שלום לכולם!
מכר שלי נכשל היום בטסט.
הוא ציין בפני שהטסטר לא נגע לו בהגה, ולא נתן לו בלימה, רק התערב מילולית מספר פעמים :
1. המכר נסע בכביש בין- ערוני בנתיב הימני מבין השלושה הנתיבים האפשריים, הבוחן אמר לו לפנות שמאלה, הוא הדליק איתות , הסתכל במראה, הוא רצה לעבור, אך רכב עקף אותו ולא יכל לעבור.
הטסטר העיר לו ושאל למה הוא לא עבר, והוא טען בפניו ש" עם הייתי עובר נתיב הרכב מאחורי היה נכנס בי מאחורה, או שהייתי מקבל ברקס ".
האם המכר שלי צודק, או שמשום מה הוא היה חייב לעבור והטסטר צודק?
2. חניה - את החניה הוא ביצע מעולה לפי מה שהבנתי ממנו, אך שהוא בא לצאת מהחניה, הוא סובב את ההגה שמאלה עד הסוף, ושהתחיל לנסוע התחיל לסובב את ההגה בחזרה ימינה, אך הטסטר העיר לו ככמעט התנגש ברכב החונה ממשמאל בטענה שהוא סיבב את ההגה יותר מידי שמאלה.
3. בכביש חד סטרי, הטסטר אמר לחבר לפנות שמאלה, החבר נעצר , נתן זכות קדימה, אך שכח להדליק איתות שמאלה, והטסטר העיר לו ואמר לו למה הוא לא הדליק איתות? , ולפי טענת החבר, הוא לא שכח ובאמת התכוון להדליק ווינקר לאחר שניה, גם עם הוא לא היה מעיר לו. זאת טענתו.
****
החבר קיבל את התשובה, ונכשל.
לדעתכם, האם הטסטר צודק, או ששווה לחבר לנסות לערער על הטסט?
מה הסיכוי שהוא יקבל תשובה חיובית?
תודה מראש.