Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. צריך הדרכה זריזה בהחלפת נורה של אור ראשי צד שמאל בסיטרואן קסארה 04 ניסיתי לגשת למנורה מאחור כמו ברכבים אחרים אבל פשוט אין גישה . האם מישהו יכול לעזור לפני שכרגיל מתחילים לפרק את האוטו ללא צורך. בנוסף יש לי נורות שנשארו מרכב ברלינגו דגםH4 ובחוברת הרכב רשום דגם H7 האם עדיין ניתן להשתמש בנורות הללו תודה
  2. הייתה לי בעיה דומה לפני חודש בפולו 99 שלי החלפת סטרטר במשופץ כולל אחריות לחצי שנה כולל עבודה שמבוצעת במקום 500 ש" + מע"מ הכתובת חולון א.ת. הבנאי 34 אוטו סטרט טל 03 5560506
  3. תודה על התגובות אכן מדובר בהדלקת אורות הדרך באופן אוטומטי ללא קשר למצב התאורה בחוץ, כלומר גם ביום. מעניין שציינתם שיש אפשרות להפעלה אוטומטית של האורות במצב של החשכה . אבל את זה אפשר לבדוק רק אם ניתן יהיה לבטל קודם את המצב הקיים.
  4. בסיטרואן קסארה 2004 שרכשתי אורות הדרך נדלקים אוטומטית עם ההתנעה .כיוון שעכשיו אין צורך בנסיעה באורות דלוקים האם אפשר באופן עצמאי לבטל את התופעה ( וכמובן איך ) או שצריך לפנות למוסך . תודה
  5. בזמן האחרון התחלתי לשמוע חריקות בזמן סיבוב ההגה. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בהתחלת נסיעה ובנסיעה איטית על כביש משובש - מדובר על פולו 99 1600 בנזין . האם זה ההגה או התושבות או הבולמים הרכב נסע כ 111000 ק"מ . תודה
  6. תודה יוסי בדקתי טופקולור בתל אביב ומצאתי אחת ביצחק שדה . מחר אבדוק טלפונית אם זה הם. אולי מחר אעלה תמונת מצב
  7. האם מישהו יודע על אפשרות לתיקון צבע מקומי ברכב שצבוע בצבע אפור כסף מתכתי. האם יש ספריי או צבע אחר שמאפשר לבצע תיקון שלא אצל צבע רכב תודה
  8. הכתובת של EBAY גרמניה WWW.EBAY.DE צריך להכנס לרכב ושם להמשיך. העניין שצריך לדעת לקרוא גרמנית על מנת להבין מה קונים. לפי דעתי הקניה במחיר של 47 יורו ועוד חלק חדש אם אני מבין נכון עדיפה למרות שאני קונה הרבה פעמים בEBAY כפי הנראה זה יהיה גם המחיר בארצות היורו האחרות .
  9. יש לי הצעה לרכישה בהזדמנות סיטרואן קסארה 2004 בנזין 1600 סטיישן. האם יש למישהו מידע על הרכב . על מה להקפיד בבדיקה ומה הסחירות שלו בשוק . תודה
  10. יש לי את אותה הצרה עם הקונסולה בפולו ,זאת אחת הצרות של האוטו. אני קניתי חלקים כאלו בEBAY גרמניה. צריך סבלנות ומוצאים כזה במחיר בסביבות 20 יורו. צריך רק לבדוק עם המוכר אם הוא מוכן לשלוח לארץ. או מי שיש לו חברים בגרמניה אז לקנות דרכם.
  11. באותו עניין , אתמול הסטרטר אצלי החל ל"החליק" מספר פעמים עד שהתניע האוטו. איפה ניתן לשפץ במחיר סביר באזור המרכז. הרכב שלי פולו 99 1600 במוסך של תיקוני חשמל רכב דרשו 500 ש"ח . האם המחיר סביר או שיש אופציות טובות יותר תודה למגיבים. אגב בשבוע הבא אני בדרך מהמרכז לכיוון טבריה ואפשר המלצה על הדרך
×
×
  • תוכן חדש...