Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. חצופים! אז מה הביטוח ללא ההשתתפות העצמית שווה פה? עם אני נכנס בפרארי האדומה שיש פה בארץ, אז נדפקתי חזק
  2. הינה עוד אחת שחושב שהוא מבין וטוען שצרפתיות לא אמינות
  3. רק אל תשכח שאין לו שוק בגרוש, והרכב בקושי נמכר. בעקרון הוא רכב ממש יפה וטוב, רק חבל שהביקוש קטן.
  4. אוקי היום ביררתי עם אבא שלי את התהליך שהוא עשה. הוא עשה לי ביטוח חובה + צד ג' ללא השתתפות עצמית. אז בדיוק עברה לידי היום סדרה 7, אז אמרתי לו "עם אני נכנס בה וגורם לטוטאל לוס , מה קורה?" אז הוא אמר לי שאני לא משלם כלום, והביטוח משלם את כל הנזק, גם אם הוא קרוב למיליון ש"ח.
  5. Niv A

    האם עברתי את הטסט ?

    בדיוק. אז לפי המצב הנתון, לא ניראה שהוא עבר.
  6. Niv A

    חדשות רכב.

    VW לא אמרו שהם ממהרים להוציא מחליפה לגולף עקב אי הצלחתה בעולם? אז למה בדיוק הם מוציאים עוד גרסא לגולף?
  7. Niv A

    האם עברתי את הטסט ?

    את הטסט שלי עשיתי ברמלה, למרות שאני תושב נס ציונה. שם הטסטרים ממש קשים, די קשה לעבור אצלם. אותה אחת שעשתה איתי את הטסט, נכשלה בגלל ששפשה את המדרכה בזמן שהיא עשתה חניה. להזכיר שהתעללו בנו קשות ונתנו לנו לעשות חניה ליד מיניבוס (שזה היה מאוד קשה), אני הצלחתי אך היא לא. צריך הרבה מזל בטסטים.
  8. ז"א, שיש סיכוי ש911 טורבו אוט' מגיע ל100 בפחות מ3.7 שניות? עם לדוגמא, אנינוסע על נורית אדומה, שוקל 70 קילו, תא מטען ריק, ואין לידי אף אחד, אז המיאוץ יכול להיות בהרבה יותר מהיר. בידני זה קצת שונה, כי כל נהג מעביר הילוכים בזמן שונה מנהג שני.
  9. עשית את הבחירה הכי נכונה. חבל שאין לך בבחירה הונדה ג'אז היית בכיף יכול להכניס את הכלי למושב האחורי.
  10. אוקי חברים, ביטוח חובה עשיתי, צד ג' גם. עלה הרבה, אבל זאת הוצאה שאני שמח להוציא די חבל שאני לא יכול לנהוג ברכב של הידידה, כי כל מי ששאלתי אותו לא ממש שמע על המילה "ביטוח צעיר" , כולם טענו בפני שביטוחים מגיל 17 עד 24 עולים אותו הדבר, וזה לא ממש משנה.
  11. Niv A

    האם עברתי את הטסט ?

    מנסיון שלי - הטסטר נגע לי בהגה שלא בצדק, ולמרות זאת נכשלתי. חביבי, רוב הסיכוים שנכשלת, ועם עברת אתה באמת בר מזל
  12. היום אבא שלי עשה לי ביטוח חובה + צד ג' לנהג חדש. לא הבנתי את הקטע של ההשתתפות עצמית - עם יש לי פוליסה ללא השתתפות עצמית אז אני לא משלם כלום לנזק שעשיתי לרכב אחר? אז זה אומר שהמחיר של הפוליסה יהיה יותר גבוה לא? מבקש הסבר. תודה
  13. שלום לכולם אני כבר למעלה מחודש מנסה להחליף תמונת סמלון, אך אני לא מצליח. התמונה שאני רוצה להשים מתאימה לגודל שדורש הפורום. שאני מעלה את התמונה, הוא עובר עמוד ורושם לי " This JPEG image has the incorrect file extension. מה זה בדיוק, ואיך אפשר למצוא לזה פתרון. תודה ניב
  14. אני מבין שלהתקין מערכת אומללה זה סיפור! בנייה בדלתות אני לא יעשה, אני רוצה להתקין בדש בורד....יש קומפ מורל פלוס 4.5 אינץ'? ולא הבנתי למה צריך לעשות חיתוך של פח? אין שם בכלל מקום ל6X9? תודה
  15. שלום לכולם יש לאימא שלי מערכת זוועתית , כן כן רק רדיו טייפ ורמקול אחד שבקושי עובד. החלטתי לקחת יוזמה ולקחת את המערכת של אבא שלי ולהתקין באוטו של אימא. הרכב הוא מיציפישי לנסר 1992 רציתי לדעת מה הם מידות הרמקולים, גם מאחורה וגם מקדימה, כי אני הולך להתקין מאחורה 6X9 של פיוניר, וקומפוננט שעוד לא קניתי של מורל . המערכת תגיע עם סאב, 2 מברים, צ'יינג'ר של פיוניר וHU של פיוניר. כמה תעלה לי כל ההתקנה של המערכת? והאם אני יכול להתקין בלנסר קומפ' ? תודה מראש ניב
  16. Niv A

    Audi A6 3.2Q

    על איזה רכב אתה נוהג כיום? למה לא לבדוק וולוו S80 החדשה, היא גם 4X4 ומאוד יפה.
  17. אוקי, תודה רבה לך. פעם ראשונה שאני שומע את המילה ביטוח צעיר...
  18. גם אני ראיתי את הפרק. רק לא אהבתי את הקטע שהגג של הNA נפתח באמצע הנסיעה
  19. לפני כמה ימים נסעתי בפוקוס הישנה, ואני חייב לציין שהיא די נוחה. היום נהגתי בפוקוס 1.6 2007, ולפי דעתי הקודמת יותר נוחה.
  20. כנראה שלא הבנת את השאלה. שאלתי עם יש כזה דבר "ביטוח צעיר" , וממה הוא שונה מביטוח ל"נהג חדש" . או שבכלל אין כזה דבר וביטוח של נהג חדש כולל גם אנשים בני 19, או אנשים מתחת לגיל 24 שיש להם וותק של שנתיים נסיון.
  21. אךךך תענוג. אני פשוט מת על הSL הזאת, וממש ממש אוהב את הדגם אחרי הנ"ל.
  22. שלום לכולם שאלה מאוד חשובה ודחופה - האם יש כזה דבר "ביטוח צעיר" ? כי ידידה שלי היא בת 19 וחצי, והיא מוכנה לתת לי לנהוג באוטו עם המלווה שלי, אך היא אומרת שיש לה "ביטוח צעיר" ולא ביטוח לנהג חדש. האם יש כזה דבר ? מה ההבדלים? תודה
  23. הוא משלם את כל ההפרש מהפוליסה, או רק סכום "סמלי"?
  24. כמו שאמרתי , אני לא רוצה לקחת סיכון, לא על עצמי ולא על העוברים בדרך. שדיברתי עם דוד שלי ושאלתי עם אני יכול לנהוג בקליאו שלו, הוא אמר שכן ושיש ביטוח על כל הנהגים, אבל לא ניראה לי שהוא עשה ביטוח לנהג צעיר, ובגלל זה גם פתחתי את הת'רד. אני לא מאמין שהוא עשה ביטוח צעיר כי זה סתם כסף מיותר, ועכשיו הבנתי שבלי הביטוח אני לא יכול לנהוג באוטו שלו.
  25. אוקי, ביטוח נהג צעיר יהיה מחר לאוטו של אימא, עליו אני יוכל לנהוג. על רכבים אחרים שמבוטחים אני לא אוכל לנהוג, למרות שבעקרון אני אוכל, אבל לפי מה שציינתם למעלה, במקרה של תאונה עם נפגעים אני לא מבטוח. אני לא רוצה לקחת סיכון ולעשות טעות, אבל די חבל שאני לא יכול לנהוג במכוניות שמבוטחות, אך ללא ביטוח של נהג חדש! זה ממש מגביל כל הקטע הזה. נהג מעל גיל 24 יכול לנהוג בכל רכב שבא לו, בתנאי שהוא מבוטח, אך נהג צעיר מוגבל רק למספר רכבים המבוטחים כנהג צעיר.
×
×
  • תוכן חדש...