שלשום חזרתי מארה"ב והייתי עד לכל הישראלים שעובדים בעגלות.
אז ככה- דבר ראשון, עם אשרת תייר אתה לא יכול לעבוד, אם יתפסו אותך - 7 שנים לא תוכל להכנס לארצות הברית, ושתרצה לחדש את הויזה יעשו לך בעיות.
שיתפסו אותך, ישימו אותך שבוע במעצר, ואחר כך ישלחו אותך על המטוס לישראל.
הכי טוב לעבוד עם אישורים, ככה אתה מכוסה מכל הבחינות (משרד ההגירה, ביטוח בריאות וכו)
הייתי בלוס אנג'לס כחודש, ובכל הקניונים שהייתי בכל העגלות עובדים ישראלים- העבודה הזאת אכן קשה, משמרת אחת כל יום.
הכוונה היא מ9 בבוקר עד סגירת הקניון, הולכים לישון, קמים עובדים וחוזר חלילה.
אין הפסקות, גם בוויקנד.
העבודה היא מאוד קשה, אתה צריך להלחם על הלחם שלך, אתה צריך להיות מפולפל ולדעת איך למכור ולשכוח את שיטות השוק הישראליות.
האמריקאים עם מאוד תמים, בזבזן ואוהב קניות.
הכסף ממש טוב עם אתה עובד ממש טוב, שתי ידידות שלי נסעו אחרי התיכון, לפני כמה חודשים, לעבוד באירלנד בעגלות.
הם חזרו אחרי חודש עם מינוס של 10 אלף שקל ורק חוויות רעות.
העבודה הזאת לא מתאימה לכל אחד, צריך אופי בישביל לעבוד בעגלות, זה לא קל כמו שזה נשמע.
דירה- אתה תגור עם שותפים, תשלם שכירות חשבונות וכ'ו.
הרבה הוצאות, במיוחד בארצות הברית.
בכל מקרה, עדיף לך להתבגר עוד טיפה ולטוס אחרי הצבא, זה מה שאני מתכוון לעשות.
אגב, המידע הזה הוא מבת דודה שלי, שעובדת בעגלות האלה כבר 3 שנים, ועושה מזה ים כסף.
מקווה שעזרתי
ניב