שלום לכולם.
בן דוד שלי רוצה "לשפר" את הוולוו S80 שלו.
מבחינת חיצוניות הוא לא רוצה לשנות כלום, אלא רק מבחינת המנוע .
חשבנו על התקנת פילטר פתוח, פורק וצ'יפ.
להזכירכם, הוולוו עומדת על 272 כוחות סוס סטנדרטית.
לאחר כל התוספות האלו, בערך כמה כוחות סוס יהיה לאוטו והאם זה ישתנה גם באופן משמעותי בביצועים?
מה העלות של פרוייקט כזה?
תודה
ניב
שלום לכולם
במשפחה שלנו יש וולוו S80 שגילו אצלה תקלה בגיר, והיא צריכה לעבור שיפוץ גיר.
המנוע הוא 2.8 טורבו 272 כ"ס.
האם לאחר שיפוץ הגיר יש סיכוי כל שהוא שהכוח ירד קצת עקב התבלות הגיר?
ומה בקשר לתאוצה?
תודה
ניב
דווקא הוא משתדל לא לנסוע בשטח קשה למרות שלרכב יש מיגון שטח מלא.
נסענו היום פעם ראשונה בדרכי אפר ועליות....לא דיונות ודברים כאלה.
בכל מקרה, רכב מדהים בשטח.
ניב
שלום לכולם
אתמול במגזין ממון פרסמו כתבה ונסיעת מבחן על הניסאן סקייליין GTR החדשה.
בכל מקרה, אני אגיע לשורה התחתונה - ייתכן וקרסו יתחילו יבוא סדיר של הרכב.
המחיר? החל מ800 אלף ש"!
אם הרכב יגיע ארצה, זה יהיה הרכב הכי מהיר ביבוא סדיר בישראל (כ3.5 שניות ל100)
ניב
שלום לכולם
ההאם בC5 לאחר המתיחת פנים, ESP מגיע כסטנדרט גם בדגמי הליסינג?
מה בנוגע לגרסא המפוארת יותר? (PK)
ובכלל, מה מקבלים בגרסא המופארת שאין בגרסאת ליסינג?
תודה
ניב
שלום לכולם
לפני כשעה קלה הגעתי לחנייה המפורסמת של מועדון ה5 באוניברסיטת תל אביב.
למרבה ההפתעה גיליתי שאין שם זכר למועדון.
לא היה רכב אחד בחנייה, וגם לא בן אדם .
לאחר כמה דקות הגיע עוד בן אדם שחשב שיש מפגש ושנינו לא ידענו מה לעשות.
לאחר כמה דקות חזרתי הבייתה די מבואס.
פעם הבאה שמבטלים מפגש אפשר פשוט להודיע.
ניב.
אבא שלי כבר מעשן כמעט 20 שנה סיגרים.
אפילו יש לנו ארון מיוחד לסיגרים שיכול להכיל 100 קופסאות סיגרים.
בכל מקרה, הינה רשימה של סיגרים טובים:
קוהיבה, הויו דה מונטרה, רומאו א גו'לייט , דון טומאס, דאווידוף וכ'ו.
את כל אלה אבא שלי מעשן.
סיגרים זאת דרך חיים מאוד יקרה, ברגע שאתה אוהב את זה אתה תעשן את זה כל החיים - הרבה מאוד כסף.
ניב
יוצא 1200 שקל.
לחברים שלי יצא יותר.
לך תעשה סיבוב בריקושט ותיראה רק כמה עולה הקיטבג, השעון, והמדרס שקניתי (למעלה מ600 שקל רק שלושת אלה)
בקיצור! מחר היום הגדול!
ניב
אין כמו אוטו חדש מהחברה לקרוע את הניילונים.
אני גם הייתי מוסיף לה ריפודי עור וקסנון, וכמובן שלוקח אותה בצבע שחור או אדום
תתחדש ותהנה איתה!
סע בזהירות
ניב
זה כמו שתגיד לאחד שרוצה M6 שיקנה סדרה 1 עם מנוע 2.0 אוט' בגלל כמה וכמה סיבות.
911 זאת אגדה בפני עצמה.
כמובן שיש לפורשה דגמים נהדרים אבל הטופ שבטופ מבין מכוניות הנהיגה בעולם נמצאת בינהם ה911.
ניב
מהפה שלך לאללה.
אני ממש , אבל ממש לא רוצה לעשות את הטירונות שלי בזיקים .
חבר שלי נפצע קשה בנפילת קסאם שהייתה לפני כמה חודשים.
תודה לאל שהיום הוא בסדר גמור.
אחרי מה שהיה שם אני לא רוצה ללכת לבסיס הזה.
חבר שלי התגייס אתמול והוא אמר לי שהוא בזיקים ורוב הסיכויים שגם אני יהיה שם בטירונות.
להסתמך על דבר כזה או מה?
ועוד לא קניתי כלום לצבא!!! אני בצרות
ניב
תפסיקו עם הצרות עין הזאת ותענו לו ברצינות.
אני בטוח שהבן אדם התכוון לזה שהוא יהיה יותר בעיר מאשר מחוץ לעיר.
אולי הוא גר בעיר גדולה כמו תל אביב (וגם שם הוא עובד וכ'ו) ולכן רוב זמנו יהיה באותה העיר.
תחשבו על זה (אואואואו)
ניב