את הנורה ועשרה איש שיסובבו את הרכב. החלפת נורה היא חתיכת משימה . בהשוואה לפולו סטיישן שהייתה לי לפני כן המעבר הוא משמעותי לטובת הקסארה. כולל לנוסעים מאד מרווח מזגן מעולה . אם הרכב במצב טוב ובמחיר טוב לדעתי תהנה מהרכב. תהנה צביקה
-
עזרה במציאת חנות שמוכרת ספרי צבע לפי הזמנה
zvikas פרסם הודעה בנושא של naor205 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ESI TURBO האם תוכל לצמצם את טווח החנות ברק אור סלמה רחוב ארוך תודה
