Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. זאת אומרת שיש סיכוי שיבטלו את הצילומים לתוכנית או שהצילומים נשארים כסדרם?
  2. כל הכבוד לו! סיכוי קלוש שאנשים יוצאים מזה בריאים ושלמים
  3. Niv A

    רשיון למלגזה

    יש לך כבר רישיון? עם יש לך רישיון זה לא יעזור. אם אתה לפני הוצאת רשיון רכב אז זה יעזור מאוד.
  4. Niv A

    חדשות רכב.

    לא יודע מה איתכם, אבל היא מזכירה לי את הS בטירוף! אבל מאוד מאוד יפה, בהשוואה לקודמת
  5. תשמע, אולי במקום לחפור את אותו נושא כל פעם, קח נסיעת מבחן, ותתרשם.
  6. מחזק את ההמלצה על הפוקוס. פשוט רכב מעולה. אבל ספורטיבי? לא ניראה לי
  7. אצלי הסאב מתחבר לחשמל ויש לי אפשרות מאחורה של כיווני עוצמת הסאב, ווליום וכ'ו. האם עדין אני יכול לחבר אותו לרכב? אבל בכל מיקרה ניראה לי שיש לי סאב אקטיבי כי החברה שמייצרת את הסאב שלי מייצרת רק סאבים אקטיבים.
  8. איך אני מבדיל בין סאב פסיבי לאקטיבי?
  9. תודה בוריס עם אפשר בבקשה רשימה של הקומ' המומלצים בתקציב שלי ואני כבר יברר לגביהם תודה
  10. הקופה היא רק למי שמחפש פוזה
  11. שלום לכולם יש לי סאב וופר בבית בתוך קופסא שאני לא משתמש בו. הסאב חדש והכל, יש לי מגבר באוטו, האם אני יכול לחבר את הסאב וופר למגבר והוא יתן תוצאה כמו של וופר יעודי לרכב? תודה
  12. הוא יותר טוב מהדוקט MK2? אני רוצה לקבל את ההכי טוב בתקציב שלי
  13. תשמע, זה התנגשות חזיתית מול סופר לנסר, שהיא בהרבה יותר חלשה מה"דבר" הזה שהמכוניות מתנגשות בו במבחני הריסוק של יורוN קאפ.
  14. הם אפילו לא מזכירות אחת את השניה. אז מה, הפנסים קצת דומים, אבל חוץ מזה אין דמיון, וטוב שכך.
  15. אתה יודע איפה לחפש ? עם יש דוטק בתקציב שלי אז אשמח עם תעזור לי. מבחינת קומפוננטים, מורל נחשבים הכי מומלצים כיום? מה עם חברות כמו לייטינג אודיו, אינוקס, פלאנט אודיו? ראיתי בטומקאר שיש לחברות הנ"ל גם קומפוננטים בתקציב שלי, האם הם טובים או פחות טובים מהמפולס?
  16. לא חרשו כבר על המורל פלוס ועל הJBL למינהם? המורל פלוס עולה 450, יש לי 350 עודף. אולי אני יקנה משהו יותר יוקרתי ומיוחד? תודה
  17. אני מתכוון להגיע. אי אפשר להרשם דרך נציג שלכם בטלפון?
  18. לM5 4 כוכבי בטיחות.
  19. Niv A

    פורום SHARKS מת?

    הבנתי חבל דווקא היה אחלה פורום ואחלה אנשים
  20. שלום לכולם מזה שנים אני גולש באופן יום יומי בפורמי הרכב בארץ. לפני כשנה שנתיים הייתי גם גולש קבוע בsharks.co.il שהיה בין הפורומים המובילים בארץ. כבר הרבה זמן שלא נכנסתי לפורום, ובמקרה היום רציתי להכנס, אך הפורום מת. מישהו יודע מה עלה בגורלו? למה הוא כבר לא פעיל? תודה
  21. שלום לכולם יש לי כרגע מערכת נחמדה, אך אני לא ממש מרוצה ממנה: רדיו טייפ פיוניר ששולט על הצ'יינג'ר צ'יינג'ר פיוניר 12 דיסקים סאב "אקספלוז'ן" 12 אינץ' 2 מגברים ג'נרים, שאין לי מושג איך קוראים להם , כמה ווא יש להם. מגבר אחד מחובר לרמקולים של פיוניר שיש לי, ואחד מחובר לסאב. אני מתכוון לקנות קומפוננט בתקציב הנ"ל, ולאט לאט שאני ישתחרר מבחינה כספית אני יקנה גם HU מגבר וסאב חדש. הקומפוננט צריך להתחבר לאחד המגברים האלה, ואין לי תקציב כרגע להחלפת מגבר, ולכן אני רוצה גם רמקול עם אחריות מקיפה, שעם המגבר ב"מקרה" ישרוף אותו. יש לי גם רמקולים 6X9 חדשים בקופסא שגם אותם אני מתכוון להתקין ביחד עם הקומפ'. איזה הצעות אפשר לקבל, וכמה תעלה לי הרכבה? תודה
  22. יש מוסכים שיודעים לטפל ב406 קופה? הייתה לי אחת ליד הבית משנת 98 ועד לפני 3 שנים. צהובה, קנו אותה חדשה מהסוכנת, בצבע צהוב ועם ריפודי עור שחורים, וגיר אוט'. אני מאמין שהרכב שמפוסרם בפורום זה הרכב הזה. היד הראשונה טיפל בה כראוי, אני מכיר את הבחור. בקשר ל2 הידיים השניות, עם בכלל אנחנו מדברים על אותו האוטו, אין לי מושג. בכל מקרה, זה האוטו הכי הכי אבל הכי נדיר ויפה שתה יכול למצוא בתקציב שלך. ועוד ישאר לך הרבה עודף
  23. פותח הנושא- תריץ בבקשה חיפוש, טחנו את הנושא הזה מכל החורים. תודה
  24. הלה קרוס? סתם, ברור שהקמארי. אני לא מבין בכלל איך אפשר להתלבט בין הקאמרי ללה קרוס
  25. מגושם? אחד הרכבים היותר יפים שאפשר למצוא ב100K. מה דעתך על מי אתה MX5? נכנסת בתקציב בשנת 2004
×
×
  • תוכן חדש...