וואו, מקצה אחד לקצה שני.
בכל מקרה, אני חושב שלמצב הבטחוני הנתון היום, האיומים מאיראן, החמאס וכ'ו, צריך מישהו שבאמת יעשה את העבודה עם בני דודינו.
אני חושב שהיחיד שיעשה את העבודה בלי יותר מידי קיצוניות זה ביבי.
לפי דעתי זה הבחור שצריך לתפוס פיקוד.
מגיע לו להיות ראש ממשלה, בתאכלס מגיע לו.
הוא כריזמטי, שנון, יודע לדבר טוב מאוד, מסבירן גדול, ובעל מורשת.
נכון שלפני כמה שנים הוא יצא "קצת" לא בסדר עם המעמד הנמוך, אבל כולכם שחכתם דבר אחד - בלי המהלך הזה המשבר הכלכלי לא היה פוסח עלינו בכל כך קלות.
בהתחלה התלבטתי עם להצביע לליברמן, אבל ברגע שהבנתי שהוא רוצה להכניס נישואים אזרחיים וכ'ו אז די ירדתי ממנו עקב החשיבות בנישואים דתיים (שלפי דעתי זה הדבר החשוב ביותר) ולא אני בכלל לא אדם דתי, רחוק מכך.
אני לא אכנס לזה יותר מידי, אבל ברגע שיהיה פה נישואים אזרחיים, אנחנו נתחיל להתבולל (ערבים, רוסים לא יהודים, אתיופים לא יהודים וכ'ו) .
מבחינת הדעות הפוליטיות שלו לגבי ערבים, אני איתו ב100 אחוז, אך בגלל הנ"ל הקול שלי עובר לביבי
אני מקווה שכולכם תעשו מחר את הבחירה הנכונה.
ניב