שלום לכולם
אני כבר שנה + בצבא, טכנאי בחיל התקשוב.
התגייסתי עם פרופיל 82 והגעתי לדרום, למקום שהוא אזור סיכון א, הכוונה קדמי ולוחם לכל דבר.
אני נמצא בחטיבה, מפקדה, ומשרת בתוך מעבדת קשר.
התגייסתי עם פרופיל 82, עשיתי את הקורס שלי, והגעתי לסדיר.
בסדיר הבנתי שהתפקיד שלי הוא לא משהו בכלל, ואני לא מיישם את הדברים המעניינים שלמדתי בקורס, החלטתי שהגיע הזמן לפסול מקצוע ולהוריד פרופיל.
הורדתי לפרופיל 64 ועדין זה לא הוציא אותי מהתפקיד, למרות שהתפקיד שלי מותנה פרופיל, מ72 ומעלה.
המ"] שלי כבר 3 חודשים לא הוציא לי אישור שאני חריג פרופיל ויכול לשרת עם הפרופיל הקיים בתפקיד.
בקיצור, מורחים אותי.
החלטתי להוריד לפרופיל 45, וכן אני יכול. יש בקרוב ועדה רפואית.
השאלה היא שכרגע אני עושה חמשושים, בלי שמירות, במקום סבבה עם תש בשמים, סוגר שבת אחת לחצי שנה.
אבל התפקיד חרא, מפקדים חרא, אני נמצא בחור, ואני לחוץ בית באופן תמידי.
השאלה היא ברגע שאני מוריד ל45, המ"פ הבטיח לי שפולטים אותי מהיחידה מכיוון שאני פרופיל שלא יכול לשרת בחטיבה לוחמת, ויעבירו אותי לשרת קרוב לבית.
השאלה היא ככה- איך אני יכול לדעת שההצבה שאני יקבל לאחר שהורדתי פרופיל תיהיה טובה לי?
כל התהליך של הצבה מחדש הוא כמו הימור, וממש קשה לי להגיע להחלטה.
אשמח עם תעזרו לי.
ניב