Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    פג'ו 307 XR

    שתדע שXR זאת הרמת גימור הפשוטה ביותר- ללא בקרת אקלים וכ'ו. בדרך כלל נפוצה אצל ציי הליסינג, אך לא בגרסאת ה2.0 ניב
  2. Niv A

    יונדאי GT

    איזה אבזור מקבלים בלנטרה GT? ידוע לי שהמנוע הוא 1.8 עם 125 כוחות סוס. שמעתי שמקבלים ABS ו2 כריות אוויר כסטנדרט או שאני מדמיין? ניב
  3. ואחר כך מקבלים דו"ח מיותר משוטרים שלא רואים את השלט הזה ניב
  4. נסעתי לפני כמה חודשים ב407- ואני חייב לציין שזה הרכב הכי נוח שנסעתי בו (לא נסעתי אף פעם בC5 ) וגם ישבתי במושב האחורי, ולא הרגשתי צפיפות, אני 1.87. בנוגע לבטיחות - הרי הג'טה מבוסס על הגולף, הגולף קיבלה 5 כוכבי ריסוק, אך איך הג'טה קיבלה רק 4? ועוד משהו קטן - ה407 נחשבת במכונית מנהלים, הג'טה נחשבת כמשפחתית לכל דבר. ניב
  5. מיצובישי לנסר 1992 - קדימה - 4 אינץ' אחורה - אפשר להתקין כל רמקול (צריך לבצע חיתוך) ניב
  6. שלום אני מחפש בדחיפות בחור רציני שיודע לעשות בניות איכותיות לקומפוננט. אני צריך בניה ל2 הדלתות במיצובישי לנסר 92, לקומפוננט 6.5 אינץ'. * ההצעה כוללת חומרים* כמו כן - דרוש בנוסף להנ"ל הרכבת מערכת הכוללת : חיתוך מגש אחורי ל6X9, התקנת 6X9, התקנת 2 מגברים, התקנת סאב וופר, והתקנת צ'יינג'ר דיסק. להצעות מחיר - שלחו הודעה פרטית. תודה ניב
  7. מה עם "הניצוץ"? דיברתי איתם בטלפון והם נשמעו די מקצועיים. ניב
  8. Niv A

    אירוע ג'מקאנה (סרטונים)

    פשוט מדהים! תודה! ניב
  9. הת'רד התחלק ל2 - לחלק שאני רציתי את הקומפוננט של פייל, ואת החלק שאני רוצה רמקול 4 אינץ' רגיל (בקטע הזה הוא לא ממש נטחן ) אני רוצה לקנות רמקול טוב, תשכח מהפייל, כי אני ממנו גם שחכתי. ההתמקדות כרגע היא על רמקול 4 אינץ', שאני יוכל להגביר אותו עם המגבר, וכמובן שיתן לי איכות טובה. אתה אומר שלא שווה להשקיע 400 שקל על הרמקול של PHASE ולקנות במקום זה רמקול של ליטינג אודיו ב290 ש"ח? לבחור רמקול מהרשימה - זה קצת בעיה כי יש שם הרבה רמקולים באותו הטווח מחירים. ניב
  10. אוקי, תודה! אז אתה אומר שזה לא ממש משנה החברה, ורוב הרמקולים 4 אינץ' יתנו לי את אותה האיכות (כי הם קטנים?), ועדיף לקחת חברה טובה וזולה? ז"א , לא להשקיע יותר מידי על רמקול 4 אינץ'? בכל מקרה, תודה לך.
  11. Niv A

    פיאט פונטו 97

    פיליפ, תבדוק בעצמך - הפונטו קיבלה 2 כוכבי ריסוק: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=7 ניב
  12. אני לא אבחין בהבדל? למה אתה חושב ככה? המחירים של הסאונדסטרים והליטינג הם כמעט באותו המחיר של הPHASE. הPHASE ניראים לי ממש איכותיים, אך שווה לחסוך את הכסף ולקנות את הרמקולים ב300, או להוסיף עוד 100 ש"ח ולקבל משהו יותר איכותי? האם את הרמקולים של הPHASE אני יכול להגביר עם המגבר שלי? תודה ניב
  13. חברים יקרים, אני יורד מהקומפוננט של PYLE. אני יקנה רמקולים 4 אינץ' - בתקציב של 400 ש"ח. ראיתי רמקולים לא רעים של PHASE, JBL INFINIT, כולם עולים בפומפה 399 ש"ח ומקבלים גם טוויטרים מתנה. עכשיו לפחות אני ירגיש את האפקט של הקומפוננט. מה אתם אומרים על הרמקולים האלה - האינפיניטי מוציא 35 RMS ,הPHASE מוציא 60 RMS והJBL מוציאים 35. מי מהם הכי איכותי, ואת מי מהם אני ינצל הכי טוב עם המגבר ה"סיני" שלי. תודה
  14. עם אני קונה את הPYLE כרגע, ובעתיד אני יקנה מגבר איכותי, אז את הפייל אני מעיף לכל הרוחות וקונה קומפוננט על רמה. האם אני יכול להגביר את הרקולים 4 אינץ' עם המגבר שלי? כמו שאמרתי אני מעדיף קומפוננט, אך בכל מקרה אני משקיע 300 שקל, אז מה זה משנה עם זה יהיה הפייל או רמקולים 4 אינץ' של חברה ידועה? האיכות תיהיה אותה איכות לא? ניב
  15. סורי טעות שלי. ניב
  16. אתם לא מבינים משהו אחד- גם עם אני יקנה קומפוננט ב1000 שקל זה לא ממש יעזור: המגבר שיגביר את הקומפוננט הוא מגבר סיני פשוט וישן (אני לא יודע עם הוא סיני אך איני מכיר את החברה, והוא קיים אצל אבא שלי באוטו 4 שנים) , שגם ככה יכול לגרום נזק לקומפוננט יקר. המגבר לא ינצל את הקומפוננט, אז אני מעדיף להשקיע במשהו פשוט. לא שווה לי לקנות קומפוננט יקר שאין לי מגבר טוב. קאפיש?
  17. Niv A

    פיאט פונטו 97

    בטיחותי? אם אני זוכר נכון, 2 כוכבים במבחני הריסוק, והדגם הנ"ל מגיע ללא ABS וללא כריות אוויר. ניב
  18. שלום לכולם התקשרתי לחנות ששמה "הניצוץ" בנתניה כדי לקבל הצעת מחיר. משם אני מתכוון לקנות את הפיוניר 2950 (670 ש"ח) ואת הקומפוננט של פייל (300 ש"ח). ההצעה היא כזאת: חיתוך קרש אחורי ל6X9. התקנת 6X9 התקנת הקומפוננט התקנת הHU התקנת 2 מגברים התקנת סאב וופר התקנת צ'יינג'ר. סך הכל - 500 ש"ח. האם המחיר יקר או שללכת על ההצעה? יש להזכיר שאני מביא את החוטים שיש אצלי כרגע במערכת. תודה ניב
  19. למה אי אפשר לשחק אותה ראש קטן? לבוא ליבואן, להגיד לו שפתאום הפאנל הפסיק לעבוד, ואין לך מושג למה. בטוח שהאחריות תבוא לטובתך ברגע שתעשה זאת. ניב
  20. לא הבנתי - אתה צריך רכב לחודשיים, ואז אתה מתכוון למכור אותו לחזור חזרה לארצות הברית? SL מהשנים שציינת יהיה קשה מאוד למצוא, יש כמה בYAD2 מהשנים 93-95 , לא ראיתי מודל יותר גבוה. Z3 במודלים שציינת גם יהיה קשה למצוא. פורש בוקסטר יש כמה למכירה, אך 98-99 לא ראיתי בתקופה האחרונה. TT, CLK יש הרבה. מה בדיוק הדרישות שלך? ניב
  21. Niv A

    פיאט פונטו 97

    חבר קנה מלפני שנה וחצי, פונטו 1250 S60 שעברה 180 אלף ק"מ, יד שלישית, הייתה השכרה. האוטו זריז מאוד, נוח, ומגלה אמינות גבוהה. קחי את הרכב לבדיקה, ותחזרי אלינו עם התשובות. ואל תקני סוויפט , הפונטו בהרבה יותר טובה ממנה.
  22. זאב, בתור בעלים של 206GTI, לא חשבתי שתמליץ לו על ה1.4 ידנית אם אתה מחפש ביצועים והנאה מנהיגה, ממליץ על ה206XS
  23. שלום שהוצאתי רישיון, הלכתי לאופיס דיפו הקרוב וצילמתי את רישיון הנהיגה שלי, ת.ז (כלל התמונה) , ואת טופס הביטוח. שמתי את שלושת הדפים האלה בתא הכפפות באוטו, למקרה כזה שיעצור אותי שוטר ולא יהיה עלי רישיון\ת.ז האם במקרים כאלה הצילום יכול לעזור למנוע דו"ח? או שחייב שיהיה לי את המקור? תודה ניב
  24. איזה רכב יפה. מזכיר לי פונטיאק ישנה (לא זוכר את הדגם) ניב
×
×
  • תוכן חדש...