Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. סע לאורן בחולון , ייפתור לך את הבעיה .
  2. כמו שכתבתי גם לי הייתה בעיית גיר בקסארה . הייתי במוסך שאתה מתייחס אליו בדקו ,חיברו מחשב ,נסעו והמסקנה הייתה שיפוץ במחיר המבצע ,שהוא זול משמעותית משיפוץ מלא אצל אחרים. משם נסעתי לאורן שנמצא 2 דקות נסיעה מהמוסך הזה ועם אותה בעיה ועם אותו מחשב המסקנה הייתה תיקון מקומי בפחות מ1/3 מחיר . אני לא מטיל דופי במוסך הנ"ל אבל תמיד שווה לבדוק מומחה נוסף . צום קל וגמר חתימה טובה
  3. מצטרף להמלצה לבדוק תחילה אצל אורן . גם אני הייתי לפני שיפוץ ובבדיקת מחשב אצל אורן נמצאה תקלה שתוקנה ללא שיפוץ בעלות של פחות מ 20% ממחיר שיפוץ. בכל מקרה הבדיקה חינם כך שאין סיכון . גמר חתימה טובה
  4. הכוונה למחיקת התקלה מהמחשב היא למחיקה ממחשב הרכב כדי שבמידה ויבדקו שוב במחשב התקלה לא תופיע למרות שלמעשה היא כבר לא קיימת. התיקון יכול להיעשות ללא כל קשר למחיקה מהזכרון. חשוב מאד שתזהר בתיקון ותודא שהחיישן הישן משתחרר בקלות יחסית כדי שלא יגרם נזק תוך הפעלת כוח בשיחרור .
  5. תשובה בקיצור לשאלה ראשונה : כן. החיישן בין היתר אחראי על יחסי חמצן - דלק . לגבי החיישן החילופי לא יודע לתת חוות דעת על החיישן שציינת. אני קניתי חיישן מגרמניה בפחות מ 200 ש"ח כולל משלוח תבדוק מה מחיר בחו"ל של חיישן של בוש שננחשב לאיכותי אם ההפרש אינו גדול שווה את הכסף.
  6. לפני שאתה מתקין קולר ייתכן והבעיה שלך תיפתר בתיקון פשוט של הגיר. כנס לפורום חוות דעת בעלי מקצוע תמצא את אורן שירותים לרכב ותחפש שירשור מלפני כחודשיים שלושה שפתחתי . גם לי הוצע התקנת קולר לפתרון הבעיה בגיר ונפתרה בתיקון פשוט ולא יקר יחסית לקולר.
  7. כמו שכתבתי לך עדיף שתדבר עם אורן במקום שאני אנסה לתאר לך את מהות התקלה ואת הפתרון. זה לא עולה כסף . עשיתי אצלו בדיקת מחשב בחינם הוא איתר את התקלה ותיקן. ללא החלפה או שיפוץ .מאז עברו כבר כחודשיים והתיקון מחזיק
  8. תבדוק עם אורן משרותי רכב מחולון אם אתה מאזור המרכז. הוא פתר לי בעיה דומה . הוא חבר פורום תמצא את הפרטים שלו בפרום
  9. אני הזמנתי חיישן חמצן מחברה גרמנית עלות החיישן כולל המשלוח פחות מ 200 ש"ח עבור האוטו שלי סיטרואן קסארה לעומת כ 1200 ש"ח מקורי של בוש. מחילופי מיילים איתם הם טוענית כי החיישן עומד בכל הסטנדרטים והתקנים הדרושים וונותנים שנתיים אחריות. החיישן הגיע אלי אבל רק בשבוע הבא אני מקווה יותקן . כך שלא יכול לתת לך חוות דעת. הם היו מספיק הוגנים ולשאלתי אם הם באיכות של חיישני בוש הם ענו שלא אבל אמרו שהחיישנים שלהם באיכות טובה . במידה ותהיה מעוניין אשלח לך את הכתובת האתר שלהם זה אומנם בגרמנית אבל אין בעיה לבצע רכישה .
  10. בעיה דומה שהייתה אצלי בסיטרואן נפתרה בתיקון מקומי ולא יקר יחסית כמו שיפוץ גיר ע"י מוסך אורן בחולון. תבדוק בחוות דעת בעלי מקצוע יש שם שרשור של הנושא שפתחתי מלפני חודשיים.
  11. החלפתי השבוע את המצבר של שנפ למרות שעדיין תיפקד ורק התחיל להתניע מידי פעם במכה שניה המצבר היה בן 5 שנים ו7 חודשים. זו לא המלצה זה רק מידע אישי
  12. אכן הבעיה ,כפי שאורן כתב, הייתה כמו שרוב החברים אמרו טרמוסטט פגום. כיוון שהרכב עדיין במוסך - התיקון בוצע אתמול אחה"צ - נבדוק את התיקון בנסיעה מחר ונקווה שבזה האירוע הסתיים. תודה לכל המסעיים והמגיבים משמח לדעת שתמיד יש סיוע בפורום.
  13. זה דומה מאד למה שקרה לי לפני יומיים . החלפתי את הטרמוסטט . תקרא את הנושא שהעליתי לפני יומיים בכותרת של התחממות קסארה 04 ואת העזרה שקבלתי בפורום . יתכן וזה מה שקרה אצלך.
  14. קודם כל לא להשתמש בדבקים המכילים חומצות כמו הסופר 7 או סיליקון רגיל . החומצה "אוכלת" את המראה בחלק שנדבק . יש דבקים שלא על ביסיס סיליקון שמתאימים . לדעתי כדאי שתגש לזגג שמתקין מראות ותבדוק איתו שידביק לך את המראה עם החומרים שלו. הם מדביקים מראות כבדות על מראות קיימות כלומר זכוכית על זכוכית וזה מחזיק שנים.
  15. תודה !
  16. הייתי רוצה לוודא את מיקום הטרמוסטט בקסארה , לפני שאני מתחיל בפירוק מצרף צילום של מה שאני חושב מיקום הטרמוסטט . אשמח לקבל הערות שרצוי להתייחס אליהם בפירוק החלק. תודה
  17. המאוורר עובד וגם נכנס לעבודה עם כיבוי המנוע
  18. בעיקרון אם הטרמוסטט פגום ואני מוציא אותו בעצמי לא צריכה להיות בעיה לנסוע ללא טרמוסטט עד למוסך או עד להתקנה של טרמוסטט חדש בעצמי ? כך גם אפשר יהיה לוודא שהתקלה מהטרמוסטט ולא מהרדיאטור. בדקתי את צינור העיבוי ואין בעיה של סתימה לפני פירוק הטרמוסטט אבדוק את ענין הסל"ד ומשאבת המים. תודה
  19. מה יכולה להיות הסיבה להתחממות האוטו עד להגעת מחוג החום לקצה ולאזהרת עצירה בשעונים . אין מחסור במים ואין נזילות . התופעה המוזרה שהרדיאטור קר למגע . משאבת מים נבדקה לפני חודש בזמן החלפת טיימינג . רעיונות לסיבה? תודה
  20. מחפש גריל לסיטרואן קסארה 2004 צבע כסף . [email protected]
  21. תנסה אצל אורן שרותים בחולון. ביצעתי אצלו בדיקה ממוחשבת עם בעיית גיר -יש התחייבות שלו לבדיקה חינם - איתר את התקלה ותיקן.
  22. האם המוסך המורשה של הונדה בארץ לא מספק מק"טים ?
  23. מניסיון שלי בהזמנות חלקים מחו"ל נתבקשתי תמיד לשלוח את מספר השסי ולפי זה הם איתרו את החלפים המתאים. תבדוק עם הספקים של החלפים אם השיטה הזאת עובדת גם במקרה שלך.
  24. היום הזמנתי חיישן חמצן מחברה בגרמניה לאוטו שלי . המחיר 175 ש"ח כולל משלוח . נכון החיישן לא של בוש שעולה כאן מעל 1000 ש"ח אבל בחברה הגרמנית אמרו לי שהוא עומד בכל התקנים האירופאיים ויש עליו שנתיים אחריות.אני מניח שחברה גרמנית לא תמכור מוצר גרוע. אחרי הבדיקה שתעשה אצל אורן, שאגב גם אני בעקבות הבדיקה וההמלצה שלו מחליף את חיישן החמצן , ותרצה עזרה אשמח לשלוח לך את הלינק.
  25. תודה נראה לי שזה מחיר של שנפ שיש לי איתם ניסיון טוב .
×
×
  • תוכן חדש...