Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. קראתי את ספר הרכב פעמיים .. אני מודע לכך שרק מוסך מורשה יכול לאבחן, תקרא את כל ההודעות שלי ולא רק חלקים. אם אתה לא יכול או לא רוצה לעזור, עדיף שלא תגיב בשרשור שלי. ניב
  2. חברס אבא שלי רוצה לקחת את האוטו למוסך מורשה. אני צריך המלצה לאחד באיזור. ניב
  3. שלום לכולם איזה מבין 2 הסאבים עדיף - JBL GT4 12B או קיקר 150RMS COMP C12 הקיקר הוא יד שניה- 450 ש"ח , הJBL חדש -600 ש"ח הקיקר בתיבה אטומה. איזה סאב יהיה יותר איכותי ומדויק? הJBL יתן יותר בומים כי הוא 1000W. מי משניהם יותר מומלץ? כי שמעתי שהקיקר די חלש, כמעט ולא שומעים אותו. מגבר - איזה עדיף - פולס אודיו BA4400 או פלאטיניום אודיו דגם 9980? שניהם 4 ערוצים, אך בפולס אפשר לחבר רק 3 רמקולים למרות שהוא 4 ערוצים. איזה מגבר יהיה יותר איכותי ונציל? הפולס עולה בתחנה המרכזית 500, הפלאטיניום 480. קומפוננט - איזה עדיף מבין שניהם , JBL 6507C 70WRMS שעולה 689 ש"ח או -מורל פולס 120 RMS? או שבכלל עדיף קומפוננט אחר? מחכה להמלצות. ניב
  4. אמממ לא ראיתי אחת יד שניה, צבע בורדו עם 86 אלף ק"מ, 2.0 שנת 96. למה? האם האספרו הם קרבורטור או הזרקת דלק?
  5. יש לו מנחת?! אמרו לי שאין לו... אפשר לקנות אותו בתחנה המרכזית ב450 ש"ח! מצאתי גם מנחת במחיר נחמד של חברת AUDIO FONICS-המנחת מומלץ? יותר טוב ממה שאני אקבל במגבר של פולס? האם גם במגבר הזה יש מנחת? http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=413&PHPSESSID=a4f69c5dfdab41a86fb0203e7b669f88 ואני זקוק לעצה- אני לא יודע עם אני קונה סאב או לא, אך במידה וכן - איזה סאב מומלץ יותר - קיקר C12 או JBL GT412B ? זקוק לעצות ממש דחוף ניב
  6. זה המגבר המדובר http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=BA4400&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=he פולס אודיו , BA4400 #
  7. שלום לכולם למכירה , רמקולים מקצעיים ואיכותיים של פיוניר גדם TS A6970E הסדרה הכחולה והיוקרתית. רמקולים חזקים ועוצמתיים, לעבודה גם בלי מגבר. מחיר בחנויות - 500 ש"ח. אני דורש עליהם 450 ש"ח גמיש במחיר הרמקולים חדשים , עדין בקופסא, ולעולם לא חוברו בשום מערכת. לחילופין - מעוניין להחליף או לשדרג ל6X9 אחרים , יותר יקרים, של חברות כמו מורל JBL וכ'ו. אני מאיזור המרכז, פרטים נוספים בהודעה פרטית. תמונה - http://img274.imageshack.us/img274/1079/pioneer6970wittmart23wh.jpg
  8. חברים אני חייב תשובה בקשר למגבר- האם יש בו מנחת מובנה או לא? כי בתמונה שלו באתר רואים שכן יש לו. ניב
  9. סיטרואן C5 מודל 2004 קדימה - 6 וחצי אינץ' +מקום יעודי לטוויטרים. דלתות אחוריות - 6 וחצי אינץ'. מקום ל6X9 אין, איך יש מגש אחורי ששם אפשר להכניס אותם. ניב
  10. גם אני ממליץ על הC5 - נוחה מאוד, מאובזרת, מפנקת. ברמה אחת מעל המתחרות. חסרונות - עיצוב, ירידת ערך גבוה. ניב
  11. לבן דוד שלי קרה כזה מקרה. הם נסעו למקום מרוחק שהסיכוי שמשטרה תגיע לשם שואפת ל0. בן דוד שלי נתן לחבר שלו לנהוג, לאחר כמה דקות באה ניידת. הסוף כבר ברור - בן דוד שלי קיבל שלילה לחצי שנה, תיאוריה +טסט מחדש+ נהג חדש מהתחלה. חברו לא יכול להוציא רישיון עד גיל 21. עונש חמור או לא? ניב
  12. :hihi: :roflmao:
  13. הסתכלתי, אך לא רשום כלום. הSTOP נעלם אחרי שאני מוריד את בלם היד, מה זה אומר? יש לכם המלצה למוסך מורשה באיזור תל אביב-הרצליה? ניב
  14. אוקי , מחר נבדוק זאת. עוד משהו - מופיע לי בלוח המחוונים נורית "סרביר" , קראתי בספר הרכב שהנורית יכולה לסמל כמה תקלות, איך אפשר לדעת בדיוק איזה תקלה? מופיע לי גם נורית STOP מישהו יודע מה זה אומר? והסתכלתי בספר הרכב, והאוטו עבר רק 3 טיפולים ( לפני שבועיים טיפול אחרון). ז"א הרכב עבר כל 30 אלף ק"מ טיפול.....הוא לא צריך לעבור על 10? מה מרווח הטיפולים? ניב
  15. חוש טכני אין לי באיזה מקום הציעו לך התקנה חינם? אולי גם יתמזל מזלי יש המלצה למגבר שיש בו יציאת HI INPUT עד 1000 שקל? ניב
  16. 4 ערוצים כמה שיותר חדש שיוכל להתחבר לHU אורגינל של C5 ניב
  17. שלום איפה בדיוק אני יכול לקנות אותו בתחנה המרכזית? חנות רצינית עם אחריות על המוצר? ניב
  18. שוב שלום , שאלה מאוד חשובה - האם למגבר הזה קיים מנחת בילט-אין? כי רשום שם שיש לו קרוסאובר פנימי: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=413&PHPSESSID=a4f69c5dfdab41a86fb0203e7b669f88 ניב
  19. ואו , תודה רבה לך על ההסבר המפורט שאלה - איך אפשר לדעת עם הרכב עבר תאונה שבה נפתחו הכריות אוויר? ניב
  20. 100 שקל רק על ההתקנה של המנחת. כמה בערך עולה התקנה של מגבר, קומפ' ו6X9? עם אני קונה הכל באותו המקום אין התקנה מוזלת? ניב
  21. אוקי, דיברתי היום עם כמה מומחים והם המליצו לי להשקיע לפחות 200-300 ש"ח על מנחת טוב, וגם 100 שקל על התקנה טובה. האם זה שווה את ההשקעה? בעדיפות שניה עדיף להשקיע על קומפוננט ומגבר טוב , ולוותר על הסאב (לשדרג בעתיד) מה אתם אומרים? ניב
  22. תודה איציק התסדר. עוד שאלות בקרוב בכל מקרה- יש לכם מוסך מומלץ באיזור המרכז שיכול לבדוק ביסודיות את המערכת ההידרואלית? ניב
  23. תודה לכם! עזרתם לי לפני שעה עשיתי מן בדיקה לרכב, האוטו עולה די מהר. אך עדין שאני נשען על החלק האחורי והבולמים קצת יורדים, עדין יש רעש של חריקה כזאת? מה זה אומר? ואת האמת, הC5 לא רכב כזה נוח כמו שציפיתי שהוא יהיה, הוא עדין ברמת הנוחות של הסאאב שהייתה לנו. בכל מקרה, אני חושב שהמערכת די בסדר מגיבה די מהר , אולי סתם דמיינתי אתמול שהיא מגיבה באיטיות כי היה חושך. עוד משהו קטן - שאני מתניע את הרכב רשום על הצג "CHECK CONTROL" , מה זה בדיוק אומר? תודה ניב
  24. מה זה בדיוק? ותודה על העזרה. הרכב נקנה באוטו שי בראשון לציון, וקבילנו אחריות 3 חודשים. לקחנו את האוטו לבדיקה והוא יצא תקין, אך אולי במכון בדיקה עם לא מומחים למערכות הידרואליות? בכל מקרה- אני רוצה לעשות מן בדיקה בעצמי למערכת, הכוונה היא לבדוק יותר לעומק את התגובה וכ'ו. מה אתם ממליצים לי לעשות? כמה עולה החלפה של 4 בובמבות? כי לפי מה שהבנתי, המערכת מגיבה באיטיות בגלל בומבות גמורות. ניב
  25. עוד שאלה קטנה - שומעים סביר מינוס במערכת באוטו. שומעים די חלש, גם אחרי כיוונים. הקומפוננט לא מספק, אך הוא די נחמד, טוויטרים נחמדים- אני מתכוון לקומפוננט האורגינלי. שאלה קטנה - האם אפשר להפוך את הHU האורגינל לקורא MP3? כמה אנשים אמרו לי שכן - פשוט מחלפים את העינית שקוראת את הדיסק. ניב
×
×
  • תוכן חדש...