Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. אורי על מנת לחסוך התרוצצות . מה מחיר המצבר הזה . אני בדרך להחליף מצבר עם אותם נתונים, למרות שתמיד קניתי שנפ שהחזיקו טוב שווה לבדוק אחרים. תודה
  2. תכנס לפורום חוות דעת בעלי מקצוע ותקרא על פתרון לבעיה שכתבתי
  3. טובל אם תעלה למעלה בשרשור תראה שהסברתי שאני לא מבין במהות הפעולה שבוצעה והפניתי למוסך לצורך ההסבר . בהמשך השרשור אורן מהמוסך מסביר את מהות התקלה . כך שכל מי שרוצה הסבר או פרטים או לקבל החלטות שפשוט יפנה לאורן. אני רק השליח שהביא את המידע ובזה מסתכמת תרומתי. שבת שלום
  4. לטובל ולשאר המגיבים אין כאן שום פרסומת או שירות שאני עושה למוסך . אני עושה שירות לכל הנהגים שסבלו או סובלים כמוני ונדרשו לשלם אלפי שקלים לפתרון של בעיה נפוצה שהופיעה הרבה פעמים בפורום. מבחינת הכתיבה לא היה מנוס מלציין את שם המוסך וגם אין בכך פגם . אני לא לקוח קבוע של המסוך הזה ואין לי כל קשר עסקי או אחר עם המוסך. כל מה שציינתי זה שהוצע לי פתרון זול ויעיל לבעיה וזה מה שנכתב. די מוזר שיש כאן מגיבים שמתייחסים למידע בצורה שלילית. הרי כל מהות הפורום הוא העברת מידע בין החברים. האם היה עדיף שאשמור את המידע לעצמי ולמנוע מאחרים ? צביקה
  5. לכל השואלים מכיוון ואני לא חלק מהמוסך ואני לא בעל מקצוע אני לא מתכוון להיכנס להסברים טכניים מקצועיים ולמחירים . כל מי שרוצה לדעת פרטים שפשוט יתקשר למוסך אורן שרותים לרכב . המוסך נמצא בחולון רח' המרכבה 15 והטלפון : 03-6540818 050-2002525 אורן בטח יעשה את זה נכון וברור והרבה יותר טוב ממני צביקה
  6. ממעקב בפורום נראה שכמעט כל מי שברשותו אוטו צרפתי עם הגיר הזה סובל בשלב מסויים של חיי הרכב מבעיה בגיר. אצלי בקסארה הבעיה התבטאה ב"מכה" בהכנסת הראשון בתחילת נסיעה כאשר המנוע מגיע לחום עבודה. לאחר הרבה הצעות תיקון ,משיפוץ מלא ועד לחלקי , שעלותן גבוהה מצאתי פתרון מהיר וזול מאד יחסית . היום היתי במוסך של אורן בעליו של אורן שרותי רכב בחולון ( חבר בפורום) שהציע וביצע פתרון זול וקצר בזמן עבודה ולפחות על פניו נראה שגם יעיל. הרכב אומנם לא עמד עדיין במבחן פקקים גדולים בחום יולי אוגוסט אבל עבר בשלום נסיעה של כמה עשרות ק"מ . יתכן מאד שגם גירים אחרים מתאימים לפתרון אצל אורן אבל אני התענייינתי וקיבלתי הסבר על ה AL4 . למרות הפן החיובי של המוסך של אורן אני חייב להזהיר את כול מי שיגיע למוסך שאם אורן יזמין אותכם לאכול איתו ,הלאפות שלו קטלניות . תזהרו זה חריף !!! צביקה
  7. אני לא יודע אם זה כמו בסיטרואן קסארה שהחלפת נורה ראשית היא משימה בלתי נסבלת ובמיוחד בצד הנהג. בפעם האחרונה מצאתי פתרון מעולה . החלפתי אצל חנות חשמלאי רכב שעוסק בהתקנות. במחיר של הנורה 30 ש"ח הוא גם החליף ותוך שניות. אז תנסה אצלם . אם במקרה אתה גר במודיעין אז זה בוצע בחנות בחניון של הקניון
  8. תודה לירן אחרי שראיתי את "הלידה" של הגיר שלך אתייחס לתשובה שלך כאל תשובת מומחה האם התוסף שהשתמשת בו מצוי בארץ ? תודה צביקה
  9. בשבוע הבא תכננתי לבצע תיקון בגיר. יש ברכב את התופעה של "מכה" בראשון בתחילת נסיעה כשהרכב מגיע לחום נסיעה. הבנתי שזה קשור לבריחת שמן גיר דרך שסתומים כששמן הגיר מתחמם . למרות שאני ספקן ביכולת של תוספים לפתור את הבעיה , העליתי את הנושא לבדיקה. האם יש איזה תוסף שכזה שיכול למנוע או לצמצם את התופעה , בכל זאת התיקון לא זול ונחמד יהיה לחסוך את ההוצאה תודה
  10. בשוטטות שלי מדי פעם באתרי מכירה של אי ביי מצאתי את התוספים האלו שמיועדים בין היתר לתמסורות . השאלה היא האם יש בהם איזה תועלת ממשית בשימוש בגיר אוטומטי . במקרה שלי זה מיועד לקסארה. אשמח אם מישהו שמכיר את הדבר הזה יעדכן. מצרף לינקים לתוספים: http://www.ebay.co.uk/itm/CITROEN-DS3-DS4-SAXO-XSARA-ZX-Automatic-gearbox-fix-STOP-SLIP-GREAT-PRODUCT-/220932929708?pt=UK_Body_Shop_Supplies_Paint&hash=item3370a0f8ac#ht_531wt_1161 http://www.ebay.co.uk/itm/AUTOMATIC-GEARBOX-STOPS-SEALS-FROM-LEAKING-/250790026827?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ACitroen%7CModel%3AXsara+Picasso&hash=item3a64401e4b#ht_3348wt_1382 http://www.ebay.co.uk/itm/AUTO-AUTOMATIC-GEARBOX-TRANSMISSION-STOP-LEAK-SOLUTION-/350650527092?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ACitroen%7CModel%3AXsara+Picasso&hash=item51a4666d74#ht_2801wt_1399 תודה צביקה
  11. איציק תודה מכיוון וזה דבר חדש שלא היה לפני כן יתכן שזה נובע מפגיעה של רכב אחר בחלק האחורי שבו מותקנים החיישנים שגרם להם לשינוי זוית - חניות בת"א זה מטמבון לטמבון - אני אבדוק אם ניתן לשנות את הזוית שלהם ואולי זה יפתור את הצפצוף .
  12. האם מישהו יודע מה הסיבה לצפצוף קבוע בחיישני רוורס בכל פעם שמשולב הילוך רוורס. יש פתרון פשוט לתופעה חוץ מניתוק מוחלט או החלפה? תודה צביקה
  13. לא הוא לא עשה לי עיניים פשוט זכרתי מה כתבו כאן החברים לפני כמה שנים http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217036
  14. תודה שלחתי להם מייל נקווה שיגיבו
  15. קצת רחוק אבל לא מזיק לדעת תודה
  16. מחפש חנות או ספק לחלקי חילוף באזור המרכז או השפלה לחלפים לסיטרואן ,לחלפים מקורי או חלופי. לא כולל את ג'אן . תודה צביקה
  17. תבדוק את האפשררות לסיטרואן קסארה סטיישן 2004 האוטו מתאים לגובה ולמחיר חובה לבדוק אם אין בעיות בגיר אני נוסע בכזה כבר שנים מאד נוח ומעט תקלות אין לו שוק ומי שמוכר ישמח שתתקשר ויוריד מחיר אם תחליט ואתה במרכז תתיעץ עם אורן מהמוסך בחולון
  18. לא מדוייק . אם זו רק הבעיה אז זו בעיה ידועה שאינה דורשת שיפוץ כללי . עלות התיקון עד 2000 ש"ח .
  19. תבדוק אצל אורן מאורן שרותי רכב מהמרכבה 15 חולון מתמחה בסיטרואן תכנס לפורום בעלי מקצוע תמצא שם פרטים
  20. אמנון מוסך אם הדרך איך אפשר לדעת אם התקלה היא מהשסתומים שעל המוח או שהבעיה היא בירידת הלחץ השמן . תודה צביקה
  21. מכיוון ולובינסקי לא טרחו לחזור ולפרט את השאלות נסעתי לגלילות ובררתי . אז הנה הפירוט שקבלתי : שלוש שנים טיפול : אז הטיפול הוא החלפת שמן מנוע בלבד . שלוש שנים אחריות : מוגבל ל45,000 ק"מ או שלוש שנים המוקדם מבינהם. האחריות על המנוע הגיר ההגה והמיזוג בלבד. צביקה
  22. מס' שאלות : בC-4 : מה מכסה האחריות ל 36 חודשים . מה כלול בטיפולים במסגרת האחריות. בשאר הרכבים : האם יש תנאים כמו אחריות האם יש אפשרות לטרייד אין גם לרכבים לא חדשים תודה
  23. מערכת ופנל מיזוג אויר מיועד לפאסט VW שנת 2000. נראה כמו חדש יתכן וגם לשנתונים אחרים ואולי לרכבי VW אחרים. החלק נקנה בEBAY אבל הרכב נמכר לפני שהחלק הגיע. בנוסף נשלח בצירוף חלק נוסף מצולם משני צדדיו שאין לי מושג מה זה. מחיר: 400 ש"ח . פניות למייל : [email protected] צביקה תמונות מצורפות תמונות מוקטנות שצורפו
  24. מה זה קשור למודעת הפרסום של המבצע. מבקשים להשאיר פרטים ומבטיחים לחזור . לא כתוב להתקשר למס' טלפון כל שהוא . אם זאת היתה סוכנות רצינית כל הענין לא היה נדון כלל. אם זאת ההתייחסות לפני הקניה מעניין מה קורה אחרי הקניה.
×
×
  • תוכן חדש...