Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. הבנתי.... את הכסף הבנתי רואים החל מתוך חודש. יש מקרים שמקבלים אותו תוך שבוע או משהו כזה?
  2. ומה עם צריכת דלק ? יש הבדלים בגרסאות הטורבו?
  3. עדכון: אבא שלי היה בה10 בבוקר אצל המוסך , הגיע השמאי מהחברת ביטוח. המוסך והשמאי קבעו שהאוטו טוטאלוס ( ). אבא שלי אמר לי שעכשיו הוא תובע את החברת ביטוח . אני לא ממש מבין בזה, למה צריך לתבוע את חברת הביטוח בבית משפט? הרי יש ביטוח והכל, למה לא פשוט מקבלים את מה שמגיע לנו וזהו. אשמח לקבל הסבר תודה
  4. לפי דעתי פרסומת ממש יפה. לפני כמה זמן, בתקופה של הפרסומת הראשונה, עשו עליה פארודיה עם סיטרואן דז'ה-וו....זה היה גדול!
  5. מישהו יודע עם תיהיה עונה שניה ?
  6. האם המונדיאו עברה מתיחת פנים בשנת 2004?
  7. המלצה שלי - מונדיאו. שדרוג מעולה של הפוקוס, מרווחת, מהנה, מפנקת ונוחה. רק גיר טיפה מסרס.
  8. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    סליחה? שחכת שלפאסאט יש גיר 6 הילוכים, מנוע פחות "חזק" אבל בביצועים הסובארו לא מתקרבת אליה - 10 שניות ל100 לפאסאט לעומת 11 וחצי שניות לסובארו (בעקבות הגיר והמשקל של מערכת ה4 על 4) מערכת ה4 על 4 לא ממש עוזרת במקרים האלה, אולי היא תתנהג טיפה יותר טוב, זה הכל. אפילו מונדיאו מתנהגת יותר טוב מB4. אל תזלזלו בפאסאט, נכון שהיא יקרה, אבל רכב מעולה, ואל תבינו אותי לא נכון - הB4 מאוד משתלמת, אבל עדין מרגישה זולה ליד הפאסאט.
  9. 8 תוכניות. וחבל- אולי ערוץ 10 החליט להוריד את התוכנית.
  10. בנצי, לאנטיס ידנית יהיה מאוד קשה למצוא. אך לא חסרות ידניות באופציות האחרות שציינת.
  11. תפסיק לסחוט את חברי הפורום ותחכה בסבלנות לתשובה האיביזה בגרסא האוטומטית די עגלה (15 למאה). צריכת דלק טובה, אך מומלץ שתקנה דגם עם תיבה ידנית.
  12. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    הוא לא ימצא ב180. רק 2.0 חדשה. וSHAPER , תגיד לי מדוע אתה חושב שהB4 עולה על הפאסאט בכל פרמטר אפשרי?
  13. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    אז למה דווקא B4 או פסאט? יש גם טויוטה פריוס שהיא עונה לך על כל הדרישות.
  14. Niv A

    המלצה לרכב עד 180K

    לא כזאת חסכונית , אבל אפשר לקנות אותה מונעת בגז . אני בכל מקרה, הולך על פאסאט יד שניה - רכב יותר יוקרתי ויותר יצוגי לדעתי.
  15. כן זה הארוע שהיה בבית גוברין
  16. תודה לך. יש לי שאלה : עם , ובמקרה, חברת הביטוח לא תכריז על האוטו כטוטאלוס, והרכב יתוקן וכל החלקים יתוקנו. האם יהיה עדין מכת שלדה? או שניתן לתקן את זה במוסך? במקרה והכל תוקן, האם מקבלים על הרכב מחירון שמוכרים אותו או הרבה פחות? תודה
  17. פשוט מזעזע אנשים באמת מתים מכאלה שטויות.
  18. שלום לכולם אני חייב הסבר לגבי הרמות גימור. אני יודע שיש רק גיאה בארץ, משנת 2002 , אבל בחלק מהמכוניות ראיתי מערכת אודיו מובנית, חלקם עם בקרת אקלים וחלק עם מזגן רגיל. חלק עם דיפוני עץ, חלק עם ריפודים מפוארים יותר, חלק עם פחות. יש מונדיאו'ז עם טאסות ויש עם מגנזיום. מה בדיוק הולך פה? ובקשר לתמורה למחיר - לפי דעתי זה הרכב הכי משתלם - ב70 אלף ש"ח אפשר לקנות אחת שמורה שנת 2003. ראיתי גם ב50K שנת 2002 אבל עם ק"מ גבוה. הק"מ גבוה (170) אמור להתריע? אשמח לקבל עוד מידע על הרכב תודה
  19. לא לאנצ'יה תודה. המועמדות : פורד מונדיאו 203 סאאב 9-5 2001 וולוו S80 2000-2001 מנוע T6 אופל אומגה
  20. פארקרס
  21. אז אי אפשר למכור אותו לחלקים למה אתה צריך חלקים של סאאב? ולנושא- הסיפור הזה לוקח מינימום 30 ימי עבודה? יש מקרים שזה לוקח הרבה יותר לא? ולא ניראה לי שאבא שלי עשה זכרון דברים עם הבן אדם, אבל הוא לקח ממנו את הפרטים.
  22. הייתה לנו בשנת 97 אופל אומגה. קנינו אותה חדשה מהחברה עם כל התוספות ומחרנו אותה אחרי שנתיים במחירון וקנינו את הסאאב. האומגה רכב מעולה, חוץ מטיימינג שלא החלפנו בזמן, אני לא זוכר בעיות אמינות כלשהם. אומגה , מונדאו וסאאב 9-5, וגם וולוו S80, הם האופציות. אשמח לקבל עוד הצעות.
  23. תודה לך נקמיצ'י. עם הרכב הלך טוטאלוס,, אז אני עדין יכול למכור אותו לחלקים וגם לקבל כסף מהביטוח? או שהרכב עובר לידי הביטוח והם כבר מוכרים אותו למגרש? האוטו ממש חדש - יד שניה ורק לפני שנה הוחלף טורבו , מנוע 2.0 טורבו , אוט', דגם CS 5 דלתות. רק לפני חודש וחצי עברה ראש מנוע וטיפול ענק בהשקעה של 15 אלף ש"ח. עצוב עצוב.
  24. אני, מת על סאאב, אני רוצה שאבא שלי יקנה 9-5 שנת 2002 במחיר מגוכך. כמובן שמקבלים את כל הפינוקים והתוספות, אבל סאאב, אךךך איתה היה לנו רומן נבגד. האוטו לא מפסיק לעשות בעיות, אבל עדין נשארנו איתו מסיבה אחת- אי אפשר להפרד ממנה, יש בה משהו מיוחד שאין בשום מכונית אחרת. אבא שלי סיכם לי את ה8 שנים שלו על הסאאב "אני בסאאב בחיים לא נוגע", אבל בגלל שגם וולוו לא ממש מצתיינת באמינותה, אולי אפשר לשכנע אותו לקנות אחת. מאזדה 6 לא באה בחשבון. אשמח לקבל עוד הצעות.
  25. אוקי אני צריך לציין שלקחו את האוטו למוסך בתל אביב על גרר. יום ראשון בא שמאי ומחליט עם האוטו הלך טוטאלוס או שיש אפשרות לתקן (על חשבון הביטוח כמובן). אמרתי לאבא שלי שבשום פנים ואופן לא יסכים לטפל מהסיבות הבאות: 1. בחיים לא נוכל למכור את האוטו, וגם עם כן אז במחיר מגוכך. 2. לאוטו יהיה קצה שלדה, גם עם נרצה או לא נרצה 3. לאוטו ירד הערך ברמות גבוהות, וכמו שציינתי לא נמכור אותו. שאלת השאלות- במידה וכן האוטו נחשב כטוטאלוס , והנהג השני הודה שהוא אשם, ויש לו ביטוח והוא מכוסה (אבל אנחנו לא מכוסים כי אין לנו מקיף) , אז מתי נראה כסף? אנחנו נקבל מחירון על הרכב או 90 אחוז?
×
×
  • תוכן חדש...