אקסודוס, כל מילה בסלע.
לא מתאים לך להיות בצבא? תנסה לפחות לעשות את המינימום ולתרום לחברה בכל מיני תחומים.
גם אני חייל בצה"ל, גם לי חרא בצבא כן? הצבא לא מושלם, גם לי יש רגעים שבא לי לצאת מהצבא ולשבת רגל על רגל בבית. גם אני רוצה חיים יותר קלים. אבל נכון, אין מה לעשות כי במדינה שלנו הצבא הוא חובה!
ניב