Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. תודה רבה לך! ניב
  2. שלום לכולם מישהו יודע איך קוראים לשיר בפרסומת החדשה שרצה בערוץ 2 של CASTRO? תודה רבה לעוזרים! ניב
  3. אוקי! מצאתי חיבור לסאב וופר! איזה כאבל אני אמור לקנות בישביל לחבר את המגבר לסאב? תודה ניב
  4. אתם ממש תותחים והמון תודה על העזרה אבל אני עדין לא מבין מה אני אמור לעשות. זוג כאבלים לרמקולים יש לי. אתם רוצים שאני יחבר כל רמקול לסאב? ז"א שהכאבל שמחובר מרמקול למגבר בתוך הרמקול- אליו אני יחבר גם כאבל לסאב? ז"א שלכל יציאה ברמקול יהיה 2 כאבלים? אני לא מבין ממש. ניב
  5. עדכון קל- הסתכלתי ועברתי על כל חיבור וחיבור במגבר, ולא מצאתי שום זכר לכיתוב "סאב וופר". אולי זה נקרא בשם אחר? אם אין לי כניסת סאב, ז"א שאני צריך לחבר את הרמקולים לסאב ואת הסאב למגבר כמו חיבור רמקולים? ניב
  6. המגבר הוא של KENWOOD דגם KRF-V7771D
  7. עמית איזה צירוף מקרים- נדיר שלאנשים יש את הסאב הזה. בכל מקרה תודה רבה! למי שאמר לי להגדיר במגבר- אין לי את המניואל שלו, המגבר בן 12. עמית- איך הסאב הזה? נותן באסים נקיים או מרוחים? תן חוו"ד עליו תודה ניב
  8. תודה על התשובה המפורטת. אבל אני רוצה לדעת איך אני מחבר אותו למגבר?
  9. שלום לכולם! יש לי סאב וופר של ELTAX שאמור להיות תקין. בחיים לא הצלחתי להבין איך לגרום לו לעבוד. קניתי אותו לפני 3 שנים , ניסיתי כמה פעמים נואשות לחבר אותו ללא הצלחה, ומאז ועד היום הוא במחסן. היום החלטתי להחזיר אותו לחיים ולנסות שוב לחבר אותו. לפניכם תמונות של היציאות של המגבר ותמונות יש היציאות של הסאב. בבקשה תגידו לי מה לעשות כי אני ממש לא רוצה לזרוק אותו לפח תודה מראש ניב!
  10. כן, ניראה לי שאני ארד מזה. דרך הגב הרמקולים שהציעו לי לקנות , זה של חברת אינפינטי. זוג מוניטורים+סאב אקטיבי ב1300 ש"ח. שניהם של אינפינטי כמובן. ניב
  11. שלום לכולם! אני רוצה לקנות רמקולים לחדר החדש שלי. מגבר כבר יש לי, והתקציב הוא עד 1300 ש"ח. אפשר קצת יותר. קיבלתי הצעה לרכישה של זוג רמקולים מוניטורים + סאב של חברת אינפיניטי במחיר די טוב. השאלה היא מהו רמקול מוניטורי ובמה הוא שונה מרמקול רגיל? תודה מראש ניב
  12. תודה רבה! שמח לקבל עוד תגובות
  13. שלום לכולם! הצעתי את מועמדותי להשתתפות בפרוייקט תגלית. אני חייב לסדיר למעלה משנתיים והביאו לי מן שאלון כזה למילוי. בשאלון כל מיני שאלות על עברי הצבאי ,תחביבים ורקע אישי. אני צריך עזרה במילוי השאלות הבאות: 1. "המניע שלי להצטרף לפרוייקט תגלית" 2. " במה לדעתך תוכל לתרום לקבוצה". בשני השאלות האלה גיליתי קושי רב מכיוון שהם בטח רוצים לשמוע סיבה ממש משכנעת ואת האמת, אין לי מושג ממש מה לרושם. אני חייב למלא את הטפסים כמה שיותר מוקדם כי אני מעביר אותם עוד היום. אשמח עם תוכלו לעזור לי בדחיפות. תודה ניב
  14. וואו חתיכת בור. בעונה האחרונה של פיפט גיר היה פרק שעסק בנזקי כבישים. בסופו של דבר הכתב הצליח להשיג פיצוי מהעיריה על נזק שגרסם הבור לרכב שלו. אני מקומוך הולך נגדם עד הסוף. ניב
  15. Niv A

    מפגש VAG בשבת 27.2 ברמת גן

    היה מפגש נחמד מאוד. היה נעים להכיר אנשים חדשים. ניב
  16. Niv A

    מפגש VAG בשבת 27.2 ברמת גן

    המפגש בוטל לבסוף או לא ?
  17. Niv A

    הסופרב הגיעה :)

    תתחדש! עשית את הבחירה הנכונה. ניב
  18. Niv A

    ביואיק לה-קרוס 2010

    אני רואה שהמצב בפורום מחמיר. הרב בתוך הקניון ברמת אביב . רכב הדגמה, לידו נציגת UMI הנותנת לאנשים להתרשם מהרכב גם במפנים וגם מבחוץ. ברור?
  19. שלום לכולם אבא שלי קיבל הצעה לרכישת קאיה סורנטו שנת 2005. הרכב יד ראשונה,מטופלת במוסך כמו שעון, טסט לשנה. הבעיה היחידה שהרכב עבר 190K ק"מ. האם הקילומטר אמור להוות בעיה ברכבים כאלה? המחיר על האוטו ממש משתלם ולכן שוקלים ללכת על העסקה. אפשר לדעת נתונים לגבי 0-100 ועלויות אחזקה? תודה ניב
  20. Niv A

    ביואיק לה-קרוס 2010

    אוקי, אתמול באמצע סיבוב בקניון רמת אביב ראיתי אותה. מרשימה מאוד מבחוץ- ממש ענקית. הפנים שלה הוא לפי דעתי הטוב בקטגוריה- איכות פנים לא פחות ממדימה, גימור ואבזור ברמה מאוד גבוהה. באמת שהגרסא היקרה שווה את המחיר. יוקרה במחיר פאסאט. ניב
  21. Niv A

    ביואיק לה-קרוס 2010

    לקח לי כמה ימים לעכל את הבדיחות שלך ושל SM. פשוט גדולים. בן דוד אני לא, וכל הכבוד לכם שאתם מתעכבים על טעות כתיב ומעשירים אותנו בחוש ההומור המפותח שלכם. יישר כוח. סופרב. תודה
  22. Niv A

    [חדשות רכב] Audi RS5

    מישהו יודע מה לגבי הביצועים?
  23. Niv A

    ביואיק לה-קרוס 2010

    מהממת! עכשיו מה שנשאר לשאול- סוברב או לה קרוס? ניב
  24. אם כל הכבוד לסופרב- 290K ש"ח לדגם ה3.6 זה שוד לאור יום. במיוחד שלפני חצי שנה המחיר היה 229K ש"ח. וזה לא כולל אגרות רישוי , קודן ותוספות למינהן. הגענו כבר ל310 +. ניב
  25. מברוק האוטו עבר טסט היום במכה ראשונה תודה לכל העוזרים
×
×
  • תוכן חדש...