-
הודעות
1,575 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Niv A
-
נורית אדומה עם האות F מהבהבת שהרכב קר (גולף MK4ׂ- מה זה אומר?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סליחה על הובורות, אבל כרגע אין את הנוזל הזה ברשותי. אני יכול למלא מים רגילים במקום? או שזה מסוכן למערכת הקרירור. תודה ניב -
נורית אדומה עם האות F מהבהבת שהרכב קר (גולף MK4ׂ- מה זה אומר?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה! שאלה, איזה נוזל קירור אני צריך לקנות לרכב שלי? הוא נמצא אצלי רק חודש ולכן אין לי מושג. תודה ניב -
נורית אדומה עם האות F מהבהבת שהרכב קר (גולף MK4ׂ- מה זה אומר?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום ותודה. זה לא אומר שהאוטו קר מידי? אני מציין שהרכב עמד שבועיים, בממוצע טמפרטורות 0 מעלות ( אני גר בחו"ל), ואפילו היו ימים שהיה מינוס כמה מעלות. האם אני יכול לנסוע עם האוטו? מה אני צריך לעשות? תודה ניב -
נורית אדומה עם האות F מהבהבת שהרכב קר (גולף MK4ׂ- מה זה אומר?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כנראה שדיימנתי את האות F ובכן, זאת הנורה שנדלקה.. תודה ניב -
נורית אדומה עם האות F מהבהבת שהרכב קר (גולף MK4ׂ- מה זה אומר?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
שלום לכולם ברשותי גולף GTI MK4. הרכב בשבועיים האחרונים עמד בחנייה ולא הותנע אפילו פעם אחת. אתמול, לאחר שבועיים של עמידה, התענתי את הרכב. בלוח המחוונים נדלקה נורית F אדומה שהבהבה. לאחר כדקה של הבהוב, הנורית נכבתה. לפי מה שקראתי לאחר חיפושים באיטנרט, הנורית הנ"ל אמורה להצביע על חום מנוע מוגזם, ומתי שהיא נדלקת יש לעצור ולכבות את המנוע על מנת לגרום לרכב להתקרר. המקרה שלי הוא הפוך, וגם היום שהתנעתי את האוטו הנורית נלדקה והבהבה, ולאחר דקה נכבתה. מה אומרת הנורית, והאם יש ממה לחשוש? תודה רבה לעוזרים ניב
-
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לכולם מישהו יודע איך אומרים רצועת אביזרים באנגלית? ומה בדיוק המשמעות של החלק הזה? תודה ניב -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סליחה על הבורות, אבל מה זה בדיוק "רצועת אביזרים"? ולהחליף שמן גיר זה הוצאה גדולה? תודה -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לכולם. להלן העדכון לאחר שיחה עם הבעלים הקודם: 1. רצועת טיימינג הוחלפה ביחד עם הראש מנוע - לפני 3 אלף ק"מ. 2. פלאגים הוחלפו ברכב. 3. משאבת מים הוחלפה כמו שכבר ציינתי. 4. הדבר היחידי שהוא אמר לי לבדוק זה את רצועת אלטנטור (?) שלי אין מושג מה זה אומר. 5. הדברים שלדבריו אני צריך להחליף הם פילטר שמן ושמן. מה אתם חושבים? תודה ניב -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים תודה רבה על העזרה! הדגם הוא 1.8 טורבו 150 כוחות סוס. (יש למישהו מושג מהי צריכת הדלק של הרכב?) אז ככה: אני חושב שהרכב עבר ראש מנוע לא במוסך מורשה, ואין תעוד. מחר אני ישאל את הבן אדם שקניתי ממנו את הרכב עם בוצעה החלפה של רצועת טיימינג. כמו שאמרתי, משאבת מים אני יודע שהוחלפה בוודאות. לפי דעתכם, כמה הכרחי לבצע טיפול הכולל החלפת פלגים, שמנים ופילטרים? תודה ניב -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום רב. קודם כל תודה רבה לכם על התשובות. דבר שני, יש לי חבר ישראלי, שקצת מבין ברכבי VAG, הוא יסתכל על הרצועה (הסיט את הפלסטיק שמכסה שמאלה) ואמר שלפי דעתו אפשר לסחוב עם הרצועה עוד כמה אלפי קילומטרים. אני לא רוצה לקחת את ההבחנה שלו כמובן מעליו, אבל אני לא חושב שהוא מדבר באוויר. בכל מקרה, החלטתי לעשות לרכב טיפול שמנים ופילטרים, אני עדין מתלבט לגבי החלפת פלאגים- האם מומלץ? אם הרצועות טיימינג לא תקינה, אני אמור להרגיש משהו מיוחד בזמן הנהיגה או שהכל כרגיל? תודה ניב -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים בבקשה עוד עצות והצעות. תודה רבה -
רכשתי גולף GTI MK4 עם קילומטראז' גבוה- מהם הטיפולים המומלצים לישור קו?
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום רון ותודה על התשובה. אם אני לא הולך לעשות עם הרכב הרבה קילומטראז', האם ניתן להשאיר את רצועת הטיימינג הנוכחית או להחליף במידייות? ומה המשמעויות של "טיפול גדול" ? תודה ניב -
שלום לכולם אני גר בחו"ל (אירופה), ורכשתי השבוע גולף GTI MK4 מודל 99 מחבר לעבודה. קצת פרטים על הרכב : 1. הרכב עבר די הרבה קילומטראז'- 240 אלף למעשה. 2. הרכב ניראה במצב מעולה מבחינה חיצונית. 3. הרכב נלקח לבדיקה במוסך מורשה VAG ולפי מנהל המוסך, הרכב במצב מעולה ויש להחליף רק שמן ופילטר שמן. 4. את הרכב קניתי בכלום כסף (כמעט חצי ממחיר המחירון) 5. לפני 2000 קילומטר, הרכב עבר ראש מנוע, החלפת שסתומים והוחלפה גם משאבת מים. אז ככה, בדיעבד, אני לא כל כך רגוע לגבי הרכישה של הרכב, כי יש אנשים שאומרים שמה שזול עולה ביוקר. לאחר שיחה עם כמה חברים, אמרו לי לבדוק את רצועת הטיימינג באופן מיידי, ואם לא הוחלפה בשנים האחרונות, יש להחליפה במהירות האפשרית. אמרו לי גם לבדוק לגבי החלפת פלאגים ופילטר אוויר. לאחר שציינו בפניי את כל החלקים שכדאי לי להחליף ברכב על מנת לשמור על חיי מנוע ארוכים, קיבלתי גוון אדום בפנים. אז ככה- האם להתחיל לעשת יישור קו רציני לרכב (רצועת טיימינג, פלאגים וכ'ו) או להקשב למנהל המוסך של VAG? הרי הוא אמר שהרכב מעולה והוא כבר ציין בפני מה אני צריך להחליף. אשמח לקבל חוות דעת ממכם. תודה רבה, ניב
-
טיפ בתור אחד שעבד בחנות נעלים מקצועית. קנה את הנעל הכי יקרה שאתה יכול להרשות לעצמך ולא תתאכזב. ניב
-
היי. עשיתי את הביטוח בחברת כלל. יש לי סתם שאלה: האם מותר לעבור מקרן פנסיה לביטוח מנהלים מתי שרוצים או שיש תקופת המתנה בין מעבר למעבר? תודה ניב
-
היום עשיתי פוליסת ביטוח מנהלים. אני מאוד מאוד מרוצה מהפוליסה הזאת, ובאמת הסבירו לי את הייתרונות הגדולים של ביטוח מנהלים על קרן פנסיה. זה ארוך מאוד, אז בואו נקצר ונאמר שביטוח מנהלים עם מקדם טוב עדיף בהרבה מקרן פנסיה. מה אתה החלטת? ניב
-
שלום לכולם אני רוצה לשלוח טלוויזית LCD בגודל 37 אינץ' מהארץ לאירופה. השאלה היא כזאת: האם יקחו לי על זה מכס במדינה שאליה היא נשלחת? אני מציין שהטלוויזיה משומשת והיא אצלי מעל שנה. מישהו יודע כמה דבר כזה אמור לעלות? תודה, ניב
-
אחרי שיחה עם סוכן ביטוח שהוא חבר של המשפחה, הוא הסביר לי למה עדיף ביטוח מנהלים ויש משהו בדבריו. בקרן פנסיה הקצבה שלך תלויה לפי תוכלת החיים של כל הנמצאים באותה הקרן, ולפי מספר תביעות הקרן, ואם הם גדלים, אז ככה הקצבה שלך בחודש יורדת. בביטוח מנהלים אתה בוחר את המקדם שלך באותו היום שאתה חותם על הביטוח עם הסוכן. משמע- אתה יודע כבר ביום החתימה כמה כסף תקבל בגיל הפנסיה, להבדיל מקרן פנסיה שהקצבה החודשית יכולה להשתנות לפי כל מיני פרמטרים. ניב
-
ובבטוח מנהלים?
-
וואו, אחרי שיחה מקיפה בכל הנושאים האלה עם חבר של המשפחה שהוא מישהו בכיר ב"כלל", הצלחתי איכשהו להבין את כל העקרונות בנושאים האלה. יש לי פגישה ביום ראשון ואני יעדכן אותכם.
-
מישהו יכול להסביר לי איך פועל האתר הזה? כי אני לא מצליח להבין אותו...אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך משתמשים במידע שם כי אני מנסה כבר שבוע.. תודה ניב
-
תודה, אבל זה עדין מבלבל ומאוד קשה לבחור קרן פנסיה. מהיא קרן הפנסיה עם התשואה הכי גבוהה (של שנה שעברה או אפילו עד פברואר 11), ואיך משיגים נתון כזה? כי די התאמצתי לחפש ולא מצאתי. תודה ניב
-
ואו, גם אני בתהליך של בחירת קרן פנסיה, ורק עכשיו אני מבין איזה הזוי תהליך בחירת הקרן. א-י- ן ל י מ-ו-ש-ג ב-מ-ה ל-ב-ח-ו-ר חלק המליצו לי על מבטחים יותר, שמי שהמליץ לי עליו טען שהם נותנים את התשואה הכי טובה. בבידקה שעשיתי, מי שנותן את התשואה הגבוהה ביותר שנה שעברה הייתה בכלל מיטב פנסיה מקיפה. מבטחים לא הייתה בכלל ברשימה. אין לי מושג מה ההבדל בין קרן פנסיה, ולבין קרנות פסניה מורחבות. אני רק מבקש לדעת איזה קרן פנסיה נתנה את התשואה הגבוה ביותר שנה שעברה, וכך אני יוכל לבחור קרן פנסיה. תודה ניב
-
שלום לכולם אני מתחיל לעבוד בעבודה חדשה, ואמרו לי לבחור את אחד מהשניים שבכתורת. או הפרשה לביטוח מנהלים או הפרשה לקרן פנסיה. חלק מהאנשים אומרים שביטוח מנהלים יותר משתלם, חלק אומרים את אותו הדבר על קרן פנסיה. מה ההבדלים בינהם ובמה לבחור? תודה מראש לעוזרים ניב
