Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שלום לכולם היום (שישי) רכב לא נתן לאבי זכות קדימה, והשניים נכנסו אחד בשני במהירות של 65 קמ"ש. הרכב (סאאב 9000) הלך טוטאלוס, אבא שלי לא היה חגור (לצערי) וקיבל כמה מכות יבשות בראש בגב ובידיים. לאבא שלי היה רק ביטוח חובה, אך לרכב האשם, יש ביטוח מקיף, והנהג הודה שהוא אשם בתאונה, וכך חברת הביטוח צריכה לשלם לאבא שלי על הנזק הנגרם. עכשיו השאלה שלי היא כזאת- אחרי כמה זמן באמת רואים מהחברות ביטוח כסף? האם הם נותנם מחירון, או רק 90 אחוז מהמחירון. תודה
  2. שלום לכולם היום (שישי) הרכב שלנו הושבת בתאונה. למזלנו אבא שלי יצא שלם, ועכשיו הגיע הזמן לקנות רכב חדש. אבא שלי נסע כבר 8 שנים על הסאאב שלו, 9000 , והוא רוצה לעלות קצת ברמה וגם בשנתון. דרישות: כמה שיותר חדש שיהיה מרווח שיהיה איכותי. כמה שיותר אמין חשבנו ללכת על וולוו S80 שנת 2000 או פורד מונדאו 2004. אשמח לקבל עוד הצעות. תודה
  3. אותה פלטפורמה, אבל שונה ממנה בהכל. אין בכלל מה להשוות. בעבר אנשים נתרעו לקנות את האוטו הזה רק בגלל ה"שיתוף" עם הכריזמה.
  4. אלפא 156 איביזה טורבו רנו קליאו 172 מיאטה סדרה 3
  5. Niv A

    חג חנוכה שמייייייח

    חג שמח לכולם.
  6. 2 מההרוגות אתמול הם מנס ציונה, חלק טוענים שהם מהתיכון שלי. אבא שלי גם הבוקר עבר תאונת דרכים. לא נתנו לו זכות קדימה, ובמהירות 50 קמ"ש 2 הרכבים נכנסו אחד בשני. אבא שלי לא היה חגור לצערי ועף לשמשה הקדמית ועם הראש ניפץ אותה. כרגע הוא בבית חולים , בהכרה . מקווה לטוב
  7. עוד לא חוויתם מסלול גרוע. לכו לקארטינג ברחובות ותדעו על מה אני מדבר
  8. כן אבל בגלל מה שקרה להמונד....
  9. מסתומרת הקאיין וטוארג הם אותה מכונית בדיוק?
  10. טוב בארצות הברית כבר נוהגים ברוב המדינות מגיל 16 אז לא ניראה לי שתיהיה שם בעיה כי אני נוסע לשם בקיץ לכמה חודשים (לוס אנג'לס) ורציתי לדעת.
  11. עם אני נהג חדש בן 18 אני לא יכול לנהוג בארצות הברית בגלל שאני מוגדר נהג חדש?
  12. אולי זה לא ממש יעניין אותך, אך ביד 2 יש מלא מכוניות חדשות, מודל 07 במחירים מצחיקים. איביזה קופרה 07 ב110 אלף ש"ח זאת די מציאה.
  13. בדיוק. המנועים עם ה125 כוחות סוס יוצרו אך ורק בסיוויק "העגולה " 92-95. אין לי מושגב לגבי 96+
  14. אין מצב שפשוט בוחנים את המקרה ומחליטים עם להעביר אותו או לא בלי לעשות עוד טסט ?
  15. אני מקווה שלא ישבו אנשים מאחורה, ושהנהג יצא מזה "קל".
  16. Niv A

    חדשות רכב.

    בהתחשב בעובדה שהמנוע הזה ישן, רעשני ביותר, ודי עגלה עם תיבה אוט'.
  17. פשוט מדהים. לא בכל יום פוגשים אוקטביה RS
  18. Niv A

    חדשות רכב.

    ממש אהבתי את הפאביה.....אך ה1.4 שלה עדין לא מספיק מתקדם . ולמה הם עדין מסתמשים ב1.9 טורבו דיזל וההספק הזוועתי של 110 כוחוסת סוס?
  19. תודה לכם חבר'ה. לפי דעתכם, מבין 3 ההערות, מה הטעות הכי חמורה שהוא עשה? לפי דעתי אני חושב שרק בגלל הווינקר הוא הכשיל אותו.... תקנו אותי עם אני טועה.
  20. תודה לכם. החבר סיפר לי הכל, הוא דובר אמת ....בדוק.
  21. אני מניח שפולו 75 כוחות סוס יש רק משנת 2000 +.
  22. שלום לכולם! מכר שלי נכשל היום בטסט. הוא ציין בפני שהטסטר לא נגע לו בהגה, ולא נתן לו בלימה, רק התערב מילולית מספר פעמים : 1. המכר נסע בכביש בין- ערוני בנתיב הימני מבין השלושה הנתיבים האפשריים, הבוחן אמר לו לפנות שמאלה, הוא הדליק איתות , הסתכל במראה, הוא רצה לעבור, אך רכב עקף אותו ולא יכל לעבור. הטסטר העיר לו ושאל למה הוא לא עבר, והוא טען בפניו ש" עם הייתי עובר נתיב הרכב מאחורי היה נכנס בי מאחורה, או שהייתי מקבל ברקס ". האם המכר שלי צודק, או שמשום מה הוא היה חייב לעבור והטסטר צודק? 2. חניה - את החניה הוא ביצע מעולה לפי מה שהבנתי ממנו, אך שהוא בא לצאת מהחניה, הוא סובב את ההגה שמאלה עד הסוף, ושהתחיל לנסוע התחיל לסובב את ההגה בחזרה ימינה, אך הטסטר העיר לו ככמעט התנגש ברכב החונה ממשמאל בטענה שהוא סיבב את ההגה יותר מידי שמאלה. 3. בכביש חד סטרי, הטסטר אמר לחבר לפנות שמאלה, החבר נעצר , נתן זכות קדימה, אך שכח להדליק איתות שמאלה, והטסטר העיר לו ואמר לו למה הוא לא הדליק איתות? , ולפי טענת החבר, הוא לא שכח ובאמת התכוון להדליק ווינקר לאחר שניה, גם עם הוא לא היה מעיר לו. זאת טענתו. **** החבר קיבל את התשובה, ונכשל. לדעתכם, האם הטסטר צודק, או ששווה לחבר לנסות לערער על הטסט? מה הסיכוי שהוא יקבל תשובה חיובית? תודה מראש.
  23. פחות מ350 אלף ש"ח והוא שלך.
  24. לפחות היא יותר זולה מהגולף GTI.
  25. קשה למצוא. רוב הקורולות במודלים האלה כבר עברו את רף ה1000 אלף. יש לי חבר שיש לו קורולה באמת נדירה, שנת 99 עם 70 אלף ק"מ, אבל היא לא למכירה
×
×
  • תוכן חדש...