Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. התכוונת להצעה הכי נמוכה..... אמרתי, יש בטומקאר, עם מותר לפרסם, ב1400 ש"ח, לפי דעתי זה הכי זול שיש בארץ
  2. שלום לכולם יש לי תקציב מאפשר של 5-4K ש"ח לכל היותר, למערכת נחמדה כולל חיוט והרכבה. חשבתי על המערכת הבאה : פיוניר 6850 ב1400 ש"ח קומפוננט מורל פולס 6.5 רמקולים אחוריים של מורל 6X9 אני לא ממש נעול על המורל'ס למינהם, אולי יש עוד אופציות בתקציב? לגבי הסאב וופר והמגבר, עדין לא בחרתי , וכאן אני צריך את עזרתכם. סאב וופר - עד 800-1000 ש"ח לא יותר, כולל תיבה. מגבר- 4 ערוצים, חשבתי על של Mac Audio או את הGTO (האם זה זה?) המפורסם. בקשר להתקנה וחיוט, כמה העסק אמור לעלות? ואני משלם במזומן, האם אני יזכה לקבל הנחה? אשמח לקבל חוות דעת והמלצות תודה
  3. חבל, היית בודק ב http://www.tomcar.co.il , יש לו שם 6850 ב1400 ש"ח עם אני לא טועה
  4. באוטו של חבר, המלצתי לו על 6X9 של לייטינג- אודיו, 400 שקך והם פשוט מעולים , ולא דורשים מגבר
  5. ראיתי כבר כמה וכמה בראבו מהשנים הראשונות ב15-17K ....יכול להיות גמורות, אבל לא בחיוב.
  6. אני לא יוכל להגיע היום ל2 התוכניות. עם למישהו יש מידע לגבי הצילומים הבאים, אשמח לשמוע. תודה
  7. Niv A

    חדשות רכב.

    הTT ממש יפה. אבל למה אין אופצית גג קשיח
  8. למיטב ידיעתי, ABS משנת 93 ומעלה בכל הדגמים. לגבי כרית האוויר, אני לא סגור על זה.
  9. אם הוא ימצא. כבר כמה חודשים אני מחפש, ופשוט לא מוצא. לפני כמה זמן ראיתי קורדובה SX צהובה או' שנת 2000, ובאותו יום חטפו אותה. לגבי הרובר, עם אתה לוקח אחת לבדקה, תבדוק ב7 עיניים ראש מנוע.
  10. 3 כוכבים בטיחות לסריון לעומת 4 במגאון\פונטו. ליונדאי גטס לא להתקרב- עם תמצא ב40K, אתה תקבל את גרסאת הGLF, שבאה עם כרית אוויר אחת (!) וללא ABS (!!!). עוד אופציה נחמדה, פיג'ו 206 , אבל לא ניראה לי שתמצא בתקציב שלך ובשנתון המבוקש.
  11. מכלולים זהים לפיג'ו 307. מכונית די נוחה ביחס למתחרות. הגיר הידוע והבעייתי של PSI, לפרטים נוספים תריץ חיפוש בפורום. מנוע 1.6 ליטר, 110 כוחות סוס, אט' 4 הילוכים. בטיחותי מאוד, 5 כוכבים עם אנילא טועה. ביצועים סיבירים יחסית לכל משפחתית 1.6 מבחינת רכישה- עם האוטו הוא דרך העבודה, אז שאלת השוק לא צריכה להוות לך בעיה רצינית, אך עם אתה קונה את הרכב כפרטי, ופוחד מירידת ערך, אז תתרחק, ופנה למתחרות היפניות\גרמניות למינהן.
  12. שלום לכולם מחפש מספר דגמים של סאאב : 9-5 ארו אוט', לא משנה שנה. 9000 ארו ידני\אוט'. לפרטים נוספים שלחו הודעה פרטית תודה
  13. מישהו יודע עם הצילומים יהיו על בסיס שבועי? יש מצב שאני יגיע מחר, אך יש גם סיכוי שאני לא אוכל לבוא. האם גם שבוע הבא יהיו צילומים?
×
×
  • תוכן חדש...