Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. ואם יגידו לי "אה , היית בגלל שהיית נהג חדש באותה התקופה וביעצת עבירה חמורה, הרישיון שלך נשלל " או משהו אחר בסגנון, אז אני סתם ידפוק את עצמי. בגלל זה אני שואל אותכם , כי אולי לפי החוק אני צודק או טועה. ניב
  2. אוקי, תודה רבה לכם. הבנתי ואני ישלם את דוח רק לאחר שאני אקבל את הרישיון מפלסטיק שבו כבר לא יהיה רשום שאני נהג חדש. עכשיו השאלה החשובה ביותר עם יתנו לי לחדש את הרישיון\ישלחו לי את הרישיון החדש למרות שיש לי דוחות שלא שולמו? עם התשובה היא לא, אני ישלם את הדוח+חידוש הרישיון מחר, עם התשובה היא כן אני ישלם את האגרה לחידוש הרישיון מחר ואת הדוח לאחר שיגיע לי הרישיון מפלסטיק. תודה ניב
  3. אז זה אומר ש- הנקודות והדוח לא נרמים ברישיון עד שאני לא משלם את הדוח (בעצם מודה בעבירה ) או שהנקודות ישר נרשמות גם בלי קשר עם שילמתי או לא? עוד שאלה - אם אני משלם את האגרה, יש מצב כזה שלא ישלחו לי את הרישיון מפלסטיק עד שאני ישלם את הדוח? תודה ניב
  4. יום ראשון אני הולך לדואר לשלם את האגרה. ביחד עם זה לשלם את הדוח או לחכות לקוות שלא יהיה עיקוב לחידוש הרישיון ולחכות לרישיון מפלסטיק ואז לשלם את הדוח? אני רוצה לעשות את הצעד הכי חכם כדי לגמור את הסיוט הזה. ניב
  5. כן אבל הבחור מעליך אמר משהו חכם. אני לא ייקבל את הרישיון החדש עד שאני לא ישלם את הדוח כי יעקבו לי את הרישיון כי יש דוחות שלא שולמו לא? ניב
  6. לא בטוח. לפי מה שנאמר למעלה, הדוח מתקבל אצל משרד הרישוי רק אחרי שהוא שולם. גאד דמאט מה לעשות? אחד אומר ככה אחד אומר ככה. מה הדרך הכי בטוחה להתחמק משלילה. ניב
  7. תודה רועי רשום בדוח 8 נקודות. אז בואו נסכם את זה : הרע - דוח על מהירות +750 ש"ח + 8 נקודות. הטוב - לא שללו לי את הרישיון. וסליחה שאני חופר כי אני רוצה לדעת בוודאות - יש סיכוי שישללו לי את הרישיון? אם כן, איך ומתי? תודה ניב
  8. תודה רועי תמיד העצות שלך עוזרות. רגע אז מה הצעד הנכון לעשות? לשלם את הדוח ואת החידוש רישיון ביחד או שעדיף קודם כל לשלם את החידוש רישיון ורק אחרי שאני יקבל את הפלסטיק לשלם את הדוח? מה אני עושה בדיוק? והאם מישהו יכול להגיד לי חד וחלק עם תיהיה לי שלילה? ניב
  9. אוקי אז ככה: בדו"ח רשום מהירות 134 לפי הלייזר. מהירות מותרת 100. מהירות לאחר הפחתה - 120 (או שרשום 129 אבל אני פשוט לא מבין את הכתב?) ניב.
  10. אבל את הרישיון צריך לשלול על המקום! וחוץ מזה את תשלום האגרה לרישיון החדש בלי הנהג חדש כבר קיבלתי לפני שבועיים. עם אני משלם אותו מקבל את הרישיון החדש? ניב *עריכה - הכביש המדובר מוגבל למהירות של 100 קמש ולא ל90 קמ"ש כמו שמופרט למעלה. זה מה שרשום בדו"ח*
  11. השוטר אמר לי שפירוש "אני לא אשלול לך את הרישיון למרות שאני יכול, בפעם הבאה יקחו לך את הרישיון" אז איך בדיוק טסט ותיאוריה מחדש?
  12. כן עם מכשיר שחור כזה ושם רשומה המהירות בצבע אדום. השוטר לא רצה להחמיר איתי כי אני בלי עבירות קודמות ואמרתי לו שאני חייל וחזרתי היום מהצבא אחריי שבועיים קשים וכ'ו וכ'ו. זה היה יכול להגמר בשלילה נכון? ניב
  13. שלום לכולם. היום (שישי) בשעה 6 וחצי בערב נסעתי בכביש החדש 431 שמחבר בין איילון דרום לנס ציונה\ראשון. הכביש היה ריק ונסעתי על 130 בערך, פתאום נדלקות כ100 מטר לפני אורות משטרה והתבקשתי לעצור בצד. לפי המודד מהירות, נסעתי על 134 קמ"ש והמהירות המותרת בכביש היא 100 קמ"ש. בדוח רשום שלאחר הפחתה נסעתי על 120. אני נהג חדש, ועוד חודש נגמר לי הנהג חדש (קיבלתי את תשלום האגרה לרישיון חדש), יכלו לקחת לי את הרישיון, אך זה נגמר בקנס של 750 שקל. השאלה המתבקשת היא - איך אני יידע כמה נקודות קיבלתי על העבירה הזאת, אם בכלל. האם זה שלא לקחו לי את הרישיון זה נס או שזה הנוהל הרגיל על מהירות? בכל מקרה, שיהיה לכולם חג שמיח ואל תסעו מהר! ניב
  14. עוד לא הבנת שאתה מדבר עם תל אביבי משהו? חוץ מרמת גן - הרצליה, הוא עדין לא הספיק להכיר את המדינה. ניב
  15. אני לא הייתי יוצא לקצונה יעודית. קודם כל צריך להכיר את המערכת הצבאית, להשתפשף קצת, ורק אחר כך להחליט עם לצאת לקצונה. הצבא מנצל את זה שאתה תמים ולכן הוא מציע לך קצונה יעודית, אבל המינוס זה חיל הלוגיסיקה. ניב
  16. חברים, גם למבורגיני עומדת להגיע לארץ ניב
  17. בכיף! אני כל שישי בסופרלנד
  18. לא ניראה לי שהם ימכרו את הTSI במחיר כזה נמוך. אולי ה 2.0 ליטר? ניב
  19. פליקס תודה רבה! יש לך אולי כתובת של קיוסקים כאלה בתל אביב? תודה ניב
  20. שאלה - איפה אפשר להשיג היום לאקי סטרייק בארץ? ניב
  21. שלום לכולם ראיתי רסומת של הפולקסוואגן פאסאט במוסף 7 ימים. המחיר אכן ירד בצורה משמעותית - 169 אלף ש"ח לפאסאט חדשה. הרמת גימור היא טרנדליין. יש למישה ו מושג מה הוא האבזור הסטנדרטי שמקבלים ברמה הנ"ל? תודה ניב
  22. במקור היא התאוצה שלה למאה לוקחת 7.1 שניות. המטרה היא לרדת ל6 אחרי התוספות הנ"ל. זה אפשרי? ניב
  23. לא יהיה בלאי כל שהוא שיפריע לו להתנהל כמו חדש? ניב
  24. שלום לכולם ותודה רבה על העזרה בינתיים שיפורי האחיזה וההתנהגות לא רלוונטיים . המטרה היא להפוך אותה לממש מהירה בקו ישר. ניקח בחשבון שיתווסף למנוע 40 כוחות סוס אחרי התוספות, בכמה תשתפר התאוצה? ניב
×
×
  • תוכן חדש...