Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. רק חבל שהדבר הזה הוא מלכודת מוות מפיברגלאס. כמו שאמר קודמי, מגדש טורבו, שיפור המרכב והבטיחות, והגדלת היצע הדגמים, רק יעשו טוב לחברה הזאת. כנראה שהמייזם של שי אגסי למכונית חשמלית הולך להיכשל, כי כבר יש פתרון יותר טוב לדעתי. ניב
  2. רוצים לשמוע סיפור עוד יותר מוזר? ב1994 אבא שלי קנה וולוו 960 חדשה. בוקר אחד אבא שלי מתיישב בתוך האוטו, מתניע ומתחיל לנסוע לכיוון העבודה. פתאום באמצע הדרך הוא שומע "מיאו מיאו" , הוא מסתכל לצדדים, לכביש, לא רואה חתולה. הוא התחיל לחשוב שהוא מדמיין או שהוא לקח משהו. הוא ממשיך בדרכו לכביש המהיר, שומע שוב את הייבבות ללא הפסקה, עד שעברו עוד יום יומיים והוא הלך למוסך של וולוו. מתברר- חתולה נכנסה לתוך המנוע. היו צריכים להוציא את כל המנוע בישביל להוציא אותה. ניב
  3. Niv A

    חדשות רכב.

    אני לא מבין למה ממשיכים לעשות מתיחות פנים לA3 (מתיחה שנייה כבר). כמה שאני אוהב את הרכב הזה, הגיע הזמן לייצר דגם חדש. ניב
  4. Niv A

    פאסאט 2008

    וכמה צריך להוסיף ל198K בישביל לקבל את ההייליין +הגרסא המיוחדת עם המנוע 1.8 טורבו? ניב
  5. Niv A

    פאסאט 2008

    אז רגע אחד- אי אפשר להוסיף את חבילת ההייליין לפי מה שהבנתי? ז"א צריך "להתפשר" רק על הגירסא המיוחדת (ששוב, לא הבנתי מה היא כוללת) ניב
  6. Niv A

    פאסאט 2008

    שאלה לעומר - האם בספיישל אדישן חבילת ההייליין מגיעה ללא תוספת מחיר? או שהמחיר הוא 198K ש"ח ללא חבילת ההייליין? ניב
  7. אתה מדבר על הפרסום של הדגם עם ה165 כוחות סוס?! פורסם בכל חור, גם בטלוויזיה. די מוזר שרק עכשיו שמעתי שהם הורידו את ההספק ל150 כוחות סוס, מעניין גם למה שמעתי את זה דווקא עכשיו. ניב
  8. אני לא מבין למה סובארו הורידו את ההספק שהם כל כך התלהבו ממנו בהתחלה וזה היה הטריגר שלהם בפרסומות, והורידו אותו ל150 כוחות סוס "סטנדרטיים"? והדש בורד של הB4 2008 קצת שונה לא? מה מיוחד בה מלפני המתחית פנים? ניב
  9. הוא לא מדבר על הB3, אלא על האימפרזה שעברה מתחית פנים וקיבלה מנוע 1.5 ניב
  10. שיחקת אותה. נהג חדש עם 320 קופה (חשה\צורה ישנה?) אתה מחפש ידני או אוטמט? אם אתה מחפש ידנית, יש הרבה אופציות. ניב
  11. עומר, תוכל לפרט בבקשה על הTSI הזולה יותר, ומה ההבדל בינה לבין המאובזרת? ואם תוכל לפרט גם על רמת הגימור GT שאפשר לרכוש בגרסאת ה1.6. תודה ניב
  12. דני בהצלחה חבר! תיהיה חזק על תישבר זה רק צבא, תיהיה גבר. ניב
  13. לפי הסיפורים שסיפרו לי בתקופת בית הספר יהסודי, סילבסטר היה כומר נוצרי או משהו בדרגה גבוהה יותר, ששנא יהודים. זכרוני המעורפל לא לטובתי, אבל הבנתי גם שהוא גם הרג\היה בעד להרוג יהודים. ניב
  14. והסיוויק פחות בטיחותית (3 לעומת 4 כוכבים) לפי דעתי הקורולה תיתן את התמורה הטובה ביותר. ניב
  15. רגע - בואו נסדר את העניינים. מייבאך זה מותג ישן שקיבל חיים חדשים והפך למותג הפאר של מרצדס? ניב
  16. עם כל הכבוד, להפרד מבחורה באמצעות הודעת SMS זה ממש מגעיל. אני במקומך לא הייתי עושה את זה, יש דרכים יותר נעימות. ניב
  17. Niv A

    rs2000 המפגש+תמונות!

    מזכיר לי את התוכנית של מדור חיפוש קרובים.
  18. עדיף שלא תסכן לעצמך את הרישיון ותיסע עם אימא\מישהו אחר בתור מלווה. חבל ששוטר יתפוס אותך וישללו לך את הרישיון. ניב
  19. מה כולכם המומים. ה"נהג" לקח פנייה מטורפת במהירות של 50 קמ"ש וכמעט פגע בעוברי הדרך. ומצחיק שאתם מתעסקים ביונדאי אקסנט שעושה דריפט, במקום להתעסק בניידת שהייתה שם ושלא עשתה דבר. ניב
  20. אני חבר של פותח השרשור. לפי מה שאחותו סיפרה לנו בטלפון חשבנו שהנזק די רציני (פנסים פגוש וכ'ו) אך ברגע שהגענו לראות את האוטו מתברר שרק הכנף הימנית קדמית קצת נדפקה, ויש 2 סריטות על הטמבון ושריטה על הפנס. הנזק לא ניראה רציני אבל יש הרבה עבודה. בקשר לשריטה על הפנס - זה עילה להחלפת פנס חדש? ובכל מקרה, מחר על הבוקר אנחנו הולכים לסוכן ביטוח שלו. האם צריך לקחת שמאי פרטי או שבגלל שהנזק לא כזה גדול עדיף להתמש בשמאי של חברת הביטוח? ניב
  21. 1.כשאתה הולך למפגש בסופרלנד 2. כשאתה עדין חושב על סיבת העזיבה של שמר למרות שכבר עברה שנה. ניב
  22. משטרת ישראל לתפארת. היום ברחוב המסגר מישהו עשה "דריפט" עם יונדאי אקסנט וביצע פרסה במקום אסור, מול ניידת. מה אתם חושבים שהניידת עשתה? כלום.
  23. לא, טעות בשם לא מבטלת דו"ח. ניב
  24. Niv A

    סובארו B3 2500 סמ"ק

    לא יודע מה איתכם, אבל היום הB3 ממש הפתיעה אותי. ראיתי את גרסאת ה2.0 המאובזרת עם ידיות דלתות צבועות בצבע הרכב וממש אהבתי, במיוחד שהיא הייתה בצבע זהב. והמסך המרשים שמבצבץ מהחושך גם תרם להופעה. לפי דעתי חבילה די משתלמת לחובב נהיגה (2 ליטר, והנעה כפולה במחיר טוב) ניב
  25. לא יודע מה איתך, בת דודה שלי עשתה 50 אלף שקל אחרי הוצאות בחצי שנה. שוב, לא לכולם הולך המזל, צריך לוקיישן אופי וכישורים. וגם תלוי מה אתה מוכר. ניב
×
×
  • תוכן חדש...