Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. Niv A

    אור .ס. - החלמה מהירה!

    אור אני מקווה שהכל בסדר! החלמה מהירה! ניב
  2. ואל תשכחו שיש לה גם 7 שנים אחריות. ממש מזל רע
  3. מנסים לחסוך כמה שיותר כסף, גם עם זה כביכול פוגע באיכות ההרכבה. ניב
  4. אני באמת לא מבין איך אנשים חושבים לקנות רכבים כמו היונדאי הזאת. היא מקבילה לקאיה פיקנטו, ואם אני לא טועה יש לה 3 כוכבים במבחן הריסוק של יורוNקאפ. כאילו באמת, בעוד כמה שקלים אפשר לקנות סיריון, שזאת בחירה הרבה יותר הגיונית. ניב
  5. יש פאקטים . כבר קנו לי לאקי סילבר. בכל מקרה, פאקט 36 דולר. ניב
  6. יש באבן גבירול ליד הסובל אחלה של המבורגר. רק חכבל ששחכתי את השם שלו ניב
  7. שלום לכולם אני יודע שזה לא ממש קשור לשום דבר, אך יש לי משהו לשתף אתכם. בדרך חזרה הבייתה, אני נוסע בכביש 4, חבר שלי נוהג, ואני מסתכל מהחלון ובוהה בנוף המהולל. אנחנו ממשיכים לנסוע ואז פתאום אני מבחין בחתיכת הר. זה לא שאני טיפש או משהו כזה, אני יודע שזה חיריה, אבל בחיים לא הקדשתי לו כל כך הרבה תשומת לב ומחשבה כמו שהקדשתי לו היום. אני מסתכל על הדבר העצום הזה, והדבר הראשון שעולה לי בראש זה "ראבאק, מי האידיוט שתכנן להקים הר זבל באמצע גוש דן?! מי!" מה תייר אמור להבין שהוא רואה הר זבל בלב המדינה?! זאת ממש כמו מדינת עולם שלישית. אמרתי לעצמי כשברגע שנגיע הבייתה, נכנס לויקיפדיה ונחפש תשובות לדבר הזה. נכנסתי, אך תשובות הגיוניות לא מצאתי. התשובה שהכי קרובה להיגיון היא "תושבי גוש דן חיפשו מקום לטמון בו את האשפה " וכל מיני שטויות כאלה. אני יודע שכבר 11 שנה לא טומנים במקום הזה אשפה, אבל בבקשה שמישהו ייתן לי תשובה הגיונית ולא מעצבנת למה דווקא בלב גוש דן הקימו את המפגע הסביבתי הענק הזה? תודה ניב
  8. מזל טוב
  9. חלש ברווז. ואני מדבר על הכאמל הרגיל, נגמר להם הכאמל החדש. (ככה אמרו לי בטלפון). ניב
  10. Niv A

    מציאה? אינפיניטי G37

    אם כבר מדברים על אינפינטי, היום בכניסה לנס ציונה ראיתי FX חדשה בצבע אפור. ניראית פשוט מדהים, כמו חללית. ניב
  11. כאמל בפיצוציוה עולה 16 ש"ח. פאקט 160 ש"ח. בדיוטי פרי 35 דולר פאקט = 137 ש"ח. חסכון של 23 ש"ח. אני זוכר שטסתי בשנה שעברה לארצות הברית קניתי פאקט מלבורו ב29 דולר, ושער הדולר היה 4.06 ש"ח. הפאקט עלה לי 118 ש"ח. היום פאקט מלבורו בדיוטיפרי עולה 36 דולר שזה 141 ש"ח. ההבדל בשנה אחת בדיוטי פרי הוא 23 ש"ח. אז תארו לכם כמה זול זה היה שנה שעברה לעומת המחירים בארץ. ניב
  12. סבבה אז יש לאקי סטרייק בדיוטי פרי (הוא כבר קנה לי). אבל תדעו לכם שהמחירים שם של הסיגריות פשוט מטורפים. פאקט כאמל 35 דולר ופאקט מלבורו 36 דולר (איפה ההיגיון?!) ניב
  13. אין בדיוטי או שאין בארץ? ויש למישהו מושג כמה עולה פאקט בדיוטי פרי בארה"ב? תודה
  14. המחיר של הS3 DSG הוא 315K שקלים. התאוצה גם יותר טובה מהגרסה הידנית - 5.5 במקום 5.7 ניב
  15. שלום לכולם חבר מחר נוסע לארצות הברית לכמה שבועות. הוא קונה לי פאקט סיגריות, אך מכיוון שלא מוכרים את לאקי סטרייק יותר בארץ ואני ממש אוהב את הסיגריה הזאת, אני רוצה לדעת האם מוכרים אותה בדיוטי פרי בארץ. תודה ניב
  16. כמה עולה הS3 DSG? ניב
  17. Niv A

    iphone killer?

    מה ההבדל בין הN98 לN97? הרי התמונה של הN98 שלמעלה ממש דומה לN97. ניב
  18. אוקי אז חדשות טובות כמו שהמליצו לי לעשות, שילמתי את האגרה של הרישיון אך לא את הדוח (לבימתיים) ואתמול קיבלתי את הרישיון החדש ללא כל בעיות. את הדוח אני ישלם משהו כמו בעוד חודש. תודה לכולם ניב
  19. חלאס עם העיצוב המעצבן של מרצדס. גם הE וגם הC שומרות על הקו הדי מאוס של הS קלאס. לפי דעתי הם היו צריכים לשבור קצת ולגוון עם העיצוב. קחו לדוגמא את BMW - סדרה 3 ממש מזכירה את סדרה 7, אךך סדרה 5 האמצעית ממש שונה ומיוחדת. ציפיתי לדבר כזה גם ממרצדס. ניב
  20. אכן היה יום מעולה לצילומים ניב
  21. GO ACTIVE בנס ציונה. פתחו אותו מלפני חודש וזה ממש מול הבית שלי. אין לי ממש מושג כמה ההורים שלי משלמים על כל אחד מאיתנו, אבל כל המשפחה (3 מבוגרים ו2 אחיות קטנות שלי) עולה לנו 7 אלף בשנה. יש בריכה, חוגים, ספינינג וכל החמוצים והמקום ממש אבל ממש מפואר. ניב
  22. *כשאתה עולה לאוטובוס בזמן שהפאלפון שלך מנגן שירי דיכאון בפול ווליום ואתה יודע שזה מפריע לכל האנשים באוטובוס לשמוע את יצירת המופת הזאת ועדין לא איכפת לך. ניב
  23. אל תשכחו שמחירון לוי יצחק כבר ניהיה "מותג". הכוונה היא שכל בן אדם בישראל הרוצה לקנות\ למכור רכב פונה למחירון לוי יצחק. אני לא מאמין שכרגע אנשים יתחילו להשתמש במחירון של YAD2. אל תשכחו שגם ללוי יצחק יש גם חוברת בפני עצמה ולא מתבססת רק משימוש באתר האינטרנט שלו. ניב
  24. לי פעם קרה שאמרתי למתדלק לקופאי בYELLOW (תידלקתי בשירות עצמי) לתדלק ב50, ובטעות תידלקתי ב100 ש"ח. כנראה הוא לא שם לב לסכום. ניב
  25. תודה רבה לכם.
×
×
  • תוכן חדש...