שלום לכולם.
היום (שישי) בשעה 6 וחצי בערב נסעתי בכביש החדש 431 שמחבר בין איילון דרום לנס ציונה\ראשון.
הכביש היה ריק ונסעתי על 130 בערך, פתאום נדלקות כ100 מטר לפני אורות משטרה והתבקשתי לעצור בצד.
לפי המודד מהירות, נסעתי על 134 קמ"ש והמהירות המותרת בכביש היא 100 קמ"ש.
בדוח רשום שלאחר הפחתה נסעתי על 120.
אני נהג חדש, ועוד חודש נגמר לי הנהג חדש (קיבלתי את תשלום האגרה לרישיון חדש), יכלו לקחת לי את הרישיון, אך זה נגמר בקנס של 750 שקל.
השאלה המתבקשת היא - איך אני יידע כמה נקודות קיבלתי על העבירה הזאת, אם בכלל.
האם זה שלא לקחו לי את הרישיון זה נס או שזה הנוהל הרגיל על מהירות?
בכל מקרה, שיהיה לכולם חג שמיח ואל תסעו מהר!
ניב