zvikas
-
הודעות
268 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי zvikas
-
תודה על התגובות. החשבון פשוט בכ 80 ש"ח אני מחליף את הבית והסוללות . נכון שמוכרים היום כל מיני מבצעים חילופיים לא רעים ב 100+ ש"ח . אבל החלטתי ששוה לנסות. את כל העבודה יעשה עבורי חבר שמתמחה בכל ההתעסקויות של אלקטרוניקה. לגבי הגודל אז אמרו לי עוד כמה שהגודל הוא SUB C. YUVK איך פספסת את הנורות ב 0.21$ . קיבלת את הלינק מראש. במחירים האלה תמיד יש כמות מוגבלת ואנחנו נכנסים למכירה אחרי מיליארדי סינים כך שתמיד יש לנו פחות סיכויים. לא נורא תצליח בשנה הבאה.
-
זו הולכת להיות מברגת גיבוי . ובזמנו עבדה עם הניקל קדמיום חזק. אני מדי פעם משאיל לשכנים וחברים כלים לעבודה מזדמנת וזה יכול להתאים.
-
בשיטוטי ברחבי עליאקספרס מצאתי בית סוללות תואם למברגה ישנה שלי מסוג BOSCH PSR 12 VES-2 שהסולות נגמרו .מחיר הבית 8.5$ השאלה איזה סוללות מבחינת גודל מתאימות C, SUB C או משהו אחר. מחיר הסוללות בין 40-60 ש"ח כולל משלוח כך שבפחות מ 90 ש"ח אפשר להחזיר אותה לחיים. אודה למי שיעזור בזריזות. מצרף תמונה של בית הסוללות .
-
זה מה שקורה לסקפטים. אני קניתי ב 0.21$ 20 נורות מהלינק ששלחתי לך . כמו שאמרתי צריך לדעת לקנות.
-
לפי המשפט האחרון שלך אתה סופר פולני אפילו יותר מכל משפחתי ילידת פולין שגם הם בעלי נטיות סקפטיות מובהקות. אגב אני מקווה שאתה לא מתכוון לחסל את כל המלאי כי אני צריך 20 נורות לעצמי. מזל שלא נתתי לך את הלינק לתחתונים שאני קונה כי אחריך היה קופא לי התחת...
-
מבחינתי לא מעניין אם יש מישהו שמוכר ב1.5$ אני עושה חשבון כדאיות. זה הסוג שאני צריך המחיר הסופי זול משמעותית וזה מה שקובע . גם בדברים אחרים אני בודק את המחיר הסופי ולא רק גובה ההנחה. אני מקווה שבמקרה אתה צריך את הסוג הזה כי גם אם זה זול ולא נחוץ זה סתם זריקת כסף. החוכמה בכל האתרים זה היכולת לנסח את החיפוש נכון. כי הרבה פעמים מפספסים מציאות בגלל נוסח חיפוש לא מתאים. אני מקווה שאתה קצת פחות ספקן באמיתות המחירים של המבצעים
-
לא מבין למה אתה צריך את רשימת הקניות שלי . לא בטוח שאתה צריך את מה שאני קונה רק בגלל ההנחה. אבל הנה לינק אחד של נורות לד שאני קונה להחליף נורות הלוגן באיזה מתקן תאורה המכיל קרוב ל 20 נורות. ממעקב שעשיתי זה כרגע הכי זול שמצאתי במבצע של 11.11 http://www.aliexpress.com/item/High-Power-G9-3W-5W-9W-3014-SMD-LED-Bulb-64leds-80leds-152leds-White-Warm-White/32323343218.html
-
משתתף בצערך אבל אצלי 7 מוצרים שמסומנים לקנייה מתומחרים בהנחה של כ 50% מהמחיר שהיה כל השנה ומוצר אחד ב 70%. כפי הנראה צריך מזל בבחירת המוצרים.
-
כמה דברים לגבי כל הספקנים . מניסיון של שנה שעברה: ההנחות ברוב המקרים אמיתיות ואין העלאת מחיר יזומה לפני כן. היו מוצרים שעקבתי לפני ואחרי 11.11 וההנחה הייתה אמיתית. בנושא הדואר יש אומנם בעיה והמוצר האחרון מ כ 30 מוצרים שהזמנתי הגיע אחרי חודשיים . שום פריט מההזמנה שלי לא הלך לאיבוד. למי ששאל איך קונים אז פשוט קונים באותו היום בדיוק כמו שקונים באי ביי עם כרטיס אשראי. הסינים מיומנים במשלוחים בסדרי גודל כזה ורוב המוצרים נשלחים תוך כמה ימים מיום ההזמנה. וכמעט כל ההזמנות נשלחות בחינם ומקבלים הודעה על יציאת המשלוח במייל. ההנחות חלות על הרבה מוצרים כולל חלקים ואביזרים לרכב. ואגב שלא יובן לא נכון אין לי קשר כל שהוא לסינים . אבל אני חושב שחבל לא לנצל הזדמנות למחירים טובים. העיקר לקנות מה שנחוץ ולא להתפרע רק בגלל המחיר הזול.
-
לגבי ECO ההערה שלך לא מדוייקת . היה לי מעקב על מהלך המשלוח כולל הודעה על ההגעה ליעד.
-
תלוי במידת הדחיפות שלך . לדואר יש שירות שנקרא ECO שמבטיחים שהמעטפה תגיע תוך שבעה ימי עסקים . בשבוע שעבר שלחתי מעטפה גדולה עם קטלוג לאנגליה בשיטה הזאת עלה לי 35.80 ש"ח והגיעה תוך 5 ימים . תבדדוק בדואר אם זה מתאים לך .
-
לפי התיאור שלך יתכן מאד שדפנות המזחלה- תעלת הניקוז - לא בנויה נכון והשפה החיצונית גבוהה מהשפה הפנימית שעליה מונחים הרעפים. זה יגרום באי ספיקת ניקוז ולמילוי המזחלה ובמקום שהמים ישפכו החוצה הם נכנסים פנימה. התקן אומר שהשפה החיצונית חייבת להיות לפחות ב 1 ס"מ יותר נמוכה . מצרף לך תמונה מתוך התקן. מבחינת פתרון במידה וההשערה נכונה , לקדוח פתחים של בין 1"-2" להכניס לקדחים צינור PVC ולאטום היטב את נקודות החיבור. זה יתן לך פתחי חירום . פתרון יותר מורכב זה להגביה את השוליים הפנימיים על מנת לגרום למים לא לחדור. זו הבעיה שהיית לי ולכל הפרוייקט של הבניניים אצלנו . אני פתרתי את הבעיה בשלב ראשון עם קדח חירום ולאחר מכן בהגבהת הצד הפנימי של המזחלה. כמובן שניתן לבצע תיקון בגג כולו על מנת שהרעפים יצאו מחוץ למבנה אבל זה פתרון יקר. אגב לשיפעי הרעפים יש השפעה מועטה על הבעיה שלך.
-
מתוך כתבה בכלכליסט מהיום . http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3672373,00.html
-
תפנה את הבעיה לאליאקספרס ולא למוכר. הם יטפלו בהחזר. היו לי פעמיים שהמשלוח לא הגיע . פניתי ישירות לאליאקספרס ותוך 3 ימים הכסף היה בחשבון בזיכוי. לאליאקספרסס כמו לאיביי יש מודעות לשמירת שם טוב לפלטפורמה שלהם. הם לא מוכנים תגובות שליליות בשביל כמה עשרות $.
-
על פחד ועל פרוקטולוג (לא ברור איך זה לא בגיבוב)
zvikas פרסם הודעה בנושא של locomotive בתוך אוף-טופיק
צביקי מבלי להפחית בסבל הטחורים אבל למזלך מה שעברת היום זה לא נחשב אפילו לניתוח בפרוקטולוגיה. ניתוח כריתה זה ניתוח. וזה מרגיש כאילו השטן פתח לו שיפודיה פעילה מהגיהנום לכל חבריו השדים. תקפיד לשמור היטב על מצבך והכי חשוב כשזה יתחיל לחזור - אל תזניח ותרוץ לרופא , עדיף אצבע אחת שלו ברקטום מאשר שיפוד לוהט . -
אם זה מעניין אותך אני יכול לשלוח לך לינקים להרצאות - בעברית - בנושא של פטנטים . העניין שהן ארוכות מ 40 דקות ואתה עלול להיכנס לכושר של רץ מרתון...
-
מעבר לתנאים שצריכים לעמוד בהם קח בחשבון שאחזקת אקדח עולה לא מעט כסף. כמי שיש לו רשיון לאקדח העלות של חידוש הרשיון כרוכה באישורי בריאות שקופות החולים מחייבות בתשלום גבוה, מטווח ורכישת כדורים בעלות של מאות ש"ח. וזה חוץ מרכישת הנשק עצמו. הרבה מחברי ויתרו על הרישיון בגלל ההוצאות הללו.
-
תעשה מה שמוני מונושוב עשה בזהו זה . תדליק תנור.
-
החלפת טבעות אטימה בגיר AL4, מישהו התנסה ויכול לשפוך אור על הנושא?
zvikas פרסם הודעה בנושא של gabi911 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפני מס' שנים החלפתי טבעות אטימה בגיר זהה . עד היום הגיר מתפקד בסדר. התיקון לא ארוך והעלות לפחות אז הייתה נמוכה יחסית. בצעתי את זה אצל אורן במוסך בחולון. תחפש אותו בבעלי מקצוע בפורום -
תופעה שנמשכת כבר הרבה זמן . נורית חיישן החמצן נדלקת מדי פעם לפרק זמן קצר של יום או מס' ימים ואז נכבת לתקופה של חודשים ואפילו שנה. לא מצאתי מאפיין מיוחד של נהיגה שגורם לנורית להידלק וגם לא לכבות. היכן טמונה הבעיה לתופעה?
-
מיקום נקודת המים במקרה שלך היא תופעה של גישה רשלנית וחפיפית של קבלנים שלא מפקחים על המבצעים שלהם ולא איכפת להם מהלקוחות. גם החיבור של ה 4" נראה מכוער כשהצינור האפור בחלקו בתוך השירותים אלא אם יהיה חיפוי של הצינור. את התופעה אפשר לראות פעמים רבות בנקודות ביקורת ברצפה בכל מיני מקומות שמכערים את רצפת חדרי האמבטיה והמטבחים.אישית היית בודק את שאר העבודות אם גם שם אין חיפוף ההגיון והאסטטיקה אומרים שנקודת המים הייתה צריכה להיות ממוקמת בצד השני כדי שכל הקיר הימני יהיה ללא הפרעה.
-
כמי שנהג אלפי ק"מ בגרמניה , אחרי הנהיגה בארץ הנהיגה שם היא קלה ונוחה. הדבר היחידי שתשים לב זה לא להיתקע בנתיב השמאלי נתיב העקיפה שלא לצורך כי זה הנתיב שכל המרצדסים ושאר רכבי היוקרה דוהרים על מעל 200 ק"ש ורגילים מהנימוס הגרמני שהנתיב פנוי.אם תקפיד על נהיגה נכונה וזהירה - פשוט המהירויות שם גבוהות בהשוואה לארץ - אין לך ממה לחשוש.השילוט מעולה גם למי שלא משתמש בעזרים ובעיר הנימוס של הנהגים הגרמנים ייתן לך לתקן טעיות בלי שתחטוף קללות וחסימות . אגב בעניין הקפה אז אין בעיה כי כל כמה עשרות ק"מ יש תחנות דלק וריענון. תהנה.
-
תעשה שופינג בין כל חברות ההשכרה בארץ - באתרי האינטרנט שלהם - בדרך כלל חברת אופרן זולים בגרמניה. אגב אם תרצה שעוד מישהו יינהג אתה לציין אותו בהזמנה , זה לא משנה במחיר - אם אין בעיית גיל- כדי שיהיה כיסוי בביטוח
-
תבדוק את מחיר ההשכרה מהארץ . הרבה פעמים יוצא הרבה יותר זול. חוץ מזה אם זה רק להגיע מברלין למינכן ולא לעשות טיול בדרך, יש לך אפשרות לנסוע ברכבת. יש לרכבת הגרמנית מחיר מיוחד למזמינים נסיעה בתאריך ובשעה נבחרת בחצי מחיר.תכנס לאתר שלהם ותבדוק. עשיתי את זה מספר פעמים ויצא הרבה יותר זול משכירת רכב.
