אני, מת על סאאב, אני רוצה שאבא שלי יקנה 9-5 שנת 2002 במחיר מגוכך.
כמובן שמקבלים את כל הפינוקים והתוספות, אבל סאאב, אךךך איתה היה לנו רומן נבגד.
האוטו לא מפסיק לעשות בעיות, אבל עדין נשארנו איתו מסיבה אחת- אי אפשר להפרד ממנה, יש בה משהו מיוחד שאין בשום מכונית אחרת.
אבא שלי סיכם לי את ה8 שנים שלו על הסאאב "אני בסאאב בחיים לא נוגע", אבל בגלל שגם וולוו לא ממש מצתיינת באמינותה, אולי אפשר לשכנע אותו לקנות אחת.
מאזדה 6 לא באה בחשבון.
אשמח לקבל עוד הצעות.