Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. אני לא מאמין שאנשים מפחדים לנסוע בכביש הארוך ביותר במדינה עקב הפחד שחלילה יזרקו עליהם אבנים?! ראבק זאת המדינה שלנו, עוד מעט אנשים יפחדו לנסוע לשדה התעופה כי זה עובר בלוד. ניב
  2. שלום לכולם מקרה ממש מוזר וראשוני שקרה לי עם הרכב : לפני כשעה התנעתי את האוטו והתחלתי לנסוע כחצי קילומטר בערך. מד הדלק שלי הראה על טיפה יותר מחצי טנק. כעבור החצי קילומטר, הסתכלתי על מד הדלק והמד הראה לי אותו הדבר, בדיוק כמו ברגע ההתנעה. המשכתי כמה מטרים ספורים, הסתכלתי שוב על המיכל והמחוג בפתאומיות ירד לחצי טנק בדיוק. מישהו יכול להסביר את המקרה? הרי זה לא יכול להיות שהדלק "מתבזבז" כל כך מהר. בדרך כלל לוקח לאוטו שלי לפחות 10 ק"מ של נסיעה עד שהוא יורד בכזאת מהירות ולא על מרחק נסיעה של חצי קילומטר. הרכב הוא C5 שצריכת הדלק הממוצעת שלה היא 10 קילומטר לליטר. להזכיר שהשעה הייתה 3 בבוקר והאוטו היה קר. תודה , ניב
  3. מישהו יודע מתי יתחילו לשווק את הC5 החדשה בארץ? ניב
  4. לפי דעתי היא ניראית נחמד, אבל לא מכוערת. בגרסאת ספורט, 3 דלתות , בצבע שחור היא תיראה די יפה. תיהיה אפשרות לקנות גרסאת ספורט עם גיר DSG? ניב
  5. וגם הוא בטח מגיע עם רמת האבזור הנמוכה. אני בטוח שרמת אבזור כן חשובה לך. בישביל 5K ש"ח פחות לא הייתי קונה מחברת ליסינג. ניב
  6. סיפור ממש הזוי. אפשר לדעת באיזה רכב מדובר? ניב
  7. בחיים שלי לא צחקתי ככה!! אדיר! יש עוד כאלה בסגנון? ניב
  8. קשה לי להסביר את זה, אבל החלק הקדמי (הפנסים גריל וכ'ו) לא קשור בשיט לשאר הרכב. לפי דעתי בCC הם היו צריכים לשנות את הפרונט, ולתת לעיצוב לזרום בצורה אחידה. אבל עדין לא הייתי מתנגד לאחת כזאת ניב
  9. מהארכיון של פזמוזאורוס ניב
  10. הדבר שהכי הדהים אותי זה שבקונסוליה טמון איפוד טאצ'! נכון, זה מגניב שיש לך איפוד בילד-אין בפרארי, אבל המסך ממש ממש קטן. ניב
  11. ודחפו לה בעיטה בתחת
  12. לפי דעתי היא ניראית טוב גם מבפנים וגם מבחוץ....מדהימה. רק חבל שבארץ היא תעלה הון תועפות, אם תגיע בכלל. ניב
  13. לפי דעתי בשחור הוא ניראה ממש יצוגי ומרשים. לגבי השליטה מההגה - אין מה לעשות, בישביל שהמחיר יהיה אטרקטיבי הורידו כמה תוספות. ניב
  14. נכון, התוספת הזאת עולה 2000 ש"ח. סאנרוף עולה 7 אלף ש"ח. אין מסך מגע אלא רק רדיו דיסק . ניב
  15. Niv A

    כביש 431 החדש

    הכל טוב ויפה אבל מהרגע שפתחו את הכביש למודיעין, כל השילוט מכיוון תל אביב לנס ציונה השתנה. נסעתי עם כיוון השלט שרשום עליו "נס ציונה" , ובסופו של דבר הגעתי לרמלה. הכל ממש מבובל וקשה להבין מה מתחבר למה. למה הדברים בארץ לא יכולים להיות יותר פשוטים. ניב
  16. וואו, מקצה אחד לקצה שני. בכל מקרה, אני חושב שלמצב הבטחוני הנתון היום, האיומים מאיראן, החמאס וכ'ו, צריך מישהו שבאמת יעשה את העבודה עם בני דודינו. אני חושב שהיחיד שיעשה את העבודה בלי יותר מידי קיצוניות זה ביבי. לפי דעתי זה הבחור שצריך לתפוס פיקוד. מגיע לו להיות ראש ממשלה, בתאכלס מגיע לו. הוא כריזמטי, שנון, יודע לדבר טוב מאוד, מסבירן גדול, ובעל מורשת. נכון שלפני כמה שנים הוא יצא "קצת" לא בסדר עם המעמד הנמוך, אבל כולכם שחכתם דבר אחד - בלי המהלך הזה המשבר הכלכלי לא היה פוסח עלינו בכל כך קלות. בהתחלה התלבטתי עם להצביע לליברמן, אבל ברגע שהבנתי שהוא רוצה להכניס נישואים אזרחיים וכ'ו אז די ירדתי ממנו עקב החשיבות בנישואים דתיים (שלפי דעתי זה הדבר החשוב ביותר) ולא אני בכלל לא אדם דתי, רחוק מכך. אני לא אכנס לזה יותר מידי, אבל ברגע שיהיה פה נישואים אזרחיים, אנחנו נתחיל להתבולל (ערבים, רוסים לא יהודים, אתיופים לא יהודים וכ'ו) . מבחינת הדעות הפוליטיות שלו לגבי ערבים, אני איתו ב100 אחוז, אך בגלל הנ"ל הקול שלי עובר לביבי אני מקווה שכולכם תעשו מחר את הבחירה הנכונה. ניב
  17. לא נורא, בטסט ה777 יהיה לה מזל ניב
  18. שאלה רלוונטית לנושא : הגיר ב1.8 טורבו הוא DSG7 ב3.6 הוא DSG6 או גיר אוטומטי רגיל בעל שישה הילוכים? תודה ניב
  19. תאמת שאין ממש הבדל, אך יש הבדל בינה לבין הגולף בכל מקרה, ב147 אלף ש"ח מוסיפים עוד כמה גרושים וקונים סופרב ניב
  20. אשמח אם תעלה תמונות. ניב
  21. כן אבל רמת החומרים וההרכבה לא כמו בגולף. מצטער. כשישבתי ברכב הרגשתי פלסטיקה זולה ולרגע דמיינתי שאני בסוזוקי SX4. מבחינת אבזור היא מאוד מאוד נדיבה, וגם לפי דעתי היא ניראית יותר טוב מהגולף 6. ניב
  22. הסופרב לפי דעתי מציעה את החבילה המשתלמת ביותר בקבוצה שלה. אל תשכחו שגם הביצועים שלה הם הכי טובים בקטגוריה, שלא נדבר על ה3.6 שזול ב50 אלף ש"ח מהפאסאט הכי יקרה, ולפי דעתי בהרבה יותר טובה. העיצוב החיצוני מרשים, כנ"ל גם הפנימי, אני חושב שתתנו לרכב הזה כמה חודשים ותראו הרבה כאלה בכבישים (ואני לא מתכוון למוניות). ניב
  23. לא יכול להיות שהתאוצה היא 8 שניות ל100. אולי אתה מתכוון לדגם ה160 כ"ס. ניב
  24. שאלה- מה התאוצה של הדגם הזה ל100? ומה ההבדל באיבזור בינו לבין ה2.0T ניב
  25. וואי היא כזאת יפה!!!
×
×
  • תוכן חדש...