יש כמה חברות שאפשר להעביר אליהם בחינם לפחות לשנה ראשונה. וחלק בעלות נמוכה. לדוגמא :
WEEBLY.COM
ONE.COM
1+1.COM
אם אתה רק שומר על השם אז אין בעיה של שירות כי חלק מהזולים והחינמים די גרועים מבחינת השירות.
ניסיתי כמה פעמים לעבור מ GODADDY - יש לי שני דומיינים פעילים - וחזרתי אליהם , עדיין לא שילמתי את המחירים שאתה כותב לחידוש.
חשוב שתדע שאם אתה רוצה להעביר אותם אתה חייב שיהיה לך פרק זמן של מספר שבועות לפני גמר החידוש.