Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. את הבורה ואת האוקטביה בגרסאת ה1.6 יהיה הכי קל להחזיק (טיפולים, דלק , ביטוח יותר זולים) לאלרו שוק בעייתי, מנוע 2.4 די ישן, צריכת דלק נמוכה יותר מהנ"ל. המנועים של הבורה ושל הסקודה הם אותם המנועים, ולכן אין כל כך הבדל עקרי. יהיה לך קשה למצוא אוקטביה 2.0 ואני לא יודע עם יש בכלל.
  2. הצריכת דלק היא ממוצעת או שבעיר היא בין 7-10 ? ו: הבנתי שלך אין מערכת אודיו מובנית, אך בקרת אקלים דיגיטלית יש לך? ועכשיו סוף סוף ברור לי שמערכת מובנית יש רק מ2004 (אבל גם במודעות בYAD2 ראיתי מונדיאו 2004 בלי מערכות מובנות) , ושדיפוני עץ יש גם מ2004 (לאחר המתיחת פנים) הבנתי גם שלאחר המתיחה, יש גם כל מיני תוספות חדשות כמו ידיות כרום, פנסים שונים מאחורה, גריל שונה, דיפון עץ ומערכת מיבנית. עם אפשר, תשובות לשאלות האלה. תודה
  3. ה20 כוחות סוס האלה לא הופכים את הXS לM5 מפלצתית. בגלל זה ציינתי שמרגישים שינוי בתאוצות, אבל לא משהו משמעותי
  4. אז רגע, מה אתה בדיוק רוצה שנגיד לך? עם אתה רוצה 106, תקנה. אבל אמרו לך למה לא כדאי לך לקנות. שיקול שלך.
  5. Niv A

    מרצדס או ב.מ.וו ?

    תבדוק טוב טוב. למרצדס יש בהרבה יותר דגמים מלBMW. סדרה 1 3 5 6 7 , X5 X3 Z4. מול A B C E S CLS SLK SL CLK SLR וטו וכדומה. יש גם R קלאס עם אני לא טועה. ואני לא מחשיב את מיבאך\רולס או סמארט\מיני.
  6. כן, בעקרון ה20 כוחות סוס האלה לא כאלה משפיעים. אולי תרגיש שינוי קטן בתאוצה.
  7. Niv A

    מרצדס או ב.מ.וו ?

    מרצדס מוכרת יותר מBMW כי יש לה פי 2 דגמים ממנה, אז מין הסתם שהמכירות יהיו בהרבה יותר גבוהות. בכל מקרה, אני תמיד אהבתי את הדור הקודם של BMW, מאז שכריס באנגל הגיע, BMW כבר לא מרגשת אותי יותר. מרצדס לדוגמא, תמיד אהבתי ותמיד יאהב, למרות השמרנות
  8. עם יש בעיה עם שומרי שבת, תעשו את המפגש כמו שאנחנו עושים בראשון - ימי שישי בשעה מוקדמת. ורעיון טוב לעשות את המפגש באשקלון, אבל אין כזה הבדל בין אשקלון לאשדוד.
  9. מה שמרגיז בכל הסרט הזה , שקלארקסון בא לארה"ב בגישה של "מכוניות אמריקאיות זה חרא, ואני יוכיח לכם עוד יותר כמה הם חרא !" הוא בא בגישה לא הוגנת, כמו לדוגמא ביואיק לה-סייבר שנת 94 שהוא בחן " זה הרכב הכי גרוע שנהגתי בו בחיים שלי". למה אתה בדיוק מצפה?!
  10. שיט! הפסדתי את הפרק של היום יש למישהו מושג איך אני יכול להשיג אותו?
  11. הSSC הזאת ממש ניראית כמו דיאבלו שעברה מתיחת פנים זאת פXקינג סופר קאר, לא יכלו להשקיע קצת בעיצוב?. ועם כבר השקעה בעיצוב- הפרארי האחרונה פשוט מדהימה
  12. מה זה משנה עם המורה מחזיק את הטלפון ומדבר, או שהוא מדבר לדיבורית? זה לא שהוא נוהג באוטו וצריך להתרכז בנהיגה, מה שהוא צריך לעשות זה להסתכל על הכביש, להיות ערני, ושהרגליים שלו יהיו מוכנות למקרה לא צפוי. לא ניראה לי שבזה שהוא לא ישתמש ביד הימנית שלו, ישנה משהו.
  13. אז לפי דעתי תחפש רכב אחר. אתה לא חייב לקנות רכב בכוח.
  14. Niv A

    יונדאי קופה

    אולי קודם כל תשנה כותרת ואז נמליץ לך. תן דרישות נוספות שאתה רוצה מהרכב.
  15. מנסיון רב שלי על הקורולה, אני יכול רק לשבח את הרכב הזה. רכב מרווח ביותר, ניראה טוב ואלגנטי. מנוע מעולה, גיר מעולה, זריזה. בקשר לאיכות הרכבה - זה באמת נכון, אין קרשקושים ושום חלק עד עכשיו לא זז מ"מ מהמקום. מושב אחורי מרווח ביותר, אך אני חייב לציין שאין הרבה מקום לראש (טוב אולי בגלל שאני קצת גבוה). מבחינת בטיחות - המאזדה והקורולה באותה הרמת בטיחות, אך במאזדה מקבלים 2 כריות אוויר יותר. בכל מקרה, הייתי ממליץ על הRUNX שהיא בעלת השוק הכי טוב שראיתי עד עכשיו, ונמכרת בכיף מעל המחירון.
  16. לפי דעתי משהו פה ממש מסריח. עם יש לך הזדמנות לבטל את העסקה, בטל. עם לא, נסה לבקש הנחה נוספת , ותטען שרימו אותך (תאמין לי שזה יעבוד)
  17. האם באמת היתה גרסאת XSI אך היא לא זכינו לראותה בארץ או שאין? בקשר לXS- עד שנת 2001 הגיע ה1.6 עם 90 כוחות סוס. מ2002 הגיע עם 110 כוחות סוס. לא הגיוני שתראה XS שנת 2000 עם 110 כוחות סוס (אלא עם הם "שיפרו" את הרכב עם תוספות כמו פילטר אוויר וכו' ) רכב מאוד מהנה לנהיגה, בעל שלדה והיגוי מעולים, בעל שוק טוב ומראה מעולה.
  18. תגיד, אתה רציני? זה רכב לבן אדם בן 50 שצריך רכב מנהלים איכותי, ולא פחות מזה. הרכב הזה או ימכר , או יעבור אלי בעוד חצי שנה -שנה. מהי צריכת הדלק של המונדיאו, ואשמח לקבל תשובות לשאלות הנ"ל. תודה
  19. אפשר גם לקבל הנחה על הC4, בנוסף לירידת המחירים. עסקה טובה
  20. תודה! תשובה מבעל נסיון הבנתי שלך אין מערכת אודיו מובנית, אך בקרת אקלים דיגיטלית יש לך? ועכשיו סוף סוף ברור לי שמערכת מובנית יש רק מ2004 (אבל גם במודעות בYAD2 ראיתי מונדיאו 2004 בלי מערכות מובנות) , ושדיפוני עץ יש גם מ2004 (לאחר המתיחת פנים) הבנתי גם שלאחר המתיחה, יש גם כל מיני תוספות חדשות כמו ידיות כרום, פנסים שונים מאחורה, גריל שונה, דיפון עץ ומערכת מיבנית. אשמח לקבל עוד תגובות. תודה!
  21. אין, אני כבר שבועות שלמים מחפש בYAD2 מונדיאו 2002 מיד פרטית. מצאתי רק 2 אך עם ק"מ מאוד גבוה (170K). בכל מקרה, אשמח עם תענו לי על השאלות הנ"ל. תודה
  22. שלום לכולם לאחר שהרכב שלנו הושבת , אבא שלי מחפש רכב חדש. הקתציב לא גדול במיוחד - בין 60-ל80K ש"ח. אני חייב לציין שהרכב יהיה אצלו זמני לחצי שנה-שנה מקסימום עקב קניית רכב חדש. ישר חשבתי על פורד מונדיאו 2002, שהמחירים שלה לא גבוהים כלל , בין 50-60 אלף ש"ח. הרכב בפורום מאוד מומלץ, בעל התנהגות שלדה ומנוע מעולים וכ'ו. הבנתי שדגם 2002 הם מהראשונים שהגיעו לארץ. האם יש מחלות ילדות שאני צריך להזהר מהם? מבחינת אבזור - הבנתי שהמונדיאו מגיע כסטנדרט (!) עם קרוז-קונטרול, בקרת אקלים ומערכת אודיו מובנית, ודיפוני עץ (שלא ראיתי בדגמים של 2002 ) ראיתי בכמה תמונות בYAD2 שלא כל המונדיאו מגיעות עם מערכת מובנית, למה זה? הרי כולם הגיעו לכאן ברמת אבזור הגבוהה - GIHA. בקשר לכריות אוויר - כמה יש ? 4 או 6? שחכתי לציין באבא שלי היום עשה נסיעת מבחן על מונדיאו 2004 מליסינג והוא ממש אהב אותה, אך המלצתי לו לרדת בשנות. האם בעקרון מונדיאו היא עסקה טובה? צריך לזכור שהרכב צריך להמכר עוד שנה, ואנחנו לא רוצים להתקע\ להוריד מהמחירון בזמן המכירה כי שמתי לב שאת הרכב מוכרים הרבה מתחת למחירון. אשמח לקבל חוות דעת ועצות תודה!
  23. בשיא הרצינות, צריך לארגן הפגנה ענקית ותקשורתית כמו שהיה בערד!
  24. זאת אומרת שמכוניות מנהלים או סאלון ששוות יותר, הערך שלהם ירד בכ10-15 אלף ש"ח? הכוונה עם רכב שעולה במחירון 2006 190 אלף ש"ח , יעלה פחות 8-10K ש"ח?
  25. למה לא להדרים לאיזור תל אביב ואז כולם יגיעו?
×
×
  • תוכן חדש...