Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    דיהטסו אפלאוז

    רכב די אמין. זכור- ב92, האפלאוז היא עם קרבורטור (פחות כ"ס) וגם גיר אוט' 3 הילוכים. מ94 היא מגיעה עם הזרקה וגיר 4 הילוכים. יש לבדוק שברכב שאתה קונה השתמשו רק במים אדומי\ירוקים\ מזוקקים, ולא מי ברז. הבלוק עשוי מסגסוגת, ורכב שלא השתמש במים הנ"ל צפוי לשבוק חיים בקרוב.
  2. הם אמורים , לפי המחירון, לרדת ב5 אחוז. ל2 הרכבים יש ABS , ו4 כוכבים במבחני הריסוק. בבורה 2.0 אם אני לא טועה, יש ESP כסטנרדט. אבל כמו שאמרתי, קשה מאוד למצוא אוקטביה 2.0, בורה יותר קל למצוא. איזה רכב היית מציע לך לקנות? יש הרבה, פורד מונדיאו שנת 2002 יכולה להכנס בכיף לקתציב, גם בורה\אוקטביה הם מכוניות טובות. יש גם צרפתיות - פיג'ו 406 לדוגמא. יש הרבה רכבים , תלוי מה אתה מעדיף.
  3. עם אלו 2 (בליסינג) האופציות- הייתי בוחר ב206. בתור לקוח פרטי- הייתי בוחר באקסנט (חדשה וחדישה יותר, מנוע וגיר טובים).
  4. שלום שאלת הרבה שאלות. הS75 מגיעה עם 75 כוחות סוס, די זריזה. יש גם S75 3 דלתות, יותר קל למצוא כאלה מאשר 205 3 דלתות. הפונטו (לדעתי) יותר יפה מה205, אבל הכל עניין של טעם. 2 הרכבים בעקרון אמינים, חבר קנה פונטו S60, ללא הגה כוח (סטנדרט) , אחרי השכרה ואחרי 150 אלף ק"מ והרכב מפגין אמינות מצויינת. הפונטו רכב מאוד זריז, אך גם ה205 (1.4 75 כוחות סוס) די זריזה. לפונטו יש הזרקה חד נקודתית. ל205 יש בעיות (אם אפשר לקרוא לזה כך) בדש בורד - הוא פשוט מתפרק, אז תשדל למצוא אחת עם דש בורד במצב טוב אני בעקרון, הייתי הולך על הפונטו. מקווה שעזרתי.
  5. עכשיו נחכה שה"קהל" יזיל דמעה ויגיד "אווווו" פשוט תתן הגדרה לרכב מנהלים מבחינתך, כי הצעת את הבורה ואת האלרו באותו משפט. תן דרישות מסוימות ונשתדל לעזור לך
  6. לא, כנס לYNET CENTER, יש שם מחירון לוי יצחק. בטוח שהיא לא עולה 20 אלף, אלה בסביבות 25-30
  7. לא חסרות גם NA אוט'. באתר YAD2, הסוכן של אוטודיל, פרסם את אותה המודעה, אך במחיר של 120 אלף ש"ח, כנראה שהוא הבין את השוק של המיאטה, והבין שמיאטה לא מוכרים במחירון
  8. ההונדה והקורולה , שניהם רכבים טובים. ההונדה יותר חדישה, ובעלת מנוע וגיר טובים יותר (5 הילוכים לעומת 4 בקורולה) המחיר של הסיוויק לא משתלם, כי במחיר שלה, סתם דוגמא, אפשר לקנות מאזדה 3 2 ליטר, מאובזרת, או RUNX Laxury שמגיע עם כל התוספות. שלא נדבר על ה5 דלתות (שהמחיר שלה מתחיל ב170+ ומגיע ל220 כמעט ) כמו שאמרתי למעלה, הכל עניין של תקציב, והכל תלוי בפותח הת'רד
  9. או דיהטסו אפלאוז מ94, אוט' (מערכת הזרקה, גיר אוט' 4 הילוכים) חבר שלי קנה אחת כזאת לפני כמה חודשים במחיר רצפה, פשוט רכב ששווה כל שקל.
  10. למרות שעם היא תתפשר על ידני, פונטו זאת אופציה טובה, למרות שיש יותר טובות.
  11. ברמת LS אתה אפילו מגנזיום לא מקבל. בקורולה הכי מפוארת, (RUNX Luxary) מקבלים מגנזיום, סאנרוף, דיפוני עץ וכ'ו וכ'.
  12. Niv A

    חדשות רכב.

    דווקא הפנים די מושך ניראה טוב מאוד לעומת המאליבו הנוכחית. שלא נדבר על העיצוב. כמו שאמרתי , בתמונות הכל נראה טוב ויפה, צריך לחכות למבחנים.
  13. באיזו סוכנות הונדה אפשר לראות אותך? שאתה אומר מודרנית, למה אתה בעצם מתכוון? בטיחותית יותר? לא ממש נכון, שניהם קיבלו 4 כוכבים במבחני הריסוק. לפי דעתי הקורולה יותר משתלמת, והכל עניין של תקציב.
  14. כן, שמגיע בלי הגה כוח ובאוטומט היא די עגלה (נו, כמו כל 1.3 אוט' ישנה ) למה לא דיהסטו סיריון 1000 סמק? שנת 99-00 נכנסת לתקציב.
  15. ואל תשכח שהיא די מכוערת לעומת ה206. למה שלא תשדרג לרכב אחר , לו דווקא הנ"ל.
  16. Niv A

    חדשות רכב.

    לא. בגלל ששברולט הבינו שהרכבים שלהם הם גרועים, עכשיו הם מנסים לפתוח דף חדש, והדגישו שיהיה שיפור מבחינת הנאה מנהיגה שלדה וכ'ו. למה לא לתת להם הזדמנות? ובקשר לאיכות גבוהה- רואים שיפור אדיר מהמאליבו הנוכחית. נקווה שגם ככה במציאות
  17. Niv A

    יבוא אישי

    אני מדבר על האמר חדש מהסוכנות. ואל תגיד לי בסביבות, אני רוצה לדעת כמה מיסים המדינה הדפוקה הזאת לוקחת לי.
  18. Hollyyy SHIT ! WTF מה זה הדבר הזה! :shock: חשבתי שזאת סתם סיירה עם פילטר פתוח
  19. אתה מתכוון אולי למבחן שהוא עשה בתוך הסרט הארוך והחדש שלו.
  20. Niv A

    חדשות רכב.

    תודה אדון מצמץ לפי דעתי המאליבו החדשה יכולה להיות המכונית הכי חשובה שלהם השנה. אולי סוף סוף היא ברמה של האירופאיות (או במקרה שלה, לפחות יפניות) הן מבחינת איכות חלקים והן מבחינת מנוע והנאה מנהיגה. אני אומר את זה (ובדרך כלל אני לא אומר את זה על אמריקקיות), בגלל שהיא ניראית פשוט מדהים! מחכה שתגיע לארץ
  21. עם מעניין אותך אוט', יש באוטודיל MX5 שנת 2004 אדומה, 30 אלף ק"מ ב89 אלף ש"ח. לפי דעתי לחטוף!
  22. בין הקורולה הכי מפוארת לסיוויק הכי זולה
  23. Niv A

    יבוא אישי

    לא ממש הבנתי את השיטה החדשה. לדוגמא, אני רוצה ליבא האמר שעולה בארצות הברית 59 אלף דולר. כמה הוא יעלה לי כולל מיסים וכולל הכל עם אני מביא אותו לארץ?
  24. Niv A

    חדשות רכב.

    שלום לכולם למישהו יש תמונות של השבי מאליבו החדשה? היא פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה !
  25. שלום אפשר לדעת בבקשה מה מיוחדת בפורד הזאת? למרות שהיא הנעה אחורית, בטוח שיש בה עוד משהו מיוחד שהיא עומדת מול קלימאן
×
×
  • תוכן חדש...