Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. תתחיל עם אקונומיקה ועם זה לא עוזר אז תנסה עם חומצה מדוללת במים. החומצה מורידה מלט .
  2. אגב אם תחליט לקנות אצלם תתמקח על המחיר . הם גמישים.
  3. תבדוק אצל ענק המצברים באור יהודה . מבדיקת מחירים שעשיתי כולל איציק מצברים הם היו הזולים ביותר. טל 1700-70-86-86
  4. הכי טוב שתקנה חומר שנקרא "מסיר מדבקות" אני השתמשתי של חברת HG . מוריד כל מדבקה ושרידי דבק בקלות מכל משטח בלי לפגוע בצבע ובלי שריטות. תחפש את החומר בחנויות לחומרי עבודה וצבע. המחיר נע בין 20-30 ש"ח לבקבוקון של כ 300 מ"ל. אגב אם אתה באזור מודיעין תוכל להשתמש בחומר שיש לי.
  5. דיברתי עם ענק המצברים . מחר אני נוסע לשם . ההצעה שלהם בטלפון הייתה 450 עבור שנאפ 12 חודשי אחריות . אני אבדוק אם הם מוכרים את ה בוש ב550 כמו שקנית.
  6. בדקתי באתר שלו והמחיר למצבר BOSCH הוא 749 ש"ח , האם המחיר גמיש וסוגרים מכירה בהנחה של מעל 25% ?
  7. מישהו יכול להמליץ על ספק מצברים באזור המרכז - אזור תל אביב - או מודיעין - שאפשר למצוא אצלו מצברים עם עדיפות לשנאפ במחיר טוב. עד היום בכל הרכבים השתמשתי בשנאפ שהחזיקו שנים בפעם האחרונה קניתי מצבר בשם STARTUP ששבק אחרי שנתיים+ .
  8. התשובה שלך מזכירה את המערכון של הגשש על הצ'ופצ'יק של הקומקום שאלתי שאלה פשוטה ושלחת אותי לקרוא דיון של עשרות שרשורים ואני בסך הכל רציתי לדעת האם החוט האדום מתחבר לנעל הכבל הרחב או הצר.
  9. ברמקולים לרכב יש שני חיבורים לנעלי כבל , אחד רחב ואחד צר. בדלת יוצאים שני כבלים לחיבור הרמקול אחד אדום ואחד לבן : 1. מי מתחבר למי. 2. האם יש חשיבות בכלל לחיבורים 3. אם כן מה השפעה על חיבור לא מתאים .
  10. בזק בינלאומי הציעו לי ב85 ש"ח 40 מגה תשתית + ספק ומודם ללא תשלום. נטויזן הציעו 75 ש"ח 40 מגה תשתית + ספק + מודם ללא תשלום רצוי מאד לוודא שבבית יש תשתית ל 40 מגה לפני שמזמינים. בהרבה מקרים ה 40 עובד בסביבות 22-27 מגה בלבד ואז חבל על הכסף ועדיף 15 מגה ב10 ש"ח פחות. חוץ מזה שההורים שלך בטח לא מורידים סרטים וכו' אז 15 מגה יספיקו להם
  11. zvikas

    בוכנות גז לקלפות

    אז תזמין כמה פעמים בבודדת.
  12. zvikas

    בוכנות גז לקלפות

    יובל מוזר שחייבו אותך במשלוח . ההזמנה בעלי אקספרס הייתה ללא תשלום משלוח וזה נשלח בדואר רגיל ולא רשום שאומנם לוקח מעל חודש.
  13. zvikas

    בוכנות גז לקלפות

    יובל הקישור שמסרו כאן דומה לרוב הקישורים שיש לי. זה פחות או יותר אותו הדבר והמחיר די דומה.
  14. zvikas

    בוכנות גז לקלפות

    לא יודע להציע לך את הכי טוב אבל בניגוד אליך אני קונה בעליאקספרסס בוכנה לארון מטבח ב 2$ בערך , מחזיקה כמה שנים ומחליף. עד היום גם אצל השכנים כל הבוכנות שקנו בארץ ב 80 ש"ח החזיקו תקופה דומה.
  15. החלטתי במקום לתקן את הרמקולים להחליף אותם ברמקולים שקיבלתי - איכות ויצרן יותר טובים מהמקורי - קוטר הרמקולים 6.5" של המקורי והמחליף. הבעיה שהרמקול המקורי - סיטרואן קסארה - מולבש על מסגרת טבעתית כיחידה אחת ולכן קוטר מיקום ההברגות גדול מעט יותר מהרמקול המחליף. מה הדרך הטובה ביותר ליצור מתאם להברגה לרמקול המחליף. בצילום מצד שמאל הרמקול המקורי .
  16. תודה יובל . מכיר היטב דבק גומי מעיסוקי בצילום ועיצוב.
  17. ספוגית ה WOOFER ברמקול שברכב נקרעה מהתיישנות כנראה . הזמנתי באיביי זוג טבעות ספוג להחלפה. איזה דבק מתאים להדבקת הספוגיות ברמקולים. תודה
  18. זה מוזר שהקפיאו כסף לתקופה כזאת ארוכה. בדרך כלל יש תקופה של "הקפאה" בת מספר שבועות מכסימום כאשר מוכרים פריט ומקבלים כסף דרך פייפאל, וזה על מנת לתת לקונה להגיב שכל המכירה עברה בשלום . תפנה לפייפאל ותשאל מה הסיבה , יש להם שירות לקוחות בעברית בטלפון ובמייל.
  19. מבחינתך זה לא משנה כי קיבלת את מלוא ההנחה של המוכר. איביי גובה מהמוכר כ 10% על כל עסקה אז אם הוא העביר אליך את כל ההנחה מה שלא ברור זה מה מבחינתו הרוויח. לך יש את מלוא ההגנה של פייפאל . יש מספר סוחרים באיביי שמוכנים לעשות את זה למרות שזה בניגוד לנהלים של איביי. הם שולחים תמונה של מייל במקום טקסט כי איביי מזהה מייד כתובת מייל.
  20. יובל עניתי לך בפרטי
  21. מישהו ?
  22. צריך טכנאי מזגנים טוב ואמין לתיקון מזגן מיני מרכזי במודיעין. מכיוון ולא מכיר כזה ולא רוצה להזמין מישהו אקראית אשמח להמלצה. תודה
  23. zvikas

    הורדת נקודת חן

    ההסרה של "נקודת חן" בפנים שונה מזו שבגב או באזורים מכוסים. בדרך כלל עושה את זה כירורג פלסטיקאי וגם אם זה כירורג "רגיל" הוא משתמש בתפירה שונה שלא משאירה צלקת או כזאת שהיא כמעט בלתי נראית. בכל מקרה אתה לא תהיה "פני צלקת" כמו אל פאצינו.
  24. zvikas

    הורדת נקודת חן

    לא מבין מה ההתלבטות שלך . קודם כל זה לא "נקודת חן". זה נבוס שהוא בסיס להתפתחות סרטנית . כמי שהוריד בפעולות כירורגיות עשרות כן עשרות נקודות כאלו וחלקן היו כבר בשלבים התחלתיים של סרטן אל תתחיל להתכתב בפורומים אלא לך ותוריד. במקרים האלו אם יש ספק אין ספק. הפעולה היא זניחה מבחינה כירורגית . זריקת הרדמה מקומית שזה הדבר היחיד שתרגיש ולאחר מכן חיתוך זעיר 2 - 3 תפרים וזהו . אין כאבים אין טיפולי המשך אין הפרעה בחיים הרגילים. אז ללכת לסכן חיים בגלל זריקה?
  25. זו בעיה של אטמים, אבל בלי כל קשר למיקום המגורים תתקשר אל אורן או תשלח לו הודעה בפורום והוא יסביר לך באופן מפורט ומקצועי. הוא נקרא אורן שירותים לרכב ותמצא אותו בפורום חוות דעת של אנשי מקצוע. לפחות כשתבוא למוסך שמטפל בגירים תדע מה הטיפול שאתה צריך ותדע כמה זה עולה. במקרה שלי אני הגעתי אליו אחרי שבשלושה מכונים לגיר נאמר לי שאני חייב שיפוץ גיר בעלות של אלפי ש"ח והבעיה הייתה פשוטה והתיקון בעלות של פחות מ 20% במחיר.
×
×
  • תוכן חדש...