אצלי באוטו זה הכי מוזר.
בגשם הראשון הייתי על 30 קמ"ש ולחצתי בכוונה על הברקס בישביל לבחון את הצמיגים.
2 הידים היו על ההגה בחוזקה, אבל שלחצתי על הברקס האוטו מקבל זווית ולא עוצר בקו ישר.
למה זה?
מישהו יכול להסביר לי איך מבררים את מספר המזל הזוכה?
נכנסתי לאתר של מקדונלדס- חרשתי אותו ואין זכר למספר.
בזבזתי דקות ארוכות בטלמסר וגם שם אין שום רמז.
תודה
ניב
נראה ממש מרשים.
תשמעו, כביש 431 עמד ביעדים שלו סך הכל. נכון שיש את הפאקים עם המעקות בטיחות אבל לבינתיים זה לא מפריע לאף אחד.
לפי דעתי אולי מעצ קיבלו קצת שכל ובאמתה דבר הזה ירוץ מהר.
אני אישית חושב שכביש 1 הוא הכביש הכי זוועתי במדינת ישראל, וחבל שכך.
ניב
אני רכשתי שבוע שעבר את ה5800 לאחר שימוש של שנה וחצי בN95.
במילה אחת - מכשיר מדהים.
לא מבין מה אתם מתבכיינים, חוץ מהמצלמה שהיא קצת פחות טובה מזאת של הN95, ה5800 טוב ממנו בהכל.
אני ממש מאוהב במכשיר.
ניב
שלום לכולם.
היום נכנסתי לאתר של ביואיק וההבחנתי שהחל שיווקה בארה"ב של הלקרוס החדשה.
נכנסתי לפרטים טכניים וניסיתי למצוא נתוני ההאצה ל100 למנוע ה3.6 וגם למנוע 3 ליטר, אך לצערי הרבה לא מצאתי.
כזכור לי גם בדגם ה"קודם" לא פוסמו ביצועים .
יש למישהו מושג איך אני יכול להשיג נתונים אלו?
תודה
ניב
שלום לכולם.
אני מחפש בישביל אימא שלי את השיר הראשון שמופיע בפרומו לעונה החדשה של "מועדון לילה".
את הפרומו אפשר לראות כאן : http://www.fav.co.il/index.php?dir=app_misc&page=vod&op=view&id=45874
השיר הוא משנות ה80.
תודה לכולם
ניב
אז ככה: לי עדין לא יצא להיות בעלים של רכב, אך אני מקווה שבקרוב כן.
אפשר על היסטוריית הרכבים של אבא שלי מ15 שנה האחרונות.
1993- וולוו 940.
1994- וולוו 960 3 ליטר .
לאימא באותה שנה הייתה BMW סדרה 3.
1996- וולוו 960 עם אותו המנוע רק הצורה היותר חדשה.
1996- ביואיק לה סייבר
1997- GMC ספארי
1999- סאאב 9000CD שנת 95
2001- אופל אומגה CD ביזנס
2003- סאאב 9000 טורבו CS.
2007 והנוכחי - סיטרואן C5 שנת 2004.
ניב
תשמע, העסקה שסגרת היא ממש טובה, עם הבעייה היא רק במזגן אז תילך על זה.
אנחנו החלפנו איזה חלק חשוב במזגן וזה עלה 600 ש"ח, אז התיקון שלך אני מאמין יעלה קצת פחות.
32K לאוטו עם נתונים כל כך טובים +סאן רופ = שווה.
ניב