Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. ניראית מדהים! מישהו יודע לגבי ביצועים ומתי תשווק בארץ? ניב
  2. שאלה- מה הקטע שמשרד התחבורה מתקין מצלמות מדומות? מה זה נותן לו ? הרי כסף המדינה לא מרוויחה מזה. ניב
  3. ואו איזה נוסטלגיה. סליחה שאני חורג מהנושא, אבל מישהו יודע מה קרה למקום הזה? ניב
  4. עזוב אותך, 2 זה לצהובים שום דבר בצבא לא הגיוני, מן הסתם שגם קביעת המתאם קצונה. עכשיו ברצינות - השליש אצלי אמר שזה מורכב מהמבחנים שהיה בבאקום ומהראיון אישי בצו ראשון (רוצים לגלות תכונות מנהיגות וכל מיני שטויות) ניב
  5. Niv A

    מפגש 406coupe

    פשוט אוטו יפה. אני זוכר שכשהייתי ילד שכן שלי קנה אחת חדשה צהובה, והוא לא מכר אותה עד לפני 3 שנים. מישהו יכול לתת אינפורמציה לגבי ביצועים , גיר, מנועים וכ'ו? תודה ניב
  6. בנס ציונה : רמי קליינשטיין ומרגול. מה הקשר?! ניב
  7. ואין כמו גיר אוטומט בפקקים ניב
  8. תודה רבה לכם! הולך לקנות בננה וניראה עם זה יעזור ניב
  9. הוידאו לא עובד
  10. שלום יש לי כמה דיסקים שרוטים שהם ממש חשובים לי. האם יש דרך לתקן אותם ? שמעתי משהו על בננה וספריי לניקוי חלונות. תודה ניב
  11. מעניין כמה תעלה הV6 ועם איזה גיר היא תגיע. במחיר של הC5 עדיף את הסופרב שנותנת הרבה יותר . בתור אחד שיש לו C5 דור ראשון, האוטו מפנק נוח ואיכותי, אבל הגיר לא מציאה, וזה די חבל שסיטרואן ממשיכה עם הגיר הזה גם בדגמים החדשים שלה ולא מיישרת קו עם רוב ייצרניות הרכב שעברו לגיר 6-7 הילוכים. ניב
  12. שלום לכולם לובינסקי החלה לשווק את הC5 החדשה , לאחר עיקוב של שנה, עם אותו גיר 4 הילוכים A4L ועם אותו מנוע מהדור הקודם. http://www.motocar.co.il/article/10794.aspx ניב
  13. אקסודוס, כל מילה בסלע. לא מתאים לך להיות בצבא? תנסה לפחות לעשות את המינימום ולתרום לחברה בכל מיני תחומים. גם אני חייל בצה"ל, גם לי חרא בצבא כן? הצבא לא מושלם, גם לי יש רגעים שבא לי לצאת מהצבא ולשבת רגל על רגל בבית. גם אני רוצה חיים יותר קלים. אבל נכון, אין מה לעשות כי במדינה שלנו הצבא הוא חובה! ניב
  14. צריך לעצור את האירני המטורף הזה לפני שיהיה מאוחר מידי. הרי פעולה צבאית נגד אירן תיהיה מתי שהוא, וחבל שהיא תקרה שכבר יהיה להם מספיק טכנולוגיה כדי להביס אותנו. את האויב צריך לנטרל כשהוא חלש, ולנו היו הרבה הזדמניות כאלה. ניב
  15. חשבתי שאפשר לפרגן בקרוב עוד חבילות. ניב
  16. תשמע , סיפור כזה לא יצא לי לשמוע הרבה זמן. משתתף בצערך על יום שכזה. ניב
  17. ניראית טוב, אבל חבל שיגואר לא מפתחים קו קלאסי חדש אחר, שיהיה שונה מהXF אבל עדין יראה מורדני. ניב
  18. גבר, תפתח ת'רד של מוזיקה אלקטרונית . שענף המודיקה בקארס יתרחב חברים מה דעתכם על האוסף האחרון? ניב
  19. בחבילה הזאת יש את השיר המבוקש (אפילו הרמיקס!) ממליץ בחום להוריד את החבילה הזאת. ניב
  20. חברים, בגלל הפרגון שלכם החלטתי לפנק אותכם במשהו מיוחד. בואו נגיד ככה, שאת החבילה הזאת כדאי לכם להוריד על מהיר ועצבני 4 כבר שמעתם? לינק להורדה: http://www11.zippyshare.com/v/95815336/file.html אל תשכחו להגיב ניב
  21. מדהים! מתי יש עוד ארועים כאלה? הבנתי שיש היום (רביעי) אימון דריפטים באשדוד. ניב
  22. יש זכיתי בסיבוב אני ממש שמח שאהבת את השירים , ובגלל זה הכנתי עוד 2 חבילות שאעלה אותם בקרוב . איך אני עורך את ההודעה הראשונה כדי לעדכן את הגולשים שיש עוד שירים בעמוד השני? תודה ניב
  23. במקום לפרגן לי אתם מפרגנים לאנשים אחרים אה לא נורא. הכנתי לכם עוד חבילה !!! שירים כאלה טובים ונדירים אני בטוח שלא יצא לכם לשמוע רשימת שירים : Chingy - Swag (Prod. By TrackStarz) Chingy feat. Stacee - She Git It In (Prod. by Lil' Jon) Fat Joe Feat Benisour - Cupcake Flo Rida Feat. Akon - Available (Prod. By Will.I.Am) Flo Rida Feat. Nelly Furtado - Jump (Prod. By Mike Caren & Oligee) Gorilla Zoe Ft Rick Ross & Kollosus - What It Is Javon Black Feat. Lil Kee - Shawty Tear It Up Lady Gaga Feat. Flo-Rida - Space Cowboy - Starstruck Lil' Jon feat Swizz Beatz & Snoop Dogg - I Do Lil Wayne feat T-Pain - He Rap He Sang Mario Feat Gucci Mane & Sean Garrett - Break Up (Prod. By Bangladesh) Nashan feat. QT - She Can Get It (Prod. by A-TOWN) Paradisco Girls feat Lil' Jon - Patron Tequila (Prod. by Polow Da Don) Philly Feat Lloyd, Talent Couture & Wize - Party Girl Pitbull - Room Service (Prod[1]. by Jim Jonsin) Rick Ross Feat Nas - Usual Suspectsr Rihanna - Rehab (Timbaland Remix) Stat Quo - Stylin (Prod. By DJ Pain) Teairra Mai Feat. Rick Ross & Flo Rida - Cause A Scene (Official Remix) Yung Joc Feat Lil Jon - Where Da Hoes לינק להורדה : http://www16.zippyshare.com/v/8803861/file.html אני ממליץ לכם לשמוע כל שיר לפחות דקה ולא ישר להעביר שיר עם ההתחלה לא לטעמכם. אשמח לקבל פידבקים. ניב
  24. אבל בסופו של דבר המוכרים צריכים ללכת לפי כיוון מסוים של מחירון מסוים, במקרה פה בארץ כולם הולכים לפי לוי יצחק. ניב
  25. מכיר את האתר. חצי מהשירים שם לא משהו ומיותרים. פה אני בוחר את השירים שאהובים עלי ניב
×
×
  • תוכן חדש...