שלום לכולם
אני יודע שזה לא ממש קשור לשום דבר, אך יש לי משהו לשתף אתכם.
בדרך חזרה הבייתה, אני נוסע בכביש 4, חבר שלי נוהג, ואני מסתכל מהחלון ובוהה בנוף המהולל.
אנחנו ממשיכים לנסוע ואז פתאום אני מבחין בחתיכת הר.
זה לא שאני טיפש או משהו כזה, אני יודע שזה חיריה, אבל בחיים לא הקדשתי לו כל כך הרבה תשומת לב ומחשבה כמו שהקדשתי לו היום.
אני מסתכל על הדבר העצום הזה, והדבר הראשון שעולה לי בראש זה "ראבאק, מי האידיוט שתכנן להקים הר זבל באמצע גוש דן?! מי!"
מה תייר אמור להבין שהוא רואה הר זבל בלב המדינה?! זאת ממש כמו מדינת עולם שלישית.
אמרתי לעצמי כשברגע שנגיע הבייתה, נכנס לויקיפדיה ונחפש תשובות לדבר הזה.
נכנסתי, אך תשובות הגיוניות לא מצאתי.
התשובה שהכי קרובה להיגיון היא "תושבי גוש דן חיפשו מקום לטמון בו את האשפה " וכל מיני שטויות כאלה.
אני יודע שכבר 11 שנה לא טומנים במקום הזה אשפה, אבל בבקשה שמישהו ייתן לי תשובה הגיונית ולא מעצבנת למה דווקא בלב גוש דן הקימו את המפגע הסביבתי הענק הזה?
תודה
ניב