אני רוצה לפרק דלת ומשקוף של רב בריח . פירוק הדלת לא בעיה כי זה להוציא מהצירים.
אבל איך לפרק את המשקוף בצורה נכונה , פירקתי והרכבתי משקופים מעץ , השאלה איך מחוזק המשקוף של רב בריח לקירות?
האם יש צורך לחזק את תחתית המשקוף כפי שעושים במשקוף עץ על מנת שלא יתפרק?
וכמובן איך לפרק במינימום עבודה ומינימום נזק לקירות , אני לא אוטם את הפתח בסיום העבודה אלא עושה נישה מהפתח כך שרוצה לעבוד כמה שפחות.
תודה .