Jump to content

zvikas

  • הודעות

    268
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי zvikas

  1. יש כמה דרכים להצמיד את הכבל. הכי פשוט זה להדביק אותו. אתה יכול לעשות את זה עם שפופרת אקריליט (לא חייב סיליקון) אתה יכול לנסות עם כל חומר של שפכטל או אם זה ניתן אז ואתה רוצה שזה יהיה בלתי נראה אתה יכול לחרוץ את הגבס להטמין את הכבל ולכסות בשפכטל אמריקאי. כמובן שיש אפשרות לחזק עם דיבלים לגבס .
  2. זה הלינק של הספק הסיני שממנו קניתי. אני מקווה שהוא מוכר חלקי חילוף. בכל מקרה תבדוק את עלות החלק והמשלוח שלא יצא כמו מחיר ברז חדש. אם הוא לא מספק חלקי חילוף ותרצה שאני אבדוק בתור מי שקנה אצלו אז תודיע. http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Wholesale-And-Retail-Chrome-Solid-Brass-Water-Power-Kitchen-Faucet-Swivel-Spout-Pull-Out/913252432.html
  3. ירחמיאל הברז הזה דומה לברז שיש לי קניתי אותו לפני למעלה משנה חדש ב200 ש"ח (כל הברז) בעלי אקספרס אם אתה חושב שזה אותו הדבר אשלח לך את הלינק של הספק. נראה לי שבמחיר של החלק בארץ תקנה את כל הברז. מצרף תמונה של הברז שלי מתוך האתר הסיני.
  4. כמי שהגיש כבר מספר פטנטים ונמצא בהליכים של אישורי פטנטים אני יכול להגיד כך: עבדתי עם לוצאטו והייתה נפילה אדירה . הבעיה במשרדים הגדולים האלו שאתה בתחושה שאתה עובד עם הכי טובים אבל בעצם מי שמטפל בך זה איזה עורך זוטר . כרגע אני עובד מול עורך פטנטים בשם יהודה בינדר . האיש הפך לפני חודשים לעורך פטנטים אמריקאי . הוא בעצמו בעל מעל 130 פטנטים כך שיש לו ניסיון גם כלקוח וגם כעורך. על מנת שתוכל להרגיש בנוח עם גילוי פרטים על הפטנט והתייעצות תעשה PROVISIONAL זה ייתן לך לפחות הגנה משפטית סבירה למשך שנה. אתה יכול לעשות את זה לבד והעלות היא כמדומני כ 65$ בזמן הזה תוכל לבדוק אם לא קיים כבר פטנט כזה ולהתארגן . בנוסף יש אופציה שנקרא PCT זה עולה כמו הגשת פטנט ומבצע את זה עורך פטנטים היתרון בזה שלאחר הבדיקה ובמידה ויש התכנות לפטנט יש לך בגדול 30 חודשים להגיש כמעט בכל מדינה בעולם. זה כמובן עולה כסף. בקיצור אל תנסה להגיש פטנט בלי עורך פטנטים כי הסיכוי שאתה תעשה את זה נכון זה כמו טלפון מאריאלה. אם תרצה ללמוד קצת על הנושא תכנס ליוטיוב תחפש את יהודה בינדר ותקבל הרצאות שלו על נושא הפטנטים באוניברסיטה הפתוחה. בהצלחה בכל מקרה
  5. אני הזמנתי לפני למעלה משנה לדלת האחורית של הסטיישן קסארה שלי במחיר של 7$ מייצרן סיני שמייצר את כל הסוגים דרך עלי קספרס. הלינק לחנות שלו : http://gztianying.en.alibaba.com/?tracelog=store_top כל מה שאתה צריך זה לתת לו את המידות או תעתיק את הכיתוב שעל הבוכנה והוא יעדכן אותך במה אתה צריך הוא שולח עם שליחים בזול מאד כל הזרוע כולל המשלוח עלו לי פחות מ 50 ש"ח כשבארץ רצו פי כמעט 4. הזרוע מתפקדת מעולה כבר למעלה משנה.
  6. איציק המזגנים עומדים אחד ליד השני על הריצפה ולא תלויים במיתקן ובסך הכל ניתן לשנע אותם בקלות על הרצפה מרחק של כ 50 ס"מ לכל כיוון. מכסימום אני עוזר . אגב מאיזה אזור אתה בארץ. צביקה
  7. תודה אביב אם זה הסכום אז שווה לצ'פר איזה טכנאי על העבודה אגב מישהו מכיר טכנאי מזגנים טוב במודיעין?
  8. בזמנו העליתי כאן שאלה בעניין מזגן מפוצל שהקפיץ את הפחת. מכיוון והתנאים בבית השתנו ויתרתי על הבדיקות והתיקונים. יש לי שני מזגנים זהים 3.5 כ"ס של תדיראן אחד לכל קומה. היום באחת הקומות יש שימוש בחדר אחד בלבד ולכן אין טעם לתקן ולהשתמש במזגן לקרר את כל הקומה אלא עדיף להתקין מזגן קטן בחדר. שני המנועים זהים וממוקמים אחד ליד השני . ולכן חשבתי שעדיף להחליף את המנוע התקין בזה המקולקל . האם זה משהו שאפשר לבצע לבד או שיש בעיה כמו בריחת גז ברגע הניתוק וכו'. יש למישהו הערכה מה התשלום הסביר לטכנאי שיבצע את ההחלפה. תודה צביקה
  9. את השלד תבנה מאלומינים שלא דורש תחזוקה והכיסוי מסטנף שעמיד לשמש ולגשם.
  10. אם בא לך לעשות לבד את ההדפסה אז אתה יכול להדפיס במדפסת ביתית על שקף דביק ולהדביק על הזכוכית הכי נוח זה להדפיס הפוך שמאל ימין ולהדביק הדבקה פנימית כך שהתמונה תמצא בתוך ארגז האור. חשוב מאד להדביק על זכוכית או פרספקס "חלבי" כדי שהתאורה לא תיראה דרך השקף. לבניית ארגז אור אז יש אפשרות לבנות לבד אבל מכיוון והגודל שלך קטן יחסית אתה יכול לקנות ארגזי תאורה בעלות שלא תעלה על זאת שתבנה לבד.
  11. תראה הרעיון א כל כך מופרח על פי הפרסומים הסטיסטיים רוב האנשים הופכים לחסרי ישע שעומדים בקריטריונים של סיעודי של חברות הביטוח הם בגילאים מאוחרים ותוחלת החיים כסיעודי היא כ 5 שנים . ברוב הפוליסות של דקלה הסכום שמקבלים במכסימום מצב סיעודי הוא פחת מ 5000 ש"ח . אז אם תחשב את גובה החיסכון לתקופה של לפחות 40 שנה אתה לא כל כך רחוק מהסטיסטיקה. אני לא מתייחס למקרים חריגים שאתה הופך סיעודי בגיל צעיר יותר כי ברוב המקרים זה יהיה כתוצאה מפגיעה ולא תולדה של הזדקנות שבגינה יש ביטוח סיעודי. העיקר שלא נזדקק לזה .
  12. אני לא יודע מה קורה בחברות אחרות אבל בדקלה זה גובל בפשע ובהתעללות. אני יודע את זה שלא רק מהמקרה של אימי אלא שגם אבי היה מבטוח בדקלה ולמרות שנפסקו לו מעל 100% נכות ע"י הביטוח הלאומי וקיבל קצבה ולמרות שנציגי החברה גם קבעו זאת לקח חודשים על חודשים עם מאבקים עד לתביעה בבית משפט על מנת שישלמו. אם יש כאן חברה צעירים שיש להם חשיבה לעתידם הרחוק הייתי מציע - מבלי לבדוק ממש לעומק - לפתוח לעצמם מעין קופת גמל שבה יפיקידו יומית סכום שווה ערך לעלות של כוס קפה או בירה וכאשר עושים את החישוב על פני 40 שנה של חיסכון בממוצע ומחלקים ל 10-15 שנים שזה הרף העליון של ניצול הביטוח הסיעודי מקבלים סכום גבוה יותר ממה שדקלה תשלם וזאת מבלי לעבור את ייסורי ההשפלה שהם מבצעים. מה עוד שבביטוח הסטנדרטי של דקלה משלמים ל5 שנים בלבד ועלות הפרמיה עולה ככל שהשנים עוברות.
  13. מניסיון של ביטוח סיעודי שהיה לאימא שלי ז"ל בדקלה לא הייתי מתקרב אליהם גם בחינם. למרות זכאות מוחלטת ע"י ביטוח לאומי טחנו אותה עד שנפטרה ולא ראתה שקל. בכל ההשוואות שנעשו מול חברות אחרות , שגם הן לא משהו, הם יצאו הכי גרועים הסיכוי לקבל מהם קיצבה סיעודית שואף לאפס.
  14. תודה יוסי על ההסבר המפורט
  15. צריך להחליף קולט. ונתקלתי בקולט של קיבוץ מגן עשוי מפלסטיק קל במשקל ויעיל בתפוקה כך לפחות לפי האתר שלהם. האם יש כאן מישהו שיכול לתת חוות דעת על הקולט. מצרף לינק לאתר החברה http://www.optimal-e.com/ תודה צביקה
  16. מחפש חבר'ה שקשורים לעמותות אוהדים או לראשי קבוצות אוהדים במועדוני כדורגל בארץ . אני לא רוצה להטריח את הפורום בהסברים ופירוט למהות הבקשה שלי לכן אשמח אם האנשים הרלוונטיים ייצרו איתי קשר במייל : [email protected] תודה ושבת שלום צביקה תגובות ביום ראשון המחשב נח בשבת
  17. 1. אתה יכול להיכנס ליוטיוב ויש שם סרטונים להסברים מפורטים עם הנחיות לביצוע פליירים וברושורים. 2. אתה לא חייב פוטושופ על מנת להכין פלייר. בתוכנת וורד הסטנדרטית יש אפשרות לבצע עיצוב פלייר בקלות. גם כאן תעזר ביוטיוב ותקבל אין ספור הנחיות לביצוע
  18. מניסיון אישי. פניתי ליד שרה למיטה כזאת. הגיעה תוך 3 ימים בעלות סימלית של הובלה בלבד. עד חודש ימים לא גובים דמי שכירות.
  19. תופעה זהה תוקנה ברכב מדגם סיטרואן קסארה . מאז חלפו כ 3 שנים והתיקון מחזיק. יתכן מאד שהתיקון לא היה מושלם . אין צורך בשיפוץ גיר מלא באלפי שקלים .
  20. zvikas

    תריס גלילה

    זה לא עניין של שמש ישירה. יש לי בבית 10 חלונות עם גלילה כל כמה חודשים הרצועות נקרעו. מכיר את הבאסה של ההחלפה. כמו שאמרתי לך רצועה מכותנה ושקט לשנים
  21. zvikas

    תריס גלילה

    הצעה יותר פשוטה. תקנה רצועות העשויות מכותנה. כמעט כל הרצועות שנמכרות עשויות מפוליאסטרים למיניהם והם "נשרפות" בשמש תוך כמה חודשים סבלתי מהתופעה הזאת שנים עד שמצאתי רצועות כותנה ויש ל שקט כבר שנים. מנוע חשמלי זה מאות ש"ח בלי התקנה .
  22. בעיה דומה הייתה לשכן שלי . תיקונים במרפסת פתוחה כולל חיתוך יריעות. בהתחלה נעשה תיקון מקומי בזפת אבל אחרי שלושה חורפים התחילו חדירות של מים . בסוף נעשה תיקון של יריעות וזה מחזיק כבר כ 10 שנים. מה שהייתי מציע לך זה תיקון מקומי של הלחמת יריעות כאשר מפנים את האריחים שליד על מנת שתהיה חפיפה טובה של היריעות ובגלל שהחיתוך היה ליד הפנלים חשוב שיקפידו על רולוקות בקיר. תיקון כזה צריך להיות פחות מ 2000 ש"ח .
  23. יש לי רדיו אומנם עם דיסק שנקנה בזמנו בדיוטיפרי אם תרצה אשמח למכור לך בתחום התקציב אגב יש גם רמקולים . [email protected]
  24. 1. מניסיון של עשרות קניות בעלי אקספרס כמעט תמיד הגיע המוצר הנכון . במקרים שהייתה בעיה או שנשלח מוצר חדש או שהוחזר הכסף. 2. מבחינת הביטחון לכסף עליאקספרס מפעילה את אותה הטכנקה של פייפאל. המוכר מקבל את כספו רק לאחר אישור ממך ועד אז הכסף מוגן בעליפיי .
  25. האם יתכן והחריצה של הפוגות באמצעות הדיסק הייתה עמוקה ופגעה גם ביריעות? כי זה יכול אולי להסביר שאחרי השטיפה נכנסו מים מתחת ליריעות. מה שלא ברור זה למה היה צריך לחרוץ את הפוגות לפני יישום הרובה. אחד הפתרונות יכול להיות להשתמש ברובה אפוקסי במקום אקרילית .
×
×
  • תוכן חדש...