שלום לכולם!
יש לי סאב וופר של ELTAX שאמור להיות תקין.
בחיים לא הצלחתי להבין איך לגרום לו לעבוד.
קניתי אותו לפני 3 שנים , ניסיתי כמה פעמים נואשות לחבר אותו ללא הצלחה, ומאז ועד היום הוא במחסן.
היום החלטתי להחזיר אותו לחיים ולנסות שוב לחבר אותו.
לפניכם תמונות של היציאות של המגבר ותמונות יש היציאות של הסאב.
בבקשה תגידו לי מה לעשות כי אני ממש לא רוצה לזרוק אותו לפח
תודה מראש
ניב!