שלום לכולם
בשעה טובה ב7.2 אני מתגייס לצבא הגנה לישראל.
יש לי פרופיל קרבי (82) אך אני הולך להיות טכנאי קשר (טמ"מ) בחיל התקשוב (או חיל הקשר, איך שתרצו).
הטירונות שאני יעשה היא רובאי 02, שתמשך כ4 שבועות.
בכל מקרה, הטירונות שלי תיהיה ככל הניראה בניצנים - יש למישהו מושג עם אני ישן בחדרים או באוהלים?
עכשיו כמה שאלות של צעירים:
1. מה אני צריך להביא לטירונות? הכוונה היא לאביזרים מיוחדים שאני צריך לקנות וכ'ו.
2. איך הולכת המשמעת שם? אני יודע שהיא נוקשית אבל זה בסך הכל טירונות 02.
3. האם יהיו לי מסעות וריצות ועבודה קשה מבחינה פיזית? כי אני לא ממש בכושר.
4. עישון - אני מעשן , איך הולך שם ההפסקות סיגריות והכל?
5. הבסיס עצמו - רוב הסיכוים שהטירונות שלי תיהיה בניצנים- איך הבסיס, האוכל, המפקדים וכ'ו?
6. מה להגיד ומה לא להגיד בטירונות - הכוונה היא איך לא לצאת מפגר במקרים מסויימים, ואיך להתחבב על המפקדים ועל חבריי לצוות?
כל טיפ או הצעה יעזרו!
תודה מראש
ניב