Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. התקע ללא הארקה 2 פינים. הסאב משמש לחיבורי הרמקולים כמו בהרבה מערכות 5.1 ביתיות קטנות הסאב מרעיש גם כשהוא מנותק מהרמקולים
  2. O.K. אפרק את הסאב ואבדוק
  3. האם יכולה להיות סיבה נוספת . זה רעש חזק ולא זמזמום כמו של שנאי שני יודע למה שאתה מתכוון הרעש הוא ברמות שלא ניתן להשתמש בו לשמיעה תקינה.
  4. יש לי מערכת ביתית של סאראנד 5.1 של חברת MAGNAT. הסאב שאליו מתחברים כל הרמקולים מוציא רעש/ זימזום מתמשך וקבוע גם כשהסאב במצב כבוי אבל מחובר לחשמל. יש לי את שרטוט האלק' שלו האם יש למישהו רעיון לסיבה. תודה
  5. למרות שאתה מתייחס למדרגות מתכת , האם הצעה למדרגות עץ באה בשחשבון? כי מדרגות עץ בגודל הזה הרבה יותר זולות ואתה יכול לעשות לבד . זה יכול להסתכם בכמה מאות ש"ח מבחינת הדרכה יש הרבה ביוטיוב.
  6. תודה על היעוץ . אעשה את הבדיקות המוצעת ונראה מה יצא. לכל מי שרצה לענות אבל הרגיש שהוא לא"מומחה" אז הורדתי את התואר ואתם מוזמנים להגיב ...
  7. יש לי מזגן מיני מרכזי 3.5 כ"ס בן כ 15 שנה . אחרי הפעלה של כחצי שעה הוא מפיל את הפחת בלבד. גם במצב קירור וגם במצב חימום. האם יש למישהו שמבין השערה לתופעה? החלפתי קבל ראשי במנוע אבל עדיין התופעה קיימת. אשמח לעזרה רק אל תציעו להזמין טכנאי את זה אני יודע , רוצה להבין את הסיבה תודה צביקה
  8. אם אתה רציני בנושא אז תכנס ליוטיוב יש הרצאה ב 4 פרקים של יהודה בינדר במסגרת האוניברסיטה הפתוחה תמצא שם את כל התשובות . הרצאה מאד ממצה בנושא של כתיבת פטנט . אגב לאיש מעל 100 פטנטים רשומים תכין זמן כי כל פרק באורך של מעל שעה
  9. מניסיון אתה יכול לבצע איטום גם באופן עצמאי - לא מדובר על יריעות ששם חשוב אנשי מקצוע. אתה אומר שאין נזילות אז זה אומר שאתה צריך אחזקה של גג . יש היום חומרים מעולים שניתן ליישם בקלות ולבד. תיכנס לאתר של חברת גילאר יבואני סיקה יש להם גם סרטונם ביוטיוב . אם תרצה יעוץ - בשמחה.
  10. לצערי לא הספקתי לענות לך כי רק היום קיבלתי אישור להשתתף בפורום . אבל הייתי יכול לעזור לך מקצועית כי כבר הגשתי כמה פטנטים ויש לי גם אישור לפטנט . זה הליך לא פשוט ולא זול בכלל אבל להבא אם יש לך רעיון ותרצה עזרה אז בשמחה כמובן מבלי לפרט. אגב אני בחדש הבא מתחיל בגיוס הון לפטנט שלי אז אם יש מתעניינים אז בשמחה
  11. תודה על התגובות , הסיכום שווה לבדוק. כמו שציינתי מדובר בנזילה לא חזקה ולא נראה סביר לפרק חצי אוטו בשביל התיקון המלא. וגם אם התיקו הוא זמני בלאו הכי מדובר בשימוש של חודש חודשיים בשנה . מבחינת המחיר מדובר במוצר שעולה $ בודדים כך שגם כספית אין נזק . כשתהיינה תוצאות אשמח לדווח
  12. תודה למגיבים. כרגע יש חילקי דעות. השאלה האם אפשר לקבל את שם החומר שהשתמשתם , זה שלא עבד וזה שעבד. פשוט התיקון מסתכם במעל 1500 ש"ח ואני רוצה לבדוק אפשרות לתיקון זול גם אם הוא זמני מדובר בראדיטור חימום בסך הכל.
  13. רדיאטור החימום בקסארה החל לטפטף . תיקון של הראדיאטור מצריך פירוק של כל הדשבורד פירוק ותקון הרדיאטור, הרבה כסף. מחיפוש פתרונות באתרים בחו"ל הוצע לי להשתמש בחומרים של חברת BARS LEAKS. האם מישהו מכיר את החומרים הללו האם הם יעילים ובלי מזיקים. האם יש חומרים או טכניקות אחרות לתיקון בלי כל הפירוקים. תודה צביקה
  14. תתקשר למנשה 0525627070 לבדוק מה יש לו במלאי במחיר הזה , או שאפילו לגודל שלך זה יהיה נמוך יותר. במקרה שלי לקחתי מה שהיה לו כי הייתי בטסט ונפסלתי וגם בגלל שהרכב הזה נוסע פחות מ 3000 ק"מ בשנה כך שהשיקול היה מחיר בלבד.
  15. אם אין לך בעיה עם צמיגים סיניים אני החלפתי השבוע זוג ,במידה יותר גדולה משלך,ב- 200 ש"ח כל צמיג המקום נקרא גלגלי המגן בתחנת דלק דור אלון על כביש רמלה בית דגן .
  16. זה שבר . אם אתה מאזור המרכז אז כתבתי בפורום חוות דעת על ספק של חלפים לתאורה שמחזיק מבחר של חלקי פנסים חדשים ומשומשים . תבדוק איתו
  17. רוצה לציין לחיוב את המקום ואת אנשיו. חיפשתי פנס ראשי לסיטרואן קסרה 2004 שלי . מכל החיפושים והבדיקות שבצעתי באתרים ובטלפון קיבלתי את ההצעה הטובה ביותר מאימפריית החלפים. פנס ראשי קדמי חדש חילופי תוצרת DEPO מחיר של 500 ש"ח כולל מע"מ וכולל פירוק והתקנה . המחיר נמוך יותר משמעותית מכל הצעה שקיבלתי. השירות יעיל ומקצועי ומי שמכיר את נושא הפנסים של קסרה יודע שזה לא ענין ידידותי לפרק ולהתקן. במקום פנסים משומשים וחדשים . מנהל את המקום בחור בשם בן. האתר : www.empireparts.co.il צביקה
  18. zvikas

    מבקש המלצה למצלמת דרך

    לא התעצלתי ועברתי על הדיון שנמצא בראש הפורום . ואם אין לך המלצות אז לא חיייבים . ובטח לא "לחנך עצלנים" צביקה
  19. ב 11.11 יש SALE שנתי באתר ALIEXPRESS בין היתר גם מצלמות דרך בהנחה. הייתי רוצה לקבל המלצות למצלמת דרך ברמה ומחיר סביר על מנת לבדוק אם ניתן רכוש בSALE . עדיף מספר הצועת לאפשר גמישות. תודה צביקה
  20. תודה איציק. תשובה עיניינית כרגיל .
  21. סיטרואן קסארה 2004 אוטו' שנוסע מעט כ 4000 ק"מ בשנה על פי היצרן הרכב אמור לבצע טיפול שוטף כל 15,000 ק"מ או שנה . עד כמה ניתן לדחות את הטיפול מבחינת הזמן. האם יש מגבלת זמן לשמן המנוע או לחומרים אחרים . תודה צביקה
  22. אלירן , הכי טוב שתתקשר לאורן ותבקש הסבר ומחיר. המחיר כבר לא רלוונטי כי התיקון היה לפני כשנתיים וצריך לוודא גם שהתקלה זהה. בכל מקרה המחיר והעבודה היו טובים
  23. אותה בעיה הייתה לי בקסארה . טופלה על ידי אורן משירותים לרכב בחולון ביום אחד ובעלות סבירה ביותר . הרכב נוסע כבר כשנתיים לאחר התיקון בלי בעיה.
  24. אם אני מבין את השאלה שלך נכון אתה רוצה להחליף את נוזל הקירור בעצמך. האם יש מישהו בפורום עם ניסן טידה שיכול להדריך אותו?
×
×
  • תוכן חדש...