באותו עניין , אתמול הסטרטר אצלי החל ל"החליק" מספר פעמים עד שהתניע האוטו.
איפה ניתן לשפץ במחיר סביר באזור המרכז.
הרכב שלי פולו 99 1600
במוסך של תיקוני חשמל רכב דרשו 500 ש"ח .
האם המחיר סביר או שיש אופציות טובות יותר
תודה למגיבים.
אגב בשבוע הבא אני בדרך מהמרכז לכיוון טבריה ואפשר המלצה על הדרך