Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. כל טראק בנפרד
  2. שלום לכולם כמה שירים טובים מהזמן האחרון שבחרתי לשתף אתכם שירים טובים שזורמים ממש טוב באוטו הסגנון הוא כמובן מוזיקה שחורה (משמע היפ הופ, ראפ וכ'ו) רשימת שירים : Bubba Sparxxx - That's What I Do (Prod. by Timbaland) E-40 ftAkon - Wake It Up Fabo Feat. Bobby Valentino - I'm So High (Prod. By Big Fruit) Game Feat[1]. Wyclef & Damian Marley - Enemy (Prod. By Scott Storch) K.A.R. Feat. Fat Joe - Oh Baby Lil Cease Feat. Fabolous - Talk Go Through Us Lil Wayne Feat Gudda Gudda - New Orleans Maniac Petey Pablo - I'll Show You (Prod. by Scott Storch) Rick Ross Feat. John Legend - Magnificent _Prod. By J.U.S.T.I.C.E League Ron Browz Feat. Busta Rhymes - I Promise Seann Kingston Feat Kardinal Offishall - Girl I Wanna Know (Prod. By J.R. Rotem) ) T.I. - Shit Popped Off T.I. - Better Than This Teriyaki Boyz Feat. Dondria - Sweet Girl (Prod. By Jermaine Dupri Teriyaki Boyz Feat[ Kanye West - Teriya-King Ya Boy Feat E40, Kurupt & Glasses Malone - Superstars YV Feat T-Pain, Fabo & Polow Da Don - Own Step Yung LA Feat. T.I. N.O.R.E. - Aint I Official Remix לינק להורדה : http://www11.zippyshare.com/v/78138506/file.html חברים תגיבו !! עבדתי על זה קשה ניב
  3. ההיסטוריה נשמעת מושלמת המחיר הוא 90 אלף ש"ח, או שזה רק התקציב שלך? כי ב90K זאת אחלה עסקה. ברכב יש ריפודי עור או תוספות מיוחדות? ניב
  4. גם שם היא אמורה לדבר אנגלית עם מבטא ( ספרדי) בכל מקרה, הייתי עם בחורה בסרט, והיא אמרה שזה סרט מדהים. אז אם בחורה אומרת את זה.... ניב
  5. הרגע חזרתי מהסינמה סיטי! סרט פשוט מדהים! הרבה זמן לא ראיתי סרט כל כך טוב, ובלי קשר לעולם הרכב. בסרטים הקודמים היו התמקדות קודם כל במכוניות ופוזה, ואחר כך בעלילה. בסרט הזה זה ההפך. ממליץ בחום למי שלא ראה. ניב
  6. הבנתי שהדייהו בעלות בעיות אמינות לא? DL לא בא בחשבון. ערסי מידי בישבילו. מה עם דיהטסו אפלאוז? יש משהו בתקציב? ניב
  7. שלום לכולם חבר שלי חייל, נמאס לו לנסוע באוטובוסים לבסיס והחליט שהגיע הזמן לקנות אוטו. התקציב שלו הוא עד 7 אלף ש"ח, לרכב משנות ה90, אוט'. הדרישות הם פשוט שהרכב יהיה אמין , ועם אפשר כמה שיותר חסכונית. וגם עדיף 5 דלתות. יש חיה כזאת? ניב
  8. Niv A

    2010 Ford F-150 SVT raptor

    וואט דה פאק? מה זה הדבר הזה? ניב
  9. לסיטרואן 138. ומי שאומר שהC5 לא זריזה, הוא טועה . הC5 יותר בטוחה מאובזרת ונוחה מהגאלנט. אין בכלל מה להשוות. ניב
  10. זהו, שלעבור תפקיד אצלי ביחידה זה לא אפשרי. דיברתי על זה עם המ"פ בערך 5 פעמים, והוא לא מעוניין להוציא אותי מהתפקיד למרות שיש לי פרופיל 64, אבל הוא אמר לי שברגע שאני מוריד ל45 אני אוטומטית נפלט למז"י בכל מקרה, הוא השאיר את ההחלטה לידיים שלי (אני לא מוכן לעזור לך, אבל עם אתה רוצה תוריד ל45 ואני יפסיד חייל טוב). עכשיו במזי יש לי קצת פרוטקציות, אז אני לא מאמין שיהיה משהו גרוע. 45- פרופיל שגם ברוב המקרים פטור ממילואים. אצלנו המילואים ביחידה הם בערך 3 שבועות בשנה, אז זה די מבאס. ובכל ה3 שבועות האלה זה תרגול שהוא פיזי. מילואים אני לא ממש רוצה לעשות שם. בכל מקרה, תודה
  11. שלום לכולם אני כבר שנה + בצבא, טכנאי בחיל התקשוב. התגייסתי עם פרופיל 82 והגעתי לדרום, למקום שהוא אזור סיכון א, הכוונה קדמי ולוחם לכל דבר. אני נמצא בחטיבה, מפקדה, ומשרת בתוך מעבדת קשר. התגייסתי עם פרופיל 82, עשיתי את הקורס שלי, והגעתי לסדיר. בסדיר הבנתי שהתפקיד שלי הוא לא משהו בכלל, ואני לא מיישם את הדברים המעניינים שלמדתי בקורס, החלטתי שהגיע הזמן לפסול מקצוע ולהוריד פרופיל. הורדתי לפרופיל 64 ועדין זה לא הוציא אותי מהתפקיד, למרות שהתפקיד שלי מותנה פרופיל, מ72 ומעלה. המ"] שלי כבר 3 חודשים לא הוציא לי אישור שאני חריג פרופיל ויכול לשרת עם הפרופיל הקיים בתפקיד. בקיצור, מורחים אותי. החלטתי להוריד לפרופיל 45, וכן אני יכול. יש בקרוב ועדה רפואית. השאלה היא שכרגע אני עושה חמשושים, בלי שמירות, במקום סבבה עם תש בשמים, סוגר שבת אחת לחצי שנה. אבל התפקיד חרא, מפקדים חרא, אני נמצא בחור, ואני לחוץ בית באופן תמידי. השאלה היא ברגע שאני מוריד ל45, המ"פ הבטיח לי שפולטים אותי מהיחידה מכיוון שאני פרופיל שלא יכול לשרת בחטיבה לוחמת, ויעבירו אותי לשרת קרוב לבית. השאלה היא ככה- איך אני יכול לדעת שההצבה שאני יקבל לאחר שהורדתי פרופיל תיהיה טובה לי? כל התהליך של הצבה מחדש הוא כמו הימור, וממש קשה לי להגיע להחלטה. אשמח עם תעזרו לי. ניב
  12. לא הבנתי משהו אחד. הגוף שלה לא מחליד אף פעם? למה זה? ניב
  13. יש גררים שהם עד גובה של 2.2 מטר? ניב
  14. יש גררים שהם מתחת ל2.5 מטר? תודה ניב
  15. שלום לכולם מהו גובהו הכולל של גרר ממוצע? האם יש סוגים שונים של גררים בארץ או שכולם עובדים על אותו העקרון? תודה ניב
  16. שאלה - אם הרכב בעיקול, גם מותר לגורר לפרוץ את הרכב ולגרור אותו? או שגם צריך נוכחות של שוטר? ניב
  17. ne yo - miss indipendet http://www.youtube.com/watch?v=3yj_v_GO4AI צלצול ממש יפה ניב
  18. לא חשוב לו המנוע? הדגם באיביי מאיטליה הוא בעל מנוע D5, ואם אני לא טועה זה דיזל. אני הייתי ממליץ על ה3 ליטר T6. ניב
  19. ממש ליד הבית, אני תושב נס ציונה מתי המפגש הקרוב ובאיזה שעה? ניב
  20. אפשר עוד פרטים? ניב
  21. שלום לכולם עקב מזג האוויר הסוער, האם יתקיים היום מפגש מועדון ה5? תודה ניב
  22. תידלקתי את האוטו שעתיים לפני המקרה ולא נסעתי בכלל. הייתי צריך לקפוץ מהבית לשכונה ליד, וכך זה קרה. לא הייתי בשום עלייה\ירידה, פשוט נסיעה ברחוב מישורי לחלוטין. הבנתי שבתחנה שתידלקתי הדלק מהול במים. יכול להיות שבגלל זה זה קרה? ניב
  23. לורך תקינה או משהו כזה. אני לא מבין, הC5 משווקת בחול כבר כמעט שנה, עוד לא הבנתי למה לובינסקי עוד לא משווקים אותה למרות האיחור האופנתי הזה? מישהו יודע מחירים\רמות גימור וכ'ו? ניב
  24. לא מופיעה באתר של סיטרואן, ולא בקטלוג מוטוקאר.
  25. תדלקתי בסונול בפאוור סנטר. אתמול תדלקתי 20 ליטר. זה משנה משהו? תודה לעוזרים אך עדין לא הבנתי מה הבעיה במיכל.
×
×
  • תוכן חדש...