Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. במקור הבוכנות מיועדות ל BMW 3 אבל יכולות לשמש כמובן לכל רכב שהמידות מתאימות.
  2. מתאים לרכבים עם חלון אחורי גדול כמו מיני ואן ואן וכד'
  3. zvikas

    ממיר עידן+

    אם אתה רוצה ללכת רק על עידן+ אז תקנה באי ביי או בעלי אקספרס וכד'. אני קניתי לפני כחצי שנה בסכום של כ 17$ עובד פיקס פרט לעברית משמאל לימין בתפריט התכנית הנצפית, משהו שלא מטריד אותי ואפילו לא בדקתי אם יש אפשרות לתיקון. מכשיר דומה עולה כאן כפול.
  4. למכירה זוג בוכנות גז לדלת אחורית/מכסה מנוע . הבוכנות חדשות ונקנו בגרמניה. המכירה בעלות הקניה בלבד. המידות משורטטות בצילום המצורף.
  5. החורף יגיע בסוף !
  6. אני קניתי דיגיטלי ב 199 ש"ח . עובד כל יום כבר 3 שנים. יש עכשיו את כל המבצעים . בטח תמצא משהו ברמות האלו .
  7. zvikas

    מסלול ברלין-אמסטרדם

    נסיעה מברלין לאמסטרדם בתקופה שאתה מדבר , תוכל לעשות או באוטובוס במחיר של כ 30 יורו - תלוי ביום ובשעה - או אם תזמין מוקדם תוכל לטוס בכ 50-60 יורו עם איזי ג'ט. אני נסעתי לפני חודש מקלן לאמסטרדם באוטובוס במחיר של פחות מ 20 יורו.
  8. תבדוק בפורום קניה/מכירה בדף 2 אם זה מתאים לך .
  9. תבדוק את המודעה הזאת בפורום http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?615648
  10. למכירה זוג חדש של בוכנות גז , יבוא אישי מגרמניה . הנתונים מופיעים על הצילום. מחיר 98 ש"ח בלבד לזוג.
  11. מוכר זרוע ומגב לחלון אחורי חדשים לגמרי. אורך הזרוע : 43 ס"מ אורך המגב : 42 ס"מ קוטר הברגה : 8 מ"מ מחיר : 70 ש"ח
  12. יש חומר שנקרא "מסיר מדבקות" קצת מהחומר על מטלית והבעיה נפתרה. לא שפשופים ולא כל מיני חומרים אחרים. חפש בחנויות של חומרי בניה וטמבוריות. עולה כ 30 ש"ח לבקבוקון.
  13. מאמר מועיל וממצה את הנושא. תודה
  14. השאלה נשאלה כי אני יודע ששמן מתחמצן , לפחות זה של המזון שבא מהצומח. השאלה היא האם שמן שלא עשוי מהצומח אלא מנפט או מחומרים סינטטים אחרים מתחמצן גם הוא באחסון כשהוא בא במגע עם חמצן.
  15. השאלה עקרונית ולא מהיבט של חסכון כספי. האם יתרת השמן ( כ 1 ליטר ) שנותרה במיכל מקורי של גלון כשנתיים לערך לאחר פתיחתו עדיין שמר על תכונותיו כחדש והוא עדיין שמיש?
  16. האם מישהו יכול להמליץ על לכה - אני מניח שבספריי עדיף - שמתאימה לתיקון כזה?
  17. האם יש אפשרות לצפות בלכה שקופה מסוימת את האזור על מנת לעצור את המשך הקילוף?
  18. ברכב החל לפני זמן מה קילוף ציפוי/צבע זה החל באזור קטן אבל התחיל להתפשט . השאלות: 1. מה הסיבה לתופעה - הרכב משנת 2004 צבע אפור מטלי. 2. איך עוצרים את התופעה. 3. האם ואיך ניתן לתקן את האזור שכבר נפגע. תודה
  19. לאלו ששאלו נתוני הבוכנות כפי שנרשמו ע"י היצרן/ספק. זה בגרמנית ואני מקווה שיעזור.
  20. מוכר זוג של זרועות בוכנה שנקנו בגרמניה ושהמידות לצערי לא מתאימות לרכב שלי. על פי הנתונים של היצרן האורך הכללי 597 מ"מ ורשום שמתאימות ל BMW. האורך הכללי מתאים לי אבל החלק התחתון גדול מדי עבורי. להוסיף נתונים : ממדידה שלי אורך החלק התחתון של הבוכנה 335 מ"מ ללא התפס ואורך החלק העליון 220 מ"מ ללא התפס. הבוכנות חדשות כמובן ומוכר במחיר קנייה. מחיר 98 ש"ח לזוג.
  21. יש חומר שנקרא "מסיר מדבקות". הוא מסיר כל דבק גם ישן. לא פוגע בבסיס עליו מרוח. עוברים עם מטלית ספוגה בחומר ותוך דקות הדבק מתמוסס וירד. השמשתי בחומר להוריד דבקים שנשארו שנים מבלי לפגוע ולשרוט. תחפש בחנויות של חומרי בניין וניקיון. בקבוקון עולה כ 25-30 ש"ח
  22. מאד פשוט. כנס לאתר של הרכבת הגרמנית DB ותזמין. https://www.bahn.com/i/view/GBR/en/ יש לך אפשרות להזמין כרטיס מוזל וזה בתנאי שאתה מתחייב ליום ושעה של הנסיעה. בהצלחה
  23. אתה יכול לעשות היום תיאום מס באינטרנט באתר של מס הכנסה.
  24. זה מוזר שגרניט פורצלן נפגע מחומצה. לפורצלן יש גלוזרה שנשרפת במאות מעלות והיא אמורה להיות חסינה . אפילו קרמיקה לא אמורה להיפגע מחומצה. אני ניקיתי ריצוף של קרמיקה עם חומצה לא מעט פעמים ואף פעם לא הייתה פגיעה . גם הרובה אחרי שהתייבשה לא אמורה להיפגע. לא משתמשים בחומצה מרוכזת אלא מדללים במים. הדבר היחיד שצריך להיזהר שלא לפגוע במתכות כמו ברזים וכו'.
×
×
  • תוכן חדש...