Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. פיאט מולטיפאה?
  2. לסלי היקר, כל הקטע פה זה זכרון טוב, והכרה של רוב הרכבים שיש היום בשוק.
  3. שלום בר. העניין עם האופל בהתקדמות רצינית. נעדכן אותכם כמובן בהמשך בקשר לדגם - אנחנו נילך או על מונדיאו 2004, או אומגה משנת 2000, וניראה לי שמהS40 ירדנו כי במחיר שלה קונים אומגה. בינתיים האופל בעדיפות ראשונה כרגע בגלל כל החבילה הנאה שמקבלים.
  4. FJ נכנס בתקציב שלך ועוד ישאר לך עודף! וגם, בעל ביצועי שטח מאוד טובים, אמינות של טויוטה? , ניראה טוב מאוד ונדיר בארץ. בהתחשב בעובדה שהלאנד קרוזר כבר די ישן ומאוס, ומהצ'ירוקי אני לא ממש מתלהב, אז הביררה הטבעית היא או הטוארג או הFJ. אולי הFJ לא ימצא חן בעיני אימא שלך מבחינת מראה?
  5. תודה רבה על ההשקעה רק חבל שהתמונות מטושטשות קיבלתי נתונים בה"פ על הS40 T רגיל מגיע עם 163 כוחות סוס 74 מגיע עם 200 כוחות סוס. בעקרון, אני יודע שעדיף את האופל אומגה, אבל איך העניין של הנוחות והאיכות חומרים בS40? כי אמרו לי שהיא די נמוכה. באומגה המחליף דיסקים נמצא בבאג'אז או בדש בורד? המערכת שמקבלים באומגה MV6 היא של BOSE ? הפנסים הם פנסי קסנון כסטנדרט? מה לא מקבלים באומגות רגילות שכן מקבלים בMV6 תודה
  6. עדכון - אבא שלי עכשיו לראות S40, התברר שהאוטו במצב מחפיר, הוא גם לא ידע שהאוטו אצל סוחר, ושהוא גילה את זה, הוא די התעצבן. בכל מקרה, אבא שלי גם די רציני בעניין האומגה, ההתמקדות שלנו זה באומגה MV6 משנת 2000 ומעלה. האומגה באותו מודל כמו של הS40, עולה בדיוק אותו הדבר, בגלל זה יותר משתלם לקנות את האומגה כי מקבלים ממש הרבה .
  7. T4 די זריזה (7.8 שניות למאה) - אבל אני לא יודע עם הנתונים מתייחסים למנוע עם ה200 כ"ס או למנוע עם 170 כוחות סוס. בכל מקרה- אנחנו ממש אהבנו את האומגה שלנו, אוטו באמת מפנק ומפואר. אני זוכר שלא החלפנו טיימינג בזמן ואז אבא שלי אכל אותה במוסך . בכל מקרה- ספר קצת על האבזור שמקבלים בMV6, ועם יש לך תמונות אשמח לראות בה"פ או כאן. תודה
  8. לא קניתם בסוף רובר 75 ? בקשר לאומגה, מצאתי גם אומגה 3 ליטר שנת 2000 אבל עם ק"מ גבוה, ה3 ליטר היא הגרסא הכי מאובזרת ומפוארת? לנו הייתה אומגה 98 2.6 או משהו כזה. בכל מקרה, נתמקד בS40 ועל השאלות ששאלתי. תודה
  9. אבא שלי נסע על הרכב היום 3 שעות, הוא די אהב את הרכב והתלהב ממנו. אני כמוך, לא ממש אוהב את הפנים, החיצוניות דווקא די אלגנטית. ובקשר למה שאבא שלי מעדיף - רכבי מנהלים מפנקים, שיראו טוב ויסעו טוב. בעקרון בתקציב שלו אפשר לקנות אופל אומגה, אבל כבר הייתה לנו כזאת. מישהו יודע מאיזה שנה האומגה עברה מתיחת פנים? חזרה לוולוו - המחירים של S40 שנת 2002 נעים בין 60-80K ש"ח, שזה סביר. בקשר לחלקים עם מיצופישי כריזמה, איזה חלקים הם בדיוק חולקים!? אני יודע שרק רצפה. בקשר לנתונים מפרקרס אני מבולבל - הT4 מוציא 200 כוחות סוס או 170? ה2.0 ליטר אוטמוספרי מוציא ב136 או 124 כוחות סוס כמה הT הרגיל מוציא? יש שם כל כך הרבה סוגים של מנועים, שאני לא יודע מה מתאים.
  10. שלום לכולם רציתי בבקשה לדעת, נתונים על המנועים הבאים של וולוו S40 : 2.0 אוטמוספרי אוט'. 2.0 T 2.0 T4 הרצתי חיפוש בפורום, וגם ב CARFOLIO ולא ממש מצאתי. מה ההספקים והביצועים של המנועים, מספר הילוכים בגיר. מי מבין השלושה הכי עדיף, ואיזה מבין המוגדשים הכי אמין. אבא שלי הלך לעשות נסיעה על וולוו T4 , והוא ממש התלהב ממנה, וכמובן שהמטרה היא לרכוש אחת כזאת. איך הרכב מבחינת נוחות נסיעה ואיכות חומרים? ואיך הרכב בכללי , מומלץ\לא מומלץ. תודה מראש
  11. מנוע SDI, הוא ללא טורבו, לדוגמא - 1.9 SDI של גולף , מוציא 60 ומשהו כוחות סוס, שאותו מנוע עם הטורבו מוציא בין 90 ל110 כוחות סוס. בעקרון הSDI יכול להיות יותר אמין, מכיוון שאין לו טורבו,אבל זה לא בהכרח נכון.
  12. Niv A

    חדשות רכב.

    איזה שיפור אפשר להשיג ממנוע 3 ליטר עם 258 כוחות סוס? (למרות שלקסוס מוציאה 306) אפילו מנועי 3.5 לא מוציאים כזה הספק . ולפי מה שקראתי במוטוקאר , אין שיפור במנועים.
  13. למה לא פיג'ו 206? רכב די אמין. יאריס קשה מאוד למצוא, וגם עם כן תמצאי, ירצו עליה מעל המחירון.
  14. אני כבר מכיר את המשפט הזה בכל מקרה, תודה לכולם.
  15. עדכון מצער אבא שלי הלך לראות את האוטו, ובוא נגיד ככה שהוא לא הקאפ אוף טי שלו. בקיצור, הוא אמר שהמערכת ההידרואלית איטית ולוקח לה הרבה מאוד זמן לעלות ולרדת, המנוע משמיע רעשים מוזרים, והפנים- באמת ניראה כמו אחד שעבר 400K ק"מ, זוועה. הוא חשב שעל הניר מוצאים מציאה, אך בסוף התברר שלא.... תודה לכולם!
  16. אבא שלי קונה את הרכב במחיר הכי נמוך שתוכל לדמיין לקסנטיה שנת 2000 קסנטיות 2000 נמכרות בין 30-55 אלף ש"ח, כבר בדקתי ביד 2.
  17. Niv A

    חדשות רכב.

    חוץ מפנסים וידית הילוכים, אני לא רואה פה שינוי. זה נקרא מתיחת פנים?
  18. עם היית קורא את ההודעה הראשונה היית מבין. הרכב ישרת את אבא שלי חודש - חודשיים , אחר כך יעבור לידי אימא שלי, והוא קונה אוטו אחר לעצמו (מונדיאו, סאאב וכ'ו) עקב במחיר הממש נמוך, אפשר להתפשר על הק"מ הגבוה (בגלל זה גם המחיר נמוך ) בקיצור, האוטו יד ראשונה, ומטופל בחברה, אני יגיד לאבא שלי שיבדוק הסטוריית טיפוליפ וכ'ו יש מכוניות שיכולות להחזיק גם עד 700 אלף ק"מ, אולי הקסנטיה היא אחת מהן.
  19. לפי מה שהבנתי, אבא שלי לא מתכוון לקחת את הרכב לבדיקה. יש איזה מוסך שמתמצא בסיטוראנים למינהם, ויודע לבדוק טוב מערכות הידרואליות?
  20. תודה, אבל עם אפשר תשובות גם על שאר השאלות שלמעלה תודה. האם בקרת שיוט סטנדרטית בקסנטיות? איזה עוד אבזור מקבלים?
  21. כן, אבל מה התפקיד שלה במערכת? ובעקרון, התפקידים של המערכות הנ"ל זה להעלות ולהוריד את הרכב? איך זה עובד? יש מתג ואתה בוחר כמה הרכב יעלה או ירד, או שהרכב בכל התנעה עולה קבוע? כמו שאמרתי, אני לא מבין בקסנטיות, ולא בסיטרואן, ובגלל זה אני פונה למומחים
  22. אוקי, אפשר בבקשה הסבר לגבי ההבדלים בין 2 המערכות. תודה. ומה זה בדיוק בומבה? ולמה צריך להחליפה כל כמה חודשים. המנוע - הבנתי שהוא מגיע עם 132 כוחות סוס, 16V.
  23. חיפוש כבר עשיתי ולא מצאתי תשובות. אז אתה אומר לי שאין מערכת הידרואלית , כמו בBX לדוגמא? איך אתה מגדיר "מערכת רגילה". מה ההבדלים בדיוק?
  24. המערכת ההידרואלית לא אמורה להיות סטנדרטית בכל הקסנטיות?
  25. מעניין מתי יגיע השלב שמי שמוציא רישיון על אוט' יכול לנהוג גם על ידני. באירופה כבר יש את זה. מישהו יודע?
×
×
  • תוכן חדש...