-
הודעות
1,575 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Niv A
-
רגע, חיבור HDMI לא מספיק? אני לא צריך טיונר. תודה
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות מסך מחשב של סאמסונג בגודל 24 אינץ'. המסך מגיע עם חיבור HDMI אחד, ואני רוצה לדעת האם אני אוכל לחבר לו ממיר של יס HD? האם האפשרי לעשות דבר כזה? סאמסונג מוכרת מסכי מחשב משולבים טלוויזיה , אך המחיר הוא כמעט פי 2. תודה לעזורים ניב
-
עוד לא רכשתי. עדין בהתלבטות מאוד מאוד קשה . ניראה לי שאני אלך על הסוני כי לפי כל המבינים הם ברמה הכי גבוהה ביחס לאחרות. שאלה- FULL HD אמיתי זה 1080P או 1080I ? ומה ההבדל בינהם. תודה
-
הכוונה שלי הייתה שהגעתי לפרק הכי עדכני בעונה ברור שהיא לא נגמרת בפרק 5 (לא שפרק הסיום הוא השביעי כזה עושה את ההבדל)
-
לי יש C5 דור ראשון 2004 ואם כל האהבה שלי לאוטו -אני לא ממליץ לך לקנות. תקנה יפנית, אל תבזבז את הזמן במוסכים ובכאבי ראש, זה לא שווה את זה. אני עד לפני חצי שנה הייתי מאוהב עד הגג באוטו , אבל עכשיו שהאוטו 170 אלף ק"מ אחרי שלל תקלות, גיר וכל מיני חיישנים שהלכו אומר לך- אל תקנה. אם אתה ממש מתעקש- בחיים אבל בחיים לא מליסינג/השכרה . רק פרטי, ואם כמה שפחות קילומטרז- מאוד חשוב.
-
אנשים אתם לא מעודכים- יש כבר טופ גיר עונה 14 וסיימתי לראות אותה. ניב
-
וואו בואו נעצור רגע. הייתי היום בביגס בוקס - יש להם אחלה של מבחר אבל בהשוואה לזאפ הם יקרים ב10-15 אחוז מהמחירים הכי זולים בזאפ לדגמים שהשוואתי. המוכר בביג בוקס המליץ לי ללכת על פנסוניק וויארה משהו כזה- 2600 ש"ח ל32 אינץ' HDR. בקשר לסלון- הוא המליץ לי על 42 אינץ' כי מרק הצפיה מהספה לטלוויזיה הוא 3 מטר בלבד. אמרתי לו שאני רוצה 46 אינץ' מינימום אז הוא אמר לי שזה לא מומלץ. בכל מקרה אין לי מושג מה לבחור באמת שאני לא יודע. אתם אומרים שסוני לא טובים בגלל שיש להם פלטפורמה משותפת עם סמסונג? אז לרדת מההצעה של סוני או מה? בקשר לחברות- בואו תגידו לי איזה חברות הם הכי איכותיות בשוק חוץ מסוני. לי ניראה שLG וטושיבה לא משהו בכלל.
-
תודה רבה אנשים! רגע, מה ההבדל בין פלזמה לבין LCD? ופלזמה זה רק FULL HD נכון? ובקשר לסוני BRAVIA מה רע בהם? כי רוב הסיכויים שאנחנו הולכים על סוני.
-
רגע, אז מה הרוזולוצייה הכי טובה היום שאני צריך לקנות? אני רוצה להיות מותאם טכנולוגית למה שיש היום בשוק. אני רוצה טלוויזיה שתיהיה מספיק טובה לשנים הבאות.
-
תודה רבה לך! הפיליפס ניראות ממש איכותיות- יש כניסת USB, חיבור לאינטרנט ואת כל החיבורים הנפוצים בשוק. אבל איך הפיליפס לעומת הסמסונג? סדרה 5 של סמסונג ממש איכותית. ולסלון- לא עדיף כבר לקנות פלזמה 50 אינץ' ב5-6 אלף ש"ח? קיבלתי הצעה ל 4 טלוויזיות של SONY אבל HD READY ב2200 ש"ח ליחידה - כולל חיבור USB. מה אתם אומרים על המחיר? תודה ניב
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בקניית 6 מסכי LCD לבית. לסלון- 46-52 אינצ' אני חושב שזה יספיק. פול HD או HD READY? מה ההבדל בינהם. לחדר שלי- צריך המלצה למסך 37 אינץ' . עוד 4 מסכי 32 אינץ' לשאר החדרים. השאלה המתבקשת היא - מה ההבדל בין פול HD לHD READY חוץ מהמחריר, ומה בעצם נותנת כל טכנולוגיה? חשוב לי שגם המחיר לא יהיה בשמיים- ע2 3 וחצי לLCD 32 אינץ' ומשהו כמו עד 10 למסך לסלון. תודה רבה
-
האם המחירון ירד חודש הבא? (פיאט גרנדה פונטו 07)
Niv A פרסם הודעה בנושא של froggy בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היום מוכרים ב49K גרנה פונטו 2008 מהשכרה\ליסינג. ועוד לא דיברנו על מיכוח. -
שלום לכולם. אתמול אני נוסע עם חבר לכיוון קניון רמת אביב ברחוב שבו היה פעם מועדון ה5 (ממש איפה שהמעונות). לפני נסע קטנוע ולפניו יונדאי אקסנט ישנה. ממשיכים בניסעה ברחוב, ובדיוק לפני הפניה שמאלה לקניון רמת אביב, היונדאי עצרה בפתאומיות ורוכב האופנוע המסכן עצר בפתאומיות, החליק עם הקטנוע ושבר את הרגל והושלך על הרצפה. אני וחבר שלי באותו רגע ירדנו מהאוטו , הזמנתי אמבולנס ועזרנו לבחור לעבור למדרכה והרמנו לו את האופנוע. בזמן הזה שרק אני וחבר שלי עזרנו לו ברחוב הומה אדם, אנשים מסתכלים ומחייכים , לא שואלים אם הכל בסדר, מציעים את עזרתם וכ'ו. פשוט אדישים למה שקורה. מטר ממני אני רואה מישהי מדברת בטלפון צוחקת ובזמן הזה היא מסתכלת עלינו. אף אחד לא טרח לצאת מהאוטו ועוד הפוך מכך- מצפצפים לנו כי עצרנו באמצע הכביש כדי לעזור לבחור המסכן. ועוד נהג היונדאי בא ושאל "נכון זה בגלל הברקס שלי" ונעלם לאחר כדקה. ממש בושה וחרפה של אנשים, באמת שאני מאוכזב. ניב
-
כי תחשוב על זה, משקפיים זה כמו השוואה למשהו קסטום. זה משהו שמותאם אישית אלי ואם אני יחזיר את זה > הם מפסידים כי אין להם מה לעשות אם זה אחר כך. לא משתלם להם להחליף לי . זה כמו שתקנה אוטו חדש ולאחר שבוע תרצה להחזיר אותו כי לא בא לך עליו. אבל אני אנסה בכל מקרה..
-
נדיר מאוד שדבר כזה יקרה.... בכל מקרה לאחר החלטות קשות ניראה לי שאני ישאר איתם כי אני לא חושב שיש סיכוי שיחליפו לי בכל זאת. זה לא חולצה- זה משקפיים.
-
כן בטח, לזרוק 900 שקל לפח. אם אני יגיד שאני לא רואה טוב יחליפו לי רק עדשות. איך אני גורם לזה שמחליפים לי גם את המסגרת. ניב
-
שלום לכולם בתחילת השבוע קניתי משקפי ראיה חדשות בסופר פארם. משקפיים שנראות ממש טוב, אך בזמן שמדדתי אותם לא בדיוק הבנתי איך זה משתלב עם הפרצוף שלי כי לא היה להם מידה. אך התוצאה הייתה מספקת מאוד. לאחר שקיבלתי את המשקפים אני לא מרוצה מהם וגם המשפחה טוענת שהם לא יפות עלי. אני די מבואס כי משפקי ראייה זה החלק הכי בולט בפנים ואם זה לא יפה....אז חבל. האם יש אפשרות להחליף משקפי ראייה למרות שכבר יש עליהם עדשות במידה שלי? תודה ניב
-
שלום לכולם נחשפה האודי A8 החדשה! מומלץ לראות את הסרטון. http://www.worldcarfans.com/109120123309/all-new-2011-audi-a8-revealed--87-photos-initial-details אני אישית לא התלהבתי ממנה כי לפי דעתי אין בה שום דבר מיוחד. וחוץ מזה היא ממש מזכירה את הסופרב בפרופיל. ניב
-
גיר הלך בפעם השניה במשך חודש - סיטרואן C5 2004
Niv A פרסם הודעה בנושא של Niv A בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקי עדכון. למזלנו לא הלך הגיר, ומדובר בכאבל גיר לקוי שהוחלף לחדש ללא תוספת תשלום. ואם כל הכבוד, 9 אלף ש"ח זה רבע אוטו, זה ממש יקר לשיפוץ גיר. תודה ניב -
תודה. ואם במיכל השמן כבר יש שמן חצי סינטטי , מותר לעבור לשמן מינרלי בלי לרוקן את השמן שמנוע? הכוונה היא שעם אני יעבור לשימוש בשמן מינרלי אני צריך לערבב 2 סוגי שמנים. תודה ניב
-
שלום לכולם. לפני חודשיים בערך נדלקה לי הנורה בC5 של אבא שלי שמראה על תקלה בגיר. המוסכניק אמר להמשיך לנסוע עד שהולך הגיר כי אין מה לעשות כרגע ושיפוץ לא רצינו לעשות (9 אלף ש"ח) אז העדפנו לקנות גיר מפירוק. המנורות נדלקו לי בכל נסיעה, ולא היה אפשר להשתמש בטיפטרוניק וההעברות הילוכים היו ממש איומות. לפני חודש החלפנו גיר מפירוק, וקיבלנו אליו אחריות לחודשים. אתמול בבוקר אבא שלי התניע את האוטו, שם הילוך והגיר לא הגיב ולא נכנס להילוך. ואני חייב לציין שיום לפני זה נכבה לי האוטו פעמיים באמצע הנסיעה. האם זה קשור לגיר. בכל מקרה, אבא שלי דיבר עם המוכסניק ואמר שהגיר מהפירוק הלך. היום ב9 בבוקר האוטו עולה על הגרר ומי יודע מה יהיה. כל כך שמחתי שנפתרה הבעיה עם הגיר ועכשיו זה חזר עוד פעם. יש למישהו מושג מה לעשות- לשפץ גיר או להמר עוד פעם על גיר מפירוק? כי לי כבר נמאס מהC5. תודה לעוזרים ניב
-
שלום לכולם כבר ערכתי חיפוש בפורום בנוגע לשאלתי. אך לא קיבלתי תשובה מדויקת- יש הטוענים ששמן 10-40 חצי סיטטטי מתאים לדיהטסו, ויש הטוענים ש20-50 מינרלי . מה ההבדל בין שני סוגי השמנים, ולמה לאפלאוז מתאימים כמה סוגי שמנים? כמה אמור לעלות 4 ליטר שמן? ראיתי באייס היום 4 ליטר ב50 ש"ח- קצת יקר לא? תודה לעוזרים
-
למה אתם שוללים? באמריקה ביחס היא נותנת תמורה מאוד גבוהה למחיר והיא נמכרת שם בכמות ממש טובה. יצא לי לראות כמעט כל כמה דקות 300 אחרת. ניב
-
רק חבל שאיכות החומרים היא כמו של רכב משנות ה80. ניב
