Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. אני מציע שתפנה ל FIVERR . תמורת 5$ יכינו לך גרפיקאים לגו על פי הנחיותך. http://www.fiverr.com
  2. תרמתי חלק קטן במבצע . באותו הזמן הייתי משק הובלה בפלוגה של התובלה בביר גפפה לימים רפידים. כמה ימים לפני המבצע התבקשתי להכין כמה משאיות זיל - משאיות שלל - למצב "פלטה" כלומר ללא הסולמות שבדרך כלל היו עליהן ולהיות בכוננות מיידית לתנועה. בלילה לפני יצאנו לאבו רודס - נסיעה ארוכה לרכבים האלו - ושם המתנו עד שהעמיסו את המכ"ם ושאר חלקיו על המשאיות ונסענו ל"ארץ". אני רק זוכר בהמתנה את החרדה של כולם שהייתה עד שהמסוק נחת. משהו צנוע ולא הירואי .
  3. zvikas

    סוללות AA נטענות

    קניתי בשנה שעברה סוללות AA נטענות מעלי אקספרס עלות כל סוללה כ 1$ משתמש בחלקן במשך שנה על מכשירים כמו מטחנות תבלינים שזוללים סוללות ועד עכשיו הן מחזיקות מעמד יפה וכבר אחרי כמה הטענות. זה כמעט מחיר של סוללות רגילות וגם סוללות יקרות לא החזיקו יותר מכמה חודשים.
  4. תלוי לאיזה רכב אתה צריך אני מצרף לך את הלינק שלי שהוא לסיטרואן קסארה פשוט בכתיבה שלך בכותרת תחליף את הסיטרואן ברכב שלך. אבל יש עוד הרבה לינקים http://www.aliexpress.com/item/16-9in-Car-Window-Wiper-Blade-Windscreen-Rear-Wiper-Arm-Blade-Complete-Set-for-Citroe-Xsara/32397087099.html בהצלחה
  5. בוקי הלכתי על הרעיון שלך ברמה של 0 הוצאה . בהרבה מקרים מחליפים זוג ויש קטע גומי במצב טוב שנותן פתרון עד להזמנה של גומיה אני מזמין גומיות בכמה שקלים חותך ומחליף. כמו שכתבתי השנה אפילו מצאתי זוג גומיות ב 0.99$ למגבים הראשיים
  6. רעיון אחר שיכול לעבוד זה מה שהחבר שלי עשה להחליף את הגומיה של הוישר האחורי הוא לקח אצל מתקיני וישרים את הוישרים הישנים מצא גומיה טובה פירק חתך והרכיב . חוץ מהמבוכה של לבקש רשות לחטט בפח של המתקין זה פשוט ומהיר.
  7. שוב אם זה לא דחוף אתה יכול להזמין שם גומיות לוישרים בשקלים בודדים . אני החלפתי החורף את הגומיות של שני הקדמיים ב 4 ש"ח בלבד. ההחלפה פשוטה .
  8. אם זה לא דחוף לך אז אתה יכול להזמין בעלי אקספרס זרוע + מגב בפחות מ 10 $ אני הזמנתי לפני כמה שבועות לרכב שלי ב 8$ . המחירים בארץ הם פי 4 לפחות ורובם מביאים מאותו מקור.
  9. יש כמה חברות שאפשר להעביר אליהם בחינם לפחות לשנה ראשונה. וחלק בעלות נמוכה. לדוגמא : WEEBLY.COM ONE.COM 1+1.COM אם אתה רק שומר על השם אז אין בעיה של שירות כי חלק מהזולים והחינמים די גרועים מבחינת השירות. ניסיתי כמה פעמים לעבור מ GODADDY - יש לי שני דומיינים פעילים - וחזרתי אליהם , עדיין לא שילמתי את המחירים שאתה כותב לחידוש. חשוב שתדע שאם אתה רוצה להעביר אותם אתה חייב שיהיה לך פרק זמן של מספר שבועות לפני גמר החידוש.
  10. אביב מדובר בדגם WWH6109 מצרף תרשים חשמל מתוך חוברת ההפעלה אם זה עוזר.
  11. ג'נרל אלקטריק
  12. יוסי, יש שתי מהירויות 800 ו 500 אני משתמש קבוע ב 500
  13. מכונת הכביסה לא מצליחה להכניס את התוף לסיבובים הגבוהים בסחיטה. המכונה שואבת את המים מסתובבת בכביסה אבל כשמגיעה לסחיטה מוציאה קולות של ניסיונות לתת שוונג אבל נשארת בסיבוב האיטי. לפני זמן מה היא התחילה להוציא קולות וגניחות בזמן הסחיטה אבל היום פסקה מלסחוט. כמות הכביסה לא הייתה גדולה מהרגיל כך שזו לא בעיה של העמסת יתר. מה הסיבה ואיך ניתן לתקן או האם כדאי לתקן .
  14. אני עשיתי את זה עם מקדחה ביתית רגילה עם מקדח עץ/מתכת דק. לוקח כמה שניות וזהו
  15. במכשיר שעמד הרבה זמן ללא שימוש התפוררו שרוולי ספוג שעטפו גלילי מתכת . קוטר הספוג כ 25 מ"מ ואורך כ 310 מ"מ. איפה ניתן למצוא ספוגים דומים או לחילופין אולי ספוג בעובי של 5 מ"מ שניתן יהיה להדביק . הספוג צריך להיות עמיד למים ולחום. תודה
  16. חבר'ה תודה על הדיון בנושא בשבוע הבא יגיע חבר מהנדס חשמל ואראה לו את התשובות ונראה מה יהיה הפתרון
  17. יובל קראתי והראתי לחשמלאי את מה שכתבת. התייחסתי יותר לתגובה של נורות זולות ולתגובות עתידיות שאולי ייתיחסו לנורות ולא לחיבורי החילופין.
  18. רציתי להוסיף שבדקתי את הנורות על גוף תאורה שמחובר למפסק רגיל והתופעה לא קיימת, הנורות כבות לחלוטין . כך שיש לזה קשר למצב של חיבור למפסקים מחליפים כנראה.
  19. החלפתי נורות רגילות בנורות לד בעוצמה של 5W בגוף תאורה המחובר עם שני מפסקי מחליף של גוויס. מה שקורה שבמצב כבוי נורות הלד דולקות בעוצמה חלשה כאילו שהם מקבלים עדיין זרם חלש.אני מניח שעוצמת הזרם במצב כבוי לא הייתה בעוצמה מספקת על מנת להשפיע על נורות ליבון רגילות . האם יש למישהו הצעה לפתרון . ניסיתי להחליף בחיבורי החוטים של האפס והפאזה אבל זה לא פותר את התופעה. תודה
  20. אם לא ניסית עדיין אז תסמן קודם את הקטע/ים שאתה רוצה ליישר לימין ואז תלחץ על הסמן ליישור לימין. חוץ מזה אם תחפש בגוגל פתרון לבעיה שלך יעלו לך הרבה תשובות מקוצעיות.
  21. הדבר הכי חשוב שאתה חייב לעשות זה לוודא עם עמילי מכס האם המכשיר מותר לייבוא לפי מכון התקנים ומה עליות השיחרור ואז לעשות חשבון של כדאיות היבוא . תברר עם המוכר אם במקרה הייתה לו מכירה בארץ . מניסיון קנייה מאלי בבא לא הייתה לי בעיה למרות שהקנייה שלי היא לא של מוצרים כמו מכונה אלא של מוצרים פשוטים יותר.
  22. תודה . אבל כמו שכתבתי אם אין שינוי תכוף בתכנות זה לא אמור להפריע .
  23. מה דעתך על הטיימר הזה שמותקן בארון החשמל . ההפרש במחיר קטן וחוסך את ההתקנה עם המסגרת. מכיוון ובדרך כלל התכנות די קבוע נראה שלא תהיה בעיה שישב בארון החשמל. http://www.ebay.com/itm/High-Quality-AC-220V-16A-DIN-Rail-Digital-Programmable-Timer-Switch-/251891961974?hash=item3aa5ee5076:g:MioAAOSw34FVEhNG
  24. תנסה עם סיליט בנג הסטנדרטית שמכילה אקונומיקה . עשיתי את זה לפני חודשיים בדירה שכורה של בן של חבר והאסלה יצאה כמו חדשה. פשוט תרסס תמתין ואז עם סקוטש תשפשף. מכסימום תחזור על הפעולה עוד פעם.
×
×
  • תוכן חדש...