Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. שאלה בענין המסך ב2008 פרימיום שנת 2017 . המסך מרצד עם כל תחילת התנעה ומפסיק עם לחיצה על כפתור המסומן באדום. מה התקלה ומה הפתרון?
  2. שלום למרות שלא הכללתם את "האח הקטן" 2008 בקבוצה יש לי שאלה בענין המסך ב2008 פרימיום שנת 2017 . המסך מרצד עם כל תחילת התנעה ומפסיק עם לחיצה על כפתור המסומן באדום. מה התקלה ומה הפתרון?
  3. בבדיקת מחסור גז במזגן נמצא כי יש דליפה מהמאייד. בגלל עלויות ההחלפה חשבתי למלא גז ללא תיקון. השאלה האם דליפת הגז מתרחשת רק בזמן הפעלת המזגן או שהגז דולף גם בזמן שהמזגן כבוי. הסיבה לשאלה היא כי הרכב אמור להימכר לאחר הקיץ הזה וההפרש בין התיקון למילוי הוא משמעותי.
  4. מוכר זוג בולמי זעזועים קדמיים ( שמאל/ימין ) . הבולמים הורכבו והורדו אחרי מספר ימים . נמצאו לא מתאימים לדגם/שנתון הרכב שלי , פיג'ו 2008 . הבולמים תוצרת EUROMASTER נקנו אצל סולו . הבולמים : 9263545 EURO 9263546 EURO נמכרים במחיר 175 ש"ח לזוג. ניתן לברר את ההתאמה עם סולו.
  5. מחפש מוסך באזור מודיעין והשפלה הקרובה שמוכן לבצע טיפול של החלפת שמן + פילטר שמן + פילטר אויר לחומרים שאני מביא. עם הרכב שקניתי לפני מספר חודשים קיבלתי מהמוכר קיט של שמן מומלץ + פילטר מקורי + מסנן אויר. האם ידוע למישהו בפורום על "מוסכים ניידים" שמבצעים את הטיפול בבית הלקוח?
  6. אם מדובר רק בהחלפת שמן + פילטר אז המחיר לא מופרך כלל . במוסכים של סולו המחיר הוא 409.50 . מצרף הצעה אקראית מהאתר שלהם .
  7. תודה אני אבדוק איתו .
  8. מי זה המוסך האמין במודיעין ומה כולל הטיפול במחיר. אולי אבדוק אותו לטיפול הקרוב שיש לי במודיעין.
  9. למכירה חיישן חמצן חדש באריזה נקנה בזמנו עבור סיטרואן קסרה מתאים גם לפיג'ו רנו ופיאט מדגמים ותיקים. החיישן נקנה בגרמניה . נמכר במחיר הקניה 175.00 ש"ח לפנות בפרטי.
  10. למכירה זרוע + מגב לחלון אחורי חדשים. מידות : אורך הזרוע : 43 ס"מ אורך המגב : 42 ס"מ קוטר הברגה : 8 מ"מ
  11. בדירה יש מדרגות עשויות משיש חברוני כבר למעל 20 שנה . עם הזמן כמובן השיש דהה. אין פגמים במדרגות וכל מה שנדרש זה להחזיר את הברק . ראיתי שיש דסקיות של יהלום לשיוף שיש והשאלה איזה דרגה - זה ממוספר - מתאימה להברקה. כמו כן הבנתי שצריך למרוח ווקס לאחר מכן. אז אם יש למישהו ניסיון ויכול להמליץ על החומרים הנכונים אודה לו/להם מאד
  12. מעוניין ברכב סטיישן ונתקלתי ברכב הנ"ל דגם אמבישיין עם מנוע 1.2 . אשמח להתייחסות לדגם ועל מה לשים לב בבדיקת הרכב ומה נקודות התורפה שלו. תודה
  13. zvikas

    מצלמה תרמית

    פיענוח התצלום לא מורכב . אתה מקבל תמונה של הפרשי טמפ' בצבעים שונים כאשר הרטיבות מאופיינת בטמפ' נמוכה יותר מהסביבה היבשה. אם מבצעים מספר צילומים אפשר להתחקות אחרי מהלך הרטיבות עד לנקודת ההתחלה. השאלה היא האם מכשירים בטווח מחירים של כמה מאות ש"ח הם בעלי טווח רגישות מספיקים לאבחן .
  14. האם יש למישהו ידע וניסיון במצלמה תרמית. אני רוצה לבדוק רכישה של מצלמה באתרים לאיתור כמה נקודות רטיבות . יש הרבה מצלמות בטווח של כ 500 ש"ח שזה פחות ממחיר של הזמנת מאתר נזילות. השאלה האם המצלמות האלה יעילות מספיק לשימוש הביתי. ואם כן על מה להקפיד. או שיש למישהו המלצה ספציפית. תודה
  15. קודם כל תפתח דיספיוט. תמיד אתה יכול לבטל אותו. שנית יש לך שבועיים מיום גמר תאריך ההגעה להגשת הדיספיוט .
  16. אני לא רוצה לנדב את יגאל מנהל הפורום, אבל הוא ניתק לי בשבוע שעבר את הקודן בהתנדבות ובמקצועיות. תפנה אליו ותבדוק את הנושא.
  17. תודה ליגאל, אחראי הפורום , שביצע את ניתוק הקודן כמו שהציע בהתנדבות. מעכשיו הטרדה של הקודן פסקה.
  18. ניסיתי לפרק ולנקות או להחליף את המקשים, הבעיה שבלתי אפשרי להוציא את הלוח המודפס מהבית הפלסטי . אפילו מתקין שבדק לא רצה לטפל כי פחד לשבור את הלוח. יש אפשרות לקנות את בית חדש לשבור את הישן ולנסות לשחרר את המעגל המודפס אבל הפתרון של ביטול הקודן נראה כאופציה היעילעה יותר.
  19. תודה על ההצעה. אני במודיעין לא רחוק. אצור איתך קשר .
  20. למה לי קודנית? כי כמו שסיינפלד אמר בגלל שהיא כבר נמצאת.
  21. בוקי , ניסיתי לחלץ את הלוח אבל הוא תפוס חזק מאד בתוך קופסת הפלסטיק ופוחד שישבר. רעיון אחר לפתרון : מכיוון ויש לחצנים שעדיין לא שותפו בקודן , האם יש אפשרות להחליף וכיצד את הקוד ולהשתמש בלחצנים הלא פעילים. או שאולי לנתק את הקודן לגמרי , מה העלות של ניתוק כזה?
  22. תודה. נכנסתי לאתר של אלכסנדר וראיתי דגם זהה https://www.alexsander.co.il/product/5792/9 מה שהיה חשוב לדעת שהלוח לא מודבק או מחובר לקופסת הפלסטיק וניתן לשלוף אותו.
  23. אחת הספרות כבר נלחצת בקושי רב ורק לאחר מספר ניסיונות. אני רוצה לנסות לנקות את המגעים או להחליף את לחצני הסיליקון 1. האם מישהו מזהה את הסוג ויודע היכן ניתן לרכוש מעטפת חדשה. 2. איך להוציא את הלוח המודפס מתוך הבית על מנת לנסות לנקות את מגעי הלחצנים . אני לא רוצה לנסות לשלוף בכוח לפני שאני מוודא שזאת הדרך שלא לגרום לנזק. 3. האם למישהו יש כבר ניסיון בפעולה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...