אוקי, ביטוח נהג צעיר יהיה מחר לאוטו של אימא, עליו אני יוכל לנהוג.
על רכבים אחרים שמבוטחים אני לא אוכל לנהוג, למרות שבעקרון אני אוכל, אבל לפי מה שציינתם למעלה, במקרה של תאונה עם נפגעים אני לא מבטוח.
אני לא רוצה לקחת סיכון ולעשות טעות, אבל די חבל שאני לא יכול לנהוג במכוניות שמבוטחות, אך ללא ביטוח של נהג חדש! זה ממש מגביל כל הקטע הזה.
נהג מעל גיל 24 יכול לנהוג בכל רכב שבא לו, בתנאי שהוא מבוטח, אך נהג צעיר מוגבל רק למספר רכבים המבוטחים כנהג צעיר.